Miehistä näkökulmaa seksikeskusteluun, vetäkää herneet nenään. Itseasiassa vaadin sitä.

  • Viestiketjun aloittaja Corpse
  • Ensimmäinen viesti
seiväsmies
En jaksanut lukea tuota aloitusta läpi. Sanonpa vaan sen, että seksielämäni parantui joka mielessä sen jälkeen kun aloin suosimaan yli 35-vuotiaita naisia. He tietävät mitä itse haluavat ja osaavat myös tyydyttää miehen.
Suosittelen kaikkia muitakin nuoria miehiä kokeilemaan kokeneempia naisia.
 
Corpse
[QUOTE="vieras";23297939]Noh,mulla ei oo juurikaan tarvetta haukkua miehiä :) Mulla on ihana ja hyvä mies ja kavereiden miehet ovat myös mukavia tapauksia. Olen erittäin tyytyväinen omaan elämääni,eikä mun tarvitse purkaa omaa katkeroitumistani jonkun tietyn ihmisryhmän niskoille.[/QUOTE]

Surullista se on jos näin joku tekee ja tätä harrastaa molemmat sukupuolet. Mutta kääntää avaukseni naisvihaksi tuntuu lähinnä huvittavalta, jos samaan aikaan julkaistaan maailmassa tuhansia listauksia naistenlehdissä päivittäin tyyliin "Mies, näin tyydytät naisen" tai "Tätä nainen haluaa miehestä" jne jne.

On varmasti vaikea edes huomata sitä typerää jeesustelun määrää ja kaksinaismoralismia mikä on vallitseva tila nykymaailmassa. Miehistä on ihan ok kirjoitella aivan mitä hyvänsä roskaa, naissovinistista tuubaa ja pitää yllä mitä ihmeellisempiä myyttejä ja stereotypioita. Mutta auta armias jos mies vain kertoo mitä hän naisesta haluaa niin tämä tulkitaan naisvihaksi, hei haloo !!!
 
"vieras"
Joihinkin noista olen "syyllistynyt" olosuhteiden pakosta. Eilen nukkumaan mennessä laitoin jalkaan jotkut järkyt alkkarit, mutta nukkumaanhan me vaan mentiin. Itseäni alkoi vaan panettamaan aamuyöstä kun heräsin tuntien unien jälkeen. Miehen mielipidettä en kysynyt vaan aloin herätellä etuveikkaa unestaan hieroen ja nuollen. Mies heräili siihen ja innostui asiasta, jolloin heitin loput vaatteeni pois ja kävin pitkällä aamuyön ratsastuksella. Sen jälkeen nukuttiin jonkin aikaa ja mies lähti töihin. Meillä tämä on tavallista, että herään aamuyöstä siinä neljän viiden aikaan ja tekee niin kamalasti mieli seksiä, että on ukko herätettävä ja kertaakaan se ei ole selkäänsä kääntänyt vaan enemmän ollut mielissään. Olen jo yli 35-v joten en niin välitä monestakaan ap:n mainitsemasta asiasta eli pääasiassa näistä ulkonäköseikoista.
 
"vieras"
Teoriassa toi on ehkä totta, mutta käytännössä melkein kaikki miehet kuitenkin panee noita "vihaamiaan" naisia. Ja ovat siihen ihan tyytyväisiä. Enemmän ne tuntuu vihaavan sitä omaa kättä.
 
Corpse
[QUOTE="vieras";23298237]Teoriassa toi on ehkä totta, mutta käytännössä melkein kaikki miehet kuitenkin panee noita "vihaamiaan" naisia. Ja ovat siihen ihan tyytyväisiä. Enemmän ne tuntuu vihaavan sitä omaa kättä.[/QUOTE]

Katsos ei monille miehille ole niin pennin päälle ketä panee, mutta sillä on jo väliä kenen kanssa rupeaa seurustelemaan tai viettämään pidempiä aikoja yhdessä. Naiset ja miehet suhtautuvat seksiin hieman eri tavalla, monille miehille seksin harrastaminen jonkun ei niin ihanan naisen kanssa on sama kuin joisi kupin kahvia.
 
"vieras"
Katsos ei monille miehille ole niin pennin päälle ketä panee, mutta sillä on jo väliä kenen kanssa rupeaa seurustelemaan tai viettämään pidempiä aikoja yhdessä. Naiset ja miehet suhtautuvat seksiin hieman eri tavalla, monille miehille seksin harrastaminen jonkun ei niin ihanan naisen kanssa on sama kuin joisi kupin kahvia.
No niin, eli me ollaan samaa mieltä asiasta. Mä tosin väitän, että kyllä ne seurusteleekin ihan tyytyväisinä. Kyllä pillu kuitenkin käden voittaa. Saattaa ne sitten pettääkin, mutta ei se tarkoita et saatavilla oleva uusi, vieras pillu olisi yhtään sen parempaa. Saa vaan enemmän ja useammin. Joten typerää sanon minä, miksi ottaa vastaan jotain mihin ei kuitenkaan ole mukamas tyytyväinen?
 
"vieras"
Surullista se on jos näin joku tekee ja tätä harrastaa molemmat sukupuolet. Mutta kääntää avaukseni naisvihaksi tuntuu lähinnä huvittavalta, jos samaan aikaan julkaistaan maailmassa tuhansia listauksia naistenlehdissä päivittäin tyyliin "Mies, näin tyydytät naisen" tai "Tätä nainen haluaa miehestä" jne jne.

On varmasti vaikea edes huomata sitä typerää jeesustelun määrää ja kaksinaismoralismia mikä on vallitseva tila nykymaailmassa. Miehistä on ihan ok kirjoitella aivan mitä hyvänsä roskaa, naissovinistista tuubaa ja pitää yllä mitä ihmeellisempiä myyttejä ja stereotypioita. Mutta auta armias jos mies vain kertoo mitä hän naisesta haluaa niin tämä tulkitaan naisvihaksi, hei haloo !!!
No mä en valitettavasti voi vaikuttaa siihen mitä missäkin naistenlehdissä julkaistaan,suosittelen lukemaan jotain muuta jos verenpaine alkaa kohota. Useimmat ihmiset ymmärtävät myös sen,että esim. jossain Cosmopolitanissa olevat "seksivinkit" on kirjoitettu aikalailla pilke silmäkulmassa,enkä muista koskaan törmänneeni näissä naistenlehdissä noin hyökkäävään sanamuotoon kuin "vihata,inhota,ei voi sietää".

Ja ihan yleisestikin tämä tekemäsi aloitus on mielestäni typerä. Jokainen ihminen on yksilö ja jokainen pitää eri asioista. En ymmärrä mitä haet tällä takaa. Hyökkäät kokemaasi vääryyttä vastaan vihalla ja halveksunnalla? Silmä silmästä?

Kannattaako ihan tosissaan provosoitua joissain hömppälehdissä julkaistuista jutuista? Nehän on viihdettä,siihen asti kun ei aleta yllyttää vihaan ketään toista osapuolta vastaan tai julkisesti halveksita toista.

Mistä tää sun syvä naisvihasi oikein kumpuaa?
 
Corpse
[QUOTE="vieras";23298341]No niin, eli me ollaan samaa mieltä asiasta. Mä tosin väitän, että kyllä ne seurusteleekin ihan tyytyväisinä. Kyllä pillu kuitenkin käden voittaa. Saattaa ne sitten pettääkin, mutta ei se tarkoita et saatavilla oleva uusi, vieras pillu olisi yhtään sen parempaa. Saa vaan enemmän ja useammin. Joten typerää sanon minä, miksi ottaa vastaan jotain mihin ei kuitenkaan ole mukamas tyytyväinen?[/QUOTE]

Miksi ei ottaisi vastaan seksiä jos sitä on tarjolla, kun ei tätä naista tarvitse sietää kuin sen verran, että saa häneltä ja jos pitää yllä seksisuhdetta niin pitää sietää vähän pidempiä aikoja. Katse on kuitenkin suunnattu toisaalle ja kun löytää sen oikean niin sitten voi heivata nämä muut naiset elämästä.

Muualla maailmassa miehet käyvät ilotaloissa ja käyttävät prostituoituja, Suomessa seksin saaminen hoidetaan eri tavalla yleensä.
 
Corpse
[QUOTE="vieras";23298395]No mä en valitettavasti voi vaikuttaa siihen mitä missäkin naistenlehdissä julkaistaan,suosittelen lukemaan jotain muuta jos verenpaine alkaa kohota. Useimmat ihmiset ymmärtävät myös sen,että esim. jossain Cosmopolitanissa olevat "seksivinkit" on kirjoitettu aikalailla pilke silmäkulmassa,enkä muista koskaan törmänneeni näissä naistenlehdissä noin hyökkäävään sanamuotoon kuin "vihata,inhota,ei voi sietää".

Ja ihan yleisestikin tämä tekemäsi aloitus on mielestäni typerä. Jokainen ihminen on yksilö ja jokainen pitää eri asioista. En ymmärrä mitä haet tällä takaa. Hyökkäät kokemaasi vääryyttä vastaan vihalla ja halveksunnalla? Silmä silmästä?

Kannattaako ihan tosissaan provosoitua joissain hömppälehdissä julkaistuista jutuista? Nehän on viihdettä,siihen asti kun ei aleta yllyttää vihaan ketään toista osapuolta vastaan tai julkisesti halveksita toista.

Mistä tää sun syvä naisvihasi oikein kumpuaa?[/QUOTE]

Ne ovat vain sanoja jota tulkitset kuin piru raamattua.
 
"vieras"
Miksi ei ottaisi vastaan seksiä jos sitä on tarjolla, kun ei tätä naista tarvitse sietää kuin sen verran, että saa häneltä ja jos pitää yllä seksisuhdetta niin pitää sietää vähän pidempiä aikoja. Katse on kuitenkin suunnattu toisaalle ja kun löytää sen oikean niin sitten voi heivata nämä muut naiset elämästä.

Muualla maailmassa miehet käyvät ilotaloissa ja käyttävät prostituoituja, Suomessa seksin saaminen hoidetaan eri tavalla yleensä.
Edelleen, musta se vaan tyhmää todeta että huono, epätyydyttävä seksi naisen kanssa jota vihaa on parempaa kun ei seksiä ollenkaan. Totta kai sitä saa ottaa vastaan vaikka mitä jos tarjotaan, mutta ei tarvi odottaa että taso siitä nousee jos tyytyy vähempäänkin.
 
Corpse
[QUOTE="vieras";23298437]Edelleen, musta se vaan tyhmää todeta että huono, epätyydyttävä seksi naisen kanssa jota vihaa on parempaa kun ei seksiä ollenkaan. Totta kai sitä saa ottaa vastaan vaikka mitä jos tarjotaan, mutta ei tarvi odottaa että taso siitä nousee jos tyytyy vähempäänkin.[/QUOTE]

Itse olen sitä mieltä, että miesten pitäisi lopettaa se naisluusereiden paneminen, eikä tosiaan olla koko ajan tarjoamassa seksiä ties kenelle. Tämä kuitenkin sopii ihan mainiosti naisille ja harvoin he valittavat siitä huomiosta mitä saavat vaikkapa baareissa itseään paljon tasokkaammilta miehiltä.
 
Ap ensimmäisessä postauksessa on ihan hyviä pointteja, joita naisena kannattaakin huomioida. Eniten kuitenkin kalskahtaa tuo yleistäminen ja vihaaminen. En minä halua miestä joka vihaa yhtään minkäänlaisia naisia. En myöskään liputa vihaisten ja suppeakatseisten naisten puolesta.

Mieheni on lempeä ja salliva. Meillä on loistava pari-ja seksisuhde. Rauhaa ja rakkauta ap... Älä ole niin kovin vihainen =)
 
Corpse
[QUOTE="vieras";23298498]Mut sä et vastannut mun kysymyksiin? Ja herää taas uusi kysymys,mitenkähän SÄ tulkitset niitä naistenlehtien hömppätekstejä jos ne aiheuttaa sulle näin suurta epätoivoa ja angstia :LOL:[/QUOTE]

En jaksa vastailla kysymyksiin ja todistella jotain sinulle, kun sinä tulkitset aloituksen miten haluat. Et näe siinä muuta kuin naisvihaa, joten sittenhän et näe. Minkäs minä sille voin.
 
plaah
Olipas tylsää tekstiä, näytti siltä kuin yläasteikäinen olisi kertonut ekasta kerrasta ja siitä mikä meni pieleen. Aikuiset puhuvat mistä tykkäävät ja harrastavat seksiä siltä pohjalta.
 
"vieras"
En jaksa vastailla kysymyksiin ja todistella jotain sinulle, kun sinä tulkitset aloituksen miten haluat. Et näe siinä muuta kuin naisvihaa, joten sittenhän et näe. Minkäs minä sille voin.
Jaa :) Mä luulin että tällä aloituksella oli joku pointti ja kun se ei auennut mulle,niin ajattelin että olisit halunnut selventää mitä tällä ajoit takaa. En taida olla ainut tässä ketjussa joka on tulkinnut kirjoittamasi viestit vihaisiksi. Otsikossa lukee että vaadit vetämään herneet nenään. Mistä? Siitä että tuon jutun mukaan miehet ei tykkää mummokalsareista tai naisista jotka ei ota poskeen?

Aika hyvin voi lukea rivien välistä että kyseessä on nuorehko mieshenkilö,joka ei yrityksistään huolimatta ole koskaan ollut oikeassa seurustelusuhteessa. Vakituisessa suhteessa olleet/olevat miehet tietävät että parisuhde ja seksi on muutakin kuin tuollaista pinnallista ja kaupallista soopaa.

Ei ne naistenlehtien vinkitkään useinmiten päde normaaliin aikuisten väliseen suhteeseen ;) Jokainen järkevä ihminen tajuaa että suhteen ja sen sisällä vallitsevan ilmapiirin luovat nuo kaksi aikuista ihmistä itse. Joskus kokemattomana teininä otin itsekin todesta kaiken mitä Demissä kirjoitettiin =)
 
Corpse
[QUOTE="vieras";23298661]Jaa :) Mä luulin että tällä aloituksella oli joku pointti ja kun se ei auennut mulle,niin ajattelin että olisit halunnut selventää mitä tällä ajoit takaa. En taida olla ainut tässä ketjussa joka on tulkinnut kirjoittamasi viestit vihaisiksi. Otsikossa lukee että vaadit vetämään herneet nenään. Mistä? Siitä että tuon jutun mukaan miehet ei tykkää mummokalsareista tai naisista jotka ei ota poskeen?

Aika hyvin voi lukea rivien välistä että kyseessä on nuorehko mieshenkilö,joka ei yrityksistään huolimatta ole koskaan ollut oikeassa seurustelusuhteessa. Vakituisessa suhteessa olleet/olevat miehet tietävät että parisuhde ja seksi on muutakin kuin tuollaista pinnallista ja kaupallista soopaa.

Ei ne naistenlehtien vinkitkään useinmiten päde normaaliin aikuisten väliseen suhteeseen ;) Jokainen järkevä ihminen tajuaa että suhteen ja sen sisällä vallitsevan ilmapiirin luovat nuo kaksi aikuista ihmistä itse. Joskus kokemattomana teininä otin itsekin todesta kaiken mitä Demissä kirjoitettiin =)[/QUOTE]

Mikä minussa niin kiinnostaa, miksi sinulle on tärkeää tietää kuka minä olen ja koko ajan jauhaa minusta jotain paskaa. Aloituksella on se pointti, että sinun kaltaisesi ihminen ymmärtäisi, että miehetkin haluvat seksistä ja suhteista jotain. Nämä vaatimuslistat jota te pidätte suunnilleen lompakossa ei ole vain naisten yksinoikeus. Jos tämä sinulle tulee yllätyksenä niin taidat itse olla nainen joka ei ole koskaan seurustellut tai ollut vakavassa suhteessa, no ainakaan hyvän itsetunnon omaavan miehen kanssa jolla on varaa vaatia jotain myös naiselta.
 
hmmmm
5. Suurin osa miehistä ei pidä siitä, että nainen ottaa ohjat seksissä. Aktiivinen saa olla, mutta ei kuitenkaan liian määräilevä. Tilanne on sama kuin tanssilattialla. Mies ei halua joutua naisen vietäväksi, koska silloin hän kokee olevansa hiiri eikä mies.


tätä kohtaa mäö ihmettelen :D
eikö mies muka haluaisi, että nainen tulisi ja ottaisi hänet rajusti?
 
"vieras"
Mikä minussa niin kiinnostaa, miksi sinulle on tärkeää tietää kuka minä olen ja koko ajan jauhaa minusta jotain paskaa. Aloituksella on se pointti, että sinun kaltaisesi ihminen ymmärtäisi, että miehetkin haluvat seksistä ja suhteista jotain. Nämä vaatimuslistat jota te pidätte suunnilleen lompakossa ei ole vain naisten yksinoikeus. Jos tämä sinulle tulee yllätyksenä niin taidat itse olla nainen joka ei ole koskaan seurustellut tai ollut vakavassa suhteessa, no ainakaan hyvän itsetunnon omaavan miehen kanssa jolla on varaa vaatia jotain myös naiselta.
Ei mulle ole tärkeää KUKA sinä olet. Mietityttää vaan tausta tämmöselle purkautumiselle. Mulla ei oo tapana tehdä mitään vaatimuslistoja,pidän ihmisistä omina itseinään jos pidän. Toisissa on toiset ominaisuudet ja joissakin muissa muut jotka sytyttävät ja joita pidän arvossa. Mun mieheni ei vaadi multa mitään :) Hän tietää millainen olen ja rakastaa minua sellaisena kuin olen. Kuten minäkin häntä. Tavattiin,ihastuttiin,rakastuttiin,ei siinä kumpikaan mitään listojaan selaillut täyttyykö tietyt kriteerit vai ei :D
 
Katsos ei monille miehille ole niin pennin päälle ketä panee, mutta sillä on jo väliä kenen kanssa rupeaa seurustelemaan tai viettämään pidempiä aikoja yhdessä. Naiset ja miehet suhtautuvat seksiin hieman eri tavalla, monille miehille seksin harrastaminen jonkun ei niin ihanan naisen kanssa on sama kuin joisi kupin kahvia.
Siis hyvän kahvikupillisen nauttiminen rauhassa on taivaallista. Eli ehkä kuitenkin seksin harrastaminen jonkun ei niin tasokkaan naisen kanssa, on sama kun joisi kupin liian pitkään seissyttä kahvia?
 
Corpse
[QUOTE="vieras";23298808]Ei mulle ole tärkeää KUKA sinä olet. Mietityttää vaan tausta tämmöselle purkautumiselle. Mulla ei oo tapana tehdä mitään vaatimuslistoja,pidän ihmisistä omina itseinään jos pidän. Toisissa on toiset ominaisuudet ja joissakin muissa muut jotka sytyttävät ja joita pidän arvossa. Mun mieheni ei vaadi multa mitään :) Hän tietää millainen olen ja rakastaa minua sellaisena kuin olen. Kuten minäkin häntä. Tavattiin,ihastuttiin,rakastuttiin,ei siinä kumpikaan mitään listojaan selaillut täyttyykö tietyt kriteerit vai ei :D[/QUOTE]

Minähän olen selittänyt monta kertaa, että naistenlehdissä julkaistavat vaatimuslistat ovat motiivi ja muistaakseni aikaisemmin kommentoinut, että ei meillä miehillä ole mitään lehtiä tai foorumeita missä jauhamme teistä naisista tai ihmissuhteista niinkuin te teette, ei kaikki mutta hyvin nämä lehdet menevät kuitenkin kaupaksi naisten keskuudessa. Siinä on sitä miehistä näkökulmaa ihan samoista asioista, eli olkaat hyvä ja ottakaa se ihan miten haluatte ja leimatkaa minut miksi huvittaa. En menetä yöunia.
 
"vieras"
Minähän olen selittänyt monta kertaa, että naistenlehdissä julkaistavat vaatimuslistat ovat motiivi ja muistaakseni aikaisemmin kommentoinut, että ei meillä miehillä ole mitään lehtiä tai foorumeita missä jauhamme teistä naisista tai ihmissuhteista niinkuin te teette, ei kaikki mutta hyvin nämä lehdet menevät kuitenkin kaupaksi naisten keskuudessa. Siinä on sitä miehistä näkökulmaa ihan samoista asioista, eli olkaat hyvä ja ottakaa se ihan miten haluatte ja leimatkaa minut miksi huvittaa. En menetä yöunia.
No voisitko ajatella ottavasti ne "vaatimuslistat" vastaisuudessa vähemmän vakavasti? Koska ilmeisesti niistä sä kuitenkin olet yöunesi menettänyt. Kun ei naisetkaan niitä pidä minään totuutena tai raamattuna,edelleen: VIIHTEENÄ,HÖMPPÄNÄ. Tee sä samoin?
 

Yhteistyössä