Miehistä näkökulmaa seksikeskusteluun, vetäkää herneet nenään. Itseasiassa vaadin sitä.

  • Viestiketjun aloittaja Corpse
  • Ensimmäinen viesti
Corpse
[QUOTE="vieras";23288663]Niinhän me kommentoidaankin miten halutaan. Mitä järkeä kommentoinnissa muuten oliskaan?

Sä vaikutat aika vihaiselta.[/QUOTE]

Olen nuori vihainen mies, jos olisin nuori vihainen nainen taputtaisitte seisoen minulle ja pystyttäisitte pari patsasta :)
 
[QUOTE="Onnellinen";23288668]Tässä esittäytyi syy miksi olen tyytyväinen ettei minun tarvitse harrastaa seksiä ketään miellyttääkseni.[/QUOTE]

Harrastat seksiä vain saadaksesi itse tyydytystä, vai?
 
Corpse
[QUOTE="Jenis";23288711]Nuoret vihaiset naiset vedetään tällä palstalla ensin häpeäpaaluun ja sitte vessasta alas... nyt kantsis aapeen vähän perehtyä ensin, ja vaahdota vasta sitten.[/QUOTE]

Okei :)
 
Corpse
[QUOTE="vieras";23288723]Ihan jees lista, onhan siinä nuoruuden mustavalkoisuutta mutta yhtä asiaa en ymmärrä. Miksi et aukaise turpaasi ja kerro mitä haluat??[/QUOTE]

Kyllä minä keskustelen naisten kanssa näistä jutuista, onko niin vaikea käsittää että ihan oikeasti sillä kolikolla on tosiaan kaksi puolta, itse saan jatkuvasti kuulla ja lukea teidän naisten top 10 listoja meistä miehistä ties mistä. Onko niin vaikea sulattaa kun teistä tehdään samanlaisia listoja.
 
Että sellasta
Siinä on niitä totuuksia, joten ottakaa ne miten haluatte ei minuakaan kiinnosta hevonvittuakaan miten te ne otatte eli voitte kommentoida ihan mitä lystäätte.
No kummasti käyt kuitenkin lukemassa mitä täällä on kommentoitu. Että sen verran kiinnostaa kuitenkin:D.

Yleistäähän ei voi, itse en kyllä nähnyt tuossa listassa mitään omituista tai loukkaavaa. Ihan ymmärrettäviä asioita. Siinä olet väärässä, ettei miehen taidoilla olisi valtavasti merkitystä, naisen omasta asenteesta huolimatta. Et ilmeisesti ole niitä miehiä jotka oikeasti osaavat käsitellä naisia, sillä muuten et olisi tuota väittämää laittanut.
 
"vieras"
Kyllä minä keskustelen naisten kanssa näistä jutuista, onko niin vaikea käsittää että ihan oikeasti sillä kolikolla on tosiaan kaksi puolta, itse saan jatkuvasti kuulla ja lukea teidän naisten top 10 listoja meistä miehistä ties mistä. Onko niin vaikea sulattaa kun teistä tehdään samanlaisia listoja.
Siis mistä saat lukea? Mä en nyt tajua sua ollenkaan. Valitat ettei naiset tiedä mitä miehet ajattelee, et silti saa kerrottua mitä oikein haluat kun eivät kerran naiset tajua ja sitten luet jotain miesten lehtiä päivät pitkät?? Juu ei ole vaikeaa sulattaa kun en tuollaisia hömpötyksiä ole koskaan lukenut vaan keskustelen oman mieheni kanssa.
 
rtee
Kyllä minä keskustelen naisten kanssa näistä jutuista, onko niin vaikea käsittää että ihan oikeasti sillä kolikolla on tosiaan kaksi puolta, itse saan jatkuvasti kuulla ja lukea teidän naisten top 10 listoja meistä miehistä ties mistä. Onko niin vaikea sulattaa kun teistä tehdään samanlaisia listoja.
Onhan se vähän naurettavaa, että tullaan palstalle, jossa on enimmäkseen naisia tekemään listaa naisista sillä tarkoituksella, että saataisiin naiset vetämään herneet nenään (mikä vielä epäonnistui kun lista on järkevä). Tehdään me naiset keskenämme listoja miehistä ja tehkää te miehet listoja naisista.
 
Corpse
Lista on lainattu ja allekirjoitan siitä joka sanan ja rupean kattomaan leffaa ihan kohta. Ajattelin, että jos jotain nyt kiinnostaa mitä miehet teistä ovat monesti mieltä niin pistän tänne. Ja jos ei kiinnosta niin ei sitten kiinnosta, ihan samalla tavalla monet miehet suhtautuu teidän naisten vaatimuslistoihin, yleensä vain nauraen, koska mitenpä muuten niihin viitsii suhtautua, varsinkin jos vaatijana sattuu olemaan sellainen henkilö jolla ei olisi varaa vaatia yhtikäs mitään.
 
"vieras"
Lista on lainattu ja allekirjoitan siitä joka sanan ja rupean kattomaan leffaa ihan kohta. Ajattelin, että jos jotain nyt kiinnostaa mitä miehet teistä ovat monesti mieltä niin pistän tänne. Ja jos ei kiinnosta niin ei sitten kiinnosta, ihan samalla tavalla monet miehet suhtautuu teidän naisten vaatimuslistoihin, yleensä vain nauraen, koska mitenpä muuten niihin viitsii suhtautua, varsinkin jos vaatijana sattuu olemaan sellainen henkilö jolla ei olisi varaa vaatia yhtikäs mitään.
Paljonko sulla on ikää, 19 vuotta?
 
"essi"
1. Miehet vihaavat tilanteita, joissa nainen toimii siten, ettei hän muka pidä seksistä. Rakastelun ja orgasmin jälkeen naiset ovat kuitenkin lähes aina hyvin tyytyväisiä olotilaansa. Miksi ihmeessä sitten pitää näytellä inhoavansa seksiä?
-Mitä jos ei inhoa seksiä, muttei koskaan myöskään haluta. Vihaavatko kaikki miehet nyt minua? Vastaus: Ei.

2. Miehet eivät pidä naisista, jotka eivät koskaan tee aloitetta seksin suhteen. Erityisesti miesten hihat palavat tilanteissa, joissa naiset kehtaavat valittaa, että miehet eivät anna. HALOO! Pitäisikö miesten olla jotain ennustajia, jotka näkevät lasipallosta, koska naiset mahdollisesti haluavat ja janoavat seksiä?
-Jos nainen ei koskaan tee aloitetta ja sitten inisee miehen pihtaroinnista, niin se on minustakin väärin.

3. Miehet eivät pidä naisista, jotka eivät ymmärrä mitään miehen vartalon erogeenisyyden päälle. Miksi miesten pitäisi tietää G-piste, U-piste, R-piste AFE-alue ja kaikki muut mahdolliset ja mahdottomat pisteet naisessa, kun naiset eivät itse osaa edes käsitellä penistä oikein?
-Minusta miesten ei tarvitse tietää minusta mitään, ennen kuin olen kertonut omat erogeeniset alueeni. Sama kuin en voi kuin arvailla mistä mieheni pitää jos hän ei kertoisi mistä pitää. Yksinkertaista.

4. Miehet eivät pidä tilanteista, joissa naiset syyttävät miehiä orgasminsa puuttumisesta.
Suurin osa miehistä kuitenkin haluaa, että myös naiset nauttivat seksistä. Valitettavasti meiltä puuttuvat aivokirurgiset välineet, sillä orgasmi tapahtuu aivoissa. Jolleivät naiset itse asennoidu oikealla asenteella seksiin, niin eivät siinä paljon kikkakuutoset auta. Naiset voisivat myös itse ottaa vastuun omasta orgasmistaan.
-Tähän sanon, että en ole koskaan syyttänyt miestäni orgasmin puutteesta. Olen tullut aina kun olen halunnut, mutta pelkästä yhdynnästä en saa orgasmia, apuja tarvitaan aina.

5. Suurin osa miehistä ei pidä siitä, että nainen ottaa ohjat seksissä. Aktiivinen saa olla, mutta ei kuitenkaan liian määräilevä. Tilanne on sama kuin tanssilattialla. Mies ei halua joutua naisen vietäväksi, koska silloin hän kokee olevansa hiiri eikä mies.
-Tämä on tosi typerä yleistys, varmasti on sellaisia miehiä. En tosin tunne yhtään, mutta onhan ihmisillä erilaisia fetissejä, fantasioita ym.

6. Mies voi hakea kalamarkkinoilta lahnan, mutta hän ei missään tapauksessa halua löytää moista sängystään.
-Näin tapahtuu pitkällisen vonkaamisen jälkeen :D

7. Syvällinen keskustelu on toisinaan ihan mukavaa ja piristävää. Mies ei kuitenkaan halua, että nainen pölisee sängyssä kuin kuukauden puhekiellossa ollut henkilö. Vähemmästäkin erektio katoaa.
-Minulla on taipumusta tähän, en osaa olla hiljaa, harmi :D

8. Miehillä menevät hermot, kun nainen masentuu omasta kehostaan seksuaalisen kanssakäymisen aikana. Mikäli mies menee sänkyyn naisen kanssa, niin ei hän ainakaan siinä vaiheessa kiinnitä huomiota naisen mahdollisiin selluliitteihin tai raskausarpiin. Kyllä miehen keskittyminen on hetken tuomassa nautinnossa, jonka tosin voi pilata naisen rutina omasta kehostaan.
-Totta.

9. Toisaalta miehiltä menee hermot myös naisten kanssa, joille ulkonäkö on pakkomielle. Seksissä sopii – ja on hiukan toivottavaakin – rähjääntyä. Mies ei kaipaa sänkyyn naista, joka korjailee jatkuvasti meikkejään ja on huolissaan kampauksestaan.
-Totta.

10. Miehet vihaavat naisia, jotka eivät pidä suuseksistä. Mikäli sukuelimet ovat puhtaat, niin mikä niiden hyväilemisessä suulla on etovaa? Suutelemisessa tulee varmasti enemmän pöpöjä.
-En pidä kummankaan puoleisesta suuseksistä, vihaavatko kaikki miehet nyt minua? Vastaus: Ei.

11. Miehet vihaavat naisia, jotka ovat liian vakavia. Elämässä riittää muutenkin murheita ihan riittämiin. Pitääkö sitä olla parisuhteessakin aina niin tiukkapipoinen?
-Totta.

12. Miehet vihaavat tilanteita, joissa naiset kehuvat entisiä rakastajiaan. Varsinkin ex-rakastajan peniksen pituuden ihannointi ja seksitaitojen jumalointi syö miestä rotan lailla. Eiväthän miehetkään kehu entisten tyttöystäviensä rintavarustusta tai emättimen tiukkuutta. No, ehkä joskus juotuaan muutaman oluen liikaa.
-Ei tluisi pieneen mieleenikään alkaa puhumaan exästäni nyxäni kuullen, ei missään tilanteessa. Sama toisinpäin.

13. Miehet eivät voi sietää naisia, jotka käyttävät ällöttäviä alusasuja. Seksikkäät alusasut ovat osa naisellisuutta. Miksi siis pitää käyttää alusasuja, joissa on yhtä paljon erotiikkaa kuin mustassa jätesäkissä?
-Miestäni ei kiinnosta mitä vaatteita minulla on päällä vaan mitä niiden vaatteiden alta paljastuu. Olen kyllä aikoinaan ostellut seksikkäitä alusvaatteita, mutta miestä kiinnosti vain miten nopeasti ne saa pois päältä, olen kysynyt asiasta ja hänestä sellainen on turhaa kun pois ne vaatteet lähtee kumminkin.

14. Miehet eivät pidä tyhmistä ja innottomista naisista. Elämänhalu ja viisaus näkyvät silmistä. Mikäli silmät ja koko fyysinen olemus on kuin vetelä hammastahna, ei naisessa ole kyllä yhtään mitään eroottisuutta.
-Totta.

15. Miehet eivät pidä avuttomista naisista. Aluksi naisen avuttomuus kieltämättä puree, koska mies pääsee itse pätemään, mutta pitemmän päälle naisen avuttomuus on todella raivostuttavaa.
-Alituinen avuttomuus kyllä, mutta muuten tilanteen mukaan.

Tässä siis naisellinen näkökulmani ja kokemukseni.
 
Nauran
Pitikö tässä olla jotain uutta asiaa..eikös tää oo julkastu jo jossain vuoden 1930 naistenlehdessä?? Oon varmaan sitten maailman täydellisin kun en täytä mitään kohtaa noista, sinä paskana naisena. Ja silloin varmaan suurin osa naisista on täydellisiä, veikkaampa näin.
 
"lady"
Kohta 5 on pahasti ristiriidassa kohtien 1-4 kannssa.Kokonaisuutena ajatellen: naiset eivät pidä negatiivisen elämänasenteen omasavista bitchaavista miehistä. Vinkuva mies eo todellakaan sytytä; sori vaanap;)
 
"vieras"
Kuulostat ihan yhdeltä tutultani jonka äiti potki kaksvitosena pihalle kun ei ollu työtä eikä koulussa viittiny käydä,on saanu pesää kerran elämässään ja sekään ei menny kovin vahvasti.
 
khi
3. Miehet eivät pidä naisista, jotka eivät ymmärrä mitään miehen vartalon erogeenisyyden päälle. Miksi miesten pitäisi tietää G-piste, U-piste, R-piste AFE-alue ja kaikki muut mahdolliset ja mahdottomat pisteet naisessa, kun naiset eivät itse osaa edes käsitellä penistä oikein?

Sääli, että sulla on tuollaisia petikumppaneita. Onko tullut koskaan mieleen kertoa naisillesi, että he eivät osaa käsitellä penistä oikein ja neuvoa heitä siinä, jotta he voisivat oppia paremmiksi?


5. Suurin osa miehistä ei pidä siitä, että nainen ottaa ohjat seksissä. Aktiivinen saa olla, mutta ei kuitenkaan liian määräilevä. Tilanne on sama kuin tanssilattialla. Mies ei halua joutua naisen vietäväksi, koska silloin hän kokee olevansa hiiri eikä mies.

Aha. No, sinä et kuitenkaan edusta kaikkia miehiä, etkä edes "suurinta osaa", joten tämä kommenttisi on puuta heinää.

10. Miehet vihaavat naisia, jotka eivät pidä suuseksistä. Mikäli sukuelimet ovat puhtaat, niin mikä niiden hyväilemisessä suulla on etovaa? Suutelemisessa tulee varmasti enemmän pöpöjä.

Se, että sinä VIHAAT naisia, jotka eivät pidä suuseksistä, ei tarkoita, että muutkin miehet vihaisivat. :D


13. Miehet eivät voi sietää naisia, jotka käyttävät ällöttäviä alusasuja. Seksikkäät alusasut ovat osa naisellisuutta. Miksi siis pitää käyttää alusasuja, joissa on yhtä paljon erotiikkaa kuin mustassa jätesäkissä?

Taas puhut kaikkien miesten puolesta... Ja miksikö? No vaikka siksi, että ne ovat mukavia päällä.


Tässä vain muutama kommentti tähän vallan pitkään viestiisi. Sääli, että sinulla on noin huonoja kokemuksia naisista. :(
 

Yhteistyössä