mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
nostalgia
Kun takamusta viela kovastikin kirvelee, palaa mieleen niita kouluajan juttuja. Koulussahan ei enaa virallisesti saanut antaa piiskaa, vaikka ainakin meilla opettajat silla yleisesti uhkaili. Mutta kotimuistutushan merkitsi asiallisesti ottaen aina selkasaunaa kotona. Vanhempien piti allekirjoittaa muikkari, ja siihen piti myos merkita, mita seuraamuksia kotona oli tullut. Sitten opettaja luki luokan edessa naita lappuja aaneen, kuten "Poika sai ankaran kurituksen, 30 lujaa iskua koivunvitsoilla paljaalle takamukselle". Usein opettaja viela tiukkasi kurituksen piinallisia yksityiskohtia, joskus piti vetaa housutkin alas ja nayttaa raippojen punaiset jaljet! Oli siina hapeamista, etenkin luokan tyttojen edessa.

Yhden Ninan kanssa tuli vahan lahempaa seurusteltua. Sekin sai kotona piiskaa, mutta tuntui jo silloin - toisin kuin mina - kiihottuvan piiskajutuista. Muutaman kerran se halusi antaa mulle raippoja ratsupiiskallaan paljaalle pyllylle, ja mulla piti tietysti olla tuulipusero paalla. Nyt Nina asuu taalla Espanjassa, ja sovittiin juuri tapaaminen huomiseksi, vanhojen muistojen merkeissa. Pahoin pelkaan, etta perseeni on taas huomisiltana tulessa.

nostalgia
Ostin harmaan pvc-haalarin, jossa pitka vetoketju takapuolella. Taalla on sen verran viileaa, ettei se ihmeemmin hiosta. Se on ihanteellinen rangaistusasu - se paalla kadulla kulkeminen on jo osa rangaistusta. Piiskauksen aikana se vangitsee kuritettavan tiukkaan puristukseen, ja nurkassa sen kanssa on tosi inhottava haveta.

Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja nostalgia:
varmaan se on nain, afrikkalaisella oli tosi tiukat otteet. nahkahaalari oli jotain ohutta mustaa kiiltavaa nahkaa, seksikkaita vetoketjuja paljon.
Olisiko ollut mitään mahdollisuuksia vastustella afrikkalaista naista? Oliko hän fyysesti miten voimakas? Joillakin tummilla naisillahan voi olla tosi kovat voimat.

nostalgia
Ei tullut mieleenkaan koettaa vastustella. Luulen, etta se olisi oikeasti suuttunut ja silloin takapuoleen olisi voinut tulla paljon pahemmat jaljet.

tahan piiskaukseen muuten ei kuulu mitaan seksia. Tietysti siina nurkassa havetessa, housut nilkoissa, kalu saattaa kovettua ja kohota, mutta sen koskettelu on ankarasti kiellettya. Jos kuitenkin tapahtuisi laukeaminen, omin kasin tai tahdottomasti, seuraamukset on kovat. ensinnakin omat sotkut on siivottava ilman mitaan apuvalineita, kaytannossa siis omalla kielella. Ja sen jalkeen piiskaus otetaan uusiksi, entista rajumpana. Itsesuojeluvaisto pakottaa siis pidattyvyyteen, niin vaikeaa kuin se joskus onkin. Sitten hotellilla voi tietysti muistella noyryytystaan ja ehka purkaa paineitakin.

nostalgia
Muista nyt ihmeessa Rami, ettei rottinki ole mikaan leikin asia. Oot varmaan netissakin nahnyt videoita ja kuvia oikeuden maaraaman rottinkirangaistuksen taytantoonpanosta ja sen tuloksista jossain Malesiassa tai Singaporessa. Ne ei ole kaunista katseltavaa. Eli kun oot nahkahihnoilla tukevasti kiinni piiskauspukilla, ja rottinkikeppi pikkupoydalla vieressa, parempi esittaa hyvin noyraa poikaa! Silloin ehka paasee sittenkin hiukan vahemmalla.

Kipuahan tassa tietysti etsitaan, ja noyryytysta ja hapeaa, mutta rajansa kaikella. Niita rajoja toki voi aina koettaa etsia ...

Rami 64
Rottinkikeppi vahvan tytön kädessä tekee varmasti nöyräksi. Kun ajattelee, että on piiskapenkissä tiukasti sidottuna. Vaikka pihlajan tai pajun oksastakin tehty vitsa tekisi tottelevaiseksi, kun kyseinen nainen piiskaisi.

Missä tämä nainen oppi piiskaamaan niin hyvin? Saiko itse kasvuiässä keppiä?

jekaterina1
Hei Nostalgia! Sun juttusi kiinnostaa kovasti. Itsellanikin on ennen muuta fetisistisia taipumuksia, nahka ja kumi ja pvc ja nailon kiihottaa, etenkin juuri tiukat haalarit tai housuasut. Piiska ei ehka oo niinkaan mun juttu, mutta kylla vahvan venalaisnaisen kadessa piiskakin pysyy! Ei meilla kotona kasvatus ollut sen lempeampaa kuin sun kuvaama 50-60-luvun poikien koulutus. Pida nyt tiukasti sita tuulipuseroasi tai pvc-haalaria, ja odota paluuta Suomeen. Voisin ehka antaa sulle ankaraa koulutusta vanhan venalaisen tavan mukaan!

nostalgia
En osaa sanoa, osasiko nainen piiskata poikkeuksellisen "hyvin". Lahtokohta on kai aika selva, kuten sanot. Piiskattava penkkiin kahlehdittuna paljas pylly pystyssa, notkea rottinkikeppi kaytossa. Kylla siina aika tampiokin saisi melkoista tuskaa aikaan. Mutta varmaan tama tumma kasvattajani on iotsekin saanut piiskaa, ankarastikin. Espanjan taitoni on rajoitettu, mutta jotain sen suuntaista han kylla taisi kertoa.

Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja jekaterina1:
Hei Nostalgia! Sun juttusi kiinnostaa kovasti. Itsellanikin on ennen muuta fetisistisia taipumuksia, nahka ja kumi ja pvc ja nailon kiihottaa, etenkin juuri tiukat haalarit tai housuasut. Piiska ei ehka oo niinkaan mun juttu, mutta kylla vahvan venalaisnaisen kadessa piiskakin pysyy! Ei meilla kotona kasvatus ollut sen lempeampaa kuin sun kuvaama 50-60-luvun poikien koulutus. Pida nyt tiukasti sita tuulipuseroasi tai pvc-haalaria, ja odota paluuta Suomeen. Voisin ehka antaa sulle ankaraa koulutusta vanhan venalaisen tavan mukaan!
Voisitko antaa minullekin kurinpalautusta?

nostalgia
Kaksi kurittajaa on aina parempi kuin yksi. Kummaltakin puolelta paljaalle pyllylle vaikka koivunvitsoilla - jos rottinkia ei loydy - tekee tehokasta jalkea! Ottaisin itse kasittelyn vastaan mielellani, vaikka totta kai pelottaa. Sitten voitaisiin kokoonpanoa muuttaa. Varmaan sulle Jekaterinakin muutama ilkea laimays maistuisi?

nostalgia
Joudun nyt lahtemaan sita vanhaa koulukaveriani Ninaa moikkaamaan. Vatsanpohjassa kutisee tuttu tunne ... En paase vastaamaan vahaan aikaan. Saa nahda miten hyvin istuminen illemmalla sujuu ... Antakaa paremman puutteessa vaikka nahkaremmia omalle pyllylle, sen saa kylla sattumaan aika kovasti.

jekaterina1
Ei mulla oikeastaan oo mitaan sita vastaan, etta saisin piiskata perusteellisesti kahta tuhmaa jatkaa, minka ikaisia oottekin. Jostain viriliteetista kertoo tama keskustelukin. Ja kylla mun faija antoi kotona, kannissa kun yleensa oli, nelko pahasti raippoja. Eli pystyn kylla ottamaan vastaaknkin, ja ehka opin siita tykkaamaankin. Palataan siis tahan jannaan projektiin, kun kaikki on koolla Suomessa!

nostalgia
Miksi tassa tuoreessa keskustelussa ollaan vain me kolme, Jekaterina, Rami ja mina? Missa luuraa esim. Spankingwoman, josta myonnan saaneeni joskus markia unia ... Olisi kiva saada koolle isompikin porukka, joka voisi muodostaa vaikka koululuokan, jossa perinteinen brittilainen kuri otettaisiin kayttoon, kaikkien nahdessa toistensa piiskaamista rottingilla paljaalle takamukselle!

Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja jekaterina1:
Ei mulla oikeastaan oo mitaan sita vastaan, etta saisin piiskata perusteellisesti kahta tuhmaa jatkaa, minka ikaisia oottekin. Jostain viriliteetista kertoo tama keskustelukin. Ja kylla mun faija antoi kotona, kannissa kun yleensa oli, nelko pahasti raippoja. Eli pystyn kylla ottamaan vastaaknkin, ja ehka opin siita tykkaamaankin. Palataan siis tahan jannaan projektiin, kun kaikki on koolla Suomessa!
Itse olen v64 syntynyt. Milloin sinä. Oliko teillä kotona usein piiskapäivä?

jekaterina1
No ei mitaan vakipaivaa. Usein tietysti sunnuntai, kun kaikki oli kotona (ja vanhemmat juoneet vodkaa ...). Se oli inhottavaa, piiskat piti munkin itse hakea, ja kaikki kylan naapurit virnuili piiskattavalle. Piiska tuli aina paljaalle pyllylle, ja pahimmillaan viitisenkymmenta tiukkaa iskua. Ja hapeanurkka oli meillakin sitten kaytossa.

Oon sua vanhempi, syntynyt 59. Tykkaan kylla nuoremmista pojista, joita on luontevampi piiskata kuin oman ikaisia tai vanhempia. Nostalgia on varmaan muakin vanhempi, mutta vaikuttaa kylla ihan nhyvalta tyypilta piiskattavaksikin. Katsotaan nyt sitten, kunhan ollaan kaikki taas Suomessa. Ma muuten asun Lappeenrannassa, mutta eihan pienessa Suomessa paikasta toiseen siirtyminen ole ongelma eika mikaan.

Sa et muuten ole kertonut mitaan tarkempaa omista haluistasi, pukeutumisesta, piiskaamisen valineista tai tavasta tai muusta. Jo muutamassa viestissa Nostalgiasta on tullut parempi kuva. Kerro ihmeessa lisaa, ei mitaan tarvi tassa haveta.

nostalgia
Nina oli edelleen ratsastushullu. Asiaan kuuluva asu saappaineen, ja nahasta punottu ratsupiiska. Mun piti siina pvc-haalarissa esittaa typeraa tallirenkia,joka tarvitsi opikseen ankaraa kuritusta ratsupiiskalla. Sellainen Nina oli jo kouluaikana, mutta hurjemmaksi oli tullut. En ma kauan kestanyt, haalarin vetoketju vedettiin auki haaroista ylospain, ja sitten tuli enemman kuin tarpeeksi piiskaa. Ehka se loukkaantui,kun lahdin kesken kaiken pois. En vain kestanyt enaa sita kuritusta ja kipua. Nyt oon taalla etelassa viela viikon pari, ja sitten takaisin Suomeen. Ehka voidaan sitten yhdessa kehitella jotain, Jekaterina ja Rami- ja mielellaan jotkut muutkin kiinnostuneet!

jekaterina1
koeta kestaa, Nostalgia. Joskus piiska antaa nautintoa, mutta ei tietenkaan aina.Pista jotain hoitavaa voidetta pyllyyn, ja keskity nauttimaan loman loppuajasta. Taalla Krakovassa en kylla paasta ketaan takapuoltani ronkkimaan!

miesihminen -46
Kyllä voisi nuo "nostalgia" nimimerkin kokemukset olla minun kirjoittamia. Paitsi että ei sentään luokassa tarvinnut näyttää piiskattuja takamuksia. Mutta opettaja kyllä luki kotimuistutuslapusta koko luokan kuullen äidin huomautuksen "annoin piiskaa". Ja voimistelutunnilla pukuhuomeessa saattoivat kaverit todistaa, että piti paikkansa! Onneksi siellä ei ollut tyttöjä. Tosin kerran välitunnilla tytöt vetivät minut väkisin koulun liiteriin ja vetivät housut nilkkoihin. Piiskanjäljet näkyivät vielä selvästi. Olin silloin 13-vuotias, arvaa hävettikö! Ja meilläkin oli kotona nurkkarangaistus selkäseunan jälkeen käytössä, housut nilkoissa. Jos äiti huomasi, että liikahdankin, niin tuli kunnolla lisää vitsaa. Ja täytyi seistä hiljaa tunnin verran, vaikka olisi tullut vieraita, niinkuin joskus kävikin. Ja minäkin sain vielä 16-vuotiaana tukevasta koivuvitsasta. Ja siinäkin iässä vielä vaikka oli vieraita. Yleensä sentään toisessa huoneessa, mutta jos jollakin oli minusta valittamista, niin syyttäjän nähden. Varsinkin eräs naapurin leski-ihminen, oikea "noita-akka" valitti useamman kerran että olin taas varastanut häneltä omenia, tai vastaavaa. Hänestä oli varmaan mukava katsella, kun pojankoltiainen piiskattiin ja sitten seisoi nyyhkyttäen juovitettu pylly paljaana nurkassa. Syytökset olivat yleensä aiheettomia, mutta jos yritin väittää vastaan, sain kuulla "suu kiinni ja housut alas!" Äiti oli työnsä takia paljon matkoilla ja kun huomasi, että minulle siellä pidetään kunnon kuri, niin siinehän minut jätettiin hoitoon. Tuntui kurjalta kuulla, että minä joudun taas siihen kurituslaitokseen. Ja siellä pajunvitsa paukkui. Ja selkäsaunat oli otettava vastaanpanematta, oli niihin syytä tai ei. Oli niistä koulutuksista se hyvä puoli, että sen jälkeen äidin kurinpito tuntui ihan lempeältä, vaikka sekin oli senaikaiseksikin melko tiukka.

Hirviöäiti
Hirveetä, kauheeta, kamalaa tuollainen lasten pahoinpitely ja piiskaus. Varmaan jäi sieluun kauheimmat haavat. Eihän tuollaisesta oman äidin piiskaamisestä voi ehjänä selvitä. Otan osaa!

jekaterina1
Hei, etenkin Rami ja Nostalgia!

Hirveita uutisia. Vanha aiti soitti Jekaterinburgista, etta isa olis saanut akillisen sydankohtauksen ja menehtynyt siihen. Nyt mun on pakko muuttaa kaikki suunnitelmat ja lahtea heti sinne auttaman aitia ja tatia.

Varmaan tiedattekin, etta Jekatetrnburg oli se paikka, missa viimeinen tsaariperhe murhattiin bolsevikkien toimesta. kaupunki nimettiin neuvostoaikana Sverdlovskiksi ensimmaisen presidenttimme Jakov Sverdlovin mukan.

Se etta vanhemmat noissa oloissa uskalsi antaa mulle nimeksi Jekaterina, ja viela salassa kastattaa ortodoksiuskoon, oli uskomaton rohkeuden osoitus. Jota en varmaan voi koskaan hyvittaa.

Varmaan ymmarratte, etta nyt kaikki suunnitelmat muuttuu. Mun on pakko omistautua isan hautajaisiin ja aidista ja tadista huolehtimiseen. En tieda, voinko enaa palata Lappeenrantaan.

Kiitos teille kirjeenvaihdosta. Naissa oloissa on varmaan taysin sopimatonta sanoa tata, mutta kylla ma ehdin saada muutamia "orkkuja" (niinhan te Suomessa sanotte) teidan kiihottavien viestien ja niiden synnyttamien odotusten johdosta!

Kiitos teille. Piiskatkaa toisianne ja muita sydamenne halusta jos silta tuntuu. Ennen muuta kunnioittakaa lahimmaista!

Dazvidanija, ja sinne Espanjaan Adios! Teidan Jekaterina

nostalgia
Tosi ikava juttu tuo Jekaterinan viesti. Kylla tassa nyt menee kaikki halut vahaksi aikaa. Otan sydamestani osaa, Jekaterina, koeta kestaa. Ma palaan talle palstalle sitten, kun tasta kaikesta toipuu. Hyvaa yota!

Rami 64
Masensi minutkin tuo Jekaterinan viesti. Ensiksi Jekaterina, otan osaa. Kaiken pilaavat tuollaiset suruviestit.

Vielä tänä aamuna ajattelin, että Jekaterina olisi antanut minulle pajunvitsalla lujia sivalluksi paljaalle takapuolelle.

nostalgia
Pari vuotta sitten meidan talossa oli perinteinen talonmiespariskunta.Mies oli paatoimeltaan poliisi, ja vaimo hoiti kaytannossa talonmiehen tehtavat. Vaimo oli entinen maajoukkuetason kiekonheittaja, ja siis varsin kookas ja vahva. Silla oli toita tehdessa usein tuulikankainen kokohaalari, tietysti valista aika likaantunut. Jostain syysta meille tuli valilla tiukkaakin sanaharkkaa. Kerran sitten vei takapihan jatelaatikkoon amparillisen sekaroskia, jotka huolettomasti kaadoin melko taynna olevan biojatelaatikkoon, josta levisi jo melkoinen tuoksu. Kauhukseni huomasin, etta ihan takanani oli talonmiehen rouva haalarissaan. Han antoi aikamoisen laksytyksen siita, miten roskat pitaa tarkasti lajitella. - Olet nyt kylla ansainnut rangaistuksen tuosta vastuuttomasta kurittomuudesta, han tiuskaisi. Han nosti pystyyn sen haisevan jatelaatikon vihrean kannen, taivutti minut pylly pystyssa laatikon reunan yli, niin etta kasvoni ja kateni oli kiinni allottavissa jatteissa ja haju sietamaton. Dksennus meinasi tulla. Sitten han tarttui lujalla otteella tuulipuvun housuihini, kiskaisi ne polviin, ja samaa tieta putosivat myos alushousut. Jostain naisen kateen oli tullut kolme paksua pajunraippaa, ja han ilmoitti, etta nyt tulee pylly punaiseksi ainakin kahdenkymmenen lujan iskun voimin. Avuttomana jouduin vastaanottamaan piiskaniskut. Onneksi jateastian katto peitti nakyvyyden muualle pihalle. Akkia kuulin kuitenkin askeleita, ja se poliisimies nahkaisessa virkahaalarissaan asteli paikalle. Han virnuili ja ivasi minua, ja kiitteli vaimoaan, etta tama oli selvasti saanut oppia omaksi osakseen tulleesta kurinpidosta. Jotain varinaa heidan valillaan oli, kun puhuivat muun muassa Nokian nuoriso-ohjaajan siunauksellisesta vaikutuksesta. Poliisi sanoi sitten ankarasti, ettei tama viela riita, vaan minun tulee tulla heille seuraavana iltana klo 20 saamaan ansaitsemani perinpohjainen piiskarangaistus. Pamppailevin sydamin ja pyllyn pahasti kirvellessa luikin omaan asuntooi, ja jain vapisevana ja kauhuissani odottaman seuraavaa iltaa. Se onkin sitten jo toinen juttu - enka todellakaan muistele sita mielellani. - Surullisen Jekaterina-tapauksen jalkeen mieleen palaa naita muita alan kipeita muistoa.

nostalgia
En todellakaan muistele seuraavaa iltaa mielellani, sen verran rankka se oli. Taman hetkisessa mielentilassani on kai kuitenkin pakko palauttaa mieleen paakohdat.

Panin paalleni kahisevan liukkaan tuulipuvun, ja sen alle vain pienen t-paidan ja pienet alkkarit. Nain oli komennettu. Sydan pamppaillen soitin ovikelloa, ja poliisimies avasi nahkahaalarissaan. Rouvalla oli se tuttu, vahan nuhjuinen tuulikangashaalari.

Pyydettiin istumaan, ja tarjottiin oluttolkkikin. Sitten tehtiin selvaksi pelisaannot. Oli lauantai-ilta, ja uutisten jalkeen oli tulossa lotto- ja jokeriarvonta. Rangaistukseni maaraytyisi niiden mukaan. Arvotuista lottonumeroista ja vastaavasti jokerinumeroista otettaisiin suuruudeltaan keskimmaiset, ja niiden summa olisi minun karsittavien piiskaniskujen maara. Jos molemmat valvojat olisi miehia, kurituksen antaisi poliisimies notkealla rottinkikepilla (joka oli poydalla odottamassa). Jos molemmat olisi naisia, kurittajanani olisi vaimo, ja valineena kimppu koivunvitsoja (jotka niin ikaan oli esilla). Jos taas valvojina olisi mies ja nainen, puolet rangaistuksesta hoitaisi vaimo koivunvitsoilla, ja loput sitten poliisi silla ilkealla rottinkikepilla. Rangaistus annettaisiin tietysti paljaalle takapuolelle. Sen jalkeen olisi vuorossa hapearangaistus nurkassa liikkumattomana, ja sen pituus olisi suurimman lottonumeron ja suurimman jokerinumeron summa minuutteina. Jos isantavaki sattuisi itse voittamaan, piiskaus uudistettaisiin kahden paivan kuluttua, ja jos voitto olisi lotossa vahintaan viisi tai jokerissa vahintaan nelja oikein, viiden paivan kuluttua annettaisiin taas piiskaa, nyt kolmanneksella korotettuna.

Arvatkaa, jaksoinko kiinnostua TV-uutisten tavanomaisista Lahi-itaa tai talouskriisia koskevista uutisista. Alavatsaa kihelmoi, kun odotin miten vaistamaton rangaistukseni maaraytyisi. Saatietojen jalkeen tuli sitten lottoarvonnan tunnussavel, ja juontaja esitteli viralliset valvojat: Reijo Poyhonen ja ja se joku uusi nainen, jonka nimea en jannityksessani saanut mieleen. Siis ensin koivunvitsaa tuulikangashaalari-talonmiehenrouvalta, ja sitten ilkeaa rottinkikeppia karskilta nahkahaalaripoliisilta!

Sitten alkoi numeroita tulla: lotossa 3, 8, 9, 26, 30, 32 ja 36. Ja jokerinumerot vstaavasti: 0, 0, 6, 9, 3, 7 ja 8! Nopeasti tajusin, että piiskaniskujen maaraksi tulee 26+9 eli yhtensa 35, mika tuntui olevan kovimmasta paasta. Siita sitten taytantoonpanoon. Poliisi kytki minut kasiraudoilla sangyn paatyyn, ja vatsan alle tyonnettiin muutama tyyny, jotta peppu olisi sopivasti koholla piiskaa vastaanottamaan. Talonmiehen rouva otti vitsakimpun, ja poliisi piteli viela jaloista kiinni. Minun piti aaneen laskea, kuuluvalla aanella, sivallukset. Kipu oli jo tassa vaiheessa niin kova, etta se oli tyon ja tuskan takana, mutta viimein oli vuorossa numero 17. Sen jalkeen osia vaihdettiin, ja mika pahempaa, kuritusvalinettakin. Poliisi nahkahaalarissaan tarttui notkeaan rottinkikeppiin, ja vaimo puolestaan lukitsi jalkani paikoilleen. Kun vuorossa oli isku numero 33, olin niin loppu, etta jotenkin sekosin sanoissani. Piiskuri arahti, etta nyt kaikki pitaisi oikeastaan aloittaa alusta, mutta annetaan armon kayda oikeudesta: lisarangaistuksena tulee vain viisi lisalyontia, mutta ne sitten tosi taydella voimalla. Takapuoleni oli tulessa, ja kipu ja hapea ja noyryytys vei minua ihan mennessaan.

Mutta eihan se viela ollut tassa. Nyt isannat tarkistivat omat kuponkinsa. Rouvalla oli lotossa viisi oikein! Se siis tarkoittaa, etta piiskaus uusitaan maanantaina seka torstaina, ja torstaina viela kolmanneksella kohotettuna. Siis 47 piiskaniskua, maanantain 35 jalkeen!

Ja tana iltana oli viela vuorossa se ylimaarainen hapearangaistus. Liikkumatta hapeanurkassa 36+9 minuuttia eli perati kolme varttituntia. Sen nurkkaseisonnan aikana talonmiespariskunta parhansa mukaan kiihotti toisiaan ja pilkkasi ja hapaisi minua.

Maanantain ja torstain tapahtumat oli, jos mahdollista, viela tuskallisempia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä