mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
spankingwoman
Jos kotimies piika on tyytyväinen elämäänsä sellaisenaan, hyvä niin. Leikit kun ovat kahden kauppa.

Itse en vain voisi kuvitella kohdallani miestä, joka alituisi tahtoni alle tällä tavalla. Vaikka kuinka sitä lastenhoitajaa tai siivoojaa tarvitsisin.
Siivous ei ole mikään lempi-aine kotona. Mielelläni siihen työhän, kuin ruuanlaittoonkin haluaisin jonkun. Mutta tällä tavalla piiskan kanssa pakotettuna, ihan oma kotipiika. Ei käy.
Piiskaa kyllä voin antaa. Muiden asioiden yhteydessä.

Ruotsinkielinen mies
Nyt taas spankinwoman tarvitse piiskaa kun hän määrää yli se perhe missä ne ovat onnellisia naimisissa! Jos he viihtyvät kuin hän mieskotipikaa kertoo mitä varten me tarvitsemme moittia heidän leikkiä?Minä nauraan Spankingwomanille kun hän kirjoittaa Ei käy.Paljo mitää kuunella ennen korvat putoavat pois.

suomenkielinen nainen
Minäkin nauran, mutta ihan eri syystä. Nimim. Ruotsinkielinen mies tarvitsee ilmiselvästi itse piiskaa, koska ei ymmärrä mielipiteen ja määräämisen eroa.

Riku561
Olen jonkun verran lukenut viestejä tältä palstalta ja olen havainnut, että syyt selkäsaunan kaipuuseen ovat moninaiset, samoin kuin tavat joilla sitä annetaan ja myös selkäsaunan antamiseen liittyvät roolileikit vaihtelevat varsin paljon. Mielestäni on hyvä, että me kaikki saamme toteuttaa tätä kiihottavaa puolta elämässämme vapaasti kenenkään estämättä.

Meillä tyttöystäväni kanssa piiskausajatus lähti liikkeelle minun aloitteestani kun kysyin häneltä voisiko hän piiskata minua. Hän oli yllättynyt ja sanoi miettivänsä asiaa. Keskustelimme asiasta useita kertoja ja sitten päätimme kokeilla. Kiihotuin piiskauksesta valtavasti ja tyttöystäväni innostui asiasta, kun huomasi, miten kiimaiseksi se minut tekee. Ja kerta kerran jälkeen hän nauttii enemmän ja enemmän minun piiskaamisesta ja se kiihottaa häntäkin todella paljon. Näin piiskaamisesta tuli erittäin kiihottava mauste seksielämäämme.

Riku561
Meitä molempia kiihottaa valtavasti se, että hän fyysisesti paljon heikompana ottaa minut valtaansa ja kurittaa enkä minä tiukasti sidottuna voi tehdä mitään ja hän voi kurittaa minua kunnes minun on pakko suostua hänen tahtoonsa. Ja kiihottavuutta lisää se, että hän pakottaa minut siihen, mitä minä eniten haluan eli naida häntä mahdollisimman tehokkaasti.

Meillä piiskaus on siis seksileikkien kiihottava lisämauste ja teemme sen eräänlaisen roolileikin muodossa. Seksileikkimme menee yleensä niin että ensin nain häntä tavalliseen tapaan monessa eri asennossa. Sitten pidämme tauon, jonka pituus on vähintään yksi tunti, mutta se voi olla montakin tuntia tai joskus vaikkapa vuorokausi. Tiedän tauon pituuden suunnilleen, mutta lopullisen päätöksen leikin jatkamisen ajankohdasta tekee tyttöystäväni. Leikki jatkuu kun tyttöystäväni sanoo haluavansa lisää. Minä kieltäydyn, jolloin hän käskee minun riisuutua täysin alastomaksi ja käskee minut kuritusasentoon ja jos vitkastelen tai vastustelen, hän iskee minua tehokkaasti piiskalla pakaroihin tai reisiin. Kun olen kuritusasennossa hän sitoo minut tiukasti kiinni käsistä ja jaloista ja sitoo silmäni. Siinä tiukasti sidottuna saan odottaa kurituksen alkua, niin etten voi etukäteen tietää milloin kuritus alkaa. Sitten hän ottaa piiskan ja iskee sillä pakaroitani harvaan tahtiin ja antaa minun valittaa loppuun jokaisen iskun jälkeen. Välillä hän kysyy, joko haluan antaa lisää ja jos kieltäydyn tai en vastaa mitään, piiskaus jatkuu. Kun sitten lupaan antaa lisää, hän iskee vielä yhden iskun varmistukseksi. Sitten hän päästää minut irti ja naimme todella kiimaisina.

Erker
Disciplinary wives club niminen poppoo löytyi netistä. Sieltä voisi moni nainen saada hyviä vinkkejä miten elää miehen kanssa. Vaatii tosin englannintaitoa.

spankingwoman
Johan löytyi väline. Tähän asti olen ollut sitä mieltä, että täysin turha kapistus. Enkä halua koskaan kokeilla.
Nyt olen syttynyt tähän kyseiseen rankaisuvälineeseen aivan uudella tavalla. Sitä on helppo rakastaa ja helppo vihata.

Ja nimenomaan rangaistuspiiskauksissa. Tai jos haluaa kokea itsetuhoista maksimaalista kipua. Niinkuin joskus luonnehdin omaa tarvettani saamapuolella.

spankingwoman
Kyllä molemmat on hyviä. Rottinki varmaan taipuisampi. Pakaroiden ihoa myötäilevä. Bambu taipumaton keppi.
Molemmilla saa mustia viiruja pakaroille. Kevyelläkin lyönnillä.

Eikä ole paha kokeilla, jos väline mietityttää. Pitää se kumppani vain löytää, joka niitä iskuja antaa. Niin se sujuu huomattavasti paremmin, kuin omin käsin yritettynä.

On mukavaa maistella eri välineiden tuntua pakaroilla. Myös mitä on pitää kädesssä. Kaikki on niin erilaisia ja tuntuma on erilainen.
Joissakin ei jälkimakua ole ollenkaan, mutta itse antotilanne on sietämätön. Toisella annettuna kipu vasta alkaa syvemmin kun selkäsauna loppuu.

PiiskuriM
Rottinki on noista kahdesta ehdottomasti parempi,ja juuri sen taipuisuuden takia.Kuten joku sanoikin,myötäilee ihoa ,ja tavoittaa pidemmän pätkän ihoa kerralla!Mutta....ja se iso MUTTA....on tosi hankala saada hankituksi täällä kotoSuomessa!Sokeainkeskus myy...mutta vain niille näkövammaisille jotka niille toimittaa rottingista tehtyjä juttuja myyntiin!Oikein kadehdin brittejä,ja erinäisten euroopan maiden ihmisiä,joilla hankinta on helpompaa,kun myydään vähän joka puolella!Bambu on ok.mutta vain hyvin hoidettuna!!Bambussa on rottinkiin verrattuna niitä nystyröitä varressa,ja juuri niiden kohdalta se kuori
saattaa alkaa irtoamaan,ja leikkaa kuin veitsi!Eli ei liian kauan samalla kepillä!Ne ovat sen verran halpoja,että voi vaihtaa aika usein!Viher alan kaupoista(Plantagen,ym löytyy sitten myös esim koivukeppejä(halkasija ehkä jokin 6-8mm)mutta eivät kyllä pärjää rottingille.Sen verran on kokemusta!
Eikä ole tosiaan huono idea kokeilla jos jokin väline mietityttää.Siitähän sen sitten tietää,miltä tuntuu,ja onko oma juttu vai ei.

Mikko -64
Kasvaahan meilläkin mitä mainiointa katajaa! Miksi mennä merta edemmäs kalaan, kun lähimetsästä voi vähällä vaivalla löytää tällaisenkin kestohyödykkeen!

Riku561
Olen samaa mieltä siitä että on hyvä kokeilla erilaisia piiskoja, Itse pidän eniten helmipiiskasta. Siitäkin on erilaisia versioita, joissa helmien lukumäärä vaihtelee paljonkin. useimmiten käytän helmipiiskaaa jossa on seitsemän helmeä, mutta joskus sellaistakin, jossa on vain yksi helmi. Saattaa kuulostaa pliisulta, mutta yksihelmisen salaisuus on siinä, että se tuntuu syvällä ja jättää pitkään jatkuvan jälkimaun.

1010101010
Välisuomen sanomalehdissä oli juttua kuopiolaisesta ammattidominasta. Liekö joku kokeillut joskus näitä maksullisia kurittajia ja miten homma oikein hoituu?

Riku561
Kyllä helmipiiska jättää jäkiä, ensin ne ovat punaisen kirjavia ja myöhemmin mustelmia. Helmipiiskan yksi hyvä puoli on se ettei se riko ihoa eli on hygieeninen, vaikka onkin tehokas.

spankingwoman
Seuraavaksi tarvitsisin tietoa Rikulta, miten helmipiiska rakennetaan.
Kuinka suuria helmiä, minkälaiseen naruun tai kenties nahkasuikaleeseen kiinnitetään. Mistä kädensija.

Lisäksi kiinnostaisi tietää, miten sitä heilautetaan.

Eikös sellaisen soittimen kuin ksylofoni...sen kapulat kävisi myös helmipiiskaukseen. Siinähän on puisen varen päässä puinen pyöreä pallo.

Riku561
Helmipiiskoja olen joskus nähnyt myytävänä, mutta sellaisen voi mainiosti valmistaa itsekin. Helmipiiskan varren olen tehnyt n. 2 cm paksusta muoviputkesta, sen päähän olen kiinnittänyt ohuita naruja tai nahkasuikaleita ja niihin helmiä, joiden halkaisija on 1,8 cm. Varteen olen laittanut kädensijaksi ohuen superelonin ja koko varsiosan ympärille olen kietonut oteteipin.

Piiskaa heilautetaan niin että helmet kulkevat kaaren muotoista rataa.

En osaa sanoa kävisikö ksylofonin kapulat helmipiiskaukseen. Voisikohan kapulan varsi katkete iskiessä? Puinen pallo vähän taipuisen varren esim. ratsupiiskan pässä voisi toimia hyvinkin.

kotimiespiika
Olen nyt yksinään kotona vaimo lähti työmatkalle ja kovan piiskauksen jälkeen jätti kotiin pelkkään essuun puettuna.Arvatkaapa onko helppoa kirjoitella seisoltaan tai kontaltaan, mutta täältä löytyy kuiten kin ihmisiä joiden kans kirjoitella.Hän palaa sunnuntaina joten silloin saan taas vaatteet, luultavasti mutta siihen asti seuranani on tämä kone. Joten kirjoitelkaa.

Spankingwoman
No eipä käy kateeksi sinua. Senkö takia seisovaltasi kirjoitat kun pakarasi on piiskattu sellaiseen kuntoon, että istuminen ei ole ajankohtaista ennen sunnuntaita. Vai mikä mahtaa olla syy?

On sinulla nainen, joka kurissa pitää. Hienoa. Varsinkin jos itse vielä pidät tästä leikistä.

Osaisitko kertoa, mikä tässä viehättää. Millaista on alistua naisen edessä kuriin ja nuhteeseen.

kotimiespiika
Tämä on meillä elämän tapa ollut jo pitkään. En kai osaisi muuten kaan elää. Rakastan vaimoani ja en kai osaisi edes rakastaa ellei hän alistaisi minua. Aluksi tämä oli seksi leikkiä mutta ollut jo kauan muuta kuin leikkiä. Vaimoni on mustasukkaista laatua joten tämä täyttää hänenkin tarpeensa, myöskin hän on hyvin dominoiva muutenkin kuin seksi mielessä, joten minä olen kärsijän osassa. Kyllä hän piiskasi ennen lähtöään pyllyni melkein vereslihalle ja lukitsi vaate kaapit,joten täällä olen ellei joku tuo minulle vaatteita.Hän vaatii myös että kodin pitää olla hyvin siisti ja kaikki tavarat paikoillaan pyykit pestynä ja silitettyinä kaapissa ennen kuin hän lukitsee ne.Meillä on iso talo joten siivoomista riittää varsinkin kun on pelkkä luutu ja ämpäri sekä lyhyt lattia harja välineinä.Toisinaan hän yllättää tuomalla ystäviään kylään ja kun kaapit on lukossa ei piilopaikkaa ole.
ja

meku79
Alkuperäinen kirjoittaja Riku561:
Helmipiiskoja olen joskus nähnyt myytävänä, mutta sellaisen voi mainiosti valmistaa itsekin. Helmipiiskan varren olen tehnyt n. 2 cm paksusta muoviputkesta, sen päähän olen kiinnittänyt ohuita naruja tai nahkasuikaleita ja niihin helmiä, joiden halkaisija on 1,8 cm. Varteen olen laittanut kädensijaksi ohuen superelonin ja koko varsiosan ympärille olen kietonut oteteipin.

Piiskaa heilautetaan niin että helmet kulkevat kaaren muotoista rataa.

En osaa sanoa kävisikö ksylofonin kapulat helmipiiskaukseen. Voisikohan kapulan varsi katkete iskiessä? Puinen pallo vähän taipuisen varren esim. ratsupiiskan pässä voisi toimia hyvinkin.
Tuosta ohjeesta jäi ainakin minulle epäselväsksi tuleeko noihin piiskasta lähteviin nyöreihin kuhunkin useita helmiä ? siis kuinka monta nyöriä ja kuinka monta helmeä yhteensä esim . kuvitteellisessa esimerkkipiiskassa? ( Koettaa laskea vastauksen jälkeen kerto/jako- laskua ;)

mieshenkilö -46
Kotimiespiika: Täällä kohtalontoveri. Emäntä on seminaarissa, tulee tänä iltana. Pudotin eilen maljakon siivotessani (auta armias, jos en olisi siivonnut!). Joku psykologi kait sanoisi, että tahallani. Ehkä alitajuisesti, vaikka se olikin vahinko. Kerran yritin puolustautua kahvikupin rikkomista, että se oli vahinko. Emäntä totesi, että jos olisin tehnyt sen tarkoituksella, en pystyisi istumaan ainakaan viikkoon! Ja piiskaa tuli! Nyt eivät takamukseni olekaan saaneet melkein kolmeen viikkoon maistaa risua. Emäntä on monta kertaa sanonut, että minut täytyy ainakin kerran viikossa piiskata kunnolla, että muistaisin olla kunnolla. Tukeva koivupiiska on jo haettu valmiiksi (odottaa pöydällä ruukunsirpaleiden vieressä), ja tänä iltana sille tulee taas käyttöä!
Kerroin jo suhteemme alussa tyttöystävälleni, nykyiselle avopuolisolleni, miten äiti piti minulle kovan kurin. Joskus pelkkä huonosti siivoaminen antoi aiheen koivuniemen herran vierailuun pakaromäellä. Ja miten jo silloin opin hyväksymään sen, että elin lujassa "Herran nuhteessa", ja murrosikäisenä nauttimaankin siitä. Sovimme, että meidän suhteessamme hän toimii äidin korvikkeena (hyvin aidontuntuisena). Paitsi tietysti sitten sänkyhommissa!
Minunkin täytyy käskemättä siivota ja tiskata ja saada lupa mennä kavereitten kanssa. Kerran soitin kaveriporukasta ja kysyin, voinko olla myöhempään. Vastaus "ole vaan, jos vaan takamuksesi kestävät!" Spankingwoman kysyi, mikä tällaisessa suhteessa viehättää. Sen kun osaisikin selittää! Näin vain on. Nytkin toisaalta pelkään ja toivon, että emäntä ei löisi kovin lujaa. Toisaalta katson pöydällä odottavaa piiskaa ja toivon, että se tanssisi paljaalla pyllylläni oikein kunnolla!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä