mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
nöyrä mies
Ehkä te ette ymmärä minua?Katso minun fantasiat siellä rge-films ilmaisia trailers!minä fantasiodaan että se on minä joka olen ne tytöt siellä joka oppettaja rangaistaa!

palstanlukija
Alkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:
No olisit voinut kyllä jättää tuon viimeisen lauseen pois. Onko tarkoituksesi ativoida piiskakäsi toimintaan omaa takapuoltasi ajatellen.
Niin olisinkin jollen olisi vakaasti sitä mieltä
Ja jälkimmäiseen: ei se tarkoitus ole, mutta joskus sattuu näitä vahinkoja

anonyymi pervo
Ehdollistumista käytetään usein selityksenä jos jonkinlaisille perversioille, mutta sitä ei kannatta minun mielestäni ihan purematta niellä. Kyse voi olla enemmänkin psykologien ennakkoluuloista "vääränlaista" seksuaalisuutta kohtaan kuin todellisesta ilmiöstä. Ainakaan omalla kohdallani ei selkäsaunafantasioita voi selittää ehdollistumisella, kun en ole ikinä selkääni saanut. Monet seksuaaliset mieltymykset ovat enemmän tai vähemmän synnynnäisiä. Kannattaapa muistaa sekin, että jokunen vuosikymmen sitten homouttakin yritettiin selittää ehdollistumisella.

spankingwoman
Kun homous saadaan tieteen keinoin vahvistetuksi sikiökauden aivojen ylimääräisenä estrogeeniannoksena poikalapsilla.
Eikö voisi myös löytyä samanlainen selitys spankig-juttuja haluaville.
Mistä sitä tietää, mitä aivoissa tapahtuu ja miten ne muokkaantuvat siinä ennen syntymää.
Sitä lopullista vastausta miksi haluan tätä, ei ole löytynyt. Tulee vastaan jossakin edessäpäin, jos tulee.
Lääketieteellinen selitys. Mielenkiintoista.

toinen samanlainen
Alkuperäinen kirjoittaja anonyymi pervo:
Ehdollistumista käytetään usein selityksenä jos jonkinlaisille perversioille, mutta sitä ei kannatta minun mielestäni ihan purematta niellä. Kyse voi olla enemmänkin psykologien ennakkoluuloista "vääränlaista" seksuaalisuutta kohtaan kuin todellisesta ilmiöstä. Ainakaan omalla kohdallani ei selkäsaunafantasioita voi selittää ehdollistumisella, kun en ole ikinä selkääni saanut. Monet seksuaaliset mieltymykset ovat enemmän tai vähemmän synnynnäisiä. Kannattaapa muistaa sekin, että jokunen vuosikymmen sitten homouttakin yritettiin selittää ehdollistumisella.

Joo, samoin täällä, en saanut lapsena ikinä selkääni, mutta fantasioin piiskasta jo kolmevuotiaana. Kaikkea yritetään selittää psykologisoimalla: "tarvitset nyt selkääsi, kun jäit lapsena vaille", "tarvitset nyt selkääsi, kun lapsenakin sait".

Uskon tämän olevan minulla synnynnäistä.

masokistimies
kun minä olin lapsi 5v-17v minä pelkäsin piiskaa aivan hirveästi ja äitini uhkasi minua joka päivä että jos et te niin tai näin sinä saat piiskaa ja sinä tarvitset piiskaa ja hän pani melkein madottomat rajat mitä olin melkein toivotonta tottelemaan mutta hän aivonpesi minua että minä tarvitsen piiskaa ja minä uskon että hän oli halunut että minä en tottelenut häntä hän vaan odotti että hän saa annaa minulle piiskaa mutta minä pelkäsin ja tottelin ja oppetaja sanoi koulussa että teidän äidit rakastaa teitä ja minä rupesin uskoa että hän joka rakastaa minua halua antaa minulle piiskaa.

spankingwoman
Lastenkasvatus on vaativaa. Ei lasta saa näin kohdella kuten ylläoleva kirjoittaa.
Eikä se aina pidä paikkansa, että joka rakastaa niin se kurittaa.
Ja onhan muitakin kurittamisen muotoja, kun piiskaaminen.

masokistimies
Kun minä pelkäsin saada piiskaa ja äitini uhkasi minua koko ajan minä olin varma että pian saan selkäsauna ja minä rupeasin harjoittaa salassa saada piiskaa,siis piskasin minua itse paljalle pyllylle ja silloin se alkaisi kiihottaa minua mutta ei niin paljo että olin tottelematon tahallaan,kyllä minä pelkäsin samalla tavalla saada piiskaa vanhemaltani mutta minä rupesin fantasioda että joku minun paras kaveri antaisi minua piiskaa mutta tietysti en kehtanut mainita se hänelle eli joku muu henkilö.

masokistimies
Mitä varten te ärsyttää teitä itse itselleen ja viittsit lukea se rubriikki joka lukee masokistimies?Lopettaa lukea minun kirjet sitten te saatte onnellisempi elämä!
Mutta kaikki trailerit mitä esim.rge-films ja paljo muita piiskaustrailers on koulutyttöjä,aina vaan tyttöjä mutta sitten minä fantasiodaan että se on minä se tyttö filmissä ja tekee se mitä sinä yököttäjä mainitsi,sinun viimeinen sana sinun kirjeesi.Ja jos sinä kirjoitat sana piiskaa esim.suomi24 laajahaku siellä on sivut täynnä kun aikuiset ihmiset kertovat omat muistoja lapsuudesta.

minä nöyrä hurri
Alkuperäinen kirjoittaja Yököttää edelleen:
Lapset ja lastenkasvatus ei kuulu aikuisten seksi eikä piiskakuvioihin millään lailla, tajuatko??

[viestiä moderoitu]
Jaa,jaa minä kyllä uskon että kun aikuiset haluavat anna ja saada piiskaa pyllyllä ne muistattavat lapsuudessa,jos sinä katsot filmit joka aikuiset ihmiset saavat piiskaa,esim.orjafilmit eli cesarfilmit eli ne en uskalta mainitsia täällä se nimi hän joka ne ristiinnaulatti kaikki ne filmit ne saavat sidottuna eli ketjussa kiinni selkällä kaksi metrinen piiska,ei koskan vitsa pakaroilla mitä me täällä puhutaamme

din underdånige tjänare
Alkuperäinen kirjoittaja till föregående gäst:
Säg det på svenska i stället. Din finska är väldigt svårt att förstå.
Tusen tack för det erbjudandet men det är så få här på sidan som kan svenska och jag hade bråttom då jag skrev det sista brevet så jag vet att det blev många fel,jag hade inte tid att titta i lexikonet vad det är på finska.

till den underdånige
Lilla vän, gör du besväret att kolla i lexikonet t o m? Det var rart. Jag förstår att du i grund och botten är en gentleman, eftersom du inte vill använda ett språk som alla inte fattar. Jag skall inte mera klaga på din finska.

sama perversi hullu hurri
Alkuperäinen kirjoittaja till den underdånige:
Lilla vän, gör du besväret att kolla i lexikonet t o m? Det var rart. Jag förstår att du i grund och botten är en gentleman, eftersom du inte vill använda ett språk som alla inte fattar. Jag skall inte mera klaga på din finska.
Tack ! ! !

Ja näin
..on sitten hyvä keskustelu pilattu hurritrollin toimesta..

Johan se muutaman vuoden kesti ja antoi paljon mukavia lukuhetkiä. Harmi ettei Elleissä ole ruotsinkielisille omaa palstaa niin eivät pääsisi sotkemaan suomenkielistä keskustelua omalla mongerruksella. Ehkä sellainen tulee?

spankingwoman
Ja kaikki ketkä haluavat jatkaa keskustelua järkevällä pohjalla aiheesta "mieltymys vitsoihin" huutavat HEP.
No olihan hiljaista.
Mitenkä pystyy mieltymään vitsoihin. Siinäpä paradoksi. Pitää ja haluaa sellaista, mikä aiheuttaa kipua. Jos minua lyötäisiin jonnekin muualle kuin pakaroille. Kyllä kävisin päälle kuin yleinen syyttäjä. Osaan potkia aika hyvin sanoo ne ketkä on sen kokeneet.

Mutta jos joku huitelee remmillä tai vitsoilla takamukselle. Ei elettäkään siitä, että lähtisi kostamaan. Siinähän ollaan niin kiltisti ja otetaan vastaan kaikki iskut, mitä kurittaja päättää sinä kertana antaa.

Selkäsauna pakaroille pitää kokea. Siitä ei voi puhua ja halveksia samaan aikaan. Kuitenkaan mitään omakohtaista pohjaa siihen tapahtumaan.

masokistimies
Minä haluan keskustella täällä joku sellainen naisen kansa joka halua alistaa ja nöyryyttää minua,esim.anna minulle piiskaa paljalle pyllylle.
yksinäinen halua yksinainen

se edellinen
Alkuperäinen kirjoittaja edelliselle-e:
Huomaa todella että et ymmärtänyt tekstin sisältöä.
Ruotsinkielen ymmärtämisvelvollisuus loppui kohdaltani silloin kun oppivelvollisuuskin, enkä näe mitään syytä edes lukea mongerrusta jota "en ymmärrä".

sadomasokisti
minä tykkään kun laitan kumipöksyt jalkaani ja mieheni sitoo minut kiinni ja ensin ruoskii minua pyllylle ja sitten ruoskii pilluani ja tykkään kun sattuu ja samaan aikaan saan kunnon orgasmin ja sitten mies ottaa minut lopuksi rajusti,mikä nautinto

gentleman2008
Alkuperäinen kirjoittaja till den underdånige:
Är du en man eller kvinna du som kallar mig för gentleman?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä