Mielipiteitä teistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piteeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
musta ei kyllä löydy analyysiä :D

Nikkisi kyllä muistan, mutta siihen se sitten jääkin. Jotenkin on sellainen mielikuva, että olisit aika nuori? Tai sitten täällä on joku, jolla samanlainen nimimerkki... Tai sit muisti tekee tepposet :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Mä kanssa. =)

Muistan, että sinun piti lopettaa palstailu, onneksi et sitä kuitenkaan tehnyt :) Jotenkin jäänyt positiivinen kuva sinusta. Luin vähän aikaa sitten teidän perheen koettelmuksista ja tuli todella paha mieli, lastenkin takia :( Olitte paljon ajatuksissa ja mietin oikeesti tapahtunutta. Kovasti voimia ja jaksamisia teidän perheelle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
vahvana oon tänään joten kerroppas miustaki "analyysisi". tiiän jo miltei mitä meinaat sanua :whistle:

Arvaatko, etten osaa sinustakaan oikein mitään sanoa? :ashamed: Luulin, että mulla olisi hyvä muisti, mutta harmikseni huomaan, että muistan kyllä todella monen nikin, mutta kun pitäisi jotain sanoa niin ei tulekaan mitään mieleen :( Sellainen mielikuva on, että saattaisit olla aika nuori? Onko sinulla lapsia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
Noh mitäs sanottavaa? jään kuulolle ja sitten painun keittiöön =)

Oletko uusi vai oletko vaihtanut hiljattain nimimerkkiä? Koska en muista ennen edes nähneeni sinun nikkiäsi... Ja aika paljon täällä pyörin, joku saattanut tehdä saman havainnon :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja LaPooh:
:wave: Mie oon aina niin näkymätön että et varmaan saa mitään sanomista kasaan :D

Kyllä mä sinunkin nimimerkkisi muistan. Ei vaan tule mieleen mitä olisit kirjoitellut. Ilmeisesti ei mitään kovin mieleenpainuvaa tai sitten en vaan ole tarpeeksi ollut paikalla ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
Noh mitäs sanottavaa? jään kuulolle ja sitten painun keittiöön =)

Oletko uusi vai oletko vaihtanut hiljattain nimimerkkiä? Koska en muista ennen edes nähneeni sinun nikkiäsi... Ja aika paljon täällä pyörin, joku saattanut tehdä saman havainnon :D

En ole uusi enkä hiljattain ole nikiäni vaihtanut. Mutta eihän kaikkia aina huomata :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
:wave: Antaa tulla sitten!

Sut kyllä muistan selvästi, sun nimimerkkisi. Mielessäni oon saattanut virheellisesti tehdä teistä mielikuvia, mutta jotenkin muistelisin (vai lieneekö omia kuvitelmiani vaan), että olisit ainakin aika nuori?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
antaa tulla miustakin nyt jotain.

Taidat olla uusi palstailija, nimimerkkisi ei ollut ollenkaan tuttu minulle :/


en mie kovinkaa uus ole,mut vaihoin tossa taannoin nikkiä.ennen olin flik ja sitä ennen öhmökömmiäinen.

öhmökömmiäinen... Kuulostaa tutulta.. Vai olikohan se joku muu samantapainen... Taisi ollakin öttismönkiäinen :ashamed: Tuo flik kuulosti myös tutulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Aina, joka kerta, kun nikkisi nään niin tulee mieleen eräs tyttö, jonka kanssa asuin samalla pihalla, en muista hänen sukunimeään, mutta se oli kovasti samperin kaltainen ja aina lapsena luulin, että samperi se olikin :D Tiedän kyllä, että sä oot ihan suht useinkin kirjoitellut, mutta ei nyt muistu kyllä erityisesti mitään mieleen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
minusta kans!! :wave:

Tuntuu jo tyhmälle vastata näihin, mutta vastaan silti. Jokaiselle :D Vaikka tuliskin sitten toistoa. Eli, muistan kyllä selkeesti sun nikin, mutten mitään erityistä juttua :/ Muistaisin kyllä semmoset ilkeät/tökeröt kirjoittelijat, joten et varmasti heihin ainakaan lukeudu ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
Noh mitäs sanottavaa? jään kuulolle ja sitten painun keittiöön =)

Oletko uusi vai oletko vaihtanut hiljattain nimimerkkiä? Koska en muista ennen edes nähneeni sinun nikkiäsi... Ja aika paljon täällä pyörin, joku saattanut tehdä saman havainnon :D

En ole uusi enkä hiljattain ole nikiäni vaihtanut. Mutta eihän kaikkia aina huomata :D

Tai sit et vaan ole tarpeeksi kirjoitellut ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
no entäpäs minä?

Sä ainakin kirjoittelet melkein aina harmaana :D Liekö laiskuutta? ;) Mukava taidat olla, et ole ainakaan jäänyt mieleen ikävänä palstalaisena :)

myönnän, laiskapa hyvinkin, ja toisaalta tämä on viime aikoina toiminut paremmin "harmaana", mistä lie johtuukaan?

 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

Teillä on ainakin pieni koiranpentu =) Taisit joskus laittaa siitä jonkun kuvan vai muistanko väärin? Musta labradorinnoutaja? Sinusta on jäänyt ihan hirmu positiivinen kuva, olet aina ystävällinen ja mukava! Joskus muistan, että sun profiilissa on ollut kuva Eminemistä =) Kerran olen jopa nähnyt unta susta :D Siinä kirjoittelin palstalla ja sinä siihen viestiin vastasit, ei sen kummempaa. Nikki pienenhetken siinä siis esiintyi, sinua en nähnyt, vaan nikkisi. Luulen, että olet myös irl mukava ja hyvä ystävä, auttavainen ja ajattelevainen. Sellaisen kuvan olen susta täällä saanut :) Yritin miettiä, mutta en tiedä, etkö ole täällä kauheesti perheestäsi puhunut, en nimittäin osaa sanoa, kuinka monta ja mitä sukupuolta sinun lapsesi ovat. Sen kuitenkin tiedän, että lapsia sinulla on.
 

Yhteistyössä