nighty-night! don't let the spiders bite :wave:Mä meen nyt nukkumaan. Hyvää yötä. :wave:
nighty-night! don't let the spiders bite :wave:Mä meen nyt nukkumaan. Hyvää yötä. :wave:
En mä hämähäkkejä pelkää. Ainakin jos ne tulee kun mä nukun. Eihän ne silloin mua haittaa mitenkäänAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24549955:nighty-night! don't let the spiders bite :wave:
hyi, mie pelekään. varsinki niitä verenimijähämppyjä... hrrr... :xEn mä hämähäkkejä pelkää. Ainakin jos ne tulee kun mä nukun. Eihän ne silloin mua haittaa mitenkään
no höh, et nyt ois tullu ja pilannu mun kuvitelmaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24549966:pieni tietopläjäys liiallisen mielikuvituksen estämiseksi.
en ole käyny muualla kun töissä ja kotona.
tunnustan. oon käyny s-marketissa ja shellilläAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24549976:no höh, et nyt ois tullu ja pilannu mun kuvitelmaa :xmas:
ai mutta joo... tää oliki varmaan semmonen harhautus...
Siinähän se on Turun vieressä.Paraisilla olen.. Joten vastaan kyllä
Oli niin tai näin, syön virtuaalihattuni jos noi 2 olis jonkunlainen lemmenpari.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24549946:there's more to päätön than sex...
mie en ois ite asiassa yhtään hämmästyny vaikka näin oiski että tapailisivat mieku olen saanu semmosen käsityksen noin niinku yleensä että päättömällä ei ole naisessa ekana tussu mielessä
olisit luvannu vaikka hatullisen sitä itteensä. ei olis tarvinnu vaivautua syömään.Oli niin tai näin, syön virtuaalihattuni jos noi 2 olis jonkunlainen lemmenpari.
No way Jose'.
Voisitko vielä selvittää, että ketä se NCM tapaileeParasta kun jätätte ne salapoliisin tehtävät jatkossakin meikäläiselle, ettekä ala sooloilemaan.
No ei ole nainen.No ei takuulla ollut.
Jos se Non compos mentis on vielä joku aseksuaalikin olevinaan, niin kai se jotain naista tapailee.
Samat sanat.Minä olen pysynyt Itä-Suomessa koko ajan, joten minut voi sulkea pois laskuista
Pesky<->AriesKuka nyt tapailee ketä? Saisko selkokielellä, kiitos. Nimimerkillä Aivan ulalla
Ja NCM <3 kuka?Pesky<->Aries
Pieniä ovat suomen hämytAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24549964:hyi, mie pelekään. varsinki niitä verenimijähämppyjä... hrrr... :x