Mielipiteitä teistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piteeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piteeni

Vieras
Jos et ole listalla, voit toki kysyä, mitä mieltä olen juuri sinusta.

Töllin Ruusa; sanot lyhyesti ja epäselvyyksiä jättämättä mielipiteesi, mutta olet niissä aika ehdoton.

Provo; provoilet, valitat kaikesta, mutta tuntuu, ettet minkään asian eteen mitään kuitenkaan tee.

pintelin; haluat järkyttää täydellisten kotirouvien mieliä jutuillasi.

fjonga; revittelijä, eiköhän se kerro kaiken...

HERNETÄTI; ärsyttävyyden huippu. Sinä olet AINA (mielestäsi) oikeassa.

kuha; aikamoinen valittaja myöskin.

Tässä nyt alkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja psyko:
Mielipide sinusta; Leikit psykologia, analysoit ihmisiä "tuntuman" perusteella tai sitten olet jakopersoona joka kuvittelee kaiken täällä olevan faktaa.

No en todellakaan :D :D :D :D Höpönlöpön, kunhan sanoin mielipiteeni ko ihmisistä sen perusteella, mitä olen heidän lukeneen täällä kirjoittavan-

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Alkuperäinen kirjoittaja alkup:
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
No, onko musta mitään sanottavaa?

Ei valitettavasti. En muista yhtään sun kirjoituksia. Sun täytyy siis kirjoitella useammin ;D

hah, mä olen näkymätön :D

Sitten meitä on 2... :)

Vaikutat mukavalta, enkä ole ainakaan huomannut, että kirjoituksillasi yrittäisit saada tappeluja aikaan yms. Sanoisin siis, että olet ystävällinen ja kohtelias palstailija :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
:wave:
Mua ei ole haukuttu tällä palstalla pitkään aikaan, jos tilanne nyt korjaantuisi. :whistle:

En ymmärrä sitä, miksi sinua on täällä joskus haukuttu? Varmaankin kateelliset? Koska mielestäni olet kovin kohtelias ja "hyvätapainen", nyttemmin en ole sinun kirjoituksia paljoa nähnyt, mutta muistelen sinua kyllä hyvällä. Aina olen ajatellut, että varmasti tosielämässäkin olet kiva ihminen ja hyvä ystävä, sellainen, jolle mielellään kertoo huolensa, sinä varmasti kuuntelet. Nättikin olet.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Huhuu,,,,,

Sinä taisit asua ulkomailla? Sekoitan sinut ja Glorian, toinen teistä taisi olla suht nuori äiti, sinä olit ehkä se vanhempi? Ehkä jo lähemmäksi 40? Juttujasi muistan aika huonosti... Jotenkin sellainen mielikuva, että sinä sanot sanottavasi/mielipiteesi aika suoraan?

Yhteistyössä