toi ketju oli jotenki niin hellyttävä kun majuri oli mustasukkanen peskystä niin no, onhan se mustasukkanen tytsistäkinAlkuperäinen kirjoittaja minä:Aries 78
Aries 78 on kirjautuneena
Käyttäjän Aries 78 avatar
Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie Näytä viesti
Turkuun sitten pian taas uudestaan. Lupaan laadukasta seuraa
Pitäsikö sittenkin laittaa bentzin nokka kohden etelää
No ei meillä varsinaisesti treffejä ollut. Kunhan vaan sovittiin tapaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24549876:toi ketju oli jotenki niin hellyttävä kun majuri oli mustasukkanen peskystä niin no, onhan se mustasukkanen tytsistäkin
hei pesky, nyt tars kertoa oliko se siun häiskäs palstalainen? NCM:n treffikumppanin mie jo ratkasin, se oli päätön, mutta entäs sinun?
Mutta missä NCM asuu? :O mä olin jotenkin ajatellut, että nää kaksi asuu kaukana toisistaan, ja vaikka päätön tosiaan varmasti hilpaiseekin toiselle puolen suomea ihan hetkessä tapaamaan naista, niin tekeekö se sitä tosiaan noin usein? :OAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24549876:NCM:n treffikumppanin mie jo ratkasin, se oli päätön, mutta entäs sinun?
ooohh... no se oli tuo aries, eikö ollukki?No ei meillä varsinaisesti treffejä ollut. Kunhan vaan sovittiin tapaamisesta.
On palstalainen.
Jatkuu huomennaJoko mielenkiintoinen ilta loppui?
eiks NCM asu pääkaupunkiseudulla? vai mistäköhän oon saanu päähäni... tais olla muuten joku opiskeluketju missä kävi ilmi.Mutta missä NCM asuu? :O mä olin jotenkin ajatellut, että nää kaksi asuu kaukana toisistaan, ja vaikka päätön tosiaan varmasti hilpaiseekin toiselle puolen suomea ihan hetkessä tapaamaan naista, niin tekeekö se sitä tosiaan noin usein? :O
M-BenzAries, minkä merkkinen auto sulla on?
onko se simmonen vähän vanhempi malli?M-Benz
No ei takuulla ollut.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24549876:hei pesky, nyt tars kertoa oliko se siun häiskäs palstalainen? NCM:n treffikumppanin mie jo ratkasin, se oli päätön, mutta entäs sinun?
no mistä sie sen varmaksi tiiät? :ONo ei takuulla ollut.
Jos se Non compos mentis on vielä joku aseksuaalikin olevinaan, niin kai se jotain naista tapailee.
No mitä yhteistä jollain non compos mentisillä ja päättömällä olis keskenään, varsinkaan jos se frigidi ei anna edes tussua.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24549910:no mistä sie sen varmaksi tiiät? :O
Oletko etelä-suomessa nyt?M-Benz
On se jo vanha -99 mallia.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24549900:onko se simmonen vähän vanhempi malli?
Ai, omistatko sinä tämän ketjun?Ei saa puhua tussusta mun herttaisessa ketjussani.
Paraisilla olen.. Joten vastaan kylläOletko etelä-suomessa nyt?
there's more to päätön than sex...No mitä yhteistä jollain non compos mentisillä ja päättömällä olis keskenään, varsinkaan jos se frigidi ei anna edes tussua.
Et enää epäsopivampaa pariskuntaa keksiny.
noni, se on selevä sitte, sie se olit peskyn luona (mie siis tiiän missä pesky asuu jotenka ihan turha väittää että ei oo lähimainkaan )Paraisilla olen.. Joten vastaan kyllä