Mielipiteitä teistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piteeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

Teillä on ainakin pieni koiranpentu =) Taisit joskus laittaa siitä jonkun kuvan vai muistanko väärin? Musta labradorinnoutaja? Sinusta on jäänyt ihan hirmu positiivinen kuva, olet aina ystävällinen ja mukava! Joskus muistan, että sun profiilissa on ollut kuva Eminemistä =) Kerran olen jopa nähnyt unta susta :D Siinä kirjoittelin palstalla ja sinä siihen viestiin vastasit, ei sen kummempaa. Nikki pienenhetken siinä siis esiintyi, sinua en nähnyt, vaan nikkisi. Luulen, että olet myös irl mukava ja hyvä ystävä, auttavainen ja ajattelevainen. Sellaisen kuvan olen susta täällä saanut :) Yritin miettiä, mutta en tiedä, etkö ole täällä kauheesti perheestäsi puhunut, en nimittäin osaa sanoa, kuinka monta ja mitä sukupuolta sinun lapsesi ovat. Sen kuitenkin tiedän, että lapsia sinulla on.

:ashamed: =) kiitoksia positiivisista sanoista :) on koira ja lapsia kolme ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
mulle ei vastattu olleskaan :snotty:

Anteeksi, jäänyt huomaamatta väliin :( Oletko sinä uusi palstailija vai vaihtanut nimimerkkiä? Ei nimittäin ole mielikuvaa sinun nikistä. Joskin siitä tulee hauska mielikuva päähän :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
musta ei kyllä löydy analyysiä :D

Nikkisi kyllä muistan, mutta siihen se sitten jääkin. Jotenkin on sellainen mielikuva, että olisit aika nuori? Tai sitten täällä on joku, jolla samanlainen nimimerkki... Tai sit muisti tekee tepposet :D

se oli ennen Tonnikeiju...
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
mulle ei vastattu olleskaan :snotty:

Anteeksi, jäänyt huomaamatta väliin :( Oletko sinä uusi palstailija vai vaihtanut nimimerkkiä? Ei nimittäin ole mielikuvaa sinun nikistä. Joskin siitä tulee hauska mielikuva päähän :D

Noo aika uusi olen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sanoppas:
Lunaticistä piteesi?!?
Mä tykkään Lunaticistä. Jos tämä virtuaalimaailma muuttuisi todelliseksi, todennäköisesti olisimme Lunaticin kanssa toistemme tukassa kiinni vähän väliä. Ja tappelisimme raivokkaasti. Mutta seuraavassa elämässä takuulla synnymme samaan pentueeseen :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
pienenhetken :) toi kuvaus meni kyllä aika nappiin.


Musta kanssa :wave:

Sinä olet tainnut joskus "päästä" näiden harmaiden hampaisiin, muistelisin, että sinun kuvistasi on saatettu jotain ikävää sanoa täällä? Sinä olit glorioista se nuorempi siis. Olet pidetty ja ei pidetty täällä ;) Ihan asiallisia kirjoituksia, muistelisin. Lyhyesti ja ytimekkäästi vastailet, ei turhia löpinöitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
musta ei kyllä löydy analyysiä :D

Nikkisi kyllä muistan, mutta siihen se sitten jääkin. Jotenkin on sellainen mielikuva, että olisit aika nuori? Tai sitten täällä on joku, jolla samanlainen nimimerkki... Tai sit muisti tekee tepposet :D

se oli ennen Tonnikeiju...

No niinhän se olikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja sanoppas:
Lunaticistä piteesi?!?
Mä tykkään Lunaticistä. Jos tämä virtuaalimaailma muuttuisi todelliseksi, todennäköisesti olisimme Lunaticin kanssa toistemme tukassa kiinni vähän väliä. Ja tappelisimme raivokkaasti. Mutta seuraavassa elämässä takuulla synnymme samaan pentueeseen :)

Vaikket kysynytkään... Sinusta on myös vain positiivista sanottavaa. Vastaat hyvin kysymyksiin ja sinulla on tietoa asioista tai sitten vaan vastaat semmoisiin asioihin, joista varmasti tiedät :) Mukavan tuntuinen olet, uskon, että olet sitä myös irl. En ole useinkaan lukenut, että olisit ikävästi jollekin kirjoittanut tai ollut ehdoton omien mielipiteiden kanssa. Muistan kuvan pojastasi (joka taitaa olla jo aikuinen tai nuorisoa), semmoinen tosi tunteita herättävä kuva, muistaakseni väritön...
 

Yhteistyössä