Mielipiteitä teistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piteeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Muakaan ei ole hetkeen haukuttu

Olet eronnut ja se on käynyt aika moneen kertaan jo selväksi täällä... Olet ehkä vähän onneton ja mietit tulevaisuuttasi, löydätkö sitä oikeaa miestä, saatko enää lapsia, pieni kateus tai haikeus tuli, kun kuulit, että exäsi saa vauvan. Olitko se sinä vai joku muu, joka oli lähdössä mahdollisesti sinne ulkomaille työharjoitteluun, ravintolaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Huhuu,,,,,

Sinä taisit asua ulkomailla? Sekoitan sinut ja Glorian, toinen teistä taisi olla suht nuori äiti, sinä olit ehkä se vanhempi? Ehkä jo lähemmäksi 40? Juttujasi muistan aika huonosti... Jotenkin sellainen mielikuva, että sinä sanot sanottavasi/mielipiteesi aika suoraan?

Juu,,, mina olen se vanhempi ja 'arvokkaampi' Gloria,,,,

:laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alkup:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Olet eronnut ja se on käynyt aika moneen kertaan jo selväksi täällä... Olet ehkä vähän onneton ja mietit tulevaisuuttasi, löydätkö sitä oikeaa miestä, saatko enää lapsia, pieni kateus tai haikeus tuli, kun kuulit, että exäsi saa vauvan. Olitko se sinä vai joku muu, joka oli lähdössä mahdollisesti sinne ulkomaille työharjoitteluun, ravintolaan?

Olen lähdössä tammikuussa työharjoitteluun Espanjaan
 
Kiitos, sehän oli harvinaisen mukava analyysi. :) Noista haukuista, silloin taisi vaan olla mun vuoro. Täällä tuntuu olevan melkein jokainen enemmän palstaileva vuorollaan siinä roolissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
tahtoo kans kuulla (lukea) jotain itsestään B)

Hih, kiekkofanihan se siellä. Olikos se Hpk?? Sulla se yksi poika, 14v., ainakin, muista mahdollisista lapsista en tiedä. Pojalla uusi tai uudehko tyttöystävä, jonka luona oli syyslomalla :D Eikä äitiä ollut ikävä ;) Poikaa on taidettu vähän kiusata koulussa vai muistanko ihan väärin ;) Hyvä tyyppi olet, kaikinpuolin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
tahtoo kans kuulla (lukea) jotain itsestään B)

Hih, kiekkofanihan se siellä. Olikos se Hpk?? Sulla se yksi poika, 14v., ainakin, muista mahdollisista lapsista en tiedä. Pojalla uusi tai uudehko tyttöystävä, jonka luona oli syyslomalla :D Eikä äitiä ollut ikävä ;) Poikaa on taidettu vähän kiusata koulussa vai muistanko ihan väärin ;) Hyvä tyyppi olet, kaikinpuolin!

:D meni nappiin, kaks tyttöä on lisäksi, 2 ja 10v..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
:wave: Muistatkos minua :)

Muistan kyllä sun nimimerkin hyvin. Muistelin, että oltaisiin odotettu samaan aikaan, sinulla siis suht samanikäinen lapsi ainakin kuin minulla (8kk). Mukavalta vaikutat, olisi varmaan jäänyt mieleen, jos olisit jotain tökeröä kirjoitellut tms. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
:wave: Muistatkos minua :)

Muistan kyllä sun nimimerkin hyvin. Muistelin, että oltaisiin odotettu samaan aikaan, sinulla siis suht samanikäinen lapsi ainakin kuin minulla (8kk). Mukavalta vaikutat, olisi varmaan jäänyt mieleen, jos olisit jotain tökeröä kirjoitellut tms. :)
Kiitos :) Juu, meidän nuorimmainen täytti eilen 10kk :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Antaa tulla *avaa sateenvarjon* :ashamed:

Jaat mielipiteesi kahtia, aika jyrkästikin. Joko sinusta tykätään tai sitten inhotaan! Molemmat "kannattajasi" ovat vahvoja mielipiteissään, eli jos tykkää niin sit tykkää ja puolustelee haukkujiltasi, jos eivät tykkää niin saat sen kyllä kuulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Analysoi minutkin, oi kaikentietäjä. :snotty:

Älähän nyt ;) Sua oikeesti kiinnostaa saada tämä "analyysi", mut piti perään sit muodon vuoksi laittaa tuo hymiö ;) Nämä on ihan vaan mun mielipiteitä, ei todellakaan mitään psykologisia analyyseja ihmisistä :D Sussa on vähän samaa, kuin kukkasessa ja monessa muussakin täällä. Joko tykkää tai sitten ei. Välillä ihmettelen sun kirjoituksia, kuten Lunaticinkin ja ajattelen, et mahdatko oikeasti olla sitä mieltä, ainakaan niin jyrkästi, mitä kirjoitat. Tuntuu, että annat ihmisille vähän kovemman kuvan itsestäsi, mitä irl olet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Antaa tulla *avaa sateenvarjon* :ashamed:

Jaat mielipiteesi kahtia, aika jyrkästikin. Joko sinusta tykätään tai sitten inhotaan! Molemmat "kannattajasi" ovat vahvoja mielipiteissään, eli jos tykkää niin sit tykkää ja puolustelee haukkujiltasi, jos eivät tykkää niin saat sen kyllä kuulla.

Oho, olet tullut samaan päätelmään mihin itsekin olen päässyt. Onnittelut! :D
Kumpaan kastiin itse kuulut? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Antaa tulla *avaa sateenvarjon* :ashamed:

Jaat mielipiteesi kahtia, aika jyrkästikin. Joko sinusta tykätään tai sitten inhotaan! Molemmat "kannattajasi" ovat vahvoja mielipiteissään, eli jos tykkää niin sit tykkää ja puolustelee haukkujiltasi, jos eivät tykkää niin saat sen kyllä kuulla.

Oho, olet tullut samaan päätelmään mihin itsekin olen päässyt. Onnittelut! :D
Kumpaan kastiin itse kuulut? :xmas:

Itse kuulun hyviksiin =)
 

Yhteistyössä