Mielenkiintoinen ilta...

minä,
Aries 78
Aries 78 on kirjautuneena
Käyttäjän Aries 78 avatar

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie Näytä viesti
Turkuun sitten pian taas uudestaan. Lupaan laadukasta seuraa
Pitäsikö sittenkin laittaa bentzin nokka kohden etelää

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Aries 78
Aries 78 on kirjautuneena
Käyttäjän Aries 78 avatar

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie Näytä viesti
Turkuun sitten pian taas uudestaan. Lupaan laadukasta seuraa
Pitäsikö sittenkin laittaa bentzin nokka kohden etelää
toi ketju oli jotenki niin hellyttävä kun majuri oli mustasukkanen peskystä :LOL: niin no, onhan se mustasukkanen tytsistäkin :D

hei pesky, nyt tars kertoa oliko se siun häiskäs palstalainen? NCM:n treffikumppanin mie jo ratkasin, se oli päätön, mutta entäs sinun? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24549876:
toi ketju oli jotenki niin hellyttävä kun majuri oli mustasukkanen peskystä :LOL: niin no, onhan se mustasukkanen tytsistäkin :D

hei pesky, nyt tars kertoa oliko se siun häiskäs palstalainen? NCM:n treffikumppanin mie jo ratkasin, se oli päätön, mutta entäs sinun? :whistle:
No ei meillä varsinaisesti treffejä ollut. :D Kunhan vaan sovittiin tapaamisesta. :D
On palstalainen.

NCM:n treffikumppanin mie jo ratkasin, se oli päätön, mutta entäs sinun? :whistle:
Mutta missä NCM asuu? :O mä olin jotenkin ajatellut, että nää kaksi asuu kaukana toisistaan, ja vaikka päätön tosiaan varmasti hilpaiseekin toiselle puolen suomea ihan hetkessä tapaamaan naista, niin tekeekö se sitä tosiaan noin usein? :O

Mutta missä NCM asuu? :O mä olin jotenkin ajatellut, että nää kaksi asuu kaukana toisistaan, ja vaikka päätön tosiaan varmasti hilpaiseekin toiselle puolen suomea ihan hetkessä tapaamaan naista, niin tekeekö se sitä tosiaan noin usein? :O
eiks NCM asu pääkaupunkiseudulla? vai mistäköhän oon saanu päähäni... tais olla muuten joku opiskeluketju missä kävi ilmi.

ja päätönhän heilahtaa äkkiä minne vaan :D ei se nyt NIIIN kaukana sentäs asu :D

emmie tiiä, mie tarjoan päätöntä joka asiaan ku se on palstan yhteishyvä :LOL: :D

• Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
Lunatic
No ei takuulla ollut.

Jos se Non compos mentis on vielä joku aseksuaalikin olevinaan, niin kai se jotain naista tapailee.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24549910:
no mistä sie sen varmaksi tiiät? :O
No mitä yhteistä jollain non compos mentisillä ja päättömällä olis keskenään, varsinkaan jos se frigidi ei anna edes tussua.
Et enää epäsopivampaa pariskuntaa keksiny.:cool:

No mitä yhteistä jollain non compos mentisillä ja päättömällä olis keskenään, varsinkaan jos se frigidi ei anna edes tussua.
Et enää epäsopivampaa pariskuntaa keksiny.:cool:
there's more to päätön than sex... ;)

mie en ois ite asiassa yhtään hämmästyny vaikka näin oiski että tapailisivat :D mieku olen saanu semmosen käsityksen noin niinku yleensä että päättömällä ei ole naisessa ekana tussu mielessä :):p

Yhteistyössä