Mielipiteitä teistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piteeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aina:
Mielipiteitä teistä? Huonossa kunnossa ovat ja aina tietöitä vaan :(

Huomasin jo alkuillasta, että uudet kenkäni ovat varsin laadukkaat tällä kelillä, vaikka yritin liikutella niitä sivusuuntaan pitoa testatakseni. Saa nyt sitten nähdä kuinka kestävät kun talvi todella alkaa ja kaikkialla on vain lunta ja jäätä. Muistelen, että kenkiin voi ostaa jonkinlaisen luiston estäjän, mutta lieneekö sekään hyvä keksintö.

 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
psst* entäs mä?

Olitko sinä se punatukkainen nätti tyttö/nainen? Ihan kun olisin sun kuvia katsonut joskus galleriasta myös =) Palstaileeko täällä joku muu Naana-tyyppinen nikki myös? Vai oletko sinä juuri se Naana, jonka muistan :D Et ole jäänyt mieleen kärkkäänä, hyökkäävänä kirjoittajana, niinkuin jotkut täällä. Sinulla ei myöskään taida olla vihamiehiä täällä, niinkuin joillain on, johtuen usein kirjoitustyylistään ja sanomisistaan.
kiitos :flower: :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Kiitos, sehän oli harvinaisen mukava analyysi. :) Noista haukuista, silloin taisi vaan olla mun vuoro. Täällä tuntuu olevan melkein jokainen enemmän palstaileva vuorollaan siinä roolissa.

No mutta eihän sinusta huonoa analyysia voisi saadakaan :hug: Mä en ole koskaan joutunut haukutuksi, mutta luulen että se aika on lähempänä ja lähempänä koko ajan...
 

Yhteistyössä