mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vaimoihminen 44
Millainen mies itse olet? Piiskaatko? Itse saan aika säännöllisesti mieheni nahkavyöstä, joskus perinteisestä piiskastakin. Viimeksi tänään aamupäivällä tuli remmistä paljaalle pyllylle, kun eilen innostuin pienessä laitamyötäisessä vähän vittuilemaan ja käyttäydyin muutenkin aikas sopimattomasti. Aamulla pidettiin perheneuvottelu, sain ankarat nuhteet ja lopuksi vyöhihnasta takapuolelle. Mies sai suuseksiä, itse saan vasta illalla...

Matti56
Olen sellainen "ikuinen poikamies" eli luvattoman heikko tekemään kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. Pari "piiskasuhdetta" on ollut, ensimmäinen reilu 20 vuotta sitten ( 2 tapaamista) sekä nelisen vuotta sitten törmäsin erääseen leskeen. Tapailimme säännöllisen harvoin eli neljästä kuuteen viikon välein parin vuoden ajan ja "sitoutumiskammoni" vuoksi sekin suhde sammui aikanaan. Eli jonkin verran on piiskauskokemusta

OTK
Alkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:
Yleensä olen kyllä aika suvaitsevainen, mutta nyt täytyy kyllä ihmetellä mitenkä joku voi saada jotain peniksensä piiskaamisesta ja ruhjomisesta. Eikös takapuoli ole tehty sitä varten. Pehmeä, kaareva ja täynnä hermoja. Sopivassa asennossa ollessaan se onkin niin herkullisen näköinen, juuri sopiva piiskattavaksi. En sinänsä halua puuttua mieltymyksiin, jokaisella omat tapansa - vain ihmettelen.
Olen samaa mieltä. Takapuoli on sitä varten.

nöyrä mies
Alkuperäinen kirjoittaja OTK:
Yleensä olen kyllä aika suvaitsevainen, mutta nyt täytyy kyllä ihmetellä mitenkä joku voi saada jotain peniksensä piiskaamisesta ja ruhjomisesta. Eikös takapuoli ole tehty sitä varten. Pehmeä, kaareva ja täynnä hermoja. Sopivassa asennossa ollessaan se onkin niin herkullisen näköinen, juuri sopiva piiskattavaksi. En sinänsä halua puuttua mieltymyksiin, jokaisella omat tapansa - vain ihmettelen.
Olen samaa mieltä. Takapuoli on sitä varten.
Ne naiset joka on siellä Hans Sheiken haaremissa sanoivat kerran että jumala on luodunut naisten pylly piiskattavaksi,mutta kyllä minäkin haluan saada piiskaa vaikka olen mies.

vaimoihminen 44
Onko teidän mielestä tällainen suhde outo/perverssi? Itse häpeilen asiaa vieläkin, vaikka meillä tämä piiskakuri on ollut käytössä jo vuosia ja jollain lailla nautin siitä, samoin mieheni. En kuitenkaan osaisi kuvitellakaan, että kertoisin siitä kenellekään. Siinä on jotain älyttömän kiihottavaa, kun mies ottaa lujasti käsipuolesta kiinni, painaa polvilleen ja availee toisella kädellä vyötään... siinä vaiheessa, kun hän vetää housuni alas, olen jo kiimasta märkänä, vaikka samalla pelkään tulevaa kipua niin että suorastaan panikoin. Yleensä myös rimpuilen vastaan, ja pakokauhusta huolimatta nautin myös siitä, että tiedän tappelevani turhaan. En siis nauti kivusta vaan siitä tilanteesta sinänsä ja siitä, että tiedän hänen olevan vahvempi. Outoa?

masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja vaimoihminen 44:
Onko teidän mielestä tällainen suhde outo/perverssi? Itse häpeilen asiaa vieläkin, vaikka meillä tämä piiskakuri on ollut käytössä jo vuosia ja jollain lailla nautin siitä, samoin mieheni. En kuitenkaan osaisi kuvitellakaan, että kertoisin siitä kenellekään. Siinä on jotain älyttömän kiihottavaa, kun mies ottaa lujasti käsipuolesta kiinni, painaa polvilleen ja availee toisella kädellä vyötään... siinä vaiheessa, kun hän vetää housuni alas, olen jo kiimasta märkänä, vaikka samalla pelkään tulevaa kipua niin että suorastaan panikoin. Yleensä myös rimpuilen vastaan, ja pakokauhusta huolimatta nautin myös siitä, että tiedän tappelevani turhaan. En siis nauti kivusta vaan siitä tilanteesta sinänsä ja siitä, että tiedän hänen olevan vahvempi. Outoa?
Kyllä minä hävitän ja pidän tämä poikkeava taipumus salana kaikki naapureille ja kaverit mutta se harmittaa kovasti kun kännissä joskus sanonut pari kaverille ja sitten olen kuulunut että ovat kertonut se kylässä siis ehkä koko kylä tietää että haluan saada piiskaa pyllylle vaikka yritän pidä asia salainen.

miesihminen 46
Eipä tunnu kiinnostuksemme hirveän outo olevan, kun katsoo, paljonko "mieltymys vitsoihin" palstalle tulee kirjoituksia. Mikä sitten on pervessiä? Jos kaksi ihmistä harrastaa juttua, joka ei vahingoita heitä tai muita, niin mitä pervessiä siinä on? En kylläkään kertoile mieltymyksestäni muille. Hyvä kiertotie on sopivassa tilaisuudessa kertoa, miten minua pienenä kasvatettiin. Jos aihe kiinnostaa vastapuolta, siitä on helppo jatkaa. Niin minäkin löysin nykyisen tyttöystävän/avovaimon. Hän oli monta kertaa päässyt seuraamaan pikkuveljensä selkäsaunoja, itse oli niiltä säästynyt. Ja täytyihän meidän kokeilla, minä vastaanottajana ja hän antajana. Joskus saan selkääni jostakin "pahanteosta", eikä se välttämättä sillä kertaa johda rakasteluun. Mutta kun jälkeenpäin keskustelumme asiasta, panemme hetken päästä lakanat lepattamaan.

OTK
Alkuperäinen kirjoittaja vaimoihminen 44:
En tiedä onko se outoa, mutta aika monella tolainen suhde kuitenkin tuntuu olevan. Kyllä tämä itsellenikin on sellainen asia, etten juttele siitä muiden kuin sellaisten ihmisten kanssa joiden tiedän itse olevan siitä kiinnostuneita. Eli käytännössä hyvinkin pitkälle esim. tämä keskustelupalsta. Muuten, ottaisin mielelläni keskustelunaiheeksi, jos kiinnostaa, piiskausvälineet ja niiden nimet. Esim. koivu- tai paju-, kumpiko on parempi nimitys; vitsa vai piiska. Itsestäni tuntuisi koivuvitsa tai pajuvitsa "kotoisemmalta". Entä muut välineet; millä välineillä mieluiten antaisitte/saisitte selkäsaunan.

Riku56
Onkohan muuten Itä-Suomen suunnalla naista, joka olisi kiinnostunut miehen aidon oloisesta kurittamisesta, mutta kuitenkin koko ajan leikkimieli säilyttäen?

Riku56
Minä käytän mieluiten nimeä koivupiiska ja pajupiiska, samoin nahkapiiska. Mieluiten haluaisin tulla piiskatuksi helmipiiskalla. Niitä on varmaankin monenlaisia, mutta suosikkini on piiska jossa on puinen n. 15 cm pituinen kahva ja siihen kiinnitettyjen pehmeiden vähän eri pituisten nahkasuikaleiden päissä on halkaisijaltaan n. 2 cm kokoisia puuhelmiä. Sillä piiskatessa iho ei mene rikki vaan ihoon tulee mielenkiintoisia pyöreitä koholle nousevia nystyröitä. Sellaisella piiskalla haluaisin saada selkäsaunan joltakin kivalta naiselta!

spankingwoman
On aika helppo sanoa: "Sinä saat nyt piiskaa!" tai - käyn metsästä hakemassa sinulle koivuvitsan. näitä itse käytän tällä tavalla.
Silloin kun olen antamassa, pitelen mielelläni käsissäni tukevaa hiusharjaa tai puista paistinlastaa. Remmiäkin olen opetellut käyttämään, ehkä se kohta sujuu, koska iskujen pitää osua pakaroille eikä kylkeen. Remmillä on kyllä sellainen ihan erityinen soundi. Se koko näytelmä ennen selkäsaunaa, jos olen itse saamassa. Kaveri ottaa remmin käteensä, kokeilee sitä. Kietoo kätensä ympärille, napautta kevyesti reiteensä, purkaa sen, kokeilee kaksinkerroin, avaa uudestaan ja etsii sopivaa pituutta. Lopuksi kun sellainen löytyy, käskee piiskausasentoon, Tässä vaiheessa kun olen katsellut tätä sovittamista ja kokeilemista olen jo ihan kauhun vallassa. Piiskausasennossa takapuoli koholla, ja näkee syrjäsilmällä kuinka käsi nousee ensimmäiseen lyöntiin. - Tämä kaikki jo ennen piiskausta on aika ihanaa ja kamalan pelottavaa. Joten remmi on hyvä väline. Sopii myös välineen kipeyden takia sellaiseen piiskaukseen, jossa kaveri saa oikeasti rangaistuksen.
Jos taas haluaa tuntea itsensä pikkulapseksi, tai antaja erittäin aikuiseksi, poikittain polvien päälle kuin pikkulapsi, housut alas ja kämmenellä reilu löylytys pakaroille.
Näitä tapoja löytyy.
Jos on tarvetta ankarampaan kuritukseen, tehdyn teon vakavuuden vuoksi. Ensin vaikka selkäsauna paistinlastalla. Se voi kuitenkin turruttaa joskus ihon niin, että melkein tunto menee, eikä silloin se aja tarkoitustaan. Pieni tauko ja esille koivuvitsat. Sen kipu on polttavaa, ja kaikkia pintahermoja raastavaa. Sillä annettuna
kumppani varmasti katuu sitä mitä tuli tehtyä, tai jätti tekemättä.

Onnekas mies
Meillä piiskaa antaa vaimo. Esim. viime lauantaina olimme Ikeassa. Väsyin kulkemiseen, odotteluun. Osoitin mieltäni. Vaimoni seisahtui, kääntyi minuun päin, se tietty katse olman sanoja, ja asia tuli selväksi. Olin hiljaista poikaa. Kotona jännitys alavatsassa, tuntien odotus, minä aivan hiljaisena, milloin? Illalla, kun lapset olivat ulkona, hän sanoi: alakertaan. Minä laskeudun aina portaat edellä. Haen hänen nahkavyönsä kaapista. Se on meillä aivan tietty vyö ja tietyssä paikassa. Menen saunan oleskelutilaan ja riisun housut alas ja polvistun lattialle. Meillä ripitys kuunnellaan aina polvillaan ennen piiskausta. Kun kipu yltyy, mutta piiskaus vain jatkuu syleilen ja ehkä suutelen hänen jalkojaan. Vapisen kauttaaltaan, pyydän anteeksi uudestaan ja uudestaan. Sitten piiskaus loppuu. Olen valtavan hengästynyt ja painan kasvojani ja suutani rakkaan vaimoni jalkoihin. Hän antaa minun toipua siinä hetken ja nousen ylös vasta hänen kehoituksestaan ja luvallaan, ottaa minut housut kintuissa syliinsä, lohduttaa ja hyväilee, ja hengitykseni muuttu huohotukseksi ja joudun valtavan kiitollisuuden ja seksuaalisen kiihkon tunnekuohuun. Rangaistus jatkuu odotuksella, milloin tapahtuu sovintoseksi. Se odotus voi jatkua pitkäänkin, vuorokauden tai kaksi, ja se on valtavan positiivisen enrgian latautumisen ja kiihkon aikaa ja jatkuvaa erektiota, mutta olemme keskustelleet että kaikki itsetyydytys ja laukeaminen on kielletty. Kun vaimoni vihdoin koskettaa minua ja antaa minun koskettaa häntä, yhdyntä on sanoinkuvaamaton ja poikkeuksellinen, piiskauksen jälkeen tunnen että hän ottaa minut, on minun aina silloin minun päälläni, käsittelee tietyllä tavalla ja silloin minä olen passiivinen ja hän aktiivinen. Tämä tuo hämmästyttävää intensiivisyyttä ja sensitiivisyyttä avioliittoomme ja laukaisee riidat ennen kuin ne ehtivät alkaa. Löysimme tämän 15 vuotta jatkuneessa avioliitossa pikkuhiljaa omien luontaisten taipumustemme kautta, kun olimme niille avoimia ja alkuvuosien repivät riidät, joihin liittyi aina pakahduttavia tunnelatauksia ja joiden purkautuminen jäi helposti jälkikäsittelemättä, ovat nyt täysin poissa. Jo silloin vaimoni oli parisuhteemme auktoriteetti, ja avoimeen tapaansa teki mutkattomasti melko alusta pitäen selväksi, että edellytti minulta tottelevaisuutta. Se yksinään ei kuitenkaan poistanut riitoja ennen kuin vaistonvaraisesti veimme keskinäisen luonneroolijakomme luonnolliseen johtopäätökseensä. Kunnioitamme toisiamme toisin ja syvemmin kuin avioliiton alkuvuosina ja esimerkiksi mustasukkaisuus on poissa. Jokaisella parisuhteella, jokaisella perheellä, on oma historiansa ja selvitymistarinansa tai haaksirikkoväylänsä. Tämä on pelkistetysti kuvattuna meidän mahdollisuutemme, joka tuntuu sopivan meille. Toisilla on toinen tie. On aina kuitenkin kiinnostavaa nähdä onnistuneita parisuhteita, koska niistä kuvastuu ulospäinkin pakottamaton avoimuus elämälle ja ulkopuoliselle maailmalle, ja aavistus suhdetta kantavasta elämänvoimasta ja ihastuttavasta myönteisestä keskinäisestä "salaisuudesta", mikä se kenelläkin onkaan! Hieno keskustelupalsta tämä, kiitos ja onnepotku teille kaikille, kunnioittakaa joka tilanteessa itseänne, niin elämä alkaa siitä.

OTK
On aika helppo sanoa: "Sinä saat nyt piiskaa!" tai - käyn metsästä hakemassa sinulle koivuvitsan. näitä itse käytän tällä tavalla.
Silloin kun olen antamassa, pitelen mielelläni käsissäni tukevaa hiusharjaa tai puista paistinlastaa. Remmiäkin olen opetellut käyttämään, ehkä se kohta sujuu, koska iskujen pitää osua pakaroille eikä kylkeen. Remmillä on kyllä sellainen ihan erityinen soundi. Se koko näytelmä ennen selkäsaunaa, jos olen itse saamassa. Kaveri ottaa remmin käteensä, kokeilee sitä. Kietoo kätensä ympärille, napautta kevyesti reiteensä, purkaa sen, kokeilee kaksinkerroin, avaa uudestaan ja etsii sopivaa pituutta. Lopuksi kun sellainen löytyy, käskee piiskausasentoon, Tässä vaiheessa kun olen katsellut tätä sovittamista ja kokeilemista olen jo ihan kauhun vallassa. Piiskausasennossa takapuoli koholla, ja näkee syrjäsilmällä kuinka käsi nousee ensimmäiseen lyöntiin. - Tämä kaikki jo ennen piiskausta on aika ihanaa ja kamalan pelottavaa. Joten remmi on hyvä väline. Sopii myös välineen kipeyden takia sellaiseen piiskaukseen, jossa kaveri saa oikeasti rangaistuksen.
Jos taas haluaa tuntea itsensä pikkulapseksi, tai antaja erittäin aikuiseksi, poikittain polvien päälle kuin pikkulapsi, housut alas ja kämmenellä reilu löylytys pakaroille.
Näitä tapoja löytyy.
Jos on tarvetta ankarampaan kuritukseen, tehdyn teon vakavuuden vuoksi. Ensin vaikka selkäsauna paistinlastalla. Se voi kuitenkin turruttaa joskus ihon niin, että melkein tunto menee, eikä silloin se aja tarkoitustaan. Pieni tauko ja esille koivuvitsat. Sen kipu on polttavaa, ja kaikkia pintahermoja raastavaa. Sillä annettuna
kumppani varmasti katuu sitä mitä tuli tehtyä, tai jätti tekemättä.
kiitoksia spankingwoman ja muut mielipiteistä jotka koskivat piiskausvälineiden nimiä ja erityiskiitos spankingwomanille tuosta tarkemmasta eri välineitä ja piiskaustapoja koskevasta selvityksestä. Nyt olisin hyvin utelias ja haluaisin tietää, missäpäin Suomea asustelette? - ei ole pakko vastata - mutta tämäkin kiinnostaa. Itse olen Pohjoisen Keski-Suomen poikia.

miesihminen 46
Kiinnostus kuritusvälineisiin ja niiden nimitys varmaan riippuu paljolti kokemuksista. Minulla kiinnostus alkoi heräämään jo joskus heiman yli 10-vuotiaana. Sain vielä melko usein äidiltä sälkäsaunan ja huomasin, että siinä on jotenkin kumman kiihoittavaa. Meillä nimityksenä oli aina piiska, ja tarkoitti sopivan tukevaa koivunrisua, jolla sain äidin polvilla, tietenkin paljaille takamuksille. Samaa menetelmää käytettiin avovaimoni pikkuveljelle. Hän on tunnustanut aina pitäneensä siitä, että pääsi näkemään kurinpalautuksia. Vanhempana hän tunnisti jo kiihottuneensa niistä seksuaalisesti. Oli siis melko luontevaa, että olemme käyttäneet samanlaisia kurituksia. Meillä asiaan kuuluu, että rangaistus tulee jostakin syystä, perusteellinen puhuttelu on kiihoittava esileikki. Nyt kun olemme seuranneet näitä palstoja, niin joku muukin väline voisi olla mielenkiintoinen kokemus. Ja ehkä jonkun hänen tuttavansa antamana, hän on löytänyt muitakin samanhenkisiä. Mitenkähän olisi rottinkiselkäsauna hänen eräältä lenkkeikaveriltaan.

Riku56
Oletteko koskaan saaneet piiskaa metsässä? Meillä oli kerran kesällä sellainen sessio, että kavelimme metsässä ja yllättäen pienestä vastustelustani huolimatta tyttöystäväni risui minut kovakouraisesti, sitoi kädet ja jalat levälleen seisomaan kahden puun väliin. Sitten hän peitti silmäni ja taittoi koivusta ohuen pitkän piiskan. Hän kysyi haluanko naida häntä takaapäin. Vastasin että en halua. Samassa piiska ujelsi pitkässä kaaressa päin avuttomia pakaroitani. Hätkähdin mutta olin päättänyt pysyä lujana. Hetkin kuluttua hän iski toisen kerran. Isku kirpaisi melkoisesti, mutta en antanut periksi. Hän jakeli harvakseltaan iskuja. Lopulta minun oli pakko taipua ja lupasin ottaa hänet takaa. Pakarointani kirveli, mutta hän antoi minulle vielä yhden kovan iskun. Valitin ääneen ja lupasin antaa hänelle kullia niin paljon kuin hän haluaa. Hän lopetti piiskaamisen, päästi minut irti, veti housunsa kinttuihin, kävi nojaamaan ettenpäin. Tulin hänen taakseen, sujautin kivikovan kullini hänen sisäänsä ja nain häntä rajusti ja kauan ruiskien nesteeni vauhdilla hänen sisäänsä.

vaimo vaan...
Piiska piristää. Käytiin tänään sieniä etsimässä, soitin poskeani, valitin ja marisin, lopputulos oli: löysin itseni mättäältä nokallani housut nilkoissa ja sain risusta paljaalle pyllylleni -luja ote niskavilloista esti karkausaikeet. Kapinoin tietty kaikin voimin, mutta toiseksi jäin. Koton sain keppiä... :)

Äksyilijä
Olin mieheni kanssa sukulaisissa kesäloman viimeisenä viikonloppuna hänen sukulaistensa luona. Olo siellä on jotenkin aina jännittynyt, ja purkautuu kotimatakalla helposti niin että alan oikutella miehelleni. Häntä se tietysti ärsyttää, joten ärsytin lisää. Pyysin pysähtymään huoltoaemalle että pääsisin wc:hen. En pitänyt kiirettä, meikkasin ja kulutin aikaani, jotta mieheni joutuisi odottamaan. Kotona sain hakea piiskan, koivuvitsan, kaapista. Paha olo meni sillä pois, ja pyysin anteeksi. Hyvältä tuntui, ja nyt odotan että saan kutsun sänkyyn. Piiskan jälkeen sinne ei ole koskaan menoa ilman lupaa, mutta sen jälkeen saan koskettaa häntä ja tyydyttää hänet. Kaikki on taas hyvin.

OTK
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo vaan...:
Piiska piristää. Käytiin tänään sieniä etsimässä, soitin poskeani, valitin ja marisin, lopputulos oli: löysin itseni mättäältä nokallani housut nilkoissa ja sain risusta paljaalle pyllylleni -luja ote niskavilloista esti karkausaikeet. Kapinoin tietty kaikin voimin, mutta toiseksi jäin. Koton sain keppiä... :)
Muistan, kun olin n. 12-13 vuotias. Oltiin heinäpellolla. Minulle ei oikein työ maistunut ja yritin karata pellolta. Isäukko huomasi aikeeni ja juoksi kiinni minut. Metsä oli aivan peltosaran vieressä.
Isä taittoi koivusta kunnon vitsat. Taistelin kovasti vastaan, mutta hän sai kaadettua minut maahan ja riuhdottua shortsit ja alkkarit pois. Siinä olin avuttomana paljas pylly paljaana maassa, hänen toinen polvensa oli minun selän päällä ja lisäksi hän piti minua vasemmalla kädellään kiinni
minun oikeasta kädestä jonka hän oli taittanut selkäni taaksi. Siinä sain sitten kunnolla paljaille
pakaroille koivuvitsasta. Pakarat olivat punaisilla juovilla ja hellinä vissiin pari päivää. Työkin maittoi.

masokistimies
Minä muistan että me lapset joutuisivat haravoida ojanreunat,jos ei se tuli piiskaa ja pajunpensaita kasvoi jokaisessa ojassa ja silloin ei ollut salaojittu kuin nyt,oli paljo ojanreunat haravoida.

miesihminen 48
Noista kurinpitovälineistä vielä, silloin vanhaan aikaan. Kaikilla tuntemillani lapsilla se oli aina pienenä koivupiiska, isompana vyöremmi. Minun äiti tosin käytti piiskaa vielä vanhempanakin. Koivupiiska oli niin yleinen, että pikkukaupungissakin oli torilla luudanmyyjällä irtorisuja lasten kasvatusta varten. Vielä 13-vuotiaana jouduin itse ostamaan ne. Muutaman kerran äiti käski tuomaan ne koulusta tullessani. Ja moni luokkatoveri näki, kun kävin ostamassa ne, ja tiesivät mihin niitä käytetään. Seuraavana päivänä tietysti koko luokka tiesi asiasta. Ja naapurin tyttö kertoi kaikille, jos olin saanut niin lujaa, että meiltä oli kuulunut parkuminen. Olen ajatellut, että saattaa olla jonkinlaista itsesäilytysvaistoa, että rupesin jo siinä iässä jotenkin kiihottumaan asiasta, sehän teki sen paljon helpommaksi kestää. Laskin muiden kanssa leikkiä asiasta. "Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa. Ja äiti näytti taas, kuinka paljon rakastaa minua!"

Onko kukaan
saanut lapsena piiskaa toisten lasten nähden ?
Meillä äiti piiskasi joskus toisten nähden, että oikein olisi kova rangaistus.
Kerrankin kävi niin, että rikoin astian keittiössä, olin varmaan siinä kymmen vuotias. Äiti suuttui ja tempaisi housut nilkkoihin naapurin samanikäisen tytön edessä ja meni hakemaan risua. Toisella kädellä suojasin takapuolta ja toisella pippeleitä näkymästä. Äitipä niputtikin kädet ylös ja antoi piiskaa. Tytöllä oli hauskaa kun pippeli alkoi nousta. Siitä äiti suuttui vielä enemmän, että vai alkaa nousta ja piiskaa tuli lisää.
Eikä se siihen loppunut, vaan tyttö kertoi koulussa, että naapurin pojalla oli pippeli pystyssä. Olis maa vaan nielaissut siihen paikkaan.

masokistimies
Se oli varmasti alistettava ja nöyryytettävä kokemus saada piiskaa kun kaverit näkivät sen?Se kiihottaa minua enemmän kuin kirvely kun saan olla alistettu ja nöyryytetty.

beholder
Ystäväpariskunta, jonka kanssa usein vietämme saunailtoja, yllätti meidät kerran ja pyysi meitä katsomaan, kun emäntä saa piiskaa. Vähän siinä naama punotti yhdellä ja toisella, mutta homma hoitui ja talon emäntä sai mitä halusi. Tästä emme keskustelleet enää sen jälkeen heidän kanssaan, vaikka tapaamisemme jakuu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä