Miehen takia olen k#sessa!

  • Viestiketjun aloittaja huijattu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ymmärrän ap että ei ole potkinut miestään ulos..jos on avioliitossa ja pieniä lapsia niin kyllähän sitä kaikkensa yrittää että perhe pysyy koosssa ja varsinkin jos rakastaa miestään. Tosin vakava asia tämä on ja luottamus varmaan mennyt mutta käytännön asioita muuttamalla ehkä luottamus jossain vaiheessa pikkuhiljaa palautuu...tai sitten ei. mutta itse varmaan tekisin juuri niin kuin ap..eli hommaisin itselleni puhtaat paperit ja sen jälkeen ukko vaikka koeajalle jos rakkautta vaan tarpeeksi on. jokainen meistä joskus tekee virheitä ja toivottavasti ottaa myös opikseen niistä. Avioliitot nykypäivänä särkyy liian helposti
 
toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ymmärrän ap että ei ole potkinut miestään ulos..jos on avioliitossa ja pieniä lapsia niin kyllähän sitä kaikkensa yrittää että perhe pysyy koosssa ja varsinkin jos rakastaa miestään. Tosin vakava asia tämä on ja luottamus varmaan mennyt mutta käytännön asioita muuttamalla ehkä luottamus jossain vaiheessa pikkuhiljaa palautuu...tai sitten ei. mutta itse varmaan tekisin juuri niin kuin ap..eli hommaisin itselleni puhtaat paperit ja sen jälkeen ukko vaikka koeajalle jos rakkautta vaan tarpeeksi on. jokainen meistä joskus tekee virheitä ja toivottavasti ottaa myös opikseen niistä. Avioliitot nykypäivänä särkyy liian helposti
peesi
 
Alkuperäinen kirjoittaja mio:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja tsiisus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Mä just tajusin että olen kateellinen sulle ap! :kieh: SÄ saat mennä poliisiasemalla käymään ja SÄ saat katella siellä seksikkäitä poliiseja vaikka MINÄHÄN tuosta olen haaveillut vaikka kuinka pitkään,EPÄREILUA!!! |O |O Muistahan pitää näpit irti minun poliisista tai....! :kieh: ;)
:eek: onko sulla kaikki pöllöt vintillä ?
No sori :ashamed: Tää poliisi on vain nainut mua niin rankasti että on aivot jääneet sänkyyn jo aaaaajat sitten :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :ashamed: :whistle:
Siis tää Heila o ihan pihalla, oli syy sit missä tahansa. Yleensä ihmiset häpee sitä, että tapailevat varattua miestä. Sairas, joka täällä hehkuttaa, ja sit vastailee kaikilla palstoilla et " juu mulla ja mun miehellä on 2v ikäeroo", heh heh, mene jonnekin saamaan apua, ei poliisit enää auta.
Siis...???? :eek: :LOL: :LOL: Missähän vaiheessa minä olen muka sanonut että minulla ja poliisilla ois kahden vuoden ikäero? :LOL: :LOL: Nyt oot kyllä sekoittanut minut johonkuhun toiseen :D


 
öh
Alkuperäinen kirjoittaja kysynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
Alkuperäinen kirjoittaja maddy:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
siis mitäh? miehellä on s-pankin kortti jossa luottoa. ja sulle ottanut siihen rinnakkaiskortin?
sillon sun ei edes pitäis olla vastuussa tuosta velasta. ei rinnakkaiskortin haltija ole yhteisvastuullinen. rinnakkaiskortinhan voi saada lapsikin,eikä todellakaan ole vastuussa vanhempiensa raha-asoista vaikka korttia vinguttaisikin.
mulla on tuo kortti ja miehelläni rinnakkaiskortti. jos hän laittaa sen miinukselle menee maksut mun piikkiin,ei miehen. eli ei kuulosta nyt ihan todelta.
ainoastaan sillon olet vastuussa velasta jos olet ottanut sitä luottoa,eli omistat sen pääkortin. pelkällä rinnakkaiskortilla oot vaan sivukäyttäjä.
Itse asiassa mulla oli aikanaan isän rinnakkaiskortti (Visa) ja kun tulin täysi-ikäiseksi, minusta tuli yhteisvastuullinen kortinhaltija. Pankilta kun tätä kysyttiin (asia selvisi, kun isäni luottokorttivelka näkyi veroehdotuksessani puoliksi minun velkanani), he sanoivat, että täysi-ikäinen rinnakkaiskortin haltija on yhteisvastuullinen ja näin ollen velka on molempien. Liekö sama asia sitten S-pankillakin?
ihanko totta? no sitten oon väärässä. omituiselta tuntuu kyllä. täytyykin olla tarkkana tollasissa. eikös sitten rinnakkaiskortin haltijalla pidä myös olla luottotiedot kunnossa? eli tiedoton ei saa ees aviomiehensä korttiin rinnakkaiskorttia?
Kyllä S-pankissa on niin,että vain sen pääkortin haltija on vastuussa noista veloista,ei rinnakkaiskortin. Eli kyllä tää puppua on koko ketju
s-pankin sivuilta

"Yhteisvastuullinen kortinhaltija on rinnakkaiskortinhaltija, joka on vastuussa korttiin liittyvää
luottoa koskevien ehtojen noudattamisesta ja luoton takaisinmaksusta yhdessä pääkortinhaltijan
kanssa. "
 
ohhoi
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja tsiisus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Mä just tajusin että olen kateellinen sulle ap! :kieh: SÄ saat mennä poliisiasemalla käymään ja SÄ saat katella siellä seksikkäitä poliiseja vaikka MINÄHÄN tuosta olen haaveillut vaikka kuinka pitkään,EPÄREILUA!!! |O |O Muistahan pitää näpit irti minun poliisista tai....! :kieh: ;)
:eek: onko sulla kaikki pöllöt vintillä ?
No sori :ashamed: Tää poliisi on vain nainut mua niin rankasti että on aivot jääneet sänkyyn jo aaaaajat sitten :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :ashamed: :whistle:
Onkohan tuo poliisi pamputtanut Heilaa väärään päähän, ja rankasti?
 
No tota mä kyllä kovasti ihmettelen...
Sillä miehellä on täytynyt olla joku sun henkkari mukana että tähän on pystytty.
Mun muistaakseni jo aikana ennen pankkia, näissä lomakkeissa on täytynyt olla myös tieto siitä millä henkilöllisyys on todettu ja myös siihen hakemukseen tulee laittaa tieto siitä milloin tämä todistus menee vanhaksi tai milloin se on myönnetty.
Niin ja niissä täytyisi olla myös vastaanottajan nimenselvennys (tässä tapauksessa myyjän)

Ja enpä tosiaan minäkään usko että missään kaupassa on näin vanhoja videotallenteita että reilun vuoden takaista löytyis.
 
ja mua kans kiinnostaa miten tässä on käynyt...
oikeusaputoimistoon nyt heti asiakkaaks, ja rikosilmotus on kans tehtävä. tuo on rikos, ja sinun puolelta ei oo tapahtunut mitään väärää. jos jotain laskuja tulee perinnästä/ulosotosta ni oikeus - yms. käsittelyn ajaksi niitä pyyetään "jäädyttään" velat ja ku asia selviää (oikeudessa tms) ni sit aletaan velkoo sitä ketä pitääkin. meikä tietää kyl nää hommat, duunin puolesta, joten ei hätää, jos rikosilmotus tehtynä ja sit et kannattaa hakea oikeusapua. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alice:
Pienillä paikoilla on kyllä usein tyylinä kun ihmiset tunnetaan, ettei olla niin pikkutarkkoja, esim mun mies on monesti maksanut ostokset mun kortilla, jopa visalla (ihan mun luvalla kylläkin), vaikken ole ollut mukana. Todella helposti vois tulla väärinkäytöksiä, mut eipä ne näköjään sitä mieti.
Peesi
 
yks kans
huh.. hirveää että "meitä" on näin monta.. Multa meni luottotiedot ja melkein tuli häätökin miehen takia. Piilotteli kaikki laskut ja kaikki.. En ollut kotona kun haastemies oli käynyt jne..
Asia paljastui kun satuin olemaan kotona eräänä päivänä keskellä viikkoo ja heräsin ennen miestä ja hain heti postin, sattumalta. Sit alkoi jumalaton selvittely.. kaikki näytti olevan aivan myöhäistä.. kuinka olinkin ollut niin sinisilmäinen ja hölmö. Tein rikosilmoituksen jonka avulla sain luottotietoni korjattua, myös vuokranantaja oli ymmärtäväinen.. Loppu hyvin kaikki hyvin!
 

Yhteistyössä