A
alkup
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Muakaan ei ole hetkeen haukuttu
Olet eronnut ja se on käynyt aika moneen kertaan jo selväksi täällä... Olet ehkä vähän onneton ja mietit tulevaisuuttasi, löydätkö sitä oikeaa miestä, saatko enää lapsia, pieni kateus tai haikeus tuli, kun kuulit, että exäsi saa vauvan. Olitko se sinä vai joku muu, joka oli lähdössä mahdollisesti sinne ulkomaille työharjoitteluun, ravintolaan?