Mieheni ihastui nuorempaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanha Noita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vanha Noita

Vieras
Kuvittelen lukevani miestäni kuin avointa kirjaa.

Eilen "lueskelin" häntä ja kuuntelin. Hänen eleensä ja sävynsä saa minut ymmärtämään, että hän on nyt ihastunut. Tiedän jopa kehen. Yli 20 vuotta nuorempaan ihmiseen, joka ei missään tapauksessa ole fyysisesti kaunis. Sisäisesti kaunis ja rikkinäinen kyllä. Ymmärrän mieheni ihastumisen. Sanoin, että ehkä meidän pitäisi nyt auttaa tuota nuorta ihmistä. Sanoin, että olen valmis hänen kanssaan auttamaan tuota ihmistä.

Mieheni kertoi minulle, että rakastaa minua niin paljon.

ohi tosiaan meni. En ole Väinö eikä sinun tekemisesi minua ellejä enempää kiinnosta.
Kuten huomaat, en vastaa aloitukseesi vaan siihen miten sinun pitää olla aina kaiken keskipiste, se on säälittävää ja epätoivoista.

Ja vaikka sä, surkimus, kloonaisit itses miljoonaksi täällä uskaltamatta kirjoittaa vain yhdellä nikillä tai vaikka kirjoittaisit vain yhdellä nikillä, et tule pääsemään suosiooni.

Haluan keskustelua aiheestani.

jatkan vielä.
Jos minä tai joku muu kirjoittaa aloitukseesi kommentin, että älä viitsi aikuinen ihminen jankata enää itsestäsi, niin se ei ole häiriköintiä, ei edes kiusaamista.

Se tarkoittaa pelkästään sitä, että minä olen väsynyt sinuun ja sinun juttuihisi.

Toivon, että voisimme elleissä keskittyä pikkuhiljaa keskustelemaan jostain muusta kuin sinusta. Sinä olet niin loppuunkaluttu ettei sinun parisuhdekiemurasi tai elämäsi kiinnosta minua tippaakaan.

Haluan kuitenkin käydä täällä elleissä, mutta se on vaikeaa kun jokaikinen ketju kääntyy sinun ketjuksesi. Esim. Ankelikan jutut ovat välillä tosi kiinnostavia, mutta niidenkin löytäminen kerran päivässä on tosi vaikeaa kun täällä ei ole mitään muuta kuin juupas, eipäs, wiltsu/vanha noita kinasteluja.

En siis häiriköi enkä kiusaa sinua, en vaan oikeasti haluaisi lukea enää riviäkään sinun elämästäsi tai tekemisistäsi.

Anteeksi, mutta mikä oli aloituksen kysymys, mistä siinä voi jotain keskustella? Sinun kannattanee kysyä mieheltä, jos asiassa on kysyttävää, hän oli ymmärtääkseni silloin paikalla. Me emme.

Alan olla samaa mieltä nimemerkki Huoh'in kanssa, tämä kaikki palstat täyttävä jankkaava W alkaa uuvuttaa. Eihän tänne kukaan enää viitsi aloittaa mitään ketjua, kun joka ketjusta tulee kuitenkin jonkun heetanan Wiltsun kähinäketju, jossa jokainen kuulee olevansa joku muu. Enkä ole Väinö, hän kirjoittaa ymmärtääkseni aina omalla nimimerkillään. En edes mies.

Neljäs ja viimeinen kommenttini mihinkään W-ketjuun ikinä. Ei vieroitusoireita.

ymmärrä nyt hyvä ihminen, että minä en halua päästä sinun suosioosi. En ikinä.

Olen käynyt nyt elleissä reilun vuoden. Sinun tekemisiäsi on ruodittu täällä koko ajan, jopa useissa ketjuissa samanaikaisesti. Muiden jutuista päätellen sama meno on jatkunut jo paljon sitäkin ennen. Olipa aloitus aiheeltaan mikä tahansa, kaikki täällä kääntyy sinuun ja sen jälkeen muiden riitelyyn kanssasi. Se on todella sääli.

Meillä oli töissä tuollainen tyyppi, jonka ympärillä myrskysi aina. Tää tyyppi otti koko ilma-alan käyttöönsä, jolloin kaikki muu tukehtui. Jutut, kaikki, kääntyi aina häneen itseensä. Kaikki muu elämä ikäänkuin kuoli ja tukehtui ympäriltä. Kun lopetti meillä, niin ilmapiiri parani välittömästi. Hänen uudella työpaikallaan sensijaan alkoi taas sama karuselli.

J-ä-t-ä m-i-n-u-t r-a-u-h-a-a-n.

Taidat kuvitella muista kirjoitajista ihan liikaa. Huomaa, minä kirjoitan kirjautuneena enkä todellakaan ole mikään väinö, väenö, taavi tai muutakaan. Olen ikäisesi nainen ja allekrjoitan täysin nimimerkin "huoh, huoh" tekstit. Minä ihmettelen suuresti, että vielä kehtaat "näyttää" naamasi täällä.

Sen sijaan en ihmettele yhtään, jos miehesi ihastuu sisäisesti kauniiseen naiseen, nuorempaan tai vanhempaan... Niin minäkin varmaan tekisin hänen sijassaan. Sen sijaan en ymmärrä kommenttiasi, ettei nainen ole fyysisesti kaunis, mihin sinä vertaat? Onhan miehesi kai aikoinaan sinuunkin ihastunut? Eli eihän se kauneus hänelle kovin paljon merkinne? Toisaalta kauneushan on katsojan silmissä...

Olen lukenut palstaa paljon, mutta kommentoinut äärimmäisen vähän.

Miksi sinä kirjoitit aloituksesi? Mihin sillä pyrit?

Viimeksi muokattu:
Pakko tulla tähän ketjuun, kun näköjään epäilet, että minä olen häirinnyt sinua.
Joku toinenkin tuolla sanoi, että käynti avauksillasi on viimeinen , niin tämäkin osaltani
Olen onnellsiseti naimisissa, sinä et kiinnosta minua pätkääkään. Olisin voinut sanoa tämän ilkeämminkin, mutta en viitsi.Kuitenkin kaikkea hyvää loppu elämääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Väenö ite;11358222:
Pakko tulla tähän ketjuun, kun näköjään epäilet, että minä olen häirinnyt sinua.
Joku toinenkin tuolla sanoi, että käynti avauksillasi on viimeinen , niin tämäkin osaltani
Olen onnellsiseti naimisissa, sinä et kiinnosta minua pätkääkään. Olisin voinut sanoa tämän ilkeämminkin, mutta en viitsi.Kuitenkin kaikkea hyvää loppu elämääsi.

No ei o eka kerta, ku Vaenö jättää jäähyväisiä.. Muistaakseni edellisistä ei oo kauaakaan.

jatkan vielä.
Jos minä tai joku muu kirjoittaa aloitukseesi kommentin, että älä viitsi aikuinen ihminen jankata enää itsestäsi, niin se ei ole häiriköintiä, ei edes kiusaamista.

Se tarkoittaa pelkästään sitä, että minä olen väsynyt sinuun ja sinun juttuihisi.

Toivon, että voisimme elleissä keskittyä pikkuhiljaa keskustelemaan jostain muusta kuin sinusta. Sinä olet niin loppuunkaluttu ettei sinun parisuhdekiemurasi tai elämäsi kiinnosta minua tippaakaan.

Haluan kuitenkin käydä täällä elleissä, mutta se on vaikeaa kun jokaikinen ketju kääntyy sinun ketjuksesi. Esim. Ankelikan jutut ovat välillä tosi kiinnostavia, mutta niidenkin löytäminen kerran päivässä on tosi vaikeaa kun täällä ei ole mitään muuta kuin juupas, eipäs, wiltsu/vanha noita kinasteluja.

En siis häiriköi enkä kiusaa sinua, en vaan oikeasti haluaisi lukea enää riviäkään sinun elämästäsi tai tekemisistäsi.

Kirjoitan yleensä 50+ palstalla vaihdellen nimimerkkejä. Mukava kuulla, että juttunut eivät täysin polje paikallaan.

Kuuntelen parhaillaan Radio Suomesta juttua leipäjonoista. Elämä Suomessa on kovaa ja tilanne huononee. En viitsi käydä taivuttamassa rautalankaa ellien parlamenttipalstalla. Nimimerkki Sohvis ei ymmärtönyt viestiäni. Kirjoitin, että Ylen uutisissa kerrottiin Suomi neidon tipahtaneen jäihin.
Toimittaja vain halusi kertoa, että talous kurjistuu.

Ehkä ap:n talous on lujilla siinä missä monen muunkin. Hänkin tarvitsee ellejä siinä missä muutkin lukijat. Minulla ei ole ap:tä mitään vastaan. Hän on sinnitellyt vaikeuksien läpi. Liika netissä roikkuminen ei tee kenellekään hyvää. Minulla on läppäri sylissä ilman johtoa. Kohta kone ilmoittaa, että akku vaatii latausta. Silloin on hyvä lopettaa.

Katsoin eilen netistä yle.fi areena Talo RAnskassa. Ai että taas alkoi ranskan kieli pyöriä päässäni.

Hyvää mieltä kaikille.

Ja vaikka sä, surkimus, kloonaisit itses miljoonaksi täällä uskaltamatta kirjoittaa vain yhdellä nikillä tai vaikka kirjoittaisit vain yhdellä nikillä, et tule pääsemään suosiooni.

Haluan keskustelua aiheestani.

Voi olla, että huomenna jaksan kommentoida sun aloitusta enemmänkin. Nyt lyhyesti. Jotenkin tuo avautuminen herätti ajatuksen, että viimeaikaiset tapahtumat on saaneet sinut keksimään raflaavan aloituksen syystä, että näin voit osoittaa miehellesi, kuinka kirjoittelet puuta heinää palstalle. Ja mies sitten uskoo, tai ei. Siis sen, että ovatko aiemmat kirjoitukset tosia, koska tuosta hän voi hyvinkin todentaa, että se ei pidä paikkaansa. Hmmmm. hiukka epätoivolta haiseva juttu :)

Jos tuo tarina on tosi, niin onko tuo neito myös ihastunut mieheesi? Kerroit, että nainen on rikkinäinen, on siis jollain tasolla myös muovattava, hyväksikäytettävä ihminen. En usko, että te olisitte paras apu hänelle. Ensinnäkin siksi, että miehesi on ihastunut ja toisekseen, en usko, että juuri sinä olet pätevä ketään auttamaan. Mitä jos tuo autettava joutuisikin epäsuosioosi?

Ja oletkos hiukan alentuva? Tuo nikki Lola Ramona kuittasi osuvasti: "ettei nainen ole fyysisesti kaunis, mihin sinä vertaat? Onhan miehesi kai aikoinaan sinuunkin ihastunut? Eli eihän se kauneus hänelle kovin paljon merkinne?"

Tuosta laatikkolainauksesta silmiini pisti "uhkaus": et tule pääsemään suosiooni. Jotenkin outoa. Kuinka oletat, että tuo nikki jolle sanasi osoitit, haluaa edes päästä suosioosi? Jos suosioosi sitten jotenkin joku onnistuu pääsemään, kuinka se näkyy? Entä epäsuosio -kuin se näkyy? Hassua kerrakseen. Tai surullista.

Viimeksi muokattu:
jatkan vielä. ...minä olen väsynyt sinuun ja sinun juttuihisi.

Osaatko lukea? Parisuhdepalstan vasemmassa reunassa lukee aihe ja aloittaja. Jos aloittajana on nikki "Vanha Noita", sillä Vanha Noita todennäköisesti kirjoittaa ketjussa.

Onko älykkyysosamääräsi enemmän kuin 90? Jos on, ymmärrät, että ihmisiä, joita ei halua lukea riviäkään, ei kannata käydä lukemassa.

Autan sinua sen verran, että muista myös livenä: Älä hakeudu sellaisten ihmisten seuraan, joiden kanssa et viihdy.

Jos haluat keskustella aiheestani, ole hyvä ja tee niin.

Jos tuo tarina on tosi, niin onko tuo neito myös ihastunut mieheesi? Kerroit, että nainen on rikkinäinen, on siis jollain tasolla myös muovattava, hyväksikäytettävä ihminen. En usko, että te olisitte paras apu hänelle. Ensinnäkin siksi, että miehesi on ihastunut ja toisekseen, en usko, että juuri sinä olet pätevä ketään auttamaan. Mitä jos tuo autettava joutuisikin epäsuosioosi?

Tuosta laatikkolainauksesta silmiini pisti "uhkaus": et tule pääsemään suosiooni.

Tarina on tosi juuri niin kuin sen kirjoitin. Eli annoin itseni ymmärtää niin. Luulen, että neitokainen on jo pidemmän aikaa (vuosia) ollut ihastunut mieheeni.

Autan nuoria tukemalla heitä. Meillä on ollut useita oppisopimusihmisiä ja työllistän nuoria mielelläni erilaisiin pikkujuttuihin koko ajan. Työllistän paikallisen kuntoutustyöpajan ihmisiäkin. En mikä mikään psykologi olekaan. Uskon työn ja sosiaalisen kanssakäymisen terapeuttiseen voimaan.
Istuskelen nuorten ja nuorten aikuisten kanssa illalla, yöllä ja aamuyöllä puuhahuoneessani juttelemassa ja pelaamassa korttia, kun ne kolkuttelee ovellamme. Melko usein.

Joo, tuo yksi minua jahtaava yksilö, joka ei ymmärrä pysyä erossa minusta, ei tule ikinä pääsemään suosiooni. Joten hänen kannattaa pysyä erossa minusta. Turhaa energian tuhlausta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä