Mielipiteitä teistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piteeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:

Susta muistan ainakin sen, että mirena petti vuonna 04 :D Hyvä muisti juu. Et vihastuta palstalaisia, ainakaan en ole huomannut. Kuten esim. kukkasella on tapana ärsyttää ja Lunaticilla, siksi saavatkin ihastaja ja -vihastajaryhmänsä. Kivalta ja netiketin omaavalta vaikutat =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Antaa tulla *avaa sateenvarjon* :ashamed:

Jaat mielipiteesi kahtia, aika jyrkästikin. Joko sinusta tykätään tai sitten inhotaan! Molemmat "kannattajasi" ovat vahvoja mielipiteissään, eli jos tykkää niin sit tykkää ja puolustelee haukkujiltasi, jos eivät tykkää niin saat sen kyllä kuulla.

Oho, olet tullut samaan päätelmään mihin itsekin olen päässyt. Onnittelut! :D
Kumpaan kastiin itse kuulut? :xmas:

Itse kuulun hyviksiin =)
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:
:wave: hei.Entä minä? =)

Ethän oo se sama nuori (pitkähiuksinen) tyttö, Virosta tai Venäjältä kotoisin? Sekoitan sut aina häneen, hänellä samanlainen nimimerkki kuin sulla. Muuta en osaa sanoa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:
:wave: hei.Entä minä? =)

Ethän oo se sama nuori (pitkähiuksinen) tyttö, Virosta tai Venäjältä kotoisin? Sekoitan sut aina häneen, hänellä samanlainen nimimerkki kuin sulla. Muuta en osaa sanoa :/


Nikki aleksara on täällä.sitä tarkoitat varmaan? olen ihan suomalainen ja nikkini mun nimeni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:
:wave: hei.Entä minä? =)

Ethän oo se sama nuori (pitkähiuksinen) tyttö, Virosta tai Venäjältä kotoisin? Sekoitan sut aina häneen, hänellä samanlainen nimimerkki kuin sulla. Muuta en osaa sanoa :/


Nikki aleksara on täällä.sitä tarkoitat varmaan? olen ihan suomalainen ja nikkini mun nimeni.

En ole ihan varma. En oo aikoihin tätä nikkiä nähnyt, jota taidan tarkoittaa. Nikkisi siis muistan, mutta yhdistän väärään henkilöön :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Musta kans B)

Olikos sulla aika monta lasta? Tai monta ja monta, ainakin neljä? Ja sinunkin viimeisin samaa ikäluokkaa kuin omani (8kk), eikö olekin? Muistelen joskus katsoneesi galleriasta sinun kuviasi :) Siskosi taitaa palstailla myös, joskus ainakin näin hänet useammin kuin sinut ja aina ajattelin, että kenen Viiviliinan sisko :D Mukavalta vaikutat, ei niin mitään pahaa sanottavaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
psst* entäs mä?

Olitko sinä se punatukkainen nätti tyttö/nainen? Ihan kun olisin sun kuvia katsonut joskus galleriasta myös =) Palstaileeko täällä joku muu Naana-tyyppinen nikki myös? Vai oletko sinä juuri se Naana, jonka muistan :D Et ole jäänyt mieleen kärkkäänä, hyökkäävänä kirjoittajana, niinkuin jotkut täällä. Sinulla ei myöskään taida olla vihamiehiä täällä, niinkuin joillain on, johtuen usein kirjoitustyylistään ja sanomisistaan.
 

Yhteistyössä