nöyrä mies
Ehkä te ette ymmärä minua?Katso minun fantasiat siellä rge-films ilmaisia trailers!minä fantasiodaan että se on minä joka olen ne tytöt siellä joka oppettaja rangaistaa!
Niin olisinkin jollen olisi vakaasti sitä mieltäAlkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:No olisit voinut kyllä jättää tuon viimeisen lauseen pois. Onko tarkoituksesi ativoida piiskakäsi toimintaan omaa takapuoltasi ajatellen.
Alkuperäinen kirjoittaja anonyymi pervo:Ehdollistumista käytetään usein selityksenä jos jonkinlaisille perversioille, mutta sitä ei kannatta minun mielestäni ihan purematta niellä. Kyse voi olla enemmänkin psykologien ennakkoluuloista "vääränlaista" seksuaalisuutta kohtaan kuin todellisesta ilmiöstä. Ainakaan omalla kohdallani ei selkäsaunafantasioita voi selittää ehdollistumisella, kun en ole ikinä selkääni saanut. Monet seksuaaliset mieltymykset ovat enemmän tai vähemmän synnynnäisiä. Kannattaapa muistaa sekin, että jokunen vuosikymmen sitten homouttakin yritettiin selittää ehdollistumisella.
Jaa,jaa minä kyllä uskon että kun aikuiset haluavat anna ja saada piiskaa pyllyllä ne muistattavat lapsuudessa,jos sinä katsot filmit joka aikuiset ihmiset saavat piiskaa,esim.orjafilmit eli cesarfilmit eli ne en uskalta mainitsia täällä se nimi hän joka ne ristiinnaulatti kaikki ne filmit ne saavat sidottuna eli ketjussa kiinni selkällä kaksi metrinen piiska,ei koskan vitsa pakaroilla mitä me täällä puhutaammeAlkuperäinen kirjoittaja Yököttää edelleen:Lapset ja lastenkasvatus ei kuulu aikuisten seksi eikä piiskakuvioihin millään lailla, tajuatko??
[viestiä moderoitu]
Tusen tack för det erbjudandet men det är så få här på sidan som kan svenska och jag hade bråttom då jag skrev det sista brevet så jag vet att det blev många fel,jag hade inte tid att titta i lexikonet vad det är på finska.Alkuperäinen kirjoittaja till föregående gäst:Säg det på svenska i stället. Din finska är väldigt svårt att förstå.
Tack ! ! !Alkuperäinen kirjoittaja till den underdånige:Lilla vän, gör du besväret att kolla i lexikonet t o m? Det var rart. Jag förstår att du i grund och botten är en gentleman, eftersom du inte vill använda ett språk som alla inte fattar. Jag skall inte mera klaga på din finska.
Ruotsinkielen ymmärtämisvelvollisuus loppui kohdaltani silloin kun oppivelvollisuuskin, enkä näe mitään syytä edes lukea mongerrusta jota "en ymmärrä".Alkuperäinen kirjoittaja edelliselle-e:Huomaa todella että et ymmärtänyt tekstin sisältöä.
Är du en man eller kvinna du som kallar mig för gentleman?Alkuperäinen kirjoittaja till den underdånige:Lilla vän, gör du besväret att kolla i lexikonet t o m? Det var rart. Jag förstår att du i grund och botten är en gentleman, eftersom du inte vill använda ett språk som alla inte fattar. Jag skall inte mera klaga på din finska.