Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeesti, mikä estää, mikset laittaisi? Jos ei ole kiinnostunut -so what, seuraava. Jos on, niin hienoa, ehkä kehkeytyy jotain mukavaa.
No niin mä ajattelinkin, että jos ei nappaa niin ei nappaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeesti, mikä estää, mikset laittaisi? Jos ei ole kiinnostunut -so what, seuraava. Jos on, niin hienoa, ehkä kehkeytyy jotain mukavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan oikiasti eikö joillakin saatanan paskahousuilla ole mitään muuta tekemistä kuin vittuilla mulle????? Tunkekaa päänne sinne mihin aurinko ei paista. SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan oikiasti eikö joillakin saatanan paskahousuilla ole mitään muuta tekemistä kuin vittuilla mulle????? Tunkekaa päänne sinne mihin aurinko ei paista. SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan oikiasti eikö joillakin saatanan paskahousuilla ole mitään muuta tekemistä kuin vittuilla mulle????? Tunkekaa päänne sinne mihin aurinko ei paista. SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
Siisti vähän kielenkäyttöäs, saat bannin tuolla menolla
Älä nyt leikistä suutu, en mä pahalla -ja olin osin oikeassakin![]()
Älä ole tosikko :hug:
Itsehän sä aina vakuuttelet ettet sä välitä pätkääkään mitä täällä sanotaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeesti, mikä estää, mikset laittaisi? Jos ei ole kiinnostunut -so what, seuraava. Jos on, niin hienoa, ehkä kehkeytyy jotain mukavaa.
No niin mä ajattelinkin, että jos ei nappaa niin ei nappaa.On niitä muitakin silmää miellyttäviä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan oikiasti eikö joillakin saatanan paskahousuilla ole mitään muuta tekemistä kuin vittuilla mulle????? Tunkekaa päänne sinne mihin aurinko ei paista. SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
^^ malliesimerkki siitä, MIKSI sulle vittuillaan. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kuka susta nyt ois edes kiinnostanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan oikiasti eikö joillakin saatanan paskahousuilla ole mitään muuta tekemistä kuin vittuilla mulle????? Tunkekaa päänne sinne mihin aurinko ei paista. SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
Ai se on mun vika, että aiheesta kuin aiheesta auotaan mulle päätä? Okei, kiitti vain.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kuka susta nyt ois edes kiinnostanut.
No ei tietenkään kukaan. Enhän mä ole ikinä seurustellutkaan ja ihan pyhästä hengestä on lapsikin saanut alkunsa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan oikiasti eikö joillakin saatanan paskahousuilla ole mitään muuta tekemistä kuin vittuilla mulle????? Tunkekaa päänne sinne mihin aurinko ei paista. SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
Ai se on mun vika, että aiheesta kuin aiheesta auotaan mulle päätä? Okei, kiitti vain.
No toisista nyt on vaan hauskaa, kun sä hikeennyt heti, siks ne sua ärsyttääkin. En mä oo sanonu, että se olis mitenkään oikein, mutta sen vuoks ne vaan sitä tekee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kuka susta nyt ois edes kiinnostanut.
No ei tietenkään kukaan. Enhän mä ole ikinä seurustellutkaan ja ihan pyhästä hengestä on lapsikin saanut alkunsa. :xmas:
Ihmekkös sä nykyään yh oletkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Älä oo tollaanen! =) Alakaa kirioottamahan vaan sille miähelle, äläkä noita muitten puheeta niin tosissaan ota! Eihän se pelaa, joka pelekää!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kuka susta nyt ois edes kiinnostanut.
Niin ei voi olla yh jos ei ole lasta ja mulla on tuo pyhän hengen lapsi. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Älä vaan lähettele mulle mitää viestiä Harava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan oikiasti eikö joillakin saatanan paskahousuilla ole mitään muuta tekemistä kuin vittuilla mulle????? Tunkekaa päänne sinne mihin aurinko ei paista. SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
No toisista nyt on vaan hauskaa, kun sä hikeennyt heti, siks ne sua ärsyttääkin. En mä oo sanonu, että se olis mitenkään oikein, mutta sen vuoks ne vaan sitä tekee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kuka susta nyt ois edes kiinnostanut.
Niin ei voi olla yh jos ei ole lasta ja mulla on tuo pyhän hengen lapsi. :heart:
Vaikka sulla oliskin ihan oikea lapsi niin luulen et sinkkuna olet ja pitkään kun kuvasi joskus täällä nähnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kuka susta nyt ois edes kiinnostanut.
Vaikka sulla oliskin ihan oikea lapsi niin luulen et sinkkuna olet ja pitkään kun kuvasi joskus täällä nähnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kuka susta nyt ois edes kiinnostanut.
Huom!!! Tää on ihan eri vieras kuin mä!!! Tää menee tosiaan jo aivan hölmöksi ja haukkumiseksi -kannattaisko lopettaa jo
Scarlett on kaunis,.