mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kalle99
Alkuperäinen kirjoittaja nemorino.:
ymmärrä. Entäs kun mies nalkuttaa ja ei tee naisen mieliksi. Antaako nainen silloin selkään?? Ha ha...Ai millä lihaksilla? Itse sain aikanaan selkään isolta veljeltä oikein kunnolla, jos en tehnyt kuten hän halusi. Ei ollut kivaa ja sais ukko lähtö passit, jos selkään antaisi minun "oikuttelusta".
En minäkään ymmärrä naisen piiskaamista, mutta ymmärrän hyvin että nainen piiskaa miestä! Minulla on siitä kokemuksia ja haluan niitä lisää!

Eli kun mies ei tee naisen mielen mukaan, nainen komentaa miehen riisuutumaan, tarvittaessa sitoo kiinni ja antaa piiskaa! Nainen nauttii vallan tunteesta ja mies alistumisen tunteesta! Kurituksen jälkeen seksi on taivaallisen ihanaa!

nemorino.
Aivan kaksi eri asiaa!! Mutta kun täällä on peräti kaksi palsatta jossa nainen saa selkäänsä esim. "oikuttelusta, tekemättömistä töistä ym. En ymmärrä, kun kerta nykypäivänä nainen voi valita lähteäkkö vai jäädä. Ja nainen voi piiskata miestä vain jos tämä sitä haluaa, mutta mies voi piestä naisen (ainakin kerran) halusi tämä sitä tai ei. Minua vain kiinnostaa miksi nainen suostuu moiseen? Vai ovatko nämä jutut sittenkin pelkkää legendaa?

wino
Itse en ymmärrä sitä, että täytyy kommentoida ja jopa paheksua asioita, joista itsekin myöntää, ettei ymmärrä yhtään mitään.
Asia on kuitenkin niin, että ihmisillä on sekä henkisiä että fyysisiä tarpeita, muitakin kuin seksuaalisia, joiden tyydyttämiseen niin seksileikit kuin ns. kotikurikin (engl. domestic discipline) tähtäävät. Variaatioita on kummassakin lukemattomia, todennäköisesti kaikilla, jotka sitä harrastavat, on oma tapansa toimia, mutta päämäärä on aina sama, tarpeen tyydyttäminen. Ne joille asia kuuluu luonnollisena osana elämään, vähät välittää, vaikka joku nemorino ei sitä ymmärräkään.

Itsekuri*
Itsekuri on tärkeintä aikuisen ihmisen kohdalla, myös seksin alueella. Sitä kun ihmiset jaksaisivat kehittää itsessään, monta ongelmaa olisi vähemmän.

Heidi.25
Millaisessa asussa toivotte naisen piiskaavan miestä? Farkuissa, minihameessa, pikkupöksyissä ja rintsikoissa, yläosattomana, täysin alasti vai miten? Vai onko asulla merkitystä?

mieshenkilö -46
Toiveet kurittavan naisen asusta riippuvat paljon siitä, millaisista kokemuksista kiinnostus on lähtenyt käyntiin. Toiset ovat ehkä kiinnostuneet alan lehtien kuvista, missä naispuolinen vanginvartija heiluttelee ruoskaa onnettoman vankiraukan selässä. Silloin kai kaikki mustat nahkasaappaat, koppalakki ym. kiinnostaa. Itsehän huomasin kiihoittuvani asiasta jo lapsena, kun äiti piti minulle melko tiukan vitsakurin, koko kouluajan. Häneltähän sain oppitunnin siinä asussa, missä hän sattui olemaan, enkä siihen kiinnittänyt huomiota. Tärkeää oli oma pukeutuminen, tai siis riisuminen. Erityisen kiinnostava "esileikki" oli talvella, erityisesti kun tulin suoraan ulkoa. Ja jouduin hidastellen riisumaan päällysvaatteet ja sitten laskemaan kaikki housut polviin. Ja vielä nostamaan paitaa ylös, äidin odottaessa tuolilla vitsa kädessä. Ja vatsanpohjassa pelko tulevasta käsittelystä, mutta samalla outo jännitys. Muistaakseni en kyllä vielä siinä vaiheessa, enkä selkäsaunan aikana tuntenut tilannetta miellyttävänä, mutta jälkeenpäin muistelin tapahtumaa kiihoittuneena. Ja tätä samaa rituaalia noudatamme nykyisenkin "äidin" kanssa. Ei meillä koskaan ole ollut puhettakaan, että hänen pitäisi jotenkin erityisesti pukeutua tai riisuuntua. Mutta jokainenhan löytää oman tyylinsä, jos ei muuten niin kokeilemalla.

Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi.25:
Millaisessa asussa toivotte naisen piiskaavan miestä? Farkuissa, minihameessa, pikkupöksyissä ja rintsikoissa, yläosattomana, täysin alasti vai miten? Vai onko asulla merkitystä?
Tiukat farkut, mustat nahkasaappaat koroilla tai ilman ja paitana joku toppi tai hihaton t-paita.

Piiskattavalla t-paita, joka kääritty napaan saakka. Tiukat alushousut, jotka vedetty polvien alapuolelle. Asentona mahalteen sängyn reunaa vasten. Pari tyynyä mahan alla, jotta vitsaa helppo käyttää.

Onko tällainen järjestely Heidille ok?

Heidi.25
Olen piiskannut miehen täysin puettuna, vähissä vaatteissa ja täysin alastomana. Minun mielestäni asu riippuu tilanteesta ja siitä, mitä haluan piiskattavalle viestittää asullani tai alastomuudellani. Rami 64:n kertoma järjestely on kyllä ihan hyvä, mutta yleensä piiskaaja valitsee oman asunsa ja myös piiskattavan asun.

mieheni nainen
Vaikka kylläkään en ole mikään varsinainen pikkurouva; 172 ja 65 kiloa, reisiä ja rintoja löytyy kotitarpeiksi... Häijy oon toisinaan, tänäänkin jäin töitten jälkeen tyttöjen kanssa jumiin, enkä mennyt kotiin, niinkuin olin luvannut. Mies tuli töistä kymmenen jälkeen, soitti, sanoin, että olen baarissa, vapaapäivä huomenna. Se piiska mut aamulla, mutta so what? Saan selkääni säännöllisesti, oon tottunut siihen tän kahdeksan vuoden aikana. Viime viikolla sain piiskaa sen äidin nähden; miehellä meni hermot, halus "näyttää" mulle: kaappas kainaloon ja veti puolenkymmentä litsaria pyllylle kaikien nähden... mentiin kotiin sitten, ja totisesti totesin, KUKA vie. Toisinaan vituttaa, mutta tarvitsen kyllä hänet, hieno tietää, etä joku tosiaan laittaa ne rajat. Kunhan ei olis mulle oikeen vihanen, viimeksi en istunut viikkoon...

Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi.25:
Olen piiskannut miehen täysin puettuna, vähissä vaatteissa ja täysin alastomana. Minun mielestäni asu riippuu tilanteesta ja siitä, mitä haluan piiskattavalle viestittää asullani tai alastomuudellani. Rami 64:n kertoma järjestely on kyllä ihan hyvä, mutta yleensä piiskaaja valitsee oman asunsa ja myös piiskattavan asun.
Siis on täysin selvää, että piiskaaja päättää itse asustaan ja lisäksi piiskattavan asusta. Anteeksi Heidi, jos olin epäkohtelias. Lisäksi piiskaaja päättää, miten piiskattavan pitää paljastaa takapuolensa. Lisäksi piiskaaja päättää, mitä piiskaa käytetään, montako sivallusta annetaan ja kuka laskee sivallukset. Anteeksi pyyntö sivalluksen jälkeen opettaa myös tavoille. Onko nämä Heidille ok?

Mitä piiskaa Heidi muuten itse mieluiten käytät ja montako sivallusta annat?

bmad
Heidi25:
"Olen piiskannut miehen täysin puettuna, vähissä vaatteissa ja täysin alastomana. Minun mielestäni asu riippuu tilanteesta ja siitä, mitä haluan piiskattavalle viestittää asullani tai alastomuudellani. Rami 64:n kertoma järjestely on kyllä ihan hyvä, mutta yleensä piiskaaja valitsee oman asunsa ja myös piiskattavan asun."

(Yleensä) piiskaava nainen pukeutukoon ihan perusbilevetimiin. Mitä naiset
nyt käyttää iltaelämässä, vähän arvokkaan näköisiä sormuksia ja muita koruja. Ehkä käsiraudat vyölle tj.
Mun mielestä alastomuus ja ylierikoisiin vaatteisiin (esim. kurahousuihin) ei ole kauniin naisen osalta viehkeää. Toki välttämättä tarvitaan poikkeuksiakin välillä, esim. kansallispuku/uniformusessioita, mutta noin yleensä näitä juttuja voi tehdä ihan perusomanaitsenään ilman vahvaa vaatefetisismiä.

Lisäksi tuo piiskaaminen on melko puhkikulunut kurimuoto. Kun kipua voi
tuottaa niin monella muullakin tavalla. Esimerkiksi miehen kasvoille sylkeminen ja läimäyttely avokämmenellä, tai pallien puristelu ja polvettaminen voivat muodostaa ihan omiakin sessioita.

nostalgia
Meilla oli kova kotikuri, niinkuin viela 50- ja 60-luvulla oli tapana. Piiskaa tuli aika pienistakin jutuista. Kuritukseen liittyi noyryytyksen ja hapearangaistuksen piirteita. Piiskaa ei yleensa annettu heti, vaan ilmoitettiin vaikka etta perjantaina kello 18. Rangaistuksen odotuksen merkkina oli erityinen rangaistustakki, vaalea nailoninen tuulipusero, jota piti pitaa paalla kunnes kuritus oli toteutettu. Kaikki kaverit ja naapurit totta kai tiesi, mita tuulipusero merkitsi, ja etenkin kun sitten lopulta piti menna koivikosta hakemaan piiskat ja naapurit naki nolona luimistelevan tuulipuseropojan koivunvitsat kasissaan, oli kuin itse piiskatkin olisi annettu julkisesti.

Niin muuten saattoikin tapahtua. Selkasauna annettiin ilmoitettuna aikana, oli kotona kaymassa keita hyvansa, ihan avoimesti. Tietysti paljaalle pyllylle, ja ankarasti. Sitten pylly punaisena, tuulipuserossa ja housut nilkoissa nurkkaan tunniksi hapeamaan!

Ei tuo silloin kivalta tuntunut. Mutta aika kultaa muistot. Nyt on oppinut kaipaamaan tiukkaa kuritusta. Etenkin ulkomaille pakkaan aina mukaan yhden tietyn tuulipuseron, ja etsin ammattitaitoisia kurinpitajia. Eilenkin taalla Espanjassa kavin ottamassa vastaan - ansaittuna rangaistuksena muun muassa nailla sivuilla kaymisesta - pukkiin hihnoin kiinnitettyna kaksitoista lujaa rottinkipiiskan iskua, totta kai tuulipuserossa, ja housut nilkoissa. Jonka jalkeen viela tunti hapeanurkassa. Rangaistuksen toimeenpanijana nahkaiseen kokohaalariin pukeutunut alan taitaja.

Olisi tietysti kiva loytaa kotimaastakin, ihan harrastuspohjalta, tuollainen taitava kurin yllapitaja.

nostalgia
Edella puhuin yleisesti "lapsuudesta". Ehka pitaa tarkentaa, etta kotona tuli piiskaa viela lukioikaisena 16-vuotiaana. Silloin kuritusvalineena oli jo klassinen kasvattaja eli notkea rottinkipiista. Muuten rituaali oli sama, tuulipusero ja odotus ja nurkassa hapeaminen piiskauksen jalkeen.

Nyt saan kickseja jo pelkasta tuulipuserostakin, jos piiskaajaa ei heti loydy. Viela kiihottavampi on nailoninen tai PVC-kokohaalari, tietysti paljasta ihoa vasten.

nostalgia
Vaivaan viela palstan lukijoita. Palasin nimittain hotellille, laskin housuni ja katsoin mita peilista nakyy. Nakyy, etta eilinen nahkahaalarinainen oli tosi taitava piiskuri. Kaksitoista sinista juomua paallekkain, tasaisin valein, ja vain kahdesta on tihkunut verta. Taidan jattaa housut nilkkoihin, pitaa tuulipuseron tiukasti paalla, ja menna nurkkaan tunniksi hapeamaan. Mietitaan sitten illalla jatkoa ...

Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja nostalgia:
Vaivaan viela palstan lukijoita. Palasin nimittain hotellille, laskin housuni ja katsoin mita peilista nakyy. Nakyy, etta eilinen nahkahaalarinainen oli tosi taitava piiskuri. Kaksitoista sinista juomua paallekkain, tasaisin valein, ja vain kahdesta on tihkunut verta. Taidan jattaa housut nilkkoihin, pitaa tuulipuseron tiukasti paalla, ja menna nurkkaan tunniksi hapeamaan. Mietitaan sitten illalla jatkoa ...
Vaivaa ihmeessä. Mielenkiintoinen oli tarinasi! Johtuu varmaan siitä, kun itseäkin aihe kiinnostaa.

Kerro tästä haalarinaisesta esim. ikä, pituus, fyysiset voimat. Oliko taukoja sivallusten välissä. Miten nainen suhtautuis piiskaamiseen?

nostalgia
Naisen ikaa oli vaikea arvioida, varmaan 40-50 vuoden valissa. Noin 170 senttinen, piiska tuli lujalla voimalla. Piiskaaminen tehtiin niinkuin asiaan kuuluu. Ensin pukkiin sidottuna, piiska poydalla, noin varttitunti kiihottunutta odotusta. Sitten rottingin iskut kahden minuutin valein, etta jokaisen iskun kipu ehtii kunnolla purra ennen seuraavaa. ja sitten se pakollinen lisarangaistus hapeanurkassa.

Ihan ilmaista tuo "huvi" ei ollut, 70 euroa meni, mutta minusta se oli sittenkin aika edullista. Haalari oli uskomattoman kiihottava. Kylla se varmaan uusiakin asiakkaita ottaa, tuskin kuitenkaan itse suostuisi piiskattavaksi. Sen verran kovan Dominan tuntuinen se on.

Tekisi mieli uusia eilinen kokemus, mutta ainakin tanaan takamus on sellaisessa kunnossa, ettei oikein uskalla. Ehka huomenna, edes remmilla, sekin puree aika kivasti. vai mita.

nostalgia
Se nainen oli Afrikasta, mika antoi tietysti lisamaustetta kuritukseen. Jenkkilassahan on sellaisia piiskauslaitoksia, missa juuri afroamerikkalaiset naiset ruoskii valkoisia asiakkaita, usein opettajia, juristeja tai laakareita. Jonkinlainen lisanoyryytys siis kai.

Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja nostalgia:
Se nainen oli Afrikasta, mika antoi tietysti lisamaustetta kuritukseen. Jenkkilassahan on sellaisia piiskauslaitoksia, missa juuri afroamerikkalaiset naiset ruoskii valkoisia asiakkaita, usein opettajia, juristeja tai laakareita. Jonkinlainen lisanoyryytys siis kai.
Kiitos tiedosta.
Tuli mieleen lisäksi, että tälläisella mustalla Afrikkalaisella naisella saattaa olla enempi voimia ja reippaammat otteet kuin Eurooppalaisilla siskoilla. Mitä mieltä olet? Minkälainen tämä haalari muuten oli? Oliko sellainen vartalonmyötäinen ja tiukka? Mistä oli tullut idea tähän?
Hyvää loman jatkoa sinne Espanjaan!

nostalgia
varmaan se on nain, afrikkalaisella oli tosi tiukat otteet. nahkahaalari oli jotain ohutta mustaa kiiltavaa nahkaa, seksikkaita vetoketjuja paljon. Tiukka kuin mika, etta piiskurin muodot nakyi selvasti. Naa haalarijutut on ollut aina mulle kiihottavia, rottinkipiiska ja haalari ja musta nainen nahassa on ihan tainnuttava yhdistelma!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä