Miehen takia olen k#sessa!

  • Viestiketjun aloittaja huijattu
  • Ensimmäinen viesti
kannanottaja
Miten helvetissä sulle ei oo tullu mitään muistutuksia ym. että mies maksaa lyhennystä, mutta sulta ei oo kuulunu mitään. Ja eikö ukko oo kehannu kunnolla käydä sun kaa keskustelua et miten se velka hoidetaan pois ettet sinä joudu vastuuseen. Voi vittu jos mulle kävis noin niin ukko ois entinen!! Mitähän sillä 1300 eurolla on kenties ostettu?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Miten helvetissä sulle ei oo tullu mitään muistutuksia ym. että mies maksaa lyhennystä, mutta sulta ei oo kuulunu mitään. Ja eikö ukko oo kehannu kunnolla käydä sun kaa keskustelua et miten se velka hoidetaan pois ettet sinä joudu vastuuseen. Voi vittu jos mulle kävis noin niin ukko ois entinen!! Mitähän sillä 1300 eurolla on kenties ostettu?
Miehellä on ollut suora veloitus sopimus tähän korttiin ja ne laskut ja tilitiedot on tulleet miehen nimellä, tuo summa on kai tullut pikku hiljaa kortti hakemus oli tehty maaliskuussa 2007, miehellä on ollut kai joku e-lasku homma niin ettei niitä paperi laskuja ole tullut. Tarkistin eilen miehen tilitiedot ja sillä oli se suoraveloitus ja e-lasku laitettu s-pankin kohdalle.
En tiedä enää mitään, voi jeesus mikä olo!
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Miten helvetissä sulle ei oo tullu mitään muistutuksia ym. että mies maksaa lyhennystä, mutta sulta ei oo kuulunu mitään. Ja eikö ukko oo kehannu kunnolla käydä sun kaa keskustelua et miten se velka hoidetaan pois ettet sinä joudu vastuuseen. Voi vittu jos mulle kävis noin niin ukko ois entinen!! Mitähän sillä 1300 eurolla on kenties ostettu?
Miehellä on ollut suora veloitus sopimus tähän korttiin ja ne laskut ja tilitiedot on tulleet miehen nimellä, tuo summa on kai tullut pikku hiljaa kortti hakemus oli tehty maaliskuussa 2007, miehellä on ollut kai joku e-lasku homma niin ettei niitä paperi laskuja ole tullut. Tarkistin eilen miehen tilitiedot ja sillä oli se suoraveloitus ja e-lasku laitettu s-pankin kohdalle.
En tiedä enää mitään, voi jeesus mikä olo!



Et tiennyt mitään tuosta suoraveloituksesta etukäteen mitään ? On sitten sulla rehellinen mies ! Kurjaa. Pitkään salannut tämmöisenkin asian. Miksi ei puhunut sulle mitään ennenkuin meni avamaan tiliä ? Tee opetus sille ja tee ilmoitus.
 
miepä
Tiedän tunteesi; olin itse myös lirissä yli 15v sitten. Silloinen avokki lupasi maksaa vuokrat yms. yhteiset jutut ja annoin hänelle rahana oman osuuden niistä ja lisäksi sinisilmäisenä olin takaamassa kahta hänen toiminimelleen otettua lainaakin. Kuitenkin jätti kaiken maksamatta, piilotti karhukirjeet ja asiat valkenivat vasta kun vouti oli ovella. MIKSI EI PANKISTAKAAN SOITETTU MINULLE, ETTÄ ASIAT OLI PÄIN PERSETTÄ!!!??? Laitettiin vaan kirjeitse huomautuksia huomautusten perään!!! En ymmärrä. Kaikenkaikkiaan jouduin maksamaan yli 40000 euroa hänen velkojaan. Vuonna 2005 kaikki oli maksettu ja mies oli ollut ex jo monta vuotta. Hän oli lakooninen valehtelija!
Ajattele positiivisesti: summa on kuitenkin pieni. Huolehdi, ettei päädy ulosottoon vaan ota vaikka kulutusluotto että et joudu ulosotetuksi ja saa maksuhäiriömerkintää. Velvoita ukkos maksamaan raha sinulle. Ja ota vakava keskustelu suhteenne tilasta; jos valehtelua ja väärinkäytöksiä jatkuu tai on enemmän kuin tämä s-pankkijuttu niin lopeta parisuhde, koska se vie vaan silloin sinut syvemmälle lokaan. Rakkaus ei riitä, jos toinen valehtelee kokoajan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Miten helvetissä sulle ei oo tullu mitään muistutuksia ym. että mies maksaa lyhennystä, mutta sulta ei oo kuulunu mitään. Ja eikö ukko oo kehannu kunnolla käydä sun kaa keskustelua et miten se velka hoidetaan pois ettet sinä joudu vastuuseen. Voi vittu jos mulle kävis noin niin ukko ois entinen!! Mitähän sillä 1300 eurolla on kenties ostettu?
Miehellä on ollut suora veloitus sopimus tähän korttiin ja ne laskut ja tilitiedot on tulleet miehen nimellä, tuo summa on kai tullut pikku hiljaa kortti hakemus oli tehty maaliskuussa 2007, miehellä on ollut kai joku e-lasku homma niin ettei niitä paperi laskuja ole tullut. Tarkistin eilen miehen tilitiedot ja sillä oli se suoraveloitus ja e-lasku laitettu s-pankin kohdalle.
En tiedä enää mitään, voi jeesus mikä olo!



Et tiennyt mitään tuosta suoraveloituksesta etukäteen mitään ? On sitten sulla rehellinen mies ! Kurjaa. Pitkään salannut tämmöisenkin asian. Miksi ei puhunut sulle mitään ennenkuin meni avamaan tiliä ? Tee opetus sille ja tee ilmoitus.
Mistä minä oisin tienny? minä oon luullu et meillä on pelkät etu kortit, en todellakaan oo aukaissu miehen laskuja, mies meillä on raha-asiat ja laskujen maksun hoitanu, minä oon kiikuttanu lasku kuoret avaamattomana työpöydälle ja mies on avannu ja laittanu maksuun, miten helvetissä minen oo mitään huomannu? en tiedä, eipä taida ukko enää tässä talossa raha-asioita hoitaa!
 
miepä
jos miehesi on teillä raha-asiat hoitanut, niin sinuna tarkistaisin kaikki muutkin laskut ja menoerät, että ne on tosissaan maksettu. Esim. vuokra/lainanlyhennys, vastike, sähkö, vesi, tv-maksu yms... perusjutut ainakin. nimittäin jos valehtelee yhdestä maksusta, niin tod.näk. on muitakin valheita olemassa.
onko miehelläsi peliongelma tms., eli on vinguttanut kortilla ostoksia ja tililtä rahat käyttänyt esim. peleihin? mihin ne rahat on menneet?
 
kannanottaja
Älä silti syyllistä ittees vaan pidä pää kylmänä. Teidän kylällä saattaa olla muutama muukin nainen samassa tilanteessa, jos siellä s-kaupalla on ollu joku tunnettuki "väärentäjä"..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja miepä:
jos miehesi on teillä raha-asiat hoitanut, niin sinuna tarkistaisin kaikki muutkin laskut ja menoerät, että ne on tosissaan maksettu. Esim. vuokra/lainanlyhennys, vastike, sähkö, vesi, tv-maksu yms... perusjutut ainakin. nimittäin jos valehtelee yhdestä maksusta, niin tod.näk. on muitakin valheita olemassa.
onko miehelläsi peliongelma tms., eli on vinguttanut kortilla ostoksia ja tililtä rahat käyttänyt esim. peleihin? mihin ne rahat on menneet?
Ei ole peli ongelmaa mutta mieheni "shoppailija" voi tuoda esim kukkia ilman syytä, ostelee lahjoja, omaan autoon hienouksia, ja luulen että myös ruokaan on mennyt osa, jos ei ole ollut rahaa käydä kaupassa on hän maksanut sillä kortilla.
Katsoin eilen tilitietoja, siis meillä on erilliset tilit mutta yhteiset rahat molemmilla käyttö oikeus ja ei näkynyt mitään erikoista olevan. En ole aijemmin miehen tiliä käynyt katsomassa kun eipä ole tarvetta ollut.
 
Turbulenssi
Alkuperäinen kirjoittaja miepä:
Hän oli lakooninen valehtelija!
Vähäeleinen valehtelija? Tarkoitit ehkä patologista valehtelijaa. Minulla on päinvastaista taipumusta: puhun totta silloinkin, kun se on selkeästi omien etujeni vastaista.

 
ap
Ja vielä kysyisin semmoista että:
Mitä jos tämä joka on hakemuksen hyväksynyt väittää oman perseensä pelastamiseksi että olen ollut sen hakemuksen täyttämässä? millä todistan ettei pidä paikkaansa? ja tuo allekirjoitus ei todellakaan ole lähellekkään samanlainen kuin minun niin riittääkö todisteeksi vain minun käsi ala näyte? miten minä todistan että se on väärennös, ei helvetti tämä voi olla tottakaan!

Kun tilasin sen kopion sieltä s-pankista niin silloinkaan mies ei sanonut sanaakaan siitä että minun allekirjoitus on väärennetty siihen paperiin.
 
kysy poliisilta
Poliisilla on keinot tutkia käsialanäytteitä, osaavat katsoa niistä asioita mitä tavalliset ihmiset ei osaa, ja sillä tavalla voidaan todistaa ettei käsiala ole sinun.

Jos tää työntekijä valehtelisi niin siitähän on tiedossa päivämäärä ja kellonaika että milloin se hakemus on tehty, niin ehkä voisit todistaa että olet ollut silloin toisaalla, tai kaupan videokamerassa ei näy sinua vaan pelkkä mies tms. Kyllä totuuden selvittämiseksi on keinot, älä huolehdi!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miepä:
jos miehesi on teillä raha-asiat hoitanut, niin sinuna tarkistaisin kaikki muutkin laskut ja menoerät, että ne on tosissaan maksettu. Esim. vuokra/lainanlyhennys, vastike, sähkö, vesi, tv-maksu yms... perusjutut ainakin. nimittäin jos valehtelee yhdestä maksusta, niin tod.näk. on muitakin valheita olemassa.
onko miehelläsi peliongelma tms., eli on vinguttanut kortilla ostoksia ja tililtä rahat käyttänyt esim. peleihin? mihin ne rahat on menneet?
Ei ole peli ongelmaa mutta mieheni "shoppailija" voi tuoda esim kukkia ilman syytä, ostelee lahjoja, omaan autoon hienouksia, ja luulen että myös ruokaan on mennyt osa, jos ei ole ollut rahaa käydä kaupassa on hän maksanut sillä kortilla.
Katsoin eilen tilitietoja, siis meillä on erilliset tilit mutta yhteiset rahat molemmilla käyttö oikeus ja ei näkynyt mitään erikoista olevan. En ole aijemmin miehen tiliä käynyt katsomassa kun eipä ole tarvetta ollut.

Mitäs jos nyt keskustelisitte asian läpi ennen kuin oikeuteen viet mitään. Summa voi olla hankala hoitaa, mutta ei nyt sentään kymmeniä tuhansia kuten tuolla ylempänä. Onhan raha mennyt kuitenkin... noh... osittain elämiseen. Joskus vain on niin että mies ajattelee että hänen pitäisi elättää perhe ja jos rahat on tiukalla voi kiusaus moiseen olla suuri. Ehkä hän ei ihan ymmärtänyt mihin jamaan sut voi saada.

Aika heppoisesti palstalaiset tässä kehottaa eroamaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
kuka se toinen nainen sitten on joka esittäny sua? onko mitään tietoo?
Ei välttämättä kukaan. Sopimusta tehnyt kaupanmyyjä on vain "oikaissut mutkissa" ja merkannut nuo kohdat (henkilöllisyyden tarkastus) ja ukko lyönyt nimen alle. On toiminut ohjeiden ja sääntöjen vastaisesti, muttei tajunnut että sillä voi olla näin suuret seuraukset.

Tälläisiä tapauksia saattaa olla pilmin pimein, mutta ne eivät tule päivän valoon.
oikeesti!!!! siis kamalaa :eek: jumankekka jos mulle noin tapahtuis...niin en tiedä mitä tekisin...törkeetä!!!! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
kuka se toinen nainen sitten on joka esittäny sua? onko mitään tietoo?
Niin en usko että siellä kukaan minua on esittänyt, niin pieni paikkakunta että kaikki tuntee toisensa
voi perkele!!!!! :eek:
siis jos se kaupan muija on tollain tehny niin ei sillä ole mitään korvien välissä tai muuallakaan
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysy poliisilta:
Jos tää työntekijä valehtelisi niin siitähän on tiedossa päivämäärä ja kellonaika että milloin se hakemus on tehty, niin ehkä voisit todistaa että olet ollut silloin toisaalla, tai kaupan videokamerassa ei näy sinua vaan pelkkä mies tms. Kyllä totuuden selvittämiseksi on keinot, älä huolehdi!
Tähän joudun kyllä toteamaan, että eivät taida noin kauaa valvontanauhoja säästellä.
Ellet ole ollut töissä kyseisenä hetkenä, niin sen todistaminen, että missä on ollut, menee kyllä todella hankalaksi.

Itse luottaisin siihen käsialanäytteeseen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miepä:
jos miehesi on teillä raha-asiat hoitanut, niin sinuna tarkistaisin kaikki muutkin laskut ja menoerät, että ne on tosissaan maksettu. Esim. vuokra/lainanlyhennys, vastike, sähkö, vesi, tv-maksu yms... perusjutut ainakin. nimittäin jos valehtelee yhdestä maksusta, niin tod.näk. on muitakin valheita olemassa.
onko miehelläsi peliongelma tms., eli on vinguttanut kortilla ostoksia ja tililtä rahat käyttänyt esim. peleihin? mihin ne rahat on menneet?
Ei ole peli ongelmaa mutta mieheni "shoppailija" voi tuoda esim kukkia ilman syytä, ostelee lahjoja, omaan autoon hienouksia, ja luulen että myös ruokaan on mennyt osa, jos ei ole ollut rahaa käydä kaupassa on hän maksanut sillä kortilla.
Katsoin eilen tilitietoja, siis meillä on erilliset tilit mutta yhteiset rahat molemmilla käyttö oikeus ja ei näkynyt mitään erikoista olevan. En ole aijemmin miehen tiliä käynyt katsomassa kun eipä ole tarvetta ollut.

Mitäs jos nyt keskustelisitte asian läpi ennen kuin oikeuteen viet mitään. Summa voi olla hankala hoitaa, mutta ei nyt sentään kymmeniä tuhansia kuten tuolla ylempänä. Onhan raha mennyt kuitenkin... noh... osittain elämiseen. Joskus vain on niin että mies ajattelee että hänen pitäisi elättää perhe ja jos rahat on tiukalla voi kiusaus moiseen olla suuri. Ehkä hän ei ihan ymmärtänyt mihin jamaan sut voi saada.

Aika heppoisesti palstalaiset tässä kehottaa eroamaan!
Siis asia menee oikeuteen siksi kun s-pankki ja perintä toimisto on minut sinne haastanut maksamattoman luotto kortti laskun vuoksi.Minulla on 12 päivää aikaa kiistää syyte tai haaste, joten millä perusteella minä sen kiistän jos mieheni vuoksi vaikenen ja siihen haasteeseen oli laitettu myös oikeuden käynti kulut sekä perintä toimiston korot joten maksettava summa olisi pienimmillään n1600e, mitään luottoja ei kodin hoidon tuella haeta joten ei minulla ole rahaa sitä maksaa eikä kerta summana miehelläkään joten aika kusessa lillun.
 
pyydä apua
Kotihoidontukelaisena saat ilmaista oikeusapua oikeusaputoimistosta. Soita sinne vielä tänään ja kysele neuvoa, heinäkuussa saattavat olla normaalia huonommin auki tms. Ei soittaminen ja lisätietojen kysely ole vielä miestäsi vastaan toimimista tms jos sellaista pelkäät.
 
kuule
nyt meet ja teet rikosilmoituksen. Nimmarin väärennös on petos. Tollaista äijää ei tässä talossa katteltas enää pätkääkään! Ja kantsii kait olla yhteydessä lakimieheen? Tottakai näkyy ero sun käsialanäyttees ja väärennöksessä. Ja syyllinen on myös se virkailija siellä pankissa kun ei ole tarkistanut henkilöllisyyttä. Oliko meihellä joku muu naikkonen sinun tilalla mukana siellä vai onko tuo paperi mennyt läpi ihan postitse?
 
ap
Kun se peritä toimiston kirje tuli minä soitin sinne ja selitin että kyseessä on joku virhe, sanoin miehelleni, mies sanoi että kyse on hänen kortistaan ja hänkään ei ymmärrä miten minä voin olla vastuussa siitä summasta ja mieheni sanoi soittavansa sinne itse ja hoitavansa asian, seuraavana päivänä hän sanoi hoitaneensa asian niin että se on yksin mieheni velka ja mies sen myös hoitaa. Mies esitti ettei muka tiennyt siitä rinnakkais kortista mitään tai kun kysyin miten voin olla yhteisvastuullinen niin hänkin sitä muka ihmetteli ja kokoajan se kusipää on tiennyt asian oikean laidan!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pyydä apua:
Kotihoidontukelaisena saat ilmaista oikeusapua oikeusaputoimistosta. Soita sinne vielä tänään ja kysele neuvoa, heinäkuussa saattavat olla normaalia huonommin auki tms. Ei soittaminen ja lisätietojen kysely ole vielä miestäsi vastaan toimimista tms jos sellaista pelkäät.
Peesaan. Voit varata vielä ajan sinne ja ottaa miehesi mukaan selvittämään asioiden kulkua. Asianajajat voi maksaa enemmän kuin velka summa on, oikeusaputoimisto neuvoo sua. Ja kiistää se haaste sun pitää sillä perusteella ettet ole asiasta tiennyt.
 
vieras
En nyt oikein käsitä.Tahalleenko mies on sinut kuseen saattanu koska noita velkoja saa tosiaan erissä s-pankkiin maksaa ja tuo velkasumma on kuitenki niin pieni että muutamalla kympillä olis pitäny vaan kk lyhentää.Että tahalleenko on jättänyt maksamatta vai mikähän on syynä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
nyt meet ja teet rikosilmoituksen. Nimmarin väärennös on petos. Tollaista äijää ei tässä talossa katteltas enää pätkääkään! Ja kantsii kait olla yhteydessä lakimieheen? Tottakai näkyy ero sun käsialanäyttees ja väärennöksessä. Ja syyllinen on myös se virkailija siellä pankissa kun ei ole tarkistanut henkilöllisyyttä. Oliko meihellä joku muu naikkonen sinun tilalla mukana siellä vai onko tuo paperi mennyt läpi ihan postitse?
SE on kai täytetty s-marketissa kun se on se s-pankki siis osuuskunta tai vastaava ja siellä myyjät on niitä jotka hyväksyy hakemuksen ja laittaa eteenpäin, luulisin. En usko että mukana on ketään ollut minua esittämässä kun tämä on niin pieni paikkakunta että kaikki tuntee toisensa, minäkin tunnen ne myyjät nimeltä ja ulko näöltä, harmi ettei sen hakemuksen hyväksyjän allekirjoituksesta saa selvää että kuka se on
 

Yhteistyössä