Lukisit ny ketjun loppuun astiEiks sulla oo mies olemassa?
On joo, mutta ensi- tai melkein ensitreffien tunnelmasta on ikuisuus kun suhdetta on takana yli 10 vuotta. Ja sitä sutinaa aika ajoin kaipaa.
Lukisit ny ketjun loppuun astiEiks sulla oo mies olemassa?
Juu, huomasin, että hätiköin taas :ashamed:Lukisit ny ketjun loppuun asti
On joo, mutta ensi- tai melkein ensitreffien tunnelmasta on ikuisuus kun suhdetta on takana yli 10 vuotta. Ja sitä sutinaa aika ajoin kaipaa.
?????? Olenpa minä huono taustaseuraaja kun olen tämän missannut.Ei, vaan palstalaisen.
Ei oo häpee olla nopeeJuu, huomasin, että hätiköin taas :ashamed:
Kiitti. Ihan alussahan tää on, mutta olen todella onnesta sekaisin. Samaa toivon kaikille!?????? Olenpa minä huono taustaseuraaja kun olen tämän missannut.
Onnittelut, toivottavasti synkkaa hyvin!
Voi ei... sie oot sit oikeesti niin tyhmä kun jutut antaa ymmärtää? Ihme ettet oo jo tietoas jakanu. Vai oliko vaan tarkotus et kaikki alkaa kysellä et kerro kerro... Voi tytsi tytsi....Mä tiedän, mä tiedän, mä tiedän! :vampire:
Kuulostaa kyllä ihanalta. :heart: Milloinkas te tapaatte taas?Kiitti. Ihan alussahan tää on, mutta olen todella onnesta sekaisin. Samaa toivon kaikille!
Emmä tiedä. Eiköhän me tässä taas joskus. 9 päivässä jo kuus kertaa nähty. :xmas:Kuulostaa kyllä ihanalta. :heart: Milloinkas te tapaatte taas?
Wow... :heart: Kuulostaa vakavalta Te asutte sitten... samassa kaupungissa??Emmä tiedä. Eiköhän me tässä taas joskus. 9 päivässä jo kuus kertaa nähty. :xmas:
mä en: / tämä uteliaisuus on ihan uuvuttavaa,.... pieni vihje???:ashamed:Mä tiedän, mä tiedän, mä tiedän! :vampire:
Piparia ja torttua ei täällä enää tarjoilla yhdellekään miehelle. Ei ainakaan ekalla tapaamisella. Tavattu on, huomenna uudestaan.Mä tiedustelin just Peskyltä, onko taas piparia ja torttua tarjolla, mutta kuulemma ei. :saint:
Taas se on sielä puhkomassa kupliaAlin väittämä nyt ei ainakaan pidä paikkaansa, I know.
That's my job, babe.Taas se on sielä puhkomassa kuplia