mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
serkkupoika
Muistan hyvin, kun kuskytluvulla piiskansaaminen tuhmuudesta oli ihan normaalia joka kodissa.
Usein leikimme kotia serkkutytön kanssa, hän aiti ja minä isä. Piiskasimme nukkelapsiamme, jos olivat olleet tuhmia. Eli normaalia elämää.
Kerran hieman vanhempi serkkutyttö ehdotti, josko hän voisi olla äiti ja minä lapsi. Itse olin ehkä 9 vuotias ja hän pari vuotta vanhempi. Nykyään ei sen ikäiset enää kotia leiki, mutta silloin oli toisin.
Leikki sujui rattoisasti ja jossakin vaiheessa "lapsi" oli ollut tuhma ja tarvitsi piiskaa. Jouduin hakemaan piiskan itse ja asettumaan housut nilkoissa hetekan päätyä vasten vatsalleen, polvet lattialla. Heti ensimmäsietn piiskan iskujen jälkeen tunsin, miten pippeli koveni ja kasvoi. Olihan sitä tapahtunut jo aikaisemminkin, mutta nyt se oli toisenlaista. Hetken piiskaamisen jälkeen oli pakko nousta, koska pippeliin koski. Serkkutyttö säikähti sitä ja lehahti ihan punaiseksi. Hän saattoi jo ymmärtää jotain kyseisestä reaktiosta. Pippeli oli kivikova ja sitä suorastaan pakotti, koska esinahka ei vielä antanut periksi. Onneksi se laantui hetken seistyään.
Kun tilanne helpottui, alkoi serkkutyttö helpottuneena kertoa, että oli nähnyt isänsä pippelin samalla tavalla pystyssä, mutta hänen mielestään se oli valtavan iso minuun verrattuna. Isä oli ollut häpeissään, mutta jostakin kumman syystä äiti oli kuulemma kikattanut kovasti:)
Sen jälkeen en minä ollut kotileikeisä lapsi, vaan serkkutyttö hoiti sen homman.
Voin vain kuvitella, mitä hän on tuntenut piiskattaessa.

masokistimies
Onko sinäkin vaan halua saada piiskaa?Onko sinä et halua antaa?Minä en pääse sisään siellä kotikurilla,en tiedä jos minä olen banned koko elämä?

spankingwoman
Kyllä minä olen ihan rehellinen switch. Molempia puolia tasavertaisesti. Ankara kurinpitäjä ja alistuva kuritettava yhtä aikaa. Leikki on parasta silloin, kun löytää vertaisensa, eli toisen switchin, joka haluaa käyttää molempia puolia yhteisissä leikeissä. Siitä saa itse kaikkein eniten. Piiskaajana tuntee kuritettavan tunteet kun on itse ollut samassa tilanteessa. Kun taas on kuritettavana takapuoli paljaana, tietää millä tunteilla se piiska heiluu sen toisen kädessä.

En osaa antaa neuvoja sinulle siinä, kuinka pääsisit sisälle näihin yhteisöihin. Koska olit siellä ja koska sinut bannattiin ulos? Oliko nimimerkkisi mikä?

Kokisitko mahdottomana ajauksen, että sinua piiskaisi pariskunta. Mies ja nainen?

masokistimies
Ehkä vuosi sitten ja minun nimeni siellä on strykmottagare.En tiedä jos minä haluan että pariskunta kurittaa minua?Olen aika ujo kuitenkin!Oletko sinä varattu nainen?Mielummin haluaisin löydä vapaa nainen joka saan perustaa 24/7 suhde ja kyllä minäkin voin olla se ankara osapuoli,antaa piiskaa ja minä olen ajattellet tuo mitä sinä kirjoitti että se on hyvä ymmärä molempien osapuolet.Mutta olen masokisti ja en saa orgasmi kun onanoidaan jos en fantasiodaan että minä saan piiskaa!

masokistimies
Jassoo?Se tarkoittaa se että halua saada ja antaa=switch?Minä en ymmärtänyt tuo vaikka olen ollut jäsen monta vuotta ruotsin darkside.se,ruma nimi kun minä olen uskollinen ja haluan olla vaalealla sivulla,ei pimeällä.Se on vaikka kuinka monta naisia siellä joka halua piiskata miehiä mutta en minä muuta sinne kun olen maanviljelijä.Kyllä te saatte alistaa ja nöyryyttä ja piiskata te molemmat minua mutta tulette te tänne silloin?

ärsyyntynyt
Alkuperäinen kirjoittaja masokistimies:
Jassoo?Se tarkoittaa se että halua saada ja antaa=switch?Minä en ymmärtänyt tuo vaikka olen ollut jäsen monta vuotta ruotsin darkside.se,ruma nimi kun minä olen uskollinen ja haluan olla vaalealla sivulla,ei pimeällä.Se on vaikka kuinka monta naisia siellä joka halua piiskata miehiä mutta en minä muuta sinne kun olen maanviljelijä.Kyllä te saatte alistaa ja nöyryyttä ja piiskata te molemmat minua mutta tulette te tänne silloin?
Laita nyt jo ilmoitus johonkin senssipalstalle herranen aika! Alkaa vituttaa kun yksi ja sama nimi tyrkyttää itseään ja omaa kiihotustaan joka rakoon kun muut yrittää keskustella piiskajutuista. Keskustele tai älä keskustele, mut hae seura muualta!

toinen ärsyyntynyt
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:
Laita nyt jo ilmoitus johonkin senssipalstalle herranen aika! Alkaa vituttaa kun yksi ja sama nimi tyrkyttää itseään ja omaa kiihotustaan joka rakoon kun muut yrittää keskustella piiskajutuista. Keskustele tai älä keskustele, mut hae seura muualta!
Tuo masokistimiehen kirjoittelu on ärsyttävää luettavaa koska siitä ei edes aina saa selvää mitä Herra mahtaa edes tarkoittaa. Ja halu tulla piiskatuksi on jo tullut kaikille selväksi.

masokistimies
Usein te moititte että minä kirjoitan liian usein täällä mutta nyt minä olen odottanut vastaus 24h ja ei kukaan kirjoittanut mitään!Mitä varten te ette kirjottaa yhtä paljo kuin minä?Silloin minun kirjet ei tulisi enemmän kuin teidän te joka ärsyttää minun paljo kirjet!Minä olen luurannut sisään tällä kymmenen kertaa tänään ja se on vaan masokistimies joka on kirjoittanut viimeinen kirje!Ei se on minun vikani että olen syntynyt ruotsinkielinen perhe,tiedän että olen rannikkohurri mutta minä olen syntynyt täällä,ei Kuopiossa!

ärsyyntynyt
Usein te moititte että minä kirjoitan liian usein täällä mutta nyt minä olen odottanut vastaus 24h ja ei kukaan kirjoittanut mitään!Mitä varten te ette kirjottaa yhtä paljo kuin minä?Silloin minun kirjet ei tulisi enemmän kuin teidän te joka ärsyttää minun paljo kirjet!Minä olen luurannut sisään tällä kymmenen kertaa tänään ja se on vaan masokistimies joka on kirjoittanut viimeinen kirje!Ei se on minun vikani että olen syntynyt ruotsinkielinen perhe,tiedän että olen rannikkohurri mutta minä olen syntynyt täällä,ei Kuopiossa!
Oikeuttaako ruotsinkielisyys muka jotenkin siihen ettei tarvii kiinnittää huomiota muuhun kuin omaan napaansa? Ja miten se sitten muka on meidän suomenkielisten "vika", että sinä olet itsekeskeinen rannikkohurri joka ei osaa muuta kuin jauhaa ja jankata omia tarpeitaan?? En minäkään ole syntynyt Kuopiossa, mutta osaan silti kielen jota tässä maassa puhutaan.

masokistimies
Se on kaksikielinen maa suomea ruotsia ja suomea ja ei kukaan muu osa niin hyvä kuin minä täällä minun kylässä,meillä on ruotsinkielinen koulu,pankki,kauppa,apteekki,sairaala,kaikki käy ruotsinkielellä täällä,olin jopa ruotsinkielinen armeissa mutta sinne oli pitkä matka Ekenäs oli vissin kaupungin nimi etelässä suomessa.En minä vaatii yhtään mitään ja minä en syytä teille,päin vastoin haluan löytä joku suomenkielinen ihminen joka halua antaa minua piiskaa koska minä tiedän että ruotsinkielinen aluella ei kukaan uskaltaa paljastaa mitään poikkeava seksitaipumus

rouva46
Mistäköhän syystä ei masokistimies saisi kirjoitella piiska-aivoituksiaan ketjuun, jonka nimi on "mieltymys vitsoihin" ?
Olisiko tiukkapipojen parempi yksinkertaisesti jättää lukematta tätä ketjua ?

masokistimies
Kiitos sinulle!!!Eileniltana minä piiskasin minua itse pakarat,etu ja takareidet metrin pitkä kuorittua ohut pajuvitsa,se tuntuu vielä vähän kun istun mutta olen saanut sellainen nahkaperse,olen piiskanut minua niin paljo vuosien läpi että iho on tullut niin paksu,että nyt ei jäljet näkyy seuraava päivä mutta heti piiskauksen jälken iho on lihapunainen.

Eliize
Miksei masokistimies saisi tänne kirjoittaa? Hän ei ole loukannut ketään eikä myöskään häiriköinyt palstalla. Sama kiinnostus kuin kaikilla muillakin tällä palstalla vierailevilla.
Eikä välttämättä helppoa kirjoittaa muulla kuin äidinkielellään. En osaisi itse ilmaista itseäni ruotsiksi kovinkaan sujuvasti. Toivottavasti masokistimies löytäisi ankaran kumppanin, onnea etsintään!

masokistimies
Kuka sinä olet?Joka on näin kiltti?Ehkä sinä olet niin kiltti että sinä tulet piiskaamaan minua?Sinä saat asua täällä ilmaiseksi loppuelämään!

Eliize
Olenkin kiltti, koska piiska on tehnyt tehtävänsä. Huonosta käytöksestä on tullut sen verran remmiä paljaalle pyllylle, että parempi totella ja olla kuuliainen tyttö.

masokistimies
Onko se remmi selkäsauna ottaa kipeä?Minä en ymmärä että sellainen löysä remmi voi kirvellä?Minä annoin minulle vitsa eileniltana ja se tuntu vähä vielä kun istun.Minä poistuun konesta nyt 90 minuuttia.Minä olen yrittänyt piiskata minua remmillä mutta se heiluu vaan löysänä.

ärsyyntynyt
Alkuperäinen kirjoittaja rouva46:
Mistäköhän syystä ei masokistimies saisi kirjoitella piiska-aivoituksiaan ketjuun, jonka nimi on "mieltymys vitsoihin" ?
Olisiko tiukkapipojen parempi yksinkertaisesti jättää lukematta tätä ketjua ?
Onkos joku kieltänyt masokistimiestä kirjoittamasta? Ja miksei masokistimiehen jatkuvasta seuranhausta ketjussa, jonka nimi on "mieltymys vitsoihin" saisi ärsyyntyä, kun se ilmiselvästi on siihen väärä paikka?

Kiristääköhän rouva46:n oma pipo kenties liikaa, kun ei salli muiden ärsyyntyä silkasta typeryydestä ja oman itsen jatkuvasta esiintuomisesta ketjussa jossa EI puhuta masokistimiehen kiihotuksesta eikä ruotsinkielisyyden ankeudesta, vaan mieltymyksestä vitsoihin?

spankingwoman
Voisi auttaa jos masokistimies yrittäisi laajentaa sanavalikoimaansa ja aihepiiriä kirjoitelmissaan.
Sen sijaan, että koko ajan kertoo haluavansa piiskaa ja naista siihen, voisi kirjoittaa vaikkapa pienen stoorin siitä, mitä sitten voisi tapahtua, jos sen naisen kohtaisi.

Sitä olisi ilo lukea.

masokistimies
Haluan olla nöyrä piikaa joka olen alasti alavartalo eli sellainen t-paita joka on niin lyhyt että kun nostan kädet ylös eli kun kumarran minä paljastaan alavartalo ja minä haluan kaikenlaista nöyrytystä,sidota minua,siivota ja tiskata,ehkä lyhyt minihame päällä,minulla on erittäin kaunis alavartalo,kapeat reidet,sääreet mutta pyöreä nätti perse.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä