Kepsis
[QUOTE="kaisa";24549578]sanoo yksi palstareppana [/QUOTE]
Tuossa ---> . on sinun ilkeilysi. Ei paljoa tunnu
Tuossa ---> . on sinun ilkeilysi. Ei paljoa tunnu
AhaSori mut tää on paljon nuorempi mies ja tuli ihan eri tietä pitkin tänne.
Totta. Varmaan on näinKuuma kissa, totta kai.
Ehkä miusta saa kokonaisemman kuvan, kun keskustelee kaksistaan?
Juu siis aivan varmasti on näin, ainakin osalla ihmisistä, se kuinka suurella on taas spekulointia, mutta siis niin itse asiaan, kun tällä kaverilla on suhteellisen jyrkkä asenne seksiä kohtaan, se on sitä valitellut kun ei voi löytää kumppania aseksuaalisuutensa takia, minä kyselin että miksi niin vastasi että siinä miehet katoaa kun ensi alkuun teet selväksi ettei tule ikinä saamaan mitään seksiä. (Tuo oli hieman outoa minusta, että käsitellään asia noin karusti ennenkuin itse suhde on oikeastaan edes millään tasolla alkanut kunnolla.) Noh kyselin sitä sitten että onko hän sitä mieltä ettei ikinä ole valmis edes antamaan asialle tilaisuutta sitten jos löytää miehen joka on niin tärkeä että haluaa pitää kiinni "lopun elämäänsä". Niin tuli kommentti ykskantaan että "se on itsensä myymistä, halventamista ja alistumista." Olin hiueman pihalla koska en ole koskaan osannut ajatella sitä että joku voisi suhteessa missä on rakkautta, ajatella noin jyrkästi siitä asiasta. Siis ilman että antaa asialle mitään mahdollisuutta muuttua ajan kanssa myönteisemmäksi. Kyseessä on kyllä vain rahtusen päälle parikymppinen nainen.Asenne tuskin pysyy järkkymättömänä koko elämää tai ainakin suuria variaatioita voi olla? Seksuaalisuudellakin voi olla samanlaisia ominaisuuksia.
Sama täällä! Ois kiva joskus perjantai-iltana tehä muutakin kun lukee toisten treffeistäVoi jukra, nyt jotain säpinää mullekin Tahtoo perhosia ja kihelmöintiä ja jännitystä ja koko setin.
Kieltämättä ei varmaan kaikkein paras isku-replasiinä miehet katoaa kun ensi alkuun teet selväksi ettei tule ikinä saamaan mitään seksiä. (Tuo oli hieman outoa minusta, että käsitellään asia noin karusti ennenkuin itse suhde on oikeastaan edes millään tasolla alkanut kunnolla.)
kumman kaaSe on se Aries. Kai sen jo kaikki tietää.
Joo, mä luulen kans, että palsta vaihtoon, vaikka oon mä sitäkin kokeillu ja norkoillut perjantai-iltoina (ja vähän muinakin iltoina) treffipalstoilla, mutta kai mussa on jotain perustavanlaatusta vikaaPitäisiköhän meidän vaihtaa palstaa, jos seuraa haetaan Täällä on pian kaikki miehet "jaettu" :stick:
Sä voit sitten tykätä mun sanomisista, että se kääntäisi katseet sinusta ja NCM:sta poispäin, ja saatte sit tehdä rauhassa mitä haluatte.Kohta ei uskalla tykätä NCM:n postauksista, kun heti vedetään johtopäätöksiä Monesti on sanottu että ei.
Tykkäsin mutta en siksi että olisimme pariSä voit sitten tykätä mun sanomisista, että se kääntäisi katseet sinusta ja NCM:sta poispäin, ja saatte sit tehdä rauhassa mitä haluatte.
Eikä autokaan ole oikean merkkinen.Sori mut tää on paljon nuorempi mies ja tuli ihan eri tietä pitkin tänne.
minkämerkkinen se sitte on?Eikä autokaan ole oikean merkkinen.
sun pitää lisätä tää loppukaneetti kaikkiin sun tykkäämisiin. Ainakin jos tykkäät sinkkunaisten teksteistä.Tykkäsin mutta en siksi että olisimme pari
Mistäs sä tiedät minkä merkkinen auto mun vieraallani on?Eikä autokaan ole oikean merkkinen.
Aries, minkä merkkinen auto sulla on?Mistäs sä tiedät minkä merkkinen auto mun vieraallani on?
Pitäisikö laittaa ylläpidolle ehdotus, että saisi vakioviestin tykkäämisiinsun pitää lisätä tää loppukaneetti kaikkiin sun tykkäämisiin. Ainakin jos tykkäät sinkkunaisten teksteistä.