mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
spankingwoman
No edellinen tapa on yksi monista toteuttaa sitä.
Mielestäni kuritettavan pitää tietää miksi saa selkäsaunan. Ja hänen pitää myös hyväksyä se rangaistuksena.

Kun en asu saman katon alla leikkikaverin kanssa. Siinä ei voi heti tarttua tilanteeseen ja piiskata joku juttu unohduksiin. Kun ei pääse tarkkailemaan kaverin tapaa elää arkielämässä.

Mutta voi sopia niin, että jos tuntee omalta puoleltaan, että on rikkonut joitakin sovittuja sääntöjä. Niitä asioita, jotka kiusaavat itseään, Ei haluaisi tehdä niitä, mutta joskus lipsahtaa. Itsekontrolli herpaantuu syystä tai toisesta.

Silloin vaaditaan sitä rehellisyyttä kertoa kurittajalle, että nyt kävi näin ja tein näin vaikka ei olisi saanut.
Seuraavalla tapaamisella asiaan puututaan. Kurittaja nuhtelee tehdystä rikkeestä. Voin kertoa, että on nolo tilanne. Kun omatuntokin vielä pistelee siellä sisällä ja kurittaja nuhtelee edessä.
Sitten vain sitä rangaistusta toteuttamaan.

Jälkeenpäin - jos on tarve, asiasta voi vielä keskustella. Mutta ei ole välttämättömyys. Rangaistus siirtää asian unohtamis-asteelle. Kunnes seuraava samanlainen töppäys tulee.

Olen myös miettinyt, jos käytös ei muutu tai muuttuu liian hitaasti kyseisenasian kohdalla. Kurittajan korviin tulee uudestaan ja uudestaan viestejä siitä, että taas tämä sama asia ja itsekontrolli petti taas.
Olisiko siinä koventaa rangaistusta. Vai pitää se samanlaisena ja luottaa siihen, että joku kerta kyllä se käytös muuttuu.

Kun voi olla niinkin, että se edellisen kerran piiskaus jo koetteli kipukynnyksen rajoja. Siitä ei voi paljoa enempää koventaa rangaistusta. Mutta silti se välinpitämätön luonne taas toistaa virheitään.
Yhtä kaikki, se rangaistus kuitenkin pitää antaa. Kyllä se käytös siitä joku päivä muuttuu parempaan suuntaan.

Mikko -64
Mininkin mielestäni sanallinen läksytys selkäsaunan yhteydessä on tärkeä osa kokonaisuutta. Ennen varsinaista piiskaamista kuritettavan on ihan hyvä saada perustelu siihen mikä on johtanut hänet siihen tilanteeseen jossa juuri on. Moitteet ja nuhtelu varsinaisen piiskaamisen aikana osaltaan myös varmistavat "sanoman" perillemenoa.
Kenties selkäsaunan "jälkihoito" varsinaisen piiskauksen jälkeen voisi sisältää keskustelua siitä, miten kuritettava aikoo jatkossa toimia välttyäkseen joutumasta samaan tilanteeseen uudestaan, ainakaan saman asian tiimolta.
Se, onko kuritettava jo näitten "keskustelujen" aikana pylly paljaana, seisooko hän nurkassa tms. lienee jokaisen kurittajan oma asia.
Kysymys siitä, tuleeko rangaistusta koventaa, mikäli joudutaan antamaan selkään saman asian tiimolta toistamiseen lähiaikoina.. Mielestäni tulee, ja todella tuntuvasti.

spankingwoman
Mikko -64 puhuu hyvää asiaa. Näin se menee. Mutta...

Edellisellä kerralla kun sain selkäsaunan remmillä. Mietin pystyykö siitä vielä koventamaan, kun itse tilanne melkein aiheutti mielessä ajatuksen kriisikeskukseen soittamisesta. No ei nyt ihan mutta melkein.
Sitten jos edelleen jostain syystä uskallan uhmata kurittajaani ja toistaa se juttu josta sain rangaistuksen. Tekisipä vain mieli nähdä käytännössä, mitä kurittaja tekisi.

No yksi vastaus tähän voisi olla rangaistuksen toisto mutta eri välineellä. Siis vaikka ensin jollain kämmenellä tai harjalla pakarat punaisiksi ja kestämisen rajoille. Sen jälkeen tauko, nurkkaan hetkeksi, ja toinen asento ja toinen väline. Ja tämä kerta olisi sitten se kipeämpi sellainen. Varmaankin tuntuu ihan eri tavalla kun pohjana on jo yksi annettu selkäsauna.

masokistimies
Te teette minua kiimainen,minulla hengittää enemmän kuin tavallista,se oli paras tuo mitä Mikko mietti että pylly on paljaana kun ne keskustelevat!Se nöyryyttäminen ja alistaminen ja häpeä on minulle isompi rangaistus kuin se kipu,kirvely.Kyllä se ottaisi kipeä jos sain sellainen rangaistus että saan vasaralla päässä iskuja eli nyrkiniskuja naamaan mutta se ei ole leikki enää se on väkivalta,kyllä piiskaa pyllyllä se pitä olla.

piiskaa antava nainen
Alkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:
Mikko -64 puhuu hyvää asiaa. Näin se menee. Mutta...

Edellisellä kerralla kun sain selkäsaunan remmillä. Mietin pystyykö siitä vielä koventamaan, kun itse tilanne melkein aiheutti mielessä ajatuksen kriisikeskukseen soittamisesta. No ei nyt ihan mutta melkein.
Sitten jos edelleen jostain syystä uskallan uhmata kurittajaani ja toistaa se juttu josta sain rangaistuksen. Tekisipä vain mieli nähdä käytännössä, mitä kurittaja tekisi.

No yksi vastaus tähän voisi olla rangaistuksen toisto mutta eri välineellä. Siis vaikka ensin jollain kämmenellä tai harjalla pakarat punaisiksi ja kestämisen rajoille. Sen jälkeen tauko, nurkkaan hetkeksi, ja toinen asento ja toinen väline. Ja tämä kerta olisi sitten se kipeämpi sellainen. Varmaankin tuntuu ihan eri tavalla kun pohjana on jo yksi annettu selkäsauna.
Sekin toimii, että sama rangaistus toistetaan esimerkiksi peräkkäisinä päivinä, tai niin monena peräkkäisenä päivänä kuin on tarvis. Jo toisena päivänä vanhan kivun päälle tilanne muuttuu melkoisen sietämättömäksi, puhumattakaan esimerkiksi viikon kuurista. Oma kumppani kokeili kerran miltä viikon kuuri tuntuu. Ei ole kokeillut toista kertaa.

spankingwoman
Edellisen vastauksen "viikon kuuri" kuulostaa...mukavalta...no ei...kipeältä kylläkin.
Sen toteuttaminen minun suhteessani ei kuitenkaan ole mahdollista.
Pitäisikö tähän sanoa valitettavasti. Hyvä jos pystyy järjestämään leikki/rangaistustuokion kerran kuukaudessa. Kun on ne omat perheet tahoillaan.
Kaksikin päivää peräkkäin olisi kokeilemisen arvoinen asia. Sen omien rajojen vuoksi. Haluaisi tietää miltä se tuntuu toisena päivänä. Saada jo kipeiden mustelmien päälle lisää samanlaisia.
Auttaisiko se hyvinkin siihen muistamiseen, kun kuriton kaksoispersoonallisuus tulee esille tekemään kaikkea jäynää.

Lisäksi se, jos toimin rankaisijana, kuinka paljon säälin tunteita löytyy siinä hetkessä vastapuolta kohtaan. Kun ei tahdo kestää määräämääni rangaistusta kunnolla loppuun. Tai tulisiko edes sitä tilannetta.
Sitä tunnetta kun ei saisi olla mukana. Empatiaa kylläkin ja lempeää määrätietoisuutta paljonki. Mutta ei sääliä. Ne tunteet keskeyttävät rangaistuksen nopeasti ennen kuin on aika siihen.

spankingwoman
No täytyy ehdottaa kasvattajalleni seuraavalla kerralla, että tässä olisi kamerat ja suora liveyhteys masokistimiehen televisioon. Aikuisten viihdettä parhaimmillaan. Lyöt sitten kunnolla, että hän saa aimo annoksen vaikerusta ja huutoa. No itkuakin ehkä.

Jos ottaisit sen tummanruskean remmin vaatehuoneen vasemmasta nurkasta. Tällainen sopiva pituus. Ei missään tapauksessa kaksin kerroin käännettynä. Se vie vain tehoa pois. Pitkänä sen olla pitää.

Joo ja jos ihan pikkuisen yrittäisin vastustella. Luulisin, että masokistimiestä kiinnostaa nähdä osaatko ottaa tilanteen hallintaan ja saada minut siihen pöydän päälle takapuoli piiskaamista varten esille.

Älä välitä siitä, jos en anna riisua pikkuhousuja alas ihan heti.
Se katsos lisää kiihottavuuden tunnetta hänen olohuoneessaan kun näkee avuttomuuteni ja haluttomuuteni takapuolen paljastamiseen.
Otat vain kädestäni kiinni ja siirrät sivuun.

Jos kuitenkin liian monta kertaa vastustelen, läimäytä muutama napakka lyönti pakaroille. Enköhän tajua että se osa näytöksestä on ohi ja siirrytään seuraavaan kohtaukseen.

Voisit välillä nostaa remmin kameran eteen ja heiluttaa sitä siinä. Otappa kasvoille sellainen ankara ilme ja irvistät hieman. Masokistimies saisi jotain kiksejä siitä, kun melkein luulee, että olet menossa kameran läpi hänen olohuoneeseensa sen remmin kanssa kurittamaan hänen pakaroitaan.

Näin annat minullekin hetken aikaa toipua kivusta ennenkuin jatkamme näytöstä.

Ihan unohdin kysyä, haluaisitko sinä tulla jossain vaiheessa tilalleni. Jos minä pehmittäisin sinun takapuoltasi. On katsos motivaatiopiiskauksen aika. Kun se kurittomuus iskee sinunkin käytökseen ja varsinkin siihen luvattomaan sanojen käyttöön aika helpolla.

Tällä kertaa kun kamerat käy, jopa annan sinulle mahdollisuuden valita. Haluatko vai et. Mutta odotas kun ne kamerat on poissa. silloin sinulla ei ole mitään sanomista tilanteeseen. Hupsista vain kun löydät itsesi siitä pöydän pinnan päältä. Et ehdi edes tajuamaan mitenkä se nyt näin.
Housut alas ja remmi ylös. Nyt minä päätän rankaisuvälineen, kovuuden, keston ja tietysti asennon jossa jo oletkin avuttomana.

Kuule leikkikaverini, tiedoksi vain - se sattuu.

masokistimies
Kiitos ja hyvä sunnuntaiaamunjatkoa sinulle ! Sinä olet hyvä saada minua märkänä ja haluan katsoa kun sinä saat piiskaa,se olisi aitoa ja ei kun ne rge-films missä ne lyö hiljaa keskellä rottingikepillä mutta tulee selkeät raidat,minä arvan että ne ovat tuoretta maali malattu ne rottinkikepit?

piiska pete
No edellinen tapa on yksi monista toteuttaa sitä.
Mielestäni kuritettavan pitää tietää miksi saa selkäsaunan. Ja hänen pitää myös hyväksyä se rangaistuksena.

Kun en asu saman katon alla leikkikaverin kanssa. Siinä ei voi heti tarttua tilanteeseen ja piiskata joku juttu unohduksiin. Kun ei pääse tarkkailemaan kaverin tapaa elää arkielämässä.

Mutta voi sopia niin, että jos tuntee omalta puoleltaan, että on rikkonut joitakin sovittuja sääntöjä. Niitä asioita, jotka kiusaavat itseään, Ei haluaisi tehdä niitä, mutta joskus lipsahtaa. Itsekontrolli herpaantuu syystä tai toisesta.

Silloin vaaditaan sitä rehellisyyttä kertoa kurittajalle, että nyt kävi näin ja tein näin vaikka ei olisi saanut.
Seuraavalla tapaamisella asiaan puututaan. Kurittaja nuhtelee tehdystä rikkeestä. Voin kertoa, että on nolo tilanne. Kun omatuntokin vielä pistelee siellä sisällä ja kurittaja nuhtelee edessä.
Sitten vain sitä rangaistusta toteuttamaan.

Jälkeenpäin - jos on tarve, asiasta voi vielä keskustella. Mutta ei ole välttämättömyys. Rangaistus siirtää asian unohtamis-asteelle. Kunnes seuraava samanlainen töppäys tulee.

Olen myös miettinyt, jos käytös ei muutu tai muuttuu liian hitaasti kyseisenasian kohdalla. Kurittajan korviin tulee uudestaan ja uudestaan viestejä siitä, että taas tämä sama asia ja itsekontrolli petti taas.
Olisiko siinä koventaa rangaistusta. Vai pitää se samanlaisena ja luottaa siihen, että joku kerta kyllä se käytös muuttuu.

Kun voi olla niinkin, että se edellisen kerran piiskaus jo koetteli kipukynnyksen rajoja. Siitä ei voi paljoa enempää koventaa rangaistusta. Mutta silti se välinpitämätön luonne taas toistaa virheitään.
Yhtä kaikki, se rangaistus kuitenkin pitää antaa. Kyllä se käytös siitä joku päivä muuttuu parempaan suuntaan.
Sinulla hyvä ote asiassa.Voi kun pääsisi sinun käsittelyyn.sinulla pitäisi olla nahkahame päällä kun kuritat.ja minä nojaisin sinun reisiin samalla, kyllä piiskaajalla pitää minun mielestäni olla nahkahame päällä.

spankingwoman
Sehän nyt vain ei käy. En pidä nahkahameesta. Ihan tavallista kangasta.
Tai farkut.
Voin kuitenkin vakuuttaa, että käsittelyssäni ei ole helppo olla.
Se reisiinkin nojaaminen on aika epärealistinen. Tällä tavalla sanottuna
kuulostaa joltain viihdyttävältä toiminnalta jossa ripaus erotiikkaa mukana.
Kun takapuoleen sattuu. Sitä ei enää vain nojata ja oteta vastaan joitakin lyöntejä. Siinä rimpuillaan, potkitaan, voihkitaan, huudetaan, pyydetään päästä pois, yritetään luistaa lattialle ja kaikkea mahdollista.
Kuuntelisinko minä? No en tietenkään. Piiskaus loppuu sitten kun katson sen olevan tarpeeksi rangaistuksen aiheuttamaan rikkeeseen nähden. Eikä tarvitse voimalla lyödä. Taitoa siihen käytetään ja toistoa. Kyllä tuntuukin kipeältä. Vielä seuraavanakin päivänä.

piiska pete
Tai farkut.
Kun takapuoleen sattuu. Sitä ei enää vain nojata ja oteta vastaan joitakin lyöntejä. Siinä rimpuillaan, potkitaan, voihkitaan, huudetaan, pyydetään päästä pois, yritetään luistaa lattialle ja kaikkea mahdollista.
Kuuntelisinko minä? No en tietenkään. Piiskaus loppuu sitten kun katson sen olevan tarpeeksi rangaistuksen aiheuttamaan rikkeeseen nähden. Eikä tarvitse voimalla lyödä. Taitoa siihen käytetään ja toistoa. Kyllä tuntuukin kipeältä. Vielä seuraavanakin päivänä.
No kyllä farkut käy paremmin farkkuhame.Pidän sinun tyylistä

Mikko -64
Tai farkut.
Tämä jos mikä kuulostaa ihan oikealta selkäsaunalta!
Ja siksi toisekseen... Jos selkäsaunan tarkoitus on olla todellakin opettava ja kehittävä tilanne, niin miksi ihmeessä sitä varten pitäisi olla pukeutunut jotenkin tietyllä tavalla? Paitsi tietenkin se, joka selkäsaunaa on saamassa, hänen pukeutumiseensa ainakin tietyiltä osin kuuluu nimen omaan sen puuttuminen..

spankingwoman
Mitähän mikko tarkoitit tuolla viimeisellä lauseella. Tarkoittaako se sitä, että kun on saamassa selkäsaunaa, sen antaja päättää minkälaiset vaatteet pitää kuritettavalla olla. Onko eri fiilis nostaa hame ylös ja pikkari alas vai laskea housut ala ja pikkarit myös.

Mikko -64
En sitä tarkoittanut.. Ihan vain sitä tarkoitin, että sillä joka selkäsaunaa on saamassa taitaa yleensä olla jokin osa kehosta täysin vaatettamatta. Etkös itsekkin selkäsaunaa antaessasi käske jossakin vaiheessa laskemaan housut alas..??
Kuten itse mainitsit, selkäsauna on tilanne jossa voihkitaan, huudetaan ja rimpuillaan ja yritetään päästä pois jne eli siis on päivänselvää että piiskaamisen on tarkoitus myös tehdä kipeää, joten ei kai ole epäselvää, mikä se vaatettamaton kohta mahtaisi olla..

masokistimies
Jos se on niin lämmin siellä missä saan selkäsauna se mitä olla ilman vaatteita hän joka saa,siis alasti aina ja hän joka antaa,mitä väliä on mitä hänellä on yllä,vaikka lämpöhaalarit,turki eli alasti.mutta minä tunnen minua pienempi ja enemmän alamainen ja ulos luovuttu kun minä olen alasti ja hän joka antaa piiskaa on vaatteet yllä.

spankingwoman
Kyllä rangaistuksessa juuri on tarkoitus antaa selkäsauna paljaalle takapuolelle.
Housujen päälle voi aloittaa esim. vahvalla pingismailalla muutamia lyöntejä. Tulee hieman esimakua tulevasta. Ja näin myös siksi, koska ko. väline on hyvin vahva ja taipumaton. Sillä ei oikeastaan voi lyödä paljaalle. Voi aiheuttaa vahinkoa.

Mutta muut välineet tietysti paljaille pakaroille. Sen vuoksi, että se sattuu tällä tavalla enemmän. Mutta myös kuritettavan häpeän tunteen maksimoimiseksi.

Jos tilanne alkaa jo sillä häpeällä kun seisoo kurittajan edessä kuulusteltavana . Joutuu kertaamaan asioita, joita mielellään unohtaisi. Tutkivat silmät, jotka tarkkailevat herkeämättä kun kuritettava vastaa kysymyksiin. Pelko ja odotus mielessä.

Siitä eteenpäin se häpeä jatkuu, jouduttuaan kuritusasentoon. Kurittaja laskee pikkuhousut alas ja aloittaa rangaistuksen.

Tällä hetkellä olen mielistynyt hyvin paljon oikeassa rangaistuksessa pöydän päällä tapahtuvaan selkäsaunaan. Ja remmillä annettuna. Siinä on jotain sellaista armotonta,
oikean rangaistustilanteen tuntua.
Siinä rangaistusta ja häpeää voi vielä lisätä sillä, että käskee - siis käskee kuritettavaa laskemaan itse housunsa alas ja menemään pöydän päälle odottamaan rangaistuksen alkamista. Ilman pikkuhousuja ja nöyryyttävä asento. Tässä viimeistään tulee miettineeksi mitä tulikaan taas tehtyä, että tähän tilanteeseen joutui.

spankingwoman
Tämä menee nyt dialogiksi Mikon kanssa. No eihän se mitään, menköön vain. Voisit kyllä välillä sanoa omaakin mielipidettä, vai eikö kokemusta ole vielä käytännön tasolla.

Piiskaus voi tapahtua ihan missä huoneessa vain. Minulla on olohuoneessa se pöytä jonka päälle komennan kuritettavan. Ja siinä itsekin olen ollut.
Makuuhuoneesta taas löytyy se sänky joka sopii vaikkapa koivuvitsoilla annettuun.
Olohuoneessa useimmiten on sohva. Sen käsinojan yli tai selkänojan yli voi laittaa kaverin.
Missä huoneessa tahansa saattaa olla käsinojaton tuoli. Poikittain polvien päällä olevaan tilanteeseen.

Uloskin voi lähteä, metsään kävelylle ja piiskattavaksi.

Joillakin pareilla piiskaus rajoittuu pelkästään makuuhuoneeseen.
Siihen saattaa liittyä myös seksiä.

Niinkuin tästä näkyy, paikat voi vaihdella eri huoneiden välillä.

masokistimies
Minä luin kerran että hän joka antaa piiskaa sanoi jo illalla että nyt huomenna minä aikoo antaa sinulle se rangaistus että huomenna on turha että sinä pukeutuu,tule aamukahville alavartalo paljaana ja sinä saat olla alasti koko aamupäivä vaikka minä annan sinulle piiskaa vasta parin tunnin kuluttua ja rangaistuksen jälkeen sinä voit olla ilman housuakin monta tuntia,kyllä sinä voit hyvin imuroida ja tiskata vaikka sinä olet ilman vaatteita alavartalossa ja kun se poltaa pakaroissasi se on sinulle mukavampi olla ilman housua.Se olisi paras rakentaa oikea kidutushuone,piiskauspukki,piiskauspöytä,kaulapuutukki.

Mikko -64
Siinä olet tietenkin oikeassa että selkäsaunan voi antaa/saada periaatteessa ihan missä vaan. Minusta kuitenkin sopivin paikka on joku sellainen yhteinen tila kuten esim. olohuone, keittö tai esim takkahuone (jos sellainen on) ovat parhaat.
Olohuone jo senkin takia, että yleensä se taitaa olla tilavin talossa ja huonekalutkin ovat usein mitä soveliaimmat ajatellen piiskajan mukavuutta. Piiskaaminen polvien päällä onnistuu sohvalla erinomaisesti. Jos taas ajatellaan selkäsaunaa pöydän päällä kuten olet kuvaillut niin tilaa olisi hyvä olla jo senkin takia, että kurittaja pystyy heiluttamaan remmiä laajassa kaaressa sekä vaihtamaan puolta varmistaakseen että molemmat pakarat saavat osuutensa selkäsaunan aikana tasapuolisesti.

miesihminen -46
Täällä on keskusteltu, mikä olisi paras kasvatusväline ja tyyli. Ne "raukat", jotka eivät ole lapsena kokeneet kasvatusta, joutuvat tietysti kokeilemalla löytämään oman tyylinsä. Minulla taas oli äidin kanssa vakiomenettely. "Hae piiska!" Tarkoitti, että hain huoneeni seinältä koivurisun (itse pidin huolta siitä, että siinä oli aina tuore), sitten käskemättä housut polviin ja vatsalleen äidin polville. Äiti istui lähimmälle tuolille. Piiskaamisen jälkeen. kun olin vielä äidin polvilla, hän kysyi, esimerkiksi "joko opit muistamaan kotiintuloajan?" Joskus ajattelin, että jos olisin rehellinen, niin vastaisin "En minä tällaisella piiskaamisella ole ennenkään oppinut." En kokeillut! Sitten nurkkaan housut nilkoissa. Jos äiti huomasi, että liikun, niin lisää. Vaimokehan pääsi monesti seuraamaan pikkuveljensä kurinpalautuksia, häntä itseään ei ikinä piiskattu. (Mahtoi pikkuveljeä ottaa päähän!) Tyyli oli heillä hyvin tarkkaan sama. Joskus naureskelemme, että äidit ovat lukenaat samaa kasvatusopasta. Meillä kuritukset menivät luonnostaan opitun kaavan mukaan. Vasta hänen ystävättärensä (katso aikaisempaa kertomustani) näytti, että muutakin tyyliä voi käyttää.

Nuori-Mrs
Viime kesänä nojasin ajatuksissani keittiön työtasoon ja katselin ajatuksissani ulos. Appeni oli kylässä ja hän ohi kulkiessaan läimäytti avokämmenellä mielestäni lujaa pitkällä olevaan peppuuni. kuulemma ei voinut välttää kiusausta

Mikko -64
Alkuperäinen kirjoittaja miesihminen -46:
Täällä on keskusteltu, mikä olisi paras kasvatusväline ja tyyli. Ne "raukat", jotka eivät ole lapsena kokeneet kasvatusta, joutuvat tietysti kokeilemalla löytämään oman tyylinsä. Minulla taas oli äidin kanssa vakiomenettely. "Hae piiska!" Tarkoitti, että hain huoneeni seinältä koivurisun (itse pidin huolta siitä, että siinä oli aina tuore), sitten käskemättä housut polviin ja vatsalleen äidin polville. Äiti istui lähimmälle tuolille. Piiskaamisen jälkeen. kun olin vielä äidin polvilla, hän kysyi, esimerkiksi "joko opit muistamaan kotiintuloajan?" Joskus ajattelin, että jos olisin rehellinen, niin vastaisin "En minä tällaisella piiskaamisella ole ennenkään oppinut." En kokeillut! Sitten nurkkaan housut nilkoissa. Jos äiti huomasi, että liikun, niin lisää. Vaimokehan pääsi monesti seuraamaan pikkuveljensä kurinpalautuksia, häntä itseään ei ikinä piiskattu. (Mahtoi pikkuveljeä ottaa päähän!) Tyyli oli heillä hyvin tarkkaan sama. Joskus naureskelemme, että äidit ovat lukenaat samaa kasvatusopasta. Meillä kuritukset menivät luonnostaan opitun kaavan mukaan. Vasta hänen ystävättärensä (katso aikaisempaa kertomustani) näytti, että muutakin tyyliä voi käyttää.
Ei tämä joiltakin osiltaan vieraalle tunnu..

masokistimies
Kyllä sinä olit hyvin ankara kasvatuksen mutta olen niin läpihullu mies että tuo kuullosti hyvin minun korvani kaikki mitä sinä kerroit ja huippu oli se että sinä itse piti huolta että oli tuore koivuvitsa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä