T
Touhupeppu
Vieras
Ap, voisitko paljastaa oman henkilöllisyytesi niin olis reilumpaa tämä? Kumminkin kirjottelet mustanakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Touhupeppu:Ap, voisitko paljastaa oman henkilöllisyytesi niin olis reilumpaa tämä? Kumminkin kirjottelet mustanakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Touhupeppu:Ap, voisitko paljastaa oman henkilöllisyytesi niin olis reilumpaa tämä? Kumminkin kirjottelet mustanakin.
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Antaa tulla *avaa sateenvarjon* :ashamed:
Jaat mielipiteesi kahtia, aika jyrkästikin. Joko sinusta tykätään tai sitten inhotaan! Molemmat "kannattajasi" ovat vahvoja mielipiteissään, eli jos tykkää niin sit tykkää ja puolustelee haukkujiltasi, jos eivät tykkää niin saat sen kyllä kuulla.
Oho, olet tullut samaan päätelmään mihin itsekin olen päässyt. Onnittelut!![]()
Kumpaan kastiin itse kuulut? :xmas:
Itse kuulun hyviksiin =)
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Meitsikin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra::wave: hei.Entä minä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra::wave: hei.Entä minä? =)
Ethän oo se sama nuori (pitkähiuksinen) tyttö, Virosta tai Venäjältä kotoisin? Sekoitan sut aina häneen, hänellä samanlainen nimimerkki kuin sulla. Muuta en osaa sanoa :/
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra::wave: hei.Entä minä? =)
Ethän oo se sama nuori (pitkähiuksinen) tyttö, Virosta tai Venäjältä kotoisin? Sekoitan sut aina häneen, hänellä samanlainen nimimerkki kuin sulla. Muuta en osaa sanoa :/
Nikki aleksara on täällä.sitä tarkoitat varmaan? olen ihan suomalainen ja nikkini mun nimeni.
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Musta kans B)
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:psst* entäs mä?