Miehistä näkökulmaa seksikeskusteluun, vetäkää herneet nenään. Itseasiassa vaadin sitä.

  • Viestiketjun aloittaja Corpse
  • Ensimmäinen viesti
Corpse
[QUOTE="vieras";23298986]No voisitko ajatella ottavasti ne "vaatimuslistat" vastaisuudessa vähemmän vakavasti? Koska ilmeisesti niistä sä kuitenkin olet yöunesi menettänyt. Kun ei naisetkaan niitä pidä minään totuutena tai raamattuna,edelleen: VIIHTEENÄ,HÖMPPÄNÄ. Tee sä samoin?[/QUOTE]

Olemme muutenkin keskustelleet tästä aiheesta ystävien kanssa ja yksi mikä jaksaa raivostuttaa on nämä jatkuvat penistutkimukset, kenellä jumalauta on aikaa ja joku pakkomielle tutkia miesten peniksiä ja julkaista siitä tutkimuksia lähes päivittäin.

Ihan vastapainona voitaisiin ruveta tutkimaan niitä emättimiä ja jauhaa niistä kuin vähä-älyiset, onko tummalla kireämpi kuin valkoisella jne, mikä mahtaa olla keskimäärin tiukkuus. Rupeaisiko kypsyttämään teitä naisia jossain vaiheessa, kyllähän sitä saman vitsin jankuttamista jaksaa kuunnella tietyn aikaa ennenkuin se rupeaa lähinnä ärsyttämään.
 
Kultapieni aapee. En mä ainakaan lue naistenlehdistä yms. tuollaisia inhoja miestä halventavia juttuja. Ei varmaan niiden taso kuvaa meidän naisten keskivertotasoa ja - ajatuksia.
Tulet varmaan huomaamaan kun tutustut ihka oikeisiin naispuolisiin ihmisiin, että kyllä mekin ihan järkeviä ja miehiäkin kohtaan empaattisia tapauksia ollaan.
Listassasi ei sinänsä mitään suurempaa vikaa ollut.
 
Tasku Venus
Cosmopolitanin foorumi saattais olla oikeampi paikka tuollaiselle listalle. Kaksplussalla on kuitenkin jo ihan aikuisia naisia.

Itse en ole koskaan ottanut vakavasti noita miehiä koskevia listoja, typeriähän ne ovat.
 
Corpse
Kultapieni aapee. En mä ainakaan lue naistenlehdistä yms. tuollaisia inhoja miestä halventavia juttuja. Ei varmaan niiden taso kuvaa meidän naisten keskivertotasoa ja - ajatuksia.
Tulet varmaan huomaamaan kun tutustut ihka oikeisiin naispuolisiin ihmisiin, että kyllä mekin ihan järkeviä ja miehiäkin kohtaan empaattisia tapauksia ollaan.
Listassasi ei sinänsä mitään suurempaa vikaa ollut.
Olen jo törmännyt upeisiin ja ihaniin naisiin, ilmeisesti näistä ei niin upeista naisista ja heidän kaksinaismoraalista ei saa keskustella joidenkin mielestä ilman että he leimaavat sinut naisvihaajaksi.

Kyllä se yhden feministinaisenkin maailmankuva muuttui aika oleellisesti kun hän tekeytyi mieheksi ja julkaisi kirjan kokemuksistaan.
 
Enkä myöskään ikinä lue niitä ällö galluppeja..kuinka monta prosenttia pettää, kuka on tyytyväinen seksiin ja kuinka usein keskimäärin seksiä kukin harrastaa. ne on ihan hirveitä, mistä muka edes luotettavia tuloksia saadaan.
Vievät kyllä seksistä ja elämästä makua tuollaiset.
 
"vieras"
Olemme muutenkin keskustelleet tästä aiheesta ystävien kanssa ja yksi mikä jaksaa raivostuttaa on nämä jatkuvat penistutkimukset, kenellä jumalauta on aikaa ja joku pakkomielle tutkia miesten peniksiä ja julkaista siitä tutkimuksia lähes päivittäin.

Ihan vastapainona voitaisiin ruveta tutkimaan niitä emättimiä ja jauhaa niistä kuin vähä-älyiset, onko tummalla kireämpi kuin valkoisella jne, mikä mahtaa olla keskimäärin tiukkuus. Rupeaisiko kypsyttämään teitä naisia jossain vaiheessa, kyllähän sitä saman vitsin jankuttamista jaksaa kuunnella tietyn aikaa ennenkuin se rupeaa lähinnä ärsyttämään.
Kuka jaksaa ärsyyntyä jostain tommosesta :D Oikeesti. Elämässä on niin paljon muutakin. Mulle on ihan sama mitä joku miestenlehti kirjottelis pillun syvyydestä ja leveydestä,ei mua kiinnostais niin paljoa että jaksaisin kyseistä juttua edes lukea. Mulla on kiinnostuksenkohteet onneks ihan jossain muualla.

Mitä ihmeen väliä sillä on kenellekään mitä kirjoitellaan miesten vehkeistä,kun eihän ne sua parahin ap kosketa millään tasolla? Ellei se juttu ole just sun vehkeestäsi kirjoitettu. Joo..ja ei kyllä oo naispuolisten kavereiden kanssakaan mitään tarvetta jauhaa mistään "listoista" tai hölmöistä huumorikirjoituksista.

Just tää osoittaa sen miten vähän sä näytät tietävän naisista ja niiden ajatusmaailmasta. Älä usko ihan kaikkea mitä lehdissä lukee,jooko?
 

Yhteistyössä