Jeps se siitä sitten, asiaan tuli varmistus.
Noooh, on kyllä yks toinenkin jota olen kattellut, mutta jatkan kattelua.

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Eikä? No voi pjaskaNo, seuraava tärppää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Taitaa jäädä katseluksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Epätoivoista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Epätoivoista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etkö ollut tossa talvella jollekkin vanhalle patulle lasta tekemässä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Epätoivoista![]()
Mikäs hiiri se siinä vikisee. Sä vissiin aina odotat toisen osapuolen aloitetta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etkö ollut tossa talvella jollekkin vanhalle patulle lasta tekemässä?
Täh?![]()
Mä olen ollut raskaana vähän yli vuosi sitten ja sain keskenmenon, että kiitti vain. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Epätoivoista![]()
Mikäs hiiri se siinä vikisee. Sä vissiin aina odotat toisen osapuolen aloitetta.
![]()
Mä kerrankin uskalsin tehdä aloitteen.Ketuiksi meni, mutta ainakin uskalsin sen tehdä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etkö ollut tossa talvella jollekkin vanhalle patulle lasta tekemässä?
Täh?![]()
Mä olen ollut raskaana vähän yli vuosi sitten ja sain keskenmenon, että kiitti vain. :kieh:
no se on jäänyt kummittelemaan.sori keskenmenosta,en ole päivystänyt 24/7 täällä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Epätoivoista![]()
![]()
Mä kerrankin uskalsin tehdä aloitteen.Ketuiksi meni, mutta ainakin uskalsin sen tehdä. :xmas:
aivan! Se on 100% enemmän kuin mihin nuo vinkujat pystyy, ja sepä se taitaakin niitä harmittaaMä ainakin nostan hattua sun rohkeudelle (vaikka muuten lähes joka asiassa olen kanssas eri linjoilla...
)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No on se hyvä sitten, että meillä kerrankin osui kohdilleen!![]()
![]()
Mutta oikiasti tämä riitti nyt tällä erää ja tyydyn taas siihen katteluun.Ehkä sitten viiden vuoden päästä voisi saada uuden rohkeudenpuuskan!
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No on se hyvä sitten, että meillä kerrankin osui kohdilleen!![]()
![]()
Mutta oikiasti tämä riitti nyt tällä erää ja tyydyn taas siihen katteluun.Ehkä sitten viiden vuoden päästä voisi saada uuden rohkeudenpuuskan!
![]()
![]()
En usko että siihen niin kauaa menee, ja seuraava sitten antaa vastakaikuakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mies ov:No, ainakaan me miehet emme ole koko ajan kerjäämässä teiltä naisilta seksiä toisin kuin te naiset kerjäätte sitä koko ajan meiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies ov:No, ainakaan me miehet emme ole koko ajan kerjäämässä teiltä naisilta seksiä toisin kuin te naiset kerjäätte sitä koko ajan meiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Lunis darling sulle on y-viesti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Lunis darling sulle on y-viesti.![]()
On on, mutta en saa auki.![]()