A
aloittaja
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dolly::wave:![]()
Mä en tiiä miks, mutta mulla tulee aina sun nikistä mieleen Daisydoomed
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja dolly::wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Jaa, Lunaticin juttuja lukiessa tulee välillä mieleen, että provoileekohan kuinka paljon... Että ei aina ihan kuitenkaan tarkoittaisi, mitä sanoo =)
Kyllä tarkotan. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja dolly::wave:![]()
Mä en tiiä miks, mutta mulla tulee aina sun nikistä mieleen DaisydoomedAina vähän säikähdän nykyään, kun nikkisi näen :/
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken::wave:![]()
Teillä on ainakin pieni koiranpentu =) Taisit joskus laittaa siitä jonkun kuvan vai muistanko väärin? Musta labradorinnoutaja? Sinusta on jäänyt ihan hirmu positiivinen kuva, olet aina ystävällinen ja mukava! Joskus muistan, että sun profiilissa on ollut kuva Eminemistä =) Kerran olen jopa nähnyt unta sustaSiinä kirjoittelin palstalla ja sinä siihen viestiin vastasit, ei sen kummempaa. Nikki pienenhetken siinä siis esiintyi, sinua en nähnyt, vaan nikkisi. Luulen, että olet myös irl mukava ja hyvä ystävä, auttavainen ja ajattelevainen. Sellaisen kuvan olen susta täällä saanut
Yritin miettiä, mutta en tiedä, etkö ole täällä kauheesti perheestäsi puhunut, en nimittäin osaa sanoa, kuinka monta ja mitä sukupuolta sinun lapsesi ovat. Sen kuitenkin tiedän, että lapsia sinulla on.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:pienenhetkentoi kuvaus meni kyllä aika nappiin.
Musta kanssa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:mulle ei vastattu olleskaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:musta ei kyllä löydy analyysiä![]()
Nikkisi kyllä muistan, mutta siihen se sitten jääkin. Jotenkin on sellainen mielikuva, että olisit aika nuori? Tai sitten täällä on joku, jolla samanlainen nimimerkki... Tai sit muisti tekee tepposet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:heh ,mites minä olen
??
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:mulle ei vastattu olleskaan :snotty:
Anteeksi, jäänyt huomaamatta väliinOletko sinä uusi palstailija vai vaihtanut nimimerkkiä? Ei nimittäin ole mielikuvaa sinun nikistä. Joskin siitä tulee hauska mielikuva päähän
![]()
Mä tykkään Lunaticistä. Jos tämä virtuaalimaailma muuttuisi todelliseksi, todennäköisesti olisimme Lunaticin kanssa toistemme tukassa kiinni vähän väliä. Ja tappelisimme raivokkaasti. Mutta seuraavassa elämässä takuulla synnymme samaan pentueeseenAlkuperäinen kirjoittaja sanoppas:Lunaticistä piteesi?!?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:pienenhetkentoi kuvaus meni kyllä aika nappiin.
Musta kanssa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Liekö minusta sanottavaa :xmas: ?
Alkuperäinen kirjoittaja Eveliinuska:öhömmm...
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:musta ei kyllä löydy analyysiä![]()
Nikkisi kyllä muistan, mutta siihen se sitten jääkin. Jotenkin on sellainen mielikuva, että olisit aika nuori? Tai sitten täällä on joku, jolla samanlainen nimimerkki... Tai sit muisti tekee tepposet![]()
se oli ennen Tonnikeiju...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä tykkään Lunaticistä. Jos tämä virtuaalimaailma muuttuisi todelliseksi, todennäköisesti olisimme Lunaticin kanssa toistemme tukassa kiinni vähän väliä. Ja tappelisimme raivokkaasti. Mutta seuraavassa elämässä takuulla synnymme samaan pentueeseenAlkuperäinen kirjoittaja sanoppas:Lunaticistä piteesi?!?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja Eveliinuska:öhömmm...
Ihan uusi nikki mulleOletko uusi?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Jeps, onneksi siitä kuvahässäkästä on aikaa jo![]()