A
aloittaja
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:musta ei kyllä löydy analyysiä![]()
Nikkisi kyllä muistan, mutta siihen se sitten jääkin. Jotenkin on sellainen mielikuva, että olisit aika nuori? Tai sitten täällä on joku, jolla samanlainen nimimerkki... Tai sit muisti tekee tepposet