Mielenkiintoinen ilta...

"höh"
Siis kunnon palstalaisdeiteillähän kuuluu istua sohvalla vieri vieressä macbookit sylissä ja päivittää tilannetta reaaliajassa palstalle. Siinä kirjoittamisen lomassa voi välillä pitää toista kädestä kiinni, mutta silloinkaan katse ei saa herpaantua läppärin ruudulta. Wc:ssä ja kahvilla käydään vuorotellen, jotta palsta on jatkuvasti miehitettynä.

Anna palaa. Vastausta en lupaa antaa, mutta katotaan?
Mua kiinnostaa se kun sä olet tähän mennessä ollut mun mielestä niin anti-romantikko, -seksuaali ja muutenkin antisuhteinen, että miten sä nyt oot kääntänyt kelkkasi ihan kokonaan. :D Vai oonko mä saanut susta vaan väärän kuvan ja sisälläsi on kokoajan elänyt pieni kuuma kissa romantiikkaa vailla? :heart:

Kepsis
Anna palaa. Vastausta en lupaa antaa, mutta katotaan?
Niin kun siis olet sitä sanonut joskus, jäi mieleen siksi kun kaltaisiasi ei niin paljon tule vastaan, että pitäisi opetella seksiin taasen jos haluaa suhteen. Niin tuota, noh parikin asiaa nousi mieleen, se että oletko aseksuaali vai onko asialle joku muu "nimitys". Ja missä määrin jos olet, miten se ilmenee, jos ilmenee mitenkään. Minulla on vaan yksi "nuorehko" aseksuaali naiskaveri jonka asenne on hieman eri tuota seksiä kohtaan. Niin lähinnä kiinnostunut tuosta asenteiden erilaisuudesta.

[QUOTE="kaisa";24549522]Ja näiden palstareppanoiden kanssa käy hyvin ? No, toivottavasti.[/QUOTE]

Jaa no en tiiä. :D En oo suhdetta vailla, niin kuin oon sanonutkin. :) Yhden palstalaisen kanssa oon ollut lähemmissä tekemisissä aikaisemmin, ja se oli ikävä kyllä varmaan virhe. Mutta kivaa sekin oli aikansa. :)

Non compos mentis
Mua kiinnostaa se kun sä olet tähän mennessä ollut mun mielestä niin anti-romantikko, -seksuaali ja muutenkin antisuhteinen, että miten sä nyt oot kääntänyt kelkkasi ihan kokonaan. :D Vai oonko mä saanut susta vaan väärän kuvan ja sisälläsi on kokoajan elänyt pieni kuuma kissa romantiikkaa vailla? :heart:
Kuuma kissa, totta kai. :LOL:

Ehkä miusta saa kokonaisemman kuvan, kun keskustelee kaksistaan?

Non compos mentis
Niin kun siis olet sitä sanonut joskus, jäi mieleen siksi kun kaltaisiasi ei niin paljon tule vastaan, että pitäisi opetella seksiin taasen jos haluaa suhteen. Niin tuota, noh parikin asiaa nousi mieleen, se että oletko aseksuaali vai onko asialle joku muu "nimitys". Ja missä määrin jos olet, miten se ilmenee, jos ilmenee mitenkään. Minulla on vaan yksi "nuorehko" aseksuaali naiskaveri jonka asenne on hieman eri tuota seksiä kohtaan. Niin lähinnä kiinnostunut tuosta asenteiden erilaisuudesta.
Asenne tuskin pysyy järkkymättömänä koko elämää tai ainakin suuria variaatioita voi olla? Seksuaalisuudellakin voi olla samanlaisia ominaisuuksia.

Yhteistyössä