mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
uteliasxxxxxxxxxxxxx
Alkuperäinen kirjoittaja sadomasokisti:
minä tykkään kun laitan kumipöksyt jalkaani ja mieheni sitoo minut kiinni ja ensin ruoskii minua pyllylle ja sitten ruoskii pilluani ja tykkään kun sattuu ja samaan aikaan saan kunnon orgasmin ja sitten mies ottaa minut lopuksi rajusti,mikä nautinto
Onko ei pillu on niin herkä kun kulli?Kulli ei kestää enemmän piiskaa kuin kärpäslätkä!

spankingwoman
Yhä enemmän olen mieltynyt remmin käyttöön. Joskus sitä vierasti. Katseli kaukaa, kosketteli ja yritti sovittaa käden ympärille. Mutta käyttöön en sitä ottanut piiskausleikeissä.
Nykyisin yhä enemmän ja enemmän ajatukset suuntautuvat sinne remmin käytön puolelle. Muutaman onnistuneen kokeilun jälkeen on alkanut väline tulla tutuksi. Sitä on mukava pitää kädessä. Sillä on mukava antaa selkäsauna. Kaksinkerroin käännettynä. Ja sillä on mukavan kipeää saada se selkäsauna.
On aina saatavilla, jos sellaisella farkut pysyvät ylhäällä.

Toimii myös siinä odotusvaiheessa mukavana pelotteena, kun kaveri on piiskausasennossa ja minä hänen edessään kiedon remmiä käteni ympärille, kokeilen sen toimivuutta omaan reiteeni, avaan paketin ja taas uusi tapa saada ote siitä. Koko tämän ajan leikkikaveri odottaa ja katselee vieressä. Sen jännityksen voi aistia välillämme.
Kohta se alkaa...

puupääpöö
Onkohan joku onnistunut kehittelemään jonkinmoisen aparaatin, jonka avulla voisi hakea tuntumaa erilaisista lyömävälineistä - kun nyt sitä kumppania ei nyt vaan satu olemaan? Tuolla BB:ssa oli kai sellainen pitkä kuminauha, jota venytettiin ja joka sitten läiskähti takamukselle - tuntuukohan...

Mikko -64
Alkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:
Yhä enemmän olen mieltynyt remmin käyttöön. Joskus sitä vierasti. Katseli kaukaa, kosketteli ja yritti sovittaa käden ympärille. Mutta käyttöön en sitä ottanut piiskausleikeissä.
Nykyisin yhä enemmän ja enemmän ajatukset suuntautuvat sinne remmin käytön puolelle. Muutaman onnistuneen kokeilun jälkeen on alkanut väline tulla tutuksi. Sitä on mukava pitää kädessä. Sillä on mukava antaa selkäsauna. Kaksinkerroin käännettynä. Ja sillä on mukavan kipeää saada se selkäsauna.
On aina saatavilla, jos sellaisella farkut pysyvät ylhäällä.

Toimii myös siinä odotusvaiheessa mukavana pelotteena, kun kaveri on piiskausasennossa ja minä hänen edessään kiedon remmiä käteni ympärille, kokeilen sen toimivuutta omaan reiteeni, avaan paketin ja taas uusi tapa saada ote siitä. Koko tämän ajan leikkikaveri odottaa ja katselee vieressä. Sen jännityksen voi aistia välillämme.
Kohta se alkaa...
..että olet selkäsaunaa antaessasi ottanut käyttöön juuri sen asian joka siitä tekee niin pelottavan tilanteen. Sen odottaminen...

spankingwoman
Niinpä niin. Miltä tuntuisi seuraava tilanne:
Kurittaja istuu tuolille, kädessä remmi. Komentaa:" Nyt menet sängyn luo, lasket housusi polviin, myös pikkuhousut. Laitat tyynyn vatsan alle ja menet sen päälle makaamaan. Takapuoli ylhäällä."

Hän istuu ja katselee kun yrität kömpelösti avata housun napit. Sormet ei tottele. Katse käväisee välillä kurittajaan, joka heiluttaa remmiä ja katselee tiukasti. Pelko kouraisee vatsanpohjasta. Häpeän tunne valtaa koko kehon. - Minäkö, onko pakko avata housut, takapuoli paljaaksi, eikö saisi pitää pikkareita edes jalassa, en kehtaa mennä tuohon sängylle, älä katsele, älä anna odottaa, aloita jo... -

Kokemuksesta tiedän, että aika hurja tilanne. Kyllä ne tunteet risteilee ihan vahvana pään sisällä. Lähinnä pelkoa, odottamista ja häpeää.
Vaikka itse on itsensä tilanteeseen ajanut, silti haluaa pois. Vastakkaisia tunteita.
Ja siksipä kun itse tietää miten kamalaa ja toisaalta tyydyttävän hyvää koko tilanne saattaa olla. Sitä samaa käyttää kun toimii kurittajana.
Voimaton ja avuton tunne. Tähän on pakko mennä. Tämä on pakko kestää. --Tiedän, tiedän, siksi teenkin sinulle tämän.--

eräs lukija
Alkuperäinen kirjoittaja Kateuttako?:
Alkuperäinen kirjoittaja löllöllöllöl:
[viesti moderoitu]
[viesti moderoitu]

Kyllä aika kauan saa hakea asiaa löytääkseen. Itse en ole kirjoittanut viestiäkään kummallekaan palstalle, mutta jälkimmäistä pidän asiallisena, aihepiiriin keskittyvänä sivustona josta saa paljon hyviä neuvoja omassa mielessä pyöriviin kysymyksiin. Ensimmäistä en suosittelisi kenellekään ilmiselvän suosikkijärjestelmän ja viestien tason takia. En ihan ymmärrä, miten sellainen saisi ketään tuntemaan kateutta tai katkeruutta, mutta varmaan siihen sitten on syytä jos joku niin tuntee.

Mikko -64
Niinpä niin. Miltä tuntuisi seuraava tilanne:
Kurittaja istuu tuolille, kädessä remmi. Komentaa:" Nyt menet sängyn luo, lasket housusi polviin, myös pikkuhousut. Laitat tyynyn vatsan alle ja menet sen päälle makaamaan. Takapuoli ylhäällä."

Hän istuu ja katselee kun yrität kömpelösti avata housun napit. Sormet ei tottele. Katse käväisee välillä kurittajaan, joka heiluttaa remmiä ja katselee tiukasti. Pelko kouraisee vatsanpohjasta. Häpeän tunne valtaa koko kehon. - Minäkö, onko pakko avata housut, takapuoli paljaaksi, eikö saisi pitää pikkareita edes jalassa, en kehtaa mennä tuohon sängylle, älä katsele, älä anna odottaa, aloita jo... -

Kokemuksesta tiedän, että aika hurja tilanne. Kyllä ne tunteet risteilee ihan vahvana pään sisällä. Lähinnä pelkoa, odottamista ja häpeää.
Vaikka itse on itsensä tilanteeseen ajanut, silti haluaa pois. Vastakkaisia tunteita.
Ja siksipä kun itse tietää miten kamalaa ja toisaalta tyydyttävän hyvää koko tilanne saattaa olla. Sitä samaa käyttää kun toimii kurittajana.
Voimaton ja avuton tunne. Tähän on pakko mennä. Tämä on pakko kestää. --Tiedän, tiedän, siksi teenkin sinulle tämän.--
Toden totta sinä saat toda esiin selkäsaunan koko olemuksen kauheudessaan. Juuri kuvailemillasi tavoilla sen kuuluu mennä!

Mimma82
Alkuperäinen kirjoittaja Jaajaa..:
Panetteluahan se on tuokin. Pata kattilaa ja niin edelleen.

Olisiko aiheesta keskustelu mahdollista kiitos?
Mikähän mahtoi olla aiheeseen liittyvä viesti tällä myötäilijällä?

Itse jatkaisin tuohon Spankwomanin ja Mikko-64 keskusteluun, että parhaimpia hetkiä odottamisen lisäksi on se selkäsaunan päättyminen. Tunne siitä, että kaikki on vihdoin ohitse ja jäljelle jää ainoastaan hyväksyntä ja anteeksianto. Kun kurittaja on tehnyt tehtävänsä oikein, annan anteeksi itselleni. Mikä asia sitten olikaan käsittelyssä. Vapautus ja armahdus henkisellä puolella.

spankingwoman
tätä puolta kaikesta leikkimisestä en ole ennen käsitellytkään pääni sisällä. Oikeastaan jäänyt liian vähän huomiolle.
Kyllähän sitä selkäsaunan päättymistä odottaa, mutta sillä tavalla, että kun se sattuu niin paljon ja kestävyyden rajat tulevat pian vastaan.

Mutta tällä tavalla ajateltuna. On sovitettu jotain. On annettu anteeksi.
On aika antaa itselleen anteeksi ja unohtaa.

Miksiköhän jotkut haluaa kokea sovituksen ja anteeksiannon kivun kautta - minä mukaan lukien - ja toiset turvautuu henkiseen sellaiseen
eli uskonnon kautta. Tehty synti, tunnustaa sen, pyytää anteeksi Jumalalta millaiseksi hänet kokee. Anteeksianto ja armahdus. Mene rauhassa. "Sinun syntisi on anteeksiannettu"

Molemmat tavat ihan hyvät. Mutta kivun kautta. Miksi näin.

kivusta
tätä puolta kaikesta leikkimisestä en ole ennen käsitellytkään pääni sisällä. Oikeastaan jäänyt liian vähän huomiolle.
Kyllähän sitä selkäsaunan päättymistä odottaa, mutta sillä tavalla, että kun se sattuu niin paljon ja kestävyyden rajat tulevat pian vastaan.

Mutta tällä tavalla ajateltuna. On sovitettu jotain. On annettu anteeksi.
On aika antaa itselleen anteeksi ja unohtaa.

Miksiköhän jotkut haluaa kokea sovituksen ja anteeksiannon kivun kautta - minä mukaan lukien - ja toiset turvautuu henkiseen sellaiseen
eli uskonnon kautta. Tehty synti, tunnustaa sen, pyytää anteeksi Jumalalta millaiseksi hänet kokee. Anteeksianto ja armahdus. Mene rauhassa. "Sinun syntisi on anteeksiannettu"

Molemmat tavat ihan hyvät. Mutta kivun kautta. Miksi näin.
Kipu voi olla henkistäkin. Jos henkinen kipu käy ylivoimaiseksi, fyysinen kipu helpottaa sitä. Ehkä sillä on jotain tekemistä asian kanssa.

tuplajäsen
Alkuperäinen kirjoittaja eräs lukija:
Alkuperäinen kirjoittaja Kateuttako?:
Alkuperäinen kirjoittaja löllöllöllöl:
[viesti moderoitu]
Tuo ylläoleva on pahimman luokan panettelua, katkeruudesta ja kateudesta syntynyt. Ko palstalla on mukavan leikkimielistä juttelua, mutta myös asiallista keskustelua. Onkohan kirjoittaja itse ollut palstalla riidanlietsojana ja joutunut poistetuksi!

Kyllä aika kauan saa hakea asiaa löytääkseen. Itse en ole kirjoittanut viestiäkään kummallekaan palstalle, mutta jälkimmäistä pidän asiallisena, aihepiiriin keskittyvänä sivustona josta saa paljon hyviä neuvoja omassa mielessä pyöriviin kysymyksiin. Ensimmäistä en suosittelisi kenellekään ilmiselvän suosikkijärjestelmän ja viestien tason takia. En ihan ymmärrä, miten sellainen saisi ketään tuntemaan kateutta tai katkeruutta, mutta varmaan siihen sitten on syytä jos joku niin tuntee.

Minua ihmetyttää toisessa noista paikoista yksi asia. Yahoossa on linkki Spankz unlimitediin mutta vastaavaa linkkiä ei löydy toisinpäin. Samasta asiastahan molemmissa on kyse, joten luulisi tuollaisen linkin olevan molemmissa paikoissa?

spankingwoman
Oli miten oli, pidetään edes tämä paikka vapaana ilman typeriä sivukommentteja. Eiköhän ole jokaisen oma asia mihinkä yhteisöön liittyy. Suvaitsevaisuus on hyvä asia. Kaikkea ja kaikkia ei tarvitse ymmärtää. Mutta voi silti kunnioittaa. Kunnioittaa toisen vakaumusta ja vapautta valita oma tiensä ja omat yhteisöt, vaikka sitä ratkaisua ei ehkä ymmärtäisikään.

masokistimies
Oletko varmasti varattu?Ajattelin kun sinä olet täällä niin paljo?Onko kaverisi ei valita yhtään mitään?Minä toivoisin tietysti että olisit vapaa!

spankingwoman
Masokistimiehelle:
En koskaan ole sanonut olevani varattu. Siis tarkoittaa sitä,että en asu miehen kanssa. Mutta leikkikaveri minulla on joka ei asu samassa taloudessa kanssani.
Ja vaikka asuisikin, minä itse päätän omasta ajankäytöstäni. Mihin ja kenelle sen haluan antaa.
Jos nyt realistisesti lasket sen, mikä aika näihin kirjoituksiin menee, niin se ei ole paljoa. Nytkin kun tämän laitan send-napilla eteenpäin ja poistun näiltä sivuilta, aikaa tulemiseni ja lähtemiseni välillä on vajaat kymmenen minuuttia. Onko se paljon?

ihanaanäin
mellä tänään kokeiltiin ja hyvältä tuntui ensin sähkö impulssi lätkät peeppuunja pimppiin ja lateksi pöksyt jalkaan ja miehelle säädin ja ennen kuin sain ruoskalla peppuun hän antoi välillä kovempia sähkoiskuja erikohtiin alapäässä ja sanoi kohta saat ruoskalla selkääsi tuhmeliini ja se kiihotti olin lopulta ihan puhki ja sitten naitiin lopuksi.huomenna uusiksi

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä