Miehistä näkökulmaa seksikeskusteluun, vetäkää herneet nenään. Itseasiassa vaadin sitä.

  • Viestiketjun aloittaja Corpse
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";23289069]Kuulostat ihan yhdeltä tutultani jonka äiti potki kaksvitosena pihalle kun ei ollu työtä eikä koulussa viittiny käydä,on saanu pesää kerran elämässään ja sekään ei menny kovin vahvasti.[/QUOTE]

Ja lisään vielä että tyypin facebook oli joka päivä täynnä sovinistisia ja seksistisiä kommentteja ja ruikutusta siitä miten itse on niin täydellinen mutta muut paskat eivät huomaa kuinka ihana hän on. Poistin. Jatkaa kuulemma vieläkin samaa vinkumista ja ihmettelee miksi naiset eivät kiinnostu vaikka äitin mielestä on ihana mies.
 
Nainen
Ei tarvitse, sinulle se sormeen vetäminen tuskin on mitään uutta ja kuulut siihen sakkiin joka pitää naisrunkkareita jotenkin hienompana sakkina kuin miesrunkkareita, yhtä säälittävää porukkaa olette molemmat.
Minun ei taevitse, sillä maailma on täynnä miehiä, jotka on valmiita tappelemaan siitä, kuka saa tyydyttää minut, mukaanlukien sinä, kusipää luukasa. Minä voin valita, kenet kelpuutan ja valitsen vaan parhaat, senkin paskapää. Ja todentotta pidän itseäni sinua parempana, ihan joka tavalla, vaikkakaan siihen ei vaadita paljoa, että on tuollaista haisukasaa parempi.
 
"mä"
3. Miehen pitää tietää oma g-pisteensä, joka on tuhkaluukussa, sekä naisen g-piste ja klitoriksen laaja-alaisuus.

4. Oikein. Naisen on otettava itse vastuu tyydyttymisestään.

5. Minun mieheni ainakin pitää siitä, että ratsastan hänen päällään.

10. Minun mieheni ei pidä suuseksistä. Tosin olemme olleet yhdessä vasta 34 v., joten ehkä hän ensi vuonna pitää siitä.

13. Minun mieheni himoitsee minua, ei vaatteita. Tosin jne. ks. ed. kohta.

16. Olet typerä tavistollo, jota kukaan ei tahdo.
 
"vieras"
On se ikävää, että miehet vihaavat niin monia naisia :/

Onko tämä juttu käännetty englannista? Suoraan suomeksi ei nimittäin yleensä ihan näin vahvoja ilmaisuja käytetä...

Mutta aika yleistävä juttu. Ikävää miesten kannalta, että heidän kaikkien oletetaan ajattelevan noin.
 
Nainen
Aika todentuntuinen lista mielestäni. Ei voi toki yleistää, mutta oman mieheni kanssa kun olemme asioista keskustelleet, niin yhtä mieltä olemme molemmat. Nautimme molemmat seksistä ja toistemme tyydyttämisestä, se on luontevaa eikä sen eteen tarvitse tehdä "töitä" ja siksi seksi ei tunnut likaiselta, vaikealta tai iljettävältä asialta. Seksi on ihanaa kun sen oikein oivaltaa! :p
 
"hmm"
huomaa että tekstin on kirjoittanut nuori poika :) tämä palsta on ehkä vähän huono paikka tälle, täällä kun kumminkin on suurimmalti osalti perheellisiä naisia, jotka kyllä jo tuntevat miehensä ja tietävät etteivät miehet ole stereotyyppinen kloonilauma. tietävät esimerkiksi että parisuhteessa osapuoli saa pukeutua mihin alusvaatteisiin lystää ja että puoliso himoaa sitä mitä niiden alla on eikä h&m:n stringejä. eikö apta hyödyttäisi linkata tätä demin palstoille, missä on enemmän samantasoisia nuoria joille suhteet ja toinen osapuoli ovat vasta opettelua ja pinnallisia asioita?
 
"elukka"
Tasapuolisuuden nimissä voitaisiin tälläisiä juttuja ruveta julkaisemaan enemmän naisten juorulehdissä.

Yleisimmät naisten tekemät seksimokat

1. Miehet vihaavat tilanteita, joissa nainen toimii siten, ettei hän muka pidä seksistä. Rakastelun ja orgasmin jälkeen naiset ovat kuitenkin lähes aina hyvin tyytyväisiä olotilaansa. Miksi ihmeessä sitten pitää näytellä inhoavansa seksiä?

2. Miehet eivät pidä naisista, jotka eivät koskaan tee aloitetta seksin suhteen. Erityisesti miesten hihat palavat tilanteissa, joissa naiset kehtaavat valittaa, että miehet eivät anna. HALOO! Pitäisikö miesten olla jotain ennustajia, jotka näkevät lasipallosta, koska naiset mahdollisesti haluavat ja janoavat seksiä?

3. Miehet eivät pidä naisista, jotka eivät ymmärrä mitään miehen vartalon erogeenisyyden päälle. Miksi miesten pitäisi tietää G-piste, U-piste, R-piste AFE-alue ja kaikki muut mahdolliset ja mahdottomat pisteet naisessa, kun naiset eivät itse osaa edes käsitellä penistä oikein?

4. Miehet eivät pidä tilanteista, joissa naiset syyttävät miehiä orgasminsa puuttumisesta.
Suurin osa miehistä kuitenkin haluaa, että myös naiset nauttivat seksistä. Valitettavasti meiltä puuttuvat aivokirurgiset välineet, sillä orgasmi tapahtuu aivoissa. Jolleivät naiset itse asennoidu oikealla asenteella seksiin, niin eivät siinä paljon kikkakuutoset auta. Naiset voisivat myös itse ottaa vastuun omasta orgasmistaan.

5. Suurin osa miehistä ei pidä siitä, että nainen ottaa ohjat seksissä. Aktiivinen saa olla, mutta ei kuitenkaan liian määräilevä. Tilanne on sama kuin tanssilattialla. Mies ei halua joutua naisen vietäväksi, koska silloin hän kokee olevansa hiiri eikä mies.

6. Mies voi hakea kalamarkkinoilta lahnan, mutta hän ei missään tapauksessa halua löytää moista sängystään.

7. Syvällinen keskustelu on toisinaan ihan mukavaa ja piristävää. Mies ei kuitenkaan halua, että nainen pölisee sängyssä kuin kuukauden puhekiellossa ollut henkilö. Vähemmästäkin erektio katoaa.

8. Miehillä menevät hermot, kun nainen masentuu omasta kehostaan seksuaalisen kanssakäymisen aikana. Mikäli mies menee sänkyyn naisen kanssa, niin ei hän ainakaan siinä vaiheessa kiinnitä huomiota naisen mahdollisiin selluliitteihin tai raskausarpiin. Kyllä miehen keskittyminen on hetken tuomassa nautinnossa, jonka tosin voi pilata naisen rutina omasta kehostaan.

9. Toisaalta miehiltä menee hermot myös naisten kanssa, joille ulkonäkö on pakkomielle. Seksissä sopii – ja on hiukan toivottavaakin – rähjääntyä. Mies ei kaipaa sänkyyn naista, joka korjailee jatkuvasti meikkejään ja on huolissaan kampauksestaan.

10. Miehet vihaavat naisia, jotka eivät pidä suuseksistä. Mikäli sukuelimet ovat puhtaat, niin mikä niiden hyväilemisessä suulla on etovaa? Suutelemisessa tulee varmasti enemmän pöpöjä.

11. Miehet vihaavat naisia, jotka ovat liian vakavia. Elämässä riittää muutenkin murheita ihan riittämiin. Pitääkö sitä olla parisuhteessakin aina niin tiukkapipoinen?

12. Miehet vihaavat tilanteita, joissa naiset kehuvat entisiä rakastajiaan. Varsinkin ex-rakastajan peniksen pituuden ihannointi ja seksitaitojen jumalointi syö miestä rotan lailla. Eiväthän miehetkään kehu entisten tyttöystäviensä rintavarustusta tai emättimen tiukkuutta. No, ehkä joskus juotuaan muutaman oluen liikaa.

13. Miehet eivät voi sietää naisia, jotka käyttävät ällöttäviä alusasuja. Seksikkäät alusasut ovat osa naisellisuutta. Miksi siis pitää käyttää alusasuja, joissa on yhtä paljon erotiikkaa kuin mustassa jätesäkissä?

14. Miehet eivät pidä tyhmistä ja innottomista naisista. Elämänhalu ja viisaus näkyvät silmistä. Mikäli silmät ja koko fyysinen olemus on kuin vetelä hammastahna, ei naisessa ole kyllä yhtään mitään eroottisuutta.

15. Miehet eivät pidä avuttomista naisista. Aluksi naisen avuttomuus kieltämättä puree, koska mies pääsee itse pätemään, mutta pitemmän päälle naisen avuttomuus on todella raivostuttavaa .
Varsinainen valittaja sinäkin olet, lisäksi luulet että nainen osaisi lukea ajatuksiasi :D. Mieti vikaa kohtaasi (15): ensin on hottia että nainen on avuton, myöhemmin sama juttu raivostuttaa. Oi voi.

Ps. Naisen g-pisteet ym. ovat tärkeitä mm. siksi, ettei iso osa naisista saa orgasmia yhdynnässä koskaan. Mies taas laukeaa, käsiteltiin sitä jortikkaa sitten "väärin"(onpa hankalaa, joo..) tai ei. Vähän perspektiiviä, kiitos.
 
tsemmpiä vain
Corpse on juuri sellainen tyyppi, jota en koskaan huolisi elämääni saatikka sänkyyni, vaikka olisi viimeinen mies maailmassa. Herne ei ole nenässä, pelkästään sääli ja ajatus siitä että ehkä sinustakin joskus kaukana tulevaisuudessa kasvaa oikea mies.
 
Nainen
Tiedättekö todella kaikki naiset mitä miehenne oikeasti haluavat ja tarvitsevat? Puhutteko avoimesti seksuaalisuudesta vai onko se vaan naisen oma päätelmä, mitä mies haluaa tai ei halua esim suuseksiin liittyen tai muihin tarpeisiin ja toiveisiin liittyen? Olen kyllä kuullut niin paljon aikuisten miesten suusta ihan tahtomattanikin asioita, joiden perusteella uskoisin saaneeni melkoisen kattavan listauksen ihan perheellisten normaalien miesten toiveista seksin suhteen. Työskentelen siis paikassa, jossa miespuoliset työtoverit keskenään ovat yön tunteina puhuneet suunsa puhtaiksi rouvistaan ja minä naisena olen ikään kuin joutunut kuulemaan asioita sivusta... Tosin kuten aiemmin kirjoitin, olen keskustellut asioista myös mieheni kanssa ja aika lailla se näin menee, tärkeintä on rakkaus ja siihen sisältyy oman ja toisen seksuaalisten tarpeiden tyydyttäminen itseään ja toista kunnioittavalla tavalla. Mikäli tarpeet ja toiveet eivät kohtaa, niin se on kyllä todella harmillista ja varmasti vaikuttaa parisuhteeseen tavalla tai toisella.
 
sukkanauhat sojossa
Nooh, olin minäkin aika kärkäs nuorempana, kyllä säkin a.p tosta vielä tasaannut ja opit, että naiset, kuten miehetkin, ovat yksilöitä ja tykkäävät erilaisista asioista.

Ja mäkin olen kyllä useammin törmännyt miehiin jotka eivät ota suihin, mutta suorastaan vaativat sitä naisilta. Se että mies ei halua nuolla, ei ole mikään ongelma, mutta siinä tapauksessa en varmasti ota suihin minäkään! Kuten joku jo kommentoikin, se on vastavuoroista.
 
Corpse
[QUOTE="vieras";23289069]Kuulostat ihan yhdeltä tutultani jonka äiti potki kaksvitosena pihalle kun ei ollu työtä eikä koulussa viittiny käydä,on saanu pesää kerran elämässään ja sekään ei menny kovin vahvasti.[/QUOTE]

Henkilöön käyvää hyökkäämistä jota harrastaa älyllisesti vajavaiset ihmiset, kun kapasiteetti ei muuhun riitä.
 
Corpse
[QUOTE="vieras";23289171]Ja lisään vielä että tyypin facebook oli joka päivä täynnä sovinistisia ja seksistisiä kommentteja ja ruikutusta siitä miten itse on niin täydellinen mutta muut paskat eivät huomaa kuinka ihana hän on. Poistin. Jatkaa kuulemma vieläkin samaa vinkumista ja ihmettelee miksi naiset eivät kiinnostu vaikka äitin mielestä on ihana mies.[/QUOTE]

Lisää ihan mitä haluat, olet tyypillinen kaksinaismoralisti niinkuin lähes kaikki naiset tässä maassa. Itse räksyt tai räksytätte miehistä ties mitä naissovinistista paskaa ja olette ensimmäisenä heristelemässä sormea miehille vaikka teette itse sitä samaa.
 
Corpse
Alkuperäinen kirjoittaja tsemmpiä vain;23290847:
Corpse on juuri sellainen tyyppi, jota en koskaan huolisi elämääni saatikka sänkyyni, vaikka olisi viimeinen mies maailmassa. Herne ei ole nenässä, pelkästään sääli ja ajatus siitä että ehkä sinustakin joskus kaukana tulevaisuudessa kasvaa oikea mies.
Mistä olet saanut sellaisen kuvan, että ketään kiinnostaa sinun huolimisesi. Mutta päätit kuitenkin ilmoittaa meille kaikille asian mikä ei kiinnosta juuri ketään.
 
Corpse
Minun ei taevitse, sillä maailma on täynnä miehiä, jotka on valmiita tappelemaan siitä, kuka saa tyydyttää minut, mukaanlukien sinä, kusipää luukasa. Minä voin valita, kenet kelpuutan ja valitsen vaan parhaat, senkin paskapää. Ja todentotta pidän itseäni sinua parempana, ihan joka tavalla, vaikkakaan siihen ei vaadita paljoa, että on tuollaista haisukasaa parempi.
En epäile hetkeäkään, aloitit kommentoin vedä käteen paska. Eiköhän se kerro sinusta ihmisenä kaiken mitä meidän tarvitsee sinusta tietää. Elämme aika surullisessa maailmassa jos tuollaisten naisten luokse joku jonottaaa saadakseen seksiä, tuskin tässä maassa niin paljon epätoivoisia miehiä on. Noh ehkäpä ovellasi on jonoksi asti luusereita.
 
"vieras"
:D

Mä en ole tehnyt noista virheistä kai ainuttakaan, vaikka en koe olevani mikään seksipeto.

Tuo silmien 'tyhjyys' oli aika huvittava moka. Mun mielestä se on nääs miehen oma moka, jos sitten vasta sängyssä lukee naisen silmistä tämän olevan tyhmä. Eikös se ole asia, joka olisi kannattanut ottaa selvää ennen petipuuhia? :D
 
"vieras"
Lisää ihan mitä haluat, olet tyypillinen kaksinaismoralisti niinkuin lähes kaikki naiset tässä maassa. Itse räksyt tai räksytätte miehistä ties mitä naissovinistista paskaa ja olette ensimmäisenä heristelemässä sormea miehille vaikka teette itse sitä samaa.
Noh,mulla ei oo juurikaan tarvetta haukkua miehiä :) Mulla on ihana ja hyvä mies ja kavereiden miehet ovat myös mukavia tapauksia. Olen erittäin tyytyväinen omaan elämääni,eikä mun tarvitse purkaa omaa katkeroitumistani jonkun tietyn ihmisryhmän niskoille.
 
Karju
Tuo lista on ilmeisesti yhden yön tapauksia varten? Mulla ei ole yhtään noista "ongelmista" tullut omassa parisuhteessa esille, ainakaan siinä mittakaavassa, että se olisi tuottanut jonkunlaisia ongelmia.
 

Yhteistyössä