mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
*silli*
Alkuperäinen kirjoittaja mieshenkilö -46:
Kotimiespiika: Täällä kohtalontoveri. Emäntä on seminaarissa, tulee tänä iltana. Pudotin eilen maljakon siivotessani (auta armias, jos en olisi siivonnut!). Joku psykologi kait sanoisi, että tahallani. Ehkä alitajuisesti, vaikka se olikin vahinko. Kerran yritin puolustautua kahvikupin rikkomista, että se oli vahinko. Emäntä totesi, että jos olisin tehnyt sen tarkoituksella, en pystyisi istumaan ainakaan viikkoon! Ja piiskaa tuli! Nyt eivät takamukseni olekaan saaneet melkein kolmeen viikkoon maistaa risua. Emäntä on monta kertaa sanonut, että minut täytyy ainakin kerran viikossa piiskata kunnolla, että muistaisin olla kunnolla. Tukeva koivupiiska on jo haettu valmiiksi (odottaa pöydällä ruukunsirpaleiden vieressä), ja tänä iltana sille tulee taas käyttöä!
Kerroin jo suhteemme alussa tyttöystävälleni, nykyiselle avopuolisolleni, miten äiti piti minulle kovan kurin. Joskus pelkkä huonosti siivoaminen antoi aiheen koivuniemen herran vierailuun pakaromäellä. Ja miten jo silloin opin hyväksymään sen, että elin lujassa "Herran nuhteessa", ja murrosikäisenä nauttimaankin siitä. Sovimme, että meidän suhteessamme hän toimii äidin korvikkeena (hyvin aidontuntuisena). Paitsi tietysti sitten sänkyhommissa!
Minunkin täytyy käskemättä siivota ja tiskata ja saada lupa mennä kavereitten kanssa. Kerran soitin kaveriporukasta ja kysyin, voinko olla myöhempään. Vastaus "ole vaan, jos vaan takamuksesi kestävät!" Spankingwoman kysyi, mikä tällaisessa suhteessa viehättää. Sen kun osaisikin selittää! Näin vain on. Nytkin toisaalta pelkään ja toivon, että emäntä ei löisi kovin lujaa. Toisaalta katson pöydällä odottavaa piiskaa ja toivon, että se tanssisi paljaalla pyllylläni oikein kunnolla!

No tulikos sitä piiskaa?

piiskattuna
Kävi niinkuin arvasin. Emäntä tuli kotiin ja näki ruukunsirpaleet ja koivurisun niiden vieressä pöydällä. Ei puhunut oikeastaan mitään, käski minun vain riisua housut ja mennä nurkkaan odottamaan. Sitten touhusi aikansa kylpyhuoneessa ja söi kaikessa rauhassa. Melkein kaksi tuntia minä seisoin hiljaa nurkassa ja odotin vapisten, minkälainen kuritus tällä kertaa tulisi. Rangaistuksen kovuus ei riipu pelkästään rikkomuksen pahuudesta, mutta myös paljon siitä, millä tuulella hän sattuu sillä hetkellä olemaan. Tietysti se on epäreilua, mutta minkä "pikkupoika" sille mahtaa, pakko on alistua ja nöyrästi ottaa vastaan, mitä kouluttaja katsoo parhaaksi antaa.
Sitten tiukka komento "tule tänne". Käskemättä vatsalleen hänen polvilleen. (Jos olisin selvästi häntä isompi, niin se olisi varmaan henkala asento. Mutta olen "onneksi" melko pienikokoinen, hän taas lähinnä entisen Itä-Saksan kuulantyöntäjänaisen tyyppinen. Siksi meillä tämä äiti-pikkupoika roolijako sujuu luontevasti.) Kun ensimmäinen sivallus iski pyllylle, huomasin että nyt tulisi korvausta siitä, että olin ollut kolme viikkoa ilman kuria. Kun makaa hänen polvillaan, siinä tuntee aina kun lyönti lähtee tulemaan ja sekunnin osan kerkiää kauhulla odottamaan kun vitsa puraisee. Tekee mieli työntää kättä eteen, mutta ei uskalla.
Sitten illalla kömmin hyvin nöyränä poikana hänen viereensä, ja hän osoitti, että olen saanut anteeksi...

kuritettu mies
Yks mikä on kurjaa piiskan saamisessa....on se kun niitä risun pätkiä ja silmuja on siivottava.Sain ne juuri nypittyä,vaimo lähti shoppailemaan.Pyllyn ihoa vielä kiristelee,mikä tuntuu kyllä hyvälle:)

neiti-77
Onpas kade olo kun lukee toimivista perisuhteista joissa kotikuri mukana...Mistä löytyisi myös minulle mies joka piiskaa minut kun kiukuttelen ja pitää muutenkin kurissa, mutta on myös turvallinen, hellä ja älykäs...

Iitse
Kyllä kunnon koivuniemenherra varmaan tekisi hyvää,mutta
eihän sinuun saa yhteyttä tätä kautta vaikka oilisi kunka kiinostunut
palautamaam maanpinnalle, samaahaluaisin minäkin saada piiskaa.

Kalevi100
Olen kotikurista kinnnostunut vapaa mies. Kiinnostuin kovasti viestistäsi. Mutta miten saan Sinuun yhteyden? Laitanko ilmoituksen Arenaan tekstillä "kotona viihtyvä mies" ja jotakin muuta.

tätsykkä(vierailija)
olen lukenut tätä palstaa mielenkiinnolla ja haluaisin itselleni miehen kuka tarvitsee sillöin tällöin "koivuniemen herraa"..mulla oli yksi poikaystävä joka piti tälläisestä leikistä ja haluaisin taas...onko kymenlaakson alueella tuhmia poikia??

tätsykkä
ihanaa,et löytyy tuhmia poikia vielä,masokistimiehelle,vaasa on pirun kaukana,enkä kyllä halua muuttaa kotkasta mihinkään,mut voisihan sitä ihan kurituksen merkeissä tavata???ja pekka,sinähän olisit ihan sopivan matkan päässä mun luota,voisimme hyväst kokeilla miltä se tuntuu,vai??pitää keksiä joku linkki missä voi jutella lähemmin...tääl ei kai saa mitään tietoja julkaista...ollaas yhteyksissä ja muutkin tuhmat pojat,kertokaas mitä olette puuhaillut!!pekka,oletko harrastanut ennen näitä leikkejä vai haluatkos vaan kokeilla??

masokistimies
Se oli mukava kuulla että sinä olet kiinnostunut kurittaa minua!Sinä varmasti haluat mielummin tavata se mies joka asuu sinun lähellä,se on tosi pitkä matka tänne mutta jos se ei onnistuu Pekan kansa ehkä minä voin antaa sinulle matkarahat tänne.Minä en osa oikein hyvin suomea,minä olen rannikkohurri.

tätsykkä43v
tämähän ei ole ollenkaan kiinni rahasta,vaan olen lukenut sinun tekstejä ja ymmärtänyt niistä,että haluat todella jonkun kanssasi asumaan ja pitämään sut kurissa...minkä ikäinen olet?sinulla ei ilmeisesti lapsia,ainakaan kotona,koska haluat olla pitkälti ilman vaatteita,olenko ymmärtänyt oikein??onko sinulla koskaan ollut tälläistä kurisuhdetta vai oletko vain haaveillut siitä??olen lukenut kuinka piiskaat itseäsi!!!ja ihan hyvinhän tuo suomikin sujuu!!kirjoitellaan taas!!

masokistimies
Minä olen 10v vanhempi kuin sinä eli 53v.Ei minulla on lapsia,ei kukaan nainen halunut tällainen hullu perversi mies! Minä kiittään sinua että sinä haluat kirjoittaa minulle! Minä pitäsin se nöyryttävä tunne käydä ilman vaatteita ja paljastaa minua edessäni ja takana,minulla on oikein seksikäs alavartalo,kauniit sileät sääreet,reidet ja seksikäs pyöreä pylly,kauniit kapeat polvet.Minä olen vaan haaveillut sitä,en elännyt kurisuhdetta.Minä piiskaan minua kova ja minä voin ottaa kuva minusta ja lähettää kuvat minulta tietokonella,reisien joka puolella ja pakarat.Nyt olen aivan märkä kun olen kirjoittanut tämä.

Pekka56
Minulla on jonkin verran kokemusta piiskauksesta. Olisi todella kiva kokeilla sitä Sinun kanssasi. Ikää minulla on 45 vuotta. Laintanko vaikka Arenaan ilmoituksen johon voit vastata niin saan yhteyden Sinuun?

Pekka56
Minulla on jonkin verran kokemusta piiskauksesta. Olisi todella kiva kokeilla sitä Sinun kanssasi. Ikää minulla on 45 vuotta. Laintanko vaikka Arenaan ilmoituksen johon voit vastata niin saan yhteyden Sinuun?

masokistimies
Minä panin vaan sinun takia yksi minun salaisia e-postiosoiteita leikit ja fetissit alle vanhempi nainen dominoi.Se on suomi24
keskustelu

seksi

leikit ja fetissit

masokistimies
Kirjoittaa minulle ja kertoa sinun fantasiat! Minä fantasiodaan että minä olen sinun nöyrä palvelija,ainoastaan t-paita ylävartalossa ja puukengät alavartalo,että minä palvelen sinua ja olen sinun orjasi,istun lattialla sinun jalat edessä ja heti kun et ole tytyväinen minua sinä annat minua piiskaa ja käsket minua kiittää rangaistusestani ja pyytää anteeksi paljalle polvelle tietysti kun olen kuitenkin ilman vaatteita alavartalossa........Ehkä sinä olet jäsen siellä ccdeitti,minä olen jäsen siellä ja minulla on pitkä kertomus siellä,kaikki minun mitat ja fantasiat alle ensam/yksinäinen.Minulla on eräs salainen e-postiosoite siellä .....suomi24 ..........keskustelu seksi.... .........................leikit ja fetissit .......alle vanhempi nainen dominoi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä