V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai niin välihuomautuksena kerrottakoon, että viesti on kirjoitettu, mutta ei vielä lähetetty.:xmas:
Paina lähetä -nappia... NYT b=)d
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai niin välihuomautuksena kerrottakoon, että viesti on kirjoitettu, mutta ei vielä lähetetty.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai niin välihuomautuksena kerrottakoon, että viesti on kirjoitettu, mutta ei vielä lähetetty.:xmas:
Paina lähetä -nappia... NYT b=)d
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jokojokojoko? =)
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitä laitoit? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja just:Mikäs paappa nyt on kierroksessa? Kohta jossain vanhainkodissa puhelin piippaa, kun harava lähettää epätoivoisena vonkaus viestiä!![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:JännääOlit rohkee kyllä. Nyt vaan jännätään mitä tästä kehkeytyy, roihuavaa romanssia tietty toivon
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitä laitoit? :saint:
No en mä sitä täällä kerro!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Kerro edes mistä tunnet tän miehen?
Oletteko ennen viestitelleet?
Onko hän kiinnostunut susta?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jaaha, Scarlettilla on kevättä rinnoissa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jaaha, Scarlettilla on kevättä rinnoissa...![]()
Eeeiiiikä ole. :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jaaha, Scarlettilla on kevättä rinnoissa...![]()
Eeeiiiikä ole. :xmas:![]()
Muurahaisia housuissa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Joko lähetit?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Joko lähetit?
No johan mä tuonne vastasin, että olen viestin lähettänyt.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Joko lähetit?
No johan mä tuonne vastasin, että olen viestin lähettänyt.![]()
Ai, no hyvä.
Tai en tiedä. Itte lähetin viime ke txt "rumalle miehelleni" eikä o vieläkään tullu mitään takasi. Sitte se txt aina kun minua ei vois vähempää kiinnostaa ja muutenkaan ei ole vapaata tms.. Kohta unohdan miltä sen parta ja pallit tuntuu kun aina menee ristiin koska voitas nähdä..
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja just:Mikäs paappa nyt on kierroksessa? Kohta jossain vanhainkodissa puhelin piippaa, kun harava lähettää epätoivoisena vonkaus viestiä!![]()
![]()
![]()
On kuule vielä kaukana vanhainkodista se mies.![]()