Miehet on sitten ärsyttäviä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Eikä? No voi pjaska :( No, seuraava tärppää ;)

Joo mutta ei liikaa rohkeudenpuuskia samaan syssyyn! :laugh: Vaikka mä kyllä vielä viestittelen tuon toisen kanssa... :whistle: Mutta taitaapi jäädä kaveritasolle tuo juttu. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Epätoivoista :whistle:

Mikäs hiiri se siinä vikisee. Sä vissiin aina odotat toisen osapuolen aloitetta.

Waiting_for_the_Perfect_Man.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
etkö ollut tossa talvella jollekkin vanhalle patulle lasta tekemässä?

Täh? :o :o Mä olen ollut raskaana vähän yli vuosi sitten ja sain keskenmenon, että kiitti vain. :kieh:

no se on jäänyt kummittelemaan.sori keskenmenosta,en ole päivystänyt 24/7 täällä

Mikäs hiiri se siinä vikisee. Sä vissiin aina odotat toisen osapuolen aloitetta.

Mä kerrankin uskalsin tehdä aloitteen. :D Ketuiksi meni, mutta ainakin uskalsin sen tehdä. :xmas:

aivan! Se on 100% enemmän kuin mihin nuo vinkujat pystyy, ja sepä se taitaakin niitä harmittaa ;) Mä ainakin nostan hattua sun rohkeudelle (vaikka muuten lähes joka asiassa olen kanssas eri linjoilla... :laugh: )

etkö ollut tossa talvella jollekkin vanhalle patulle lasta tekemässä?

Täh? :o :o Mä olen ollut raskaana vähän yli vuosi sitten ja sain keskenmenon, että kiitti vain. :kieh:

no se on jäänyt kummittelemaan.sori keskenmenosta,en ole päivystänyt 24/7 täällä

Eipä mitään. :)

Mä kerrankin uskalsin tehdä aloitteen. :D Ketuiksi meni, mutta ainakin uskalsin sen tehdä. :xmas:

aivan! Se on 100% enemmän kuin mihin nuo vinkujat pystyy, ja sepä se taitaakin niitä harmittaa ;) Mä ainakin nostan hattua sun rohkeudelle (vaikka muuten lähes joka asiassa olen kanssas eri linjoilla... :laugh: )

No on se hyvä sitten, että meillä kerrankin osui kohdilleen! :laugh: :D

Mutta oikiasti tämä riitti nyt tällä erää ja tyydyn taas siihen katteluun. :D Ehkä sitten viiden vuoden päästä voisi saada uuden rohkeudenpuuskan! :laugh: :laugh:

Mutta oikiasti tämä riitti nyt tällä erää ja tyydyn taas siihen katteluun. :D Ehkä sitten viiden vuoden päästä voisi saada uuden rohkeudenpuuskan! :laugh: :laugh:

En usko että siihen niin kauaa menee, ja seuraava sitten antaa vastakaikuakin ;)

En usko että siihen niin kauaa menee, ja seuraava sitten antaa vastakaikuakin ;)

No mistä noista miehistä tietää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Lunis darling sulle on y-viesti. :whistle:

On on, mutta en saa auki. :(

No höh. :( Kesti muuten jonkun aikaa, että sain sen sulle lähetettyä. Metsola tuossa kyllä joku aika sitten valitteli, että ei pääse lukemaan y-viestejään. Tämä palsta on persiistä! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Mies ov:
No, ainakaan me miehet emme ole koko ajan kerjäämässä teiltä naisilta seksiä toisin kuin te naiset kerjäätte sitä koko ajan meiltä.

Niih,täällä nämä palstan yhoot polleana julistaa ettei miehiä tarvita mutta sit ollaan suu messingillä kertomassa kun ovat saaneet tai mahdollisen saalis näköpiirissä :D ja jos ei tärppää niin sit niissä miehissä vikaa :whistle:

Yhteistyössä