mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vanhempi tieteenharjoittja
Älkää hyvät ihmiset sekoita onkivapaa tai kukkakeppiä (bambu) rottinkiin, joka on taipuisaa ja siinä ei ole selviä kohoumia. Ero on helppo testata oikean rottingin (englanniksi cane) saa taivutetuksi helposti ympyräksi ilman mitään ongelmia, yrttäkääpä onkivavalla/kukkakepillä. Tämä taipuisuus tekeekin rottingista mainion kurinpitovälineen. Mistä niitä saa? Englannista, joistain suomalaisitakin seksikaupoista, sokeiden pajoilta tai porkamalla rottinkisen mattopiiskan. Rottinki njättää nätit juova, mutta ei helposti riko ihoa.

spankingwoman
No nyt selvisi rottingin salat. Hyvä, että en ehtinyt ostamaan sitä onkivapaa. Eihän siitä olisi ollut kuin vahingon tuottamiseen.

Mielikuva rottingista on aika hurja. Kuusi iskua ja kuusi kipeää juomua takapuolen päälle. Ja kuusi kovaa huutoa kuritettavalta. Näinkö se menee.
Ylipäätään, kuinka monta iskua pystyy vastaanottamaan, sellaista keskikovaa. Ennenkuin käy kurittajan käteen kiinni ja pysäyttää iskun.

Kumpaa kestää paremmin. Remmiä vai rottinkia. Oikea vastaus ei ole: riippuu ihmisestä.

987
... kun rangaistava asettuu vatsalleen sellaiselle pitkälle penkille, tyyny vatsan alle. Sitten sitaistaan kädet ranteista kiinni penkin alle, vyö keskivartalon ja penkin ympäri, samoin nilkkojen kohdalta. Ei siitä mihinkään pääse eikä millään metelöinnillä voi vaikuttaa tuomion täytäntöönpanoon. Etukäteen tietysti "sovittu" tuomion sisällöstä ja siitä sitten pidetään kiinni. Tyyny kasvojen kohdalla on myös suositeltava, voi rentouttaa niskansa ja keskittyä tuntemuksiinsa. Siihen voi myös päästää pahimmat kiljaisunsa - jolloin pieksäjäiset eivät kuulu niin laajalle.

masokistimies
Tuo kuullostaa hyvin ja itse olen nähnyt ja minulla on videokasetit missä naiset ovat kiinni sidottu penkillä näin kuin sinä"vierailija" kirjoittaa.Spankinwoman minä haluan sanoa että minä kestän vähittäin 100 iskuja jos alkaa vähä hiljempää sitten saat lisäta voima koko ajan ja kun olen saanut sata iskuja tunne on häipynyt ja saa jatkaa piiskaminen niin kauan kun jaksaan löyödä eli iho mene rikki.minun pakarat aina kun minä piiskaan minua ne 20 ensimmäiset iskuja on pahin sitten sen jälken vähitellen ihoni puudottaa,suoran katsonut suomi-ruotsi sanakirja

spankingwoman
Sinä 987, mielelläni voisin kyllä tulla katsomaan, kuinka kuvaamassasi asennossa saat rottingilla piiskaa.

Voisin oppia jotain, mitä hyödyntää omassa leikkikaverisuhteessa.

Voisipa alkaa purkamaan sitä mattotamppia vastaisuuden varalle. Rakentelemaan siitä kivaa rangaistusvälinettä.

miesihminen -46
Annetaanpa emännänkin esittää mielipiteensä:

On sanottu. että tytöistä kasvaa naisia, mutta pojat pysyvät pikkupoikina. Se pitää paikkansa, haluavat leikkiä autoilla ja pyssyillä. Eikä puhettakaan, että vapaaehtoisi tekisivät mitään naisten töitä kotona. Naisen pitäisi siivota ja laittaa ruokaa, kun pojat leikkivät keskenään. Mutta jos meidän talossa mies haluaa olla pikkupoika, niin häntä myös käsitellään niinkuin pikkupoikaa. Ja aikuisen naisen täytyy pitää pikkupoika kurissa. Kun tulet kaljalta ja tupakalta haisten kotiin. Miehet ovat niin ylpeitä kun heillä on talossa housut, mutta ne joudut laskemaan alas. Siinä vaiheessa jo pyytelet anteeksi, mutta se on liian myöhäistä. Olet minun polvillani ja saat huomata, että pikkupoikana ei ole mukava olla, jos olet ollut kuriton. Ääni kun piiska viuhahtaa ja räpsähtää pikkupojan paljaalle pyllylle, ja parahdus. Näky kun punainen juova ilmestyy pyllylle. Ja tunto kun vavahdat iskun osuessa. Tekeekö kipeää? Se on tarkoituskin. Olisit ollut kunnolla! Kyllä minä opetan sinulle että meidän talossa pikkupojan täytyy totella emäntää.

Minä taas: Taisi olle paljon samanlaisia ajatuksia, kuin minun äidilläni. Ilmankos on niin kotoinen olo hänen polvillaan! Ei emäntä sellainen pirttihirmu tai kiihkofeministi ole, kuin tuosta ehkä saa käsityksen. Ei meillä ole mitään turvasanoja tai sopimuksia, milloin "leikitään äitiä ja pikkupoikaa". Mutta jonkinlaiset sanattomat sopimukset ovat kehittyneet. Joskun hän haluaa purkaa itseään minun takamuksilleni, vaikka en itse ole oikein sillä tuulella. Mutta kyllä minä sen kestän, kunhan pysytään kohtuudessa. Ja joskus minä vihjaan, että vitsa olisi paikallaan. Silloin hän on kyllä leikissä mukana, syitähän aina löytyy.

spankingwoman
Jos poikittain polvien päällä on tarkoitus kurittaa tuhmia poikia ja tyttöjäkin. Kyllä ihmettelen, miten siihen tarkoitukseen piiska sopii. Mitä sitten tarkoitetaan piiskalla. Kun minulle se mielikuvissa on koivupiiska tai pajupiiska. Eikä kumpikaan mielestäni sovellu tähän asentoon.

Molemmilla välineillä toinen pakara ja kyljet saavat huomattavan punerruksen. Mutta toinen pakara taas ei oikeastaan mitään.
Lisäksi käsi joutuu luonnottomaan asentoon.

Poikittain polvien päällä oleva asento sopii mielestäni kämmenelle, paistinlastalle, hiusharjalle, pingismailalle tai jollekin sellaiselle välineelle, missä on lyhyt varsi ja lyhyt lyövä osuus.

Jopa remmi kaksinkerroin käännettynä tuntuu olevan liikaa. Jos haluaa antaa molemmille pakaroille yhtä paljon. Eikä liikaa harhaiskuja kylkiin.

masokistimies
tuo minäkin olen miettinyt ja sen lisäksi jos on esim.pieni hoikka nainen joka kurittaa painava mies 90-100 kg se on aika vaikea pidä sellainen ihminen polvien päällä.Kyllä minä pidän parempi vaihtiehtona pitkä penkki eli sänky ja pari tyynyä vatsan alle eli teltapussi,makuupussi.

Milja täällä hei
Huomenna, tai oikeammin tänään, luulen, että tapahtuu se, että olen mieheni polvien päällä pylly paljaana, ja otan vastaan remmin sivallukset. Viikko on ollut sellainen, että luulen, että näin tulee tapahtumaan. Ja luulen, että tulen sitä lopulta itse pyytämään, jos mies ei sittenkään näe tilannetta samoin. Loppuu rauhattomuus ja levottomuus. Tähän kuuluu myös itku. Itken, en niinkään kivusta, vaan juuri tuosta rauhattomuudesta. Selkäsaunan jälkeen mies ottaa takaapäin ja tiedän, että tulossa taas yksi parhaimmista orgasmeista aikoihin. Tämä tiedoksi niille, jotka pitävät kotikuria väkivaltana. Sitä se ei ole, vaan... En osaa sanoa mitä se on, mutta minä tarvitsen sitä. Mies ei ole tässä pääosissa, vaan minä.

masokistimies
Vaikka itse haluan saada piiskaa olen sitä mieltä että nainen joka kirjoittaa tänne klo 02:00 yöllä hän tarvitse kunnolla piiskaa ja minä voin antaa sen rangaistus,minä luulen että minä sidotan sinua kiinni että ett pääse karkamaan jos se piiskaa ei ole niin mukava kun sinä fantasionut että se on!Se kirvele minun pajuvitsa kun se olis hiilihanko.

spankingwoman
Aika hyvä kuvaus. Kukahan kirjoittanut?sdf
Näin se kuitenkaan ei ole.

Levottomuus on totta. Rauhattomuus ei ole sama asia.
Seksi ei kuulu asiaan. Sen aika on erikseen ja toisten henkilöiden kanssa. Jos siihen ylipäätään haluan lähteä.

Koskaan...toistan koskaan en ole niin epätoivoinen enkä levoton jotta joutuisin suoraan pyytämään selkäsaunaa.

Levottomuuden hallintaan kun on muutakin lääkettä kuin kipu pakaroilla.

Myös - pysyy se remmi minunkin kädessäni.

palvelijasi
Nyt joudun lähteä ulos pellolle töyhiin ennen se rupea sataa vettä että se tule liian pehmeät pellot,ne ovat lupaneet 20 mm vettä lisää ja se on liian märkä jo.

30-06
koko pitkän pyhäpäivän tuhosin pensaikon raivaamisesta ylitse jääneitä koivunvarpuja oksasilppurilla, monta säkillistä tuli haketta. Koko ajan kuumotti perseposkia, mutta sinne vaan päätyi käyttökelpoinen tavara muunlaisen käyttötarkoituksen puuttuessa...

vitsafani
Alkuperäinen kirjoittaja 30-06:
koko pitkän pyhäpäivän tuhosin pensaikon raivaamisesta ylitse jääneitä koivunvarpuja oksasilppurilla, monta säkillistä tuli haketta. Koko ajan kuumotti perseposkia, mutta sinne vaan päätyi käyttökelpoinen tavara muunlaisen käyttötarkoituksen puuttuessa...
Siulla sitten vaivaiskoivikkoa pihassa,eihän muut koivut pensaita oo ;)

spankingwoman
Kyllähän se koivujen tällainen tuhoaminen aiheuttaa monenlaisia tunteita. Kun pitäisi olla se leikkikaverikin, joka niitä vitsakimppuja sitoisi ja käyttäisi pakaroiden kuumottamiseen.

Mutta eikös koivujen hävittäminen kuitenkin ole melko mukavaa. Kun samalla käy mielikuvissa, mihin tämä ja tämä oksa voisi olla tarpeen.
Melkein tuntee pakaroilla poltteen, kun oksat häviävävät silppuriin.

sohfvfvfis
Luin uteliaisuuttani tätä palstaa.Miten voi kiihottua piiskasta tai vastaavasta ?Olen saanut maistaa pikkupoikana kyseistä herkkua.Suoraan sanottuna epämiellyttävä kokemus.Me ihmiset ollaan aika omituisia loppujen lopuksi.Jospa se on ihmisen olemassaolon tarkoitus.

spankingwoman
Onko henkilöllä sohfvfvfis joskus ollut halua löytää ihminen, joka välittää. Välittää seurata elämänkulkua. On halu siihen, että joku puuttuisi omiin laiminlyönteihin. Vaikkapa rankaisisi, jos jotain tekee sellaista, mikä kerta toisensa jälkeen toistuu, eikä itsekuria ole yhtään sen lopettamiseen.

Onko koskaan halua kokea kipua turvallisesti. Haluaako tietää, miltä häpeän tunne taas tuntuu. Se kun tahtoo jäädä vähemmälle käsittelylle nykyaikana. Onko halua kokea hämmentymistä. Halua luovuttaa yhteisessä leikissä oma tahto toisen vallan alle - hetkeksi.
Onko tarvetta kenties itsetuhoisuuteen. No anna itsesi käsittelyyn. Saat kokea maksimaalista kipua pakaroilla. Itsetuhoisuuden tarvekin tulee täytettyä. Hetkeksi.

Haluatko tietää, miltä vallan tunne on tunteena. Kun tarttuu piiskaan ja ottaa leikkikaverin käsittelyyn jostain laiminlyönnistä.
Miltä tuntuu käskeä. Miltä tuntuu olla auktoriteetti. Miltä tuntuu ottaa vastuu toisesta ihmisestä.

Lasten piiskaamisen on aivan eri asia. Sitä ei mielellään haluaisi edes mainita.
Nämä leikit ovat kahden ihmisen välisiä sopimuksia.

Jos tämä on osa sitä olemassaolon tarkoitusta. Niin voi haluta. Ei yhtään hullumpi osatarkoitus. Näissä leikeissä kun todella välitetään kumppanista. Jos siitä seuraa jotain positiivista, niin miksi ei.
Varsin hyvä elämän osatarkoitus.

miesihminen -46
Taitaa olla turha mieltymyksiään pyrkiä aivoillaan miettimään, kyllä alapää paremmin kertoo, mikä kiihottaa. Kun katselee "leikit ja fetissit" erilaisia kiinnostuksen kohteita, niin useimmat niistä tuntuvat minusta vähintäänkin ihmeellisiltä. Mutta varmaan ne niiden harrastajia kiihottavat. Itseläni kiinnostus selkäsaunoihin lienee ollut aina olemessa. Muistan miten maalla, ollessani jotakin 10-vuotias ja yksin kotona, käsin metsästä hakemassa sopivan koivunoksan. Sitten riivin lehdet pois, omaan huoneeseeni, housut alas ja "äidin polville" nojatuolin käsinojalle. Ja ripsauttelin takamuksille. Joskus naapurin tytön kanssakin leikimme kotia, jolloin minä olin kasvatettava pikkupoika. Aluksi vain "leikisti", mutta selitin, että hän voi kyllä antaa lujempaakin. Ei kuitenkaan niin, että selvät jäljet jää äidin ihmeteltäväksi. Ei hänkään sitä leikkiä outona pitänyt, mutta pidimme tarkkaan huolta, ettei kukaan saa tietää siitä. Yritä sitä sitten järjellä selittää!

masokistimies
Pelkään kertoa täällä jos joku lapsuudenkaverit lukevat tämä ne tuntevat minua mutta en ne eivät varmasti luke suomenkielisiä keskustelua.Kun minä olin lapsi ja minä olin vanhin lapsi täällä meidän mäellä minä aina eli joka päivä käski meidät leikkiä isä ja äiti ja se oli se sama aina se nuorin täällä yksi tyttö me pakotti olla äiti ja me muuta olimme tuhmat lapset joka hän antoi piiskaa ja kyllä hän löy aika kova,muistan että kyllä se kirveli aika paljo,ja joskus leikkimme orjaleikkiä,olimme sidottuna joku riihissä ja sielläkin me orjat saimme piiskaa.

kotimiespiika
MInä olen elänyt kotikurissa jo 24 vuotta vaimoni on erittäin voimakas tahtoinen nainen. Piiskaa olen saanut säännöllisesti ja vaimoni puki minulle jo hääpäivänä essun päälle. En ole ollut muualla töissä vaimoni on hyväpalkkainen joten ei ole rahan takia tarvetta. Tämä on vaimoni mielipide.Kotitöihin vaimoni ei ole ikinä kajonnut sormen päälläkään vaan ne on ollut aina minun hommia.

spankingwoman
Kotimiespiika on oppinut avioliittonsa kautta varsin hyödyllisiä tapoja.
Kotityöt on välttämätön paha. Näppärää delegointia vaimon puolelta. Piiskan avulla laittaa mies tekemään. Jos itse niistä ei välitä. Käy se näinkin.
Mutta voiko voimakastahtoinen nainen kunnioittaa aidosti miestä, joka alistuu tällaisen vallan alle. Jos sen naisen voimakastahtoisuus johtuukin siitä, että ei ole löytänyt vertaistaan, joka olisi vielä voimakkaampi ja kunnioitettava.

kotimies piika
Meillä tapahtuu paljon muutakin nyt kun lapset on maailmalla mutta uskot tai älä me olemme onnellisesti olleet naimisissa jo kauan .Vaimoni on uranainen ja kun olen sanonut haluavani myös mennä töihin se ei ole käynyt hänelle. Hän sanoi vasta minulle että kunnes kuolema meidät erottaa silloin vasta pääsen eroon hänestä.l

Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja kotimies piika:
Meillä tapahtuu paljon muutakin nyt kun lapset on maailmalla mutta uskot tai älä me olemme onnellisesti olleet naimisissa jo kauan .Vaimoni on uranainen ja kun olen sanonut haluavani myös mennä töihin se ei ole käynyt hänelle. Hän sanoi vasta minulle että kunnes kuolema meidät erottaa silloin vasta pääsen eroon hänestä.l
Mielenkiintoista. Miten teillä tuli esille aikoinaan piiska-asiat ja miten nopeasti löysitte omat roolinne? Eikö toisaalto monesti ole niin, että uranaiset ovat niitä, jotka toivovat piiskaa välillä pyllylle? Hienolta kuulostaa joka tapauksessa!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä