mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
masokistimies
Jos sinulla on mies minä en halua sotkea sinun elämässä mutta jos sinä vaan pelkäät sinun lapset minä ehdotan että sinä tekee niin kuin minä että minä teen oma salainen e-postiosoite mitä vaatii salasana ja käyttäjäntunnus.Joskus eli kerran vuodessa tule minun veljeni tänne ja joku serkut voivat tulla tänne asumaan ja kaikki haluavat käyttää minun tietokone,sen vuoksi minulla on kaksi salaisia e-postiosoiteita +se oikea e-postiosoite joka on minun nimeni.Se on helpoa tehdä salainen e-postiosoite missä vaan.luukkussa,suomi24 eli sonera.fi

Riku56
Olen kotikurista kiinnostunut vapaa mies. Olen valmis piiskaamaan Sinut kun kiukuttelet ja valmis pitämään Sinut muutenkin kusissa. Olen lisäksi turvallinen, hellä, huomaavainen ja älykäskin, töissä johtotehtävissä. Millainen Sinä olet?

tätsykkä43
kuulostaa mielenkiintoiselta,laitoin sulle arenan kautta viestin,missä mulle sähköposti linkki suomi24:lle...odottelen postia hyvinkin mielenkiinnolla!!kuulumisiin

tätsykkä43v
laitoin just uudestaan,onhan tunnuksesi 110766,etten pommita jotain ihan muuta persoonaa??no,postia odottelen innolla!!olisi todella mukava päästä hiukan eteenpäin!!

Spankingwoman
Hienoa, että riittää rohkeutta etsimiseen ja kokeilemiseen.

On vaikeaa myöntää itselleen, että on erilainen. Haluaa jotain sellaista, mistä ei puhuta normaalissa kahvipöytäkeskustelussa.

Mutta meillä on vain yksi elämä. Mitä siltä haluamme.

Piiskan antaminen ja saaminen on hyvinkin ihmisen välittämistä.
Myös aistillinen kokemus. Kasvattavakin sellainen.
Kuka tätä tapaa haluaa harjoittaa, olkoon se sallittu. Huonomminkin voisi valita.

timppaboy3
heip, lukeekohan näitä keskusteluita mahdollisesti kukaan nainen itä-suomesta jota tuo kurittaminen kiinnostaisi? kuria tietysti voisin myös itse antaa mikäli sitä haluaisit. Olen vajaa 30-v mies joensuusta.

SPANKINGBITCH
Oon vasta nuori, ja mua on alkanu jo kauan aikaa sit kiinnostaan nää piiskajutut niin minkä ikäsenä teitä alko?? Olis kiva tietää oonko joku poikkeus! :) Ja tuntuu et en löydä mistään sopivaa poikaystävää kun tuntuu et ketään muuta ei kiinnosta. Onkohan sellaset miehet harvassa?? Oon tyttö ja haluisin et joku ihana vahva mies antais mulle aina selkään !!!!!

SpankerMan
Et oo tosiaankaan poikkeus,etkä outo,etkä mitään sellaista.Meitä vain vain on moneksi,kuten minä joka taas haluan piiskata nuoria naisia.Itsellä ikää 43v,ja aikaa tämän "Harrastuksen"parissa on mennyt jo yli 20v.Kiinnostus alkoi kyllä jo sitäkin aiemmin.Josko vaikka laittaisit ilmoituksen tuonne city:n deittiin?Voisit löytää haluamasi piiskurin.

piiska pete
Alkuperäinen kirjoittaja SPANKINGBITCH:
Tuun kohta hulluks jos en saa piiskaa!! Haluaisin remmistä tai mistä vaan perseelle!! Omatunto ei saa rauhaa ennenku oon saanu kunnolla persuiksille!!
onko sinulla poikaystävää joka kurittaisi.Minä olen kiinnostunut sinun piiskaamisesta,mutta haluan sinulta piiskaa myös.Olen tutkinut näitä piiskaus asioita ja tiedän niistä jotain.Yritä kestää koitetaan sinulle järjestää piiskaa yritä kestää.

Falaka
Siis tällaisen videonpätkän näin jossakin. Rangaistava makasi selällään ja hänen jalkansa oli sidottu poikittaiseen tankoon siten, että jalkapohjat olivat ylöspäin. Sitten väärintekijää piikattiin jalkapohjiin, näytti tekevän pirun kipeää. Onko joku kokeillut?

Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja Falaka:
Siis tällaisen videonpätkän näin jossakin. Rangaistava makasi selällään ja hänen jalkansa oli sidottu poikittaiseen tankoon siten, että jalkapohjat olivat ylöspäin. Sitten väärintekijää piikattiin jalkapohjiin, näytti tekevän pirun kipeää. Onko joku kokeillut?
Itse olen saanut remmiä jaloille, kun pidin jalkoja ruokapöydällä, enkä ottanut niitä käskystä pois.

Remmi kädessä
Olen joskus antanut naiselleni remmiä jalkapohjiin. Kyllä hän siitä sopivassa mielentilassa tuntui nauttivan. Tämä ei oikein ollut kuitenkaan meidän juttumme. Lyöntien voiman kanssa verrattuna takapuoleen on oltava varsin tarkkana, joka häiritsee lyöjän nautintoa. Uskoisin, että tuo lienee nautinnollinen sellaisille, joille joille jalat esittävät tärkeämpää osaa seksissä kuin minulla. Minusta takapuolen piiskaaminen raitoineen ja punehtumisineen on hauskempaa, joten harrastan sitä mieluummin

Eräänlainen Epeli
Minua kiinnostaa kaikki se, mikä liittyy rehelliseen vitsakasvatukseen ja ns koulupoikamaiseen kurinpitoon, ilman muita sekoiluja. Valitettavasti aika on kulunut auttamatta ohitse ja jäljelle jäi vain vino pino unelmia ja fictioita.

nemorino.
ymmärrä. Entäs kun mies nalkuttaa ja ei tee naisen mieliksi. Antaako nainen silloin selkään?? Ha ha...Ai millä lihaksilla? Itse sain aikanaan selkään isolta veljeltä oikein kunnolla, jos en tehnyt kuten hän halusi. Ei ollut kivaa ja sais ukko lähtö passit, jos selkään antaisi minun "oikuttelusta".

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä