mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
masokistimies
Kiitos vastauksestasi!

En minä tarkoitan että se ottaa paljo aika kirjoittaa täällä ja minä olen täällä joka päivää monta kertaa vaikka minulla olis kuinka kiire,nytkin pitäisin jo istuja traktorissa kyntämässä mutta olen huomannut täällä ja kaikki muuta keskustelusivuja että kun mies tule töistä iltapäivällä ja koko viikonloput melkein kaikki naiset eivät kirjoittaa?

Blogin violetta
Ensimmäistä kertaa sain. Ja ihan aiheesta. Olin rikkonut sääntöjä, jotka mies on asettanut.

Toivottavasti tämä kurinpitomenetelmä on meillä käytössä jatkossakin.

alistumisen filosofia
Myönnän, en ole seurannut tätä 50-sivuista chattihistoriaa viesti viestiltä, mutta muutamia satunnaisia kun olen lukenut, niin spankingwomanilla tuntuu olevan jotain käsitystä BDSM:n filosofiasta. Kauniisti hän kuvailee niissä muutamassa tekstissä joita luin, piiskaamisen välineellisyyttä. Pointti ei ole vain piiska ja kipu, vaan odotuksen ja uhkan sietämätön jännite. Jonka piiskaaminen laukaisee, rankaisee ja palkitsee. Ja spankingwomanille tiedoksi, switchejä kyllä on.. kuten minä.

sdfasdf
Alkuperäinen kirjoittaja mr x:
Niin en kyllä ole saanut, mutta mikä sinua siinä kiinnostaa?itseänikin se kiinnostaa. miten sait millainen piiskaus tapahtuma oli? millainen piiska ?
about 30 cm, tekonahkainen, valmistusmaa Thaimaa, 4 senttiä halkaisijaltaan (varresta), hieman suipahtava. Pää jakautui kolmeen säikeeseen jotka voidaan luokitella nahkasäikeiksi joiden päät oli solmittu antamaan lisäpotkua raippaustapahtumaan. Varren ympärille oli kierretty lätkäteippiä vakaan ja varman pidon aikaansaamiseksi noin 1,5 senttimetrin kerros. Teippi oli mustaa. Mitä vielä?

Mikko -64
Miten ilmoitatte kuritettavalle että kurinpalautustilaisuus on ohi ja miten palaatte takaisin "normaaliin" tilanteeseen? Päättyykö selkäsauna siihen kun kuritettavaa saa nostaa housunsa takaisin ylös vai vasta sitten kun kurittaja sen erikseen ilmoittaa?

spankingwoman
Viimeinen leikki...
Sanoin: "Se oli siinä, voit nousta ylös ja housut jalkaan"
Tai, "tässä se oli, odotan keittiössä. Tule sinne kun pystyt ja olet hetken aikaa toipunut."

On monia tapoja ilmaista rangaistuksen loppuminen. Jopa sillä tavalla,
että laittaa rankaisuvälineen pois, koskettaa muutamia kohtia ja kertoo mitä näkee. Mihinkä oli osunut, mihin voi nousta jotain juomuja tai mustelmia, hieroo hetken aikaa niitä pahimpia paikkoja. Kertoo onko kyljessä tai reisillä merkkejä. Yleensäkin pehmeää ja lempeää puhetta.

spankingwoman
En koskaan ole oikeastaan ajatellus sitä, mitä kerroit myös BDSM:ssä olevan. Hyvin paljon yhtäläisyyttä varmaankin löytyy kotikurin kanssa. Mutta mikä siinä erottaa. Jos odotus pelko ja jännite / toteutus ja jännitteen laukaiseminen on molemmissa yhteinen. Onko ero toteutustavassa.

Kotikurissa ei ole seksiä mukana. Eroottista leikkiä kuitenkin. Ja jos puhutaan alistamisesta - vaikka tätä sanaa en mielellään käyttäisi kotikurissa - onko se sitä kun käskee menemään sängyn päälle mahalleen, otetaan niskasta kiinni ja vedetään karkulainen takaisin rangaistusasentoon, komennetaan nurkkaan seisomaan, pidetään tiukka ote käsivarresta, pakotetaan polvien päälle poikittain. Riisutaan häpeää tuottaen pikkuhousut alas polviin.

Mitä vastaavaa alistamista on BDSM-kulttuurissa?

Enkä tiedä onko kaikissa kuritussuhteissa tätä odotuksen ja pelon synnyttämää jännitettä. Minä vain olen sen hyväksi nähnyt. Ja tietysti sitä kautta, kun on saajan paikalla, mikä tekee siitä niin sietämättömän minulle. Suorastaan kestämättömän. Mikä muu kuin suora kivun tunto pakaroilla. Se on se henkinen puoli. Odotus.

Switchit on muuten melko harvinaisia. Onneksi olkoon sinulle kun pystyt siihen. Leikit on näin antoisampia kun löytää toisen samanlaisen.

Jos joku on kiinnostunut spankingwomanin nikistä, jolla mm. suomi24:ssä seikkailen. Se on Miljamariam.

ihanaa olla tuhma
sain piiskkaa kun olin totelematon ja sähköimpulseja vuoron perään .mies antoi piiskuksen väliilä piluuni laitettun sähködidoon ja rintoihini laiteetuihin lätkiin sähkö iskuja aina kun ei piikannut sanoi hyi tuhmeliini nyt saat kohta kunolla aina kovempia sähkö iskuja piluusi ja rintoihisi ja taas piisskaa kunes kadut sitten nain vielä kipeätä pilluasi niin,että pyörryt ,ai että oli ihaanaa ,eiku kokeilkaa ja nauttikaa jaa nyt on ilta kurituksen aika .patterit on ladattu ja piiska kasteltu,

spankingwoman
No ihan en kyllä ymmärrä, mutta jossain tajunnan tasolla yritän.
En edes haluaisi kokeilla.
Minkälaista on kivun laatu sähköllä annettuna, kun ei mene liiallisuuksiin. Kaipa ne hermoradat ihmisillä lantion alueella on jokaisella erilaiset. Heikkoja tai vahvoja signaaleja antavat.

On hyvä jos löytää oman juttunsa. Juuri itselleen sopivan. Ja nyt sanon sen, mitä moni ei ymmärrä eikä halua kuulla. Siis minkälaisen tavan tahansa toteuttaa itseään. Jos siinä ei tehdä väkivaltaa vastoin toisen tahtoa toiselle. Ei fyysistä eikä psyykkistä.
Tämän vapauden annan myös itselleni.

sähköä ja...
Ettei vain olisi provo. Tai joku miehen kirjoittama fantasia. Kirjoitusvirheiden määrästä voisi päätellä jotain.

Jos oletetaan että ei ollut provo, niin sähkön mukaan tuominen leikkeihin on enemmän sadomasokismia kuin kotikurityyppistä piiskausta jossa kivun tuottaminen ei ole päätarkoitus. Mutta kuten spankingwoman jo totesitkin, hyvä jos jokainen löytää oman juttunsa.

Mikko -64
Alkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:
Viimeinen leikki...
Sanoin: "Se oli siinä, voit nousta ylös ja housut jalkaan"
Tai, "tässä se oli, odotan keittiössä. Tule sinne kun pystyt ja olet hetken aikaa toipunut."

On monia tapoja ilmaista rangaistuksen loppuminen. Jopa sillä tavalla,
että laittaa rankaisuvälineen pois, koskettaa muutamia kohtia ja kertoo mitä näkee. Mihinkä oli osunut, mihin voi nousta jotain juomuja tai mustelmia, hieroo hetken aikaa niitä pahimpia paikkoja. Kertoo onko kyljessä tai reisillä merkkejä. Yleensäkin pehmeää ja lempeää puhetta.
Kun kurinpalautus on selkeästi viety loppuun, vieläkö sen syyhyn on aihetta palata, vai onko asia loppuunkäsitelty kun selkäsauna on ohi? Tämä siis kun kysessä on puhtaasti rankaisumielessä suoritettu tilanne.

masokistimies
Minä olen nähnyt monta filmejä ja luennut että kun selkäsauna on ohi hän joka sai joutuu vielä alas polvelle,suudella se käsi joka on antanut piiskaa,kiittää piiskauksesta,pyydä vielä toinen kertaa anteeksi että ollut tyhmä ja lopuksi seisoa häpeänurkan ja näyttää punainen pylly.Se sähköhomma,se on vissin vaarallista ja häiritse sydän,muuten olen nähnyt myös tietokonessa että jos ne sähköjohdot on ymäri kulli se voi aiheuttaa orgasmi ilman runkausta ja kosketusta kädestä.

spankingwoman
Eiköhän olisi paras ennen selkäsaunaa käydä läpi perusteellisesti nuhteiden ja keskustelun kautta miksi rangaistus tulee.
Jälkeenpäin voi vain yksinkertaisesti todeta, että jos tilanne toistuu, siitä seuraa uusi selkäsauna. Ehkä vielä ankarampana kuin jo suoritettu. Opiksi pitää ottaa.

spankingwoman
Onko mielipiteitä sellaiseen asiaan kun:

Kun minun mielestäni selkäsauna on ollut riittävä vasta sitten, kun seuraavanakin päivänä vielä pakaroilla tuntuu pientä kipua tai jotain epätavallista. Kaikki ei ole niinkuin ennenkin. Jotain outoa, jotain hankalaa, jotain pientä epämukavuutta ja samaan aikaan mieltä kutkuttavaa.
Kun nojaan pöydän kulmaan ja sävähdän. Nopea irroitus loitommaksi. Koskee. Samaan aikaan mielen sopukoilla tietynlainen hyvän olon tunne, muisto siitä tilanteesta.

Joskus joku sanoo, että itse tilanne ei ole miellyttävä. Toivoo vain sen loppumista. Vasta jälkeenpäin. No se on osa totuutta. Kaikessa kestämättömyydessäänkin ja armottomuudessaan se piiskaustilanne voi olla samaan aikaan mukava. Mutta mistä se tunne tulee. Se aspekti, joka saa näin ajattelemaan.

Jos olen lähtenyt hakemaan tunnetta joka on voimaton jonkun asian edessä, totaalisen avuton tunne. Ja jos sitä sen kaiken kipeyden keskellä koen. Sain mitä halusinkin. Silloin on hyvä olla. Vaikka haluaa pois ja sattuu. Seuraavanakin päivänä.

masokistimies
Minulle se on haittaa tuo että se tuntu ja vielä paljo pahempi ainakin kesällä on että reidet ovat tummansiniset ja sitten ruskeat ja lopuksi keltaisia.Minä haluan kova selkäsauna kun se tapahtuu mutta kun se on ohi en halua viikkoa myöhemmien pelkää näyttää minun alavartalo.Talvella kun minulla on pitkät alushousut se käy parempi.Mutta minun pakarat on saanut nahkaiho että se ei näkyy seuraava päivä jos se on tavallinen selkäsauna,mutta jos lyön joku esim.painaava kenkälusikkavarsi se kyllä tule tummansininen viikko.Kyllä minä tunnen kipua kun minä istun tuolilla seuraava päivä vaikka se ei näkyy.Onko sinä spankingwoman on saanut paksumpi iho pakaroissasi?

Mikko -64
Minusta kurinpalautuksen antaja on tässäkin asiassa päättävässä asemassa. Eikö oikeastaan jälkituntuma ole suoraan verrannolinen selkäsaunaan jonka voimakkuus taas määräytyy sen rikkeen mukaan joka siihen on johtanut?
Jos tehty virhe on rankaisijan mielestä hyvinkin vakava, niin eikö ole ihan luonnollinen asia, että virheen tehnyt tuntee sen istumalihaksissaan vielä päivä-pari selkäsaunan jälkeenkin?
Sitten tuohon, että selkäsauna olisi jotenkin miellyttävä..
Se EI SAA olla sitä ainakaan sitä saataessa/annettaessa. Minun mielestäni selkäsaunan tulee olla niin kivulias kokemus, että sen todella mieltää rangaistukseksi ja että se pysyy mielessä jälkeenkinpäin. Näin selkäsaunalla saavutetaan se, mitä sillä haetaankin.

Mikko -64
Äskeiseen lisäisin vielä sen verran, että vaikka mielestäni selkäsaunasta saa ja pitääkin jäädä näkyviä jälkiä, ja että selkäsaunan antaja yksin saa päättää sen, millaisen selkäsaunan hän kullonkin antaa, ei käsittelystä kuitenkaan saisi koskaan jäädä pysyviä arpia tai muuta vastaavaa.
Se, miten kauan jäljet näkyvät/tuntuvat sen sijaan on yksin selkäsaunan antajasta (tai oikeastaan siis siitä miten vakavaksi hän tehdyn rikkeen näkee) kiinni.

vanhempi tieteenharjoittja
Meillä lopettaminen tapahtuu yleensä ennalta määritellyn "raitamäärän" kuten sitä kutsumme oli väline sitten vyö, vitsa, strap tai rottinki jälkeen. Mikäli raitaa ei "oteta kunnolla" eli pompataan pystyyn tai hierotaan pakaroita, sitä ei lasketa. Piiskan jälkeen vaimo kiittää, antaa minulle suukon molempiin päihin ja lopuksi suutelee kuritysvälinettä ja vie sen paikalleen. Jos hän on kovasti itkuinen/kiukkuinen hän seisoo nurkassa, kunnes kiittäminen maittaa. Tämän jälkeen kaikki on ohi, usein seksikon seuraa vielä samana päivänä, ei kuitenkaan heti rangaistuspiiskan jälkeen. Kertokaapa muutkin, miten teillä piiskaus toteutetaan.

Seksileikeissäkin meillä käytetään piiskojen lisäksi erilaisia välineitä, yksi niistä on sähköiskuja antava laitteisto. Sähkö on kaikissa näissä vain 12 V paristovirtaa, joten fyysisiä riskejä niillä ei ole. Kipu on täysin säädeltävissä kutituksesta tuskaan, joten määräävä henkilö voi kontrolloida sitä. Ihan hauska lisä silloin tällöin.

spankingwoman
Nyt kun istun tuolilla, pientä kipua edelleen pakaroilla. Mittavia mustelmia. Maanantaina aamupäivällä saatu.

Kuitenkin edelleen käyttäisin sanaa mukava. Tällä tarkoitan lähinnä henkistä tilaani. Vaikka oli kipeä sietämättömyyteen asti. No oli myös nöyrtymistä, häpeää ja pelkoa. Odotustakin, jännitettä. Rimpuilua, pois yrittämistä, käsien eteen laittamista.

Se mukavuus tuli siitä että kurittaja tiesi koko ajan, mikä on tilanne kohdallani. Ei tuntenut sääliä. Osasi tehdä sen. Tunsin oloni turvalliseksi. Eikä päästänyt pois, vaikka sitä muistaakseni huusin ja pyysin.
Sanotaan niin, että minä kerjäsin sitä ja ansaitsin sen. Ja sain myös.

Spiiska
Hei!

Onkos täällä ketään naista joka haluaisi antaa perinteiseen tyyliin piiskaa? Itse olen 26v 170cm mies Espoosta. Mua on ihan hyvin nuoresta asti kiinnostanut piiskaamiseen liittyvät asiat. Ja se kiinnostus on ollut jatkuvaa näihin päiviin saakka.

Usein vain on vähän vaikeaa löytää ihmisiä jotka olisivat kiinnostuneita samoista asioista. Itse sain muutamaan otteeseen selkääni paljaalle pyllylle ollessani vekara. Eikä niistä ole todellakaan mitään traumoja jäänyt. Eipä tullut samaa kolttosta tehtyä enää toiste.

Ja voisin itsekin antaa toiselle piiskaa vaikka enemmän piiskatuksi tuleminen kiinnostaisikin. Ja jos jollain kiinnostusta herää niin viestiä vain tulemaan niin voi jatkaa juttua ja vaikka jakaa kokemuksiakin =)

[email moderoitu]

Kipukoukku
Alkuperäinen kirjoittaja puupääpöö:
Onkohan joku onnistunut kehittelemään jonkinmoisen aparaatin, jonka avulla voisi hakea tuntumaa erilaisista lyömävälineistä - kun nyt sitä kumppania ei nyt vaan satu olemaan? Tuolla BB:ssa oli kai sellainen pitkä kuminauha, jota venytettiin ja joka sitten läiskähti takamukselle - tuntuukohan...
Muista kipukoukku, sillä yltää joka paikkaan ja aaahh! miten tekee hyvää mainosten perusteella:)

miesihminen -46
Kyllä minulle kurinpidossa verbaalinen puoli on miltei tärkeämpää kuin selkäsaunat. Olen aikaisemmin kertonut avovaimoni "saarnoista" ennen selkäsaunaa ja joskus sen aikanakin. Olen myös kertonut äitini kasvatusmenetelmistä ja vaimoke on innokkaasti ottanut oppia. Minuthan täytyy opettaa tottelemaan kyselemättä. Niinkuin viime maanantaina, hän vain komensi minut hakemaan piiskan selittämättä mitään. Tiesin että jos rupeaisin väittämään vastaan, tai vaikkapa kyselemään syytä, niin harjoittelisimme tottelevaisuutta seuraavana päivänä. Niinpä hain risun, housut alas ja hänen polvilleen. Nöyrästi otin kurituksen vastaanpanematta, vaikka käsi tahtoi väkisin menemään takamuksien suojaksi. Mutta harjoitus tekee mestarin! Sitten puoli tuntia hiljaa nurkassa. Vasta sen jälkeen sain kuulla syyn (olin kertonut melko kaksimielisen vitsin hänen tuttaviensa kuullen).
Olen maininnut, että hänen ystävättärensä saa joskus vaimokkeen luvalla käydä auttamassa minun kasvattamisessa. Joskus kun he kahvipöydässä keskustelevat pitkään ja yksityiskohtaisesti kurinpitotapahtumista ja minä joudun kuuntelemaan, niin tilanne on tosi hävettävä. Aivan kuin lapsena vastaavassa tilanteessa, kun äiti kertoi tuttavilleen minun selkäsaunoistani. Mutta jo silloinkin koin jutun jotenkin kiihoittavaksi, ja nykyään se on tosi kiihoittavaa, vaikka seurauksena sillä kertaa ei olisikaan selkäsaunaa.
Ja odottaminen - kun esimerkiksi ollessamme kylässä ja törttöilen jotakin, ja hän kuiskaa minulle, että kotona on selkäsauna tiedossa. Kotimatkalla tunnen jo kuinka takamukset kuumottavat. Pelottaa ja kiihottaa... Hullua, mutta ihanaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä