Miehen takia olen k#sessa!

  • Viestiketjun aloittaja huijattu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kysy poliisilta:
Poliisilla on keinot tutkia käsialanäytteitä, osaavat katsoa niistä asioita mitä tavalliset ihmiset ei osaa, ja sillä tavalla voidaan todistaa ettei käsiala ole sinun.

Jos tää työntekijä valehtelisi niin siitähän on tiedossa päivämäärä ja kellonaika että milloin se hakemus on tehty, niin ehkä voisit todistaa että olet ollut silloin toisaalla, tai kaupan videokamerassa ei näy sinua vaan pelkkä mies tms. Kyllä totuuden selvittämiseksi on keinot, älä huolehdi!
Tämä tuli heti minullakin mieleen! Ainahan ne hakemukset pitää allekirjoittaa siellä kaupassa ja onhan siellä vaikka kuinka monta kameraa!!!Siitä saat itelles vedenpitävän todisteen ettet ole paikalla ollut!!!! :wave: :wave: Ja näkee kait ne jostain tiedoista päivämäärät ja kellonajat millon ja mihin aikaan sitä korttia on käytetty ja millä kassalla,siitäkin on varmasti videotallennetta ettet se sinä edes ole kertaakaan ollut joka on sitä korttia käyttänyt!!! Mene ihmeessä sinne poliisilaitokselle äläkä surkuttele itseäs netissä!!!! :eek: :wave:
 
vieras
Kokemuksesta voin kertoa että ei siellä sinua ole välttämättä edes kyselty.Mies täyttänyt lapun ja vienyt sen s-markettiin ja sieltä se on laitettu eteenpäin.Jos on pieni paikkakunta ja ihmiset ja pariskunnat tunnetaan niin ei siellä mitään henkkareita kysellä.
 
ap
Heila:
Liekö sulla hyviä ideoita miten minä täältä korvesta nyt lähden lasten kanssa 70km:n päähän poliisille ilman autoa? Julkisilla ? niin millä julkisilla sinne 70km:n päähän taitaa aamulla yks linja-auto mennä.
Me asutaan Kainuussa ja täällä on poliisi joka vastaa ylä-kainuun alueesta , meistä katsottuna aika kaukana.

Joten säälin ja itken täällä netissä kun en tänään muutakaan voi!
Ja jos joku tuttu tunnistaa kirjoituksista niin terveisiä täältä korvesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Heila:
Liekö sulla hyviä ideoita miten minä täältä korvesta nyt lähden lasten kanssa 70km:n päähän poliisille ilman autoa? Julkisilla ? niin millä julkisilla sinne 70km:n päähän taitaa aamulla yks linja-auto mennä.
Me asutaan Kainuussa ja täällä on poliisi joka vastaa ylä-kainuun alueesta , meistä katsottuna aika kaukana.

Joten säälin ja itken täällä netissä kun en tänään muutakaan voi!
Ja jos joku tuttu tunnistaa kirjoituksista niin terveisiä täältä korvesta.
No oletko edes soittanut poliisille?Sekin auttas jo paljon sinua itseä että saisit asian alkuun =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Heila:
Liekö sulla hyviä ideoita miten minä täältä korvesta nyt lähden lasten kanssa 70km:n päähän poliisille ilman autoa? Julkisilla ? niin millä julkisilla sinne 70km:n päähän taitaa aamulla yks linja-auto mennä.
Me asutaan Kainuussa ja täällä on poliisi joka vastaa ylä-kainuun alueesta , meistä katsottuna aika kaukana.

Joten säälin ja itken täällä netissä kun en tänään muutakaan voi!
Ja jos joku tuttu tunnistaa kirjoituksista niin terveisiä täältä korvesta.
No oletko edes soittanut poliisille?Sekin auttas jo paljon sinua itseä että saisit asian alkuun =)
En ole soittanut vielä, aijon ensin kuunnella ne miehen kootut selitykset kun hän tulee töistä joten en soitakkaan vielä tänään, ja taatusti saa mies lähteä sinne kyttikselle minun mukaan tämän sotkun selvittämään.
 
vieras

Voithan sinä soittaa puhelimella poliisille, ja he neuvovat asiassa eteenpäin puhelimen välityksellä, ei kaikkea ole pakko hoitaa kasvokkain. Poliisi kertoo myös jos sinun on mahdollista hoitaa asiaa netin kautta, rikosilmoituksiahan voi tehdä netissäkin joistakin asioista. Täällä olevien neuvot ei kuitenkaan ole asiantuntijoiden neuvoja, helpoiten saisit vastaukset sinua askarruttaviin kysymyksiin soittamalla asiantuntijoille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voithan sinä soittaa puhelimella poliisille, ja he neuvovat asiassa eteenpäin puhelimen välityksellä, ei kaikkea ole pakko hoitaa kasvokkain. Poliisi kertoo myös jos sinun on mahdollista hoitaa asiaa netin kautta, rikosilmoituksiahan voi tehdä netissäkin joistakin asioista. Täällä olevien neuvot ei kuitenkaan ole asiantuntijoiden neuvoja, helpoiten saisit vastaukset sinua askarruttaviin kysymyksiin soittamalla asiantuntijoille.
Noissa netin kautta tehtävissä rikosilmoituksissa voi mennä kuukausia ennenkuin se ilmoitus päätyy edes oikealle poliisiasemalle.....Että suosittelen että joko soitat tai käyt poliisiasemalla :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Heila:
Liekö sulla hyviä ideoita miten minä täältä korvesta nyt lähden lasten kanssa 70km:n päähän poliisille ilman autoa? Julkisilla ? niin millä julkisilla sinne 70km:n päähän taitaa aamulla yks linja-auto mennä.
Me asutaan Kainuussa ja täällä on poliisi joka vastaa ylä-kainuun alueesta , meistä katsottuna aika kaukana.

Joten säälin ja itken täällä netissä kun en tänään muutakaan voi!
Ja jos joku tuttu tunnistaa kirjoituksista niin terveisiä täältä korvesta.
No oletko edes soittanut poliisille?Sekin auttas jo paljon sinua itseä että saisit asian alkuun =)
En ole soittanut vielä, aijon ensin kuunnella ne miehen kootut selitykset kun hän tulee töistä joten en soitakkaan vielä tänään, ja taatusti saa mies lähteä sinne kyttikselle minun mukaan tämän sotkun selvittämään.
No jos olet päätynyt kuuntelemaan hänen ruikutuksiaan niin tuskin edes poliisia "sotket" koko asiaan......Vai..... :whistle: Ja joo,sinun asiasi on mutta jotenkin mua aina ihmettyttää että miten ihmiset tuntuu pelkäävän poliisia eikä selviä rikostapauksia(kuten tässä ) uskalleta edes poliisille ilmoittaa! :eek: :/
 
ap
Kuitenkin kuten olen jo sanonut niin odotan että saadaan ensin miehen kanssa puhuttua tämä asia, haluan kuulla hänen selityksensä.

Ja tuskin mitään avioeroa tästä tulee mutta se on varmaa että mies ei hoida mitään raha asioita enää meillä.
Ja miehen puolesta en syitä niskoilleni ota, joka tapauksessa käräjä oikeudelle lähtee selvitys minun osallisuudestani en aijo keksiä mitään että mies pääsisi pälkähästä tosi asiat sinne menee, suuttukoon mies, mutta tämä asia ei jää tähän!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuitenkin kuten olen jo sanonut niin odotan että saadaan ensin miehen kanssa puhuttua tämä asia, haluan kuulla hänen selityksensä.

Ja tuskin mitään avioeroa tästä tulee mutta se on varmaa että mies ei hoida mitään raha asioita enää meillä.
Ja miehen puolesta en syitä niskoilleni ota, joka tapauksessa käräjä oikeudelle lähtee selvitys minun osallisuudestani en aijo keksiä mitään että mies pääsisi pälkähästä tosi asiat sinne menee, suuttukoon mies, mutta tämä asia ei jää tähän!
Ja "suuttukoon mies"..... :eek: :eek: Voi elämän kevät!!! :headwall: Ukkos on vienyt sulta luottotiedot ja sä kuset housussa siellä pelkäät että ukkos suuttuu jos ilmoitat asian eteenpäin!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :headwall: Ei voi kyllä muuta sanoa kuin että eipä tarvi ihmetellä miten ukkos noin käyttäytyy kun on siihen näköjään oikein vaimon lupakin :saint:
 
Onko
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuitenkin kuten olen jo sanonut niin odotan että saadaan ensin miehen kanssa puhuttua tämä asia, haluan kuulla hänen selityksensä.
Onko olemassa joku hyvä selitys sille, että on väärentänyt nimikirjoituksesi ja valehdellut päin naamaa kun suoraan kysyit. Ja tieten tahtoen saattanut sinut vaikeuksiin.
 
Hm
Jotenkin hankala uskoa että jos mies on valmis väärentämään vaimonsa allekirjoituksen, niin ainoa hämärähomma olisi joku S-tilivelka. Jos olisin sinä niin menisin juosten tarkistamaan kaikki mahdolliset tiliotteet, laskunmaksut, talousasiat. Ja ottaisin oman, erillisen tilin. Ja varmistaisin ettei mies ole minun nimissäni muualle availlut tilejä tai tilannut luottokortteja tai ottanut vippejä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Noissa netin kautta tehtävissä rikosilmoituksissa voi mennä kuukausia ennenkuin se ilmoitus päätyy edes oikealle poliisiasemalle.....Että suosittelen että joko soitat tai käyt poliisiasemalla :wave:
Mutta jos poliisin kanssa on puhelimitse yhteydessä niin luulisi että tästäkin voi tehdä poikkeuksia.

Itse en päässyt käymään eräässä toimistossa vaikka olisi pitänyt, joten soitin sinne, selitin asiani ja kysyin voisinko lähettää tarvittavat tiedot yleisellä lomakkeella ja tämä sopi heille. Lomakkeen lähettämisen jälkeen odotin hetken, soitin uudestaan ja henkilö puhelimessa kaiveli jostain lomakejonosta sen minun lomakkeeni esille ja asia hoitui eteenpäin.
 
ap
Heila:
Mä en pelkää miestäni ja housuun en oo kussu sitten lapsuuden jälkeen,
tuo suuttukoon mies tarkoittaa lähinnä sitä että mies tulee suuttumaan siitä että teen tästä poliisi asian ja tiedän mieheni yrittävän kaikkensa että lakaisisin tämän maton alle, hän tulee kiristämään, uhkailemaan erolla ynnä muuta paskaa kun hän kuulee miten aijon tämän hoitaa,
mutta en todellakaan häntä pelkää mutta tunnen hänet ja osaan arvata reaktion
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Heila:
Mä en pelkää miestäni ja housuun en oo kussu sitten lapsuuden jälkeen,
tuo suuttukoon mies tarkoittaa lähinnä sitä että mies tulee suuttumaan siitä että teen tästä poliisi asian ja tiedän mieheni yrittävän kaikkensa että lakaisisin tämän maton alle, hän tulee kiristämään, uhkailemaan erolla ynnä muuta paskaa kun hän kuulee miten aijon tämän hoitaa,
mutta en todellakaan häntä pelkää mutta tunnen hänet ja osaan arvata reaktion
Ahaa,no selvä sitten :wave: ;) Mutta tiedätkös,minäkin asun Kainuussa Ylä-Kainuun alueella ja mielihyvin voin sun puolesta käydä selvittään tuon asian poliisiasemalla :p :p Sanon vain että ystävän puolesta tulin kun hän korven keskellä asuu :whistle: Mitäs sanot,kelpaisko tuollanen järjestely? :p :p :LOL:
 
ap
ja vielä Heilalle:
Minä tunnen mieheni, hän on aina harrastanut vastuun pakoilua, minä tiedän että hän yrittää selittää tämän minulle niin etten nostaisi meteliä, minä tiedän että hän tekee kaikkensa jotta jättäisin asian viemättä eteen päin.
Mutta minä en ole mikään tossu alla eläjä tai mikään lapanen, mieheni on hoitanut raha asiat tähän asti hyvin ja minulla ei ole ollut mitään syytä häntä epäillä.
 
Mistäs
Jos se on sen nimen väärentäny siihen paperiin, niin mistäs tiedät ettei oo väärentäny vaikka valtakirjaa, jossa muka annat luvan sun puolesta avata tilejä ja tilailla kortteja.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Heila:
Mä en pelkää miestäni ja housuun en oo kussu sitten lapsuuden jälkeen,
tuo suuttukoon mies tarkoittaa lähinnä sitä että mies tulee suuttumaan siitä että teen tästä poliisi asian ja tiedän mieheni yrittävän kaikkensa että lakaisisin tämän maton alle, hän tulee kiristämään, uhkailemaan erolla ynnä muuta paskaa kun hän kuulee miten aijon tämän hoitaa,
mutta en todellakaan häntä pelkää mutta tunnen hänet ja osaan arvata reaktion
Ahaa,no selvä sitten :wave: ;) Mutta tiedätkös,minäkin asun Kainuussa Ylä-Kainuun alueella ja mielihyvin voin sun puolesta käydä selvittään tuon asian poliisiasemalla :p :p Sanon vain että ystävän puolesta tulin kun hän korven keskellä asuu :whistle: Mitäs sanot,kelpaisko tuollanen järjestely? :p :p :LOL:

En usko että voit minun puolesta tämän hoitaa, mutta kyyti sinne kyttikselle kelpaa hyvin tai lapsen likka siksi aikaa, mutta tänään en sinne kerkiä, ja kyllä se taitaa mies olla joka minut sinne kyttikselle vie, miehen on parempi kerrankin ottaa vastuu teoistaa ja näyttää että on mies eikä mikään kitisevä pikku paska.
Minä en sitä kestä jos hän tässäkin asiassa yrittää livetä vastuusta.
 
vieras vaimo
On teillä suhde, huhhuh. Tollaisen tempun jälkeen aika monessa perheessä miehen matkalaukku olisi pakattu ja pistetty odottamaan ukkoa kotiin, kotioven ulkopuolelle. miehes on väärentänyt nimikirjoituksesi, huijannut ja valehdellut. Mitä sä vielä täälllä selittelet kuuntelevasi miehen selityksiä ja, ettei ole eron paikka jne. Jos ei ole eron paikka, pitäisi kuitenkin jokin aikalisä ottaa ja pistää ukko kuriin ja järjestykseen! Älä ole lattiamatto hyvä nainen!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mistäs:
Jos se on sen nimen väärentäny siihen paperiin, niin mistäs tiedät ettei oo väärentäny vaikka valtakirjaa, jossa muka annat luvan sun puolesta avata tilejä ja tilailla kortteja.
En tiedäkkään, mutta luulen että joku muukin firma olis mua vastuuseen vetämässä jos hän ois mun nimellä nuita enemmänkin tehnyt ja jättänyt maksamatta.
Se on selvää että kaikki paperit olen käynyt nyt läpi ja mitään en oo löytänyt enkä miehen tililtä mitään löytänyt joten sen tulen näkemään alkaako kukaan muu minulta laskuja karhuamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Rikos tuo on! Ei ne saisi antaa sitä rinnakkaiskorttia muulle kun sulle eli siis sun pitää olla henkilökohtaisesti paikalla ja esittää henkilötodistus ennenkö sen kortin saa...

Tuli tuossa mieleen että jos se sun kortti on kerran rinnakkaiskortti niin eikö se ole kuitenkin miehesi velka eikä sun?
siis mä kyl tein netissä ihan ite miehelle rinnakkasikortti hakemuksen ja muutoinkaan en oo koskaan mitään allekirjoittanu. Netissä vaan tein koko hakemuksen. Itelläni on kuitenkin tuo tiliominaisuudella varustettu ja rinnakkaiskorttiin en sitä ees saanut silloin...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vaimo:
On teillä suhde, huhhuh. Tollaisen tempun jälkeen aika monessa perheessä miehen matkalaukku olisi pakattu ja pistetty odottamaan ukkoa kotiin, kotioven ulkopuolelle. miehes on väärentänyt nimikirjoituksesi, huijannut ja valehdellut. Mitä sä vielä täälllä selittelet kuuntelevasi miehen selityksiä ja, ettei ole eron paikka jne. Jos ei ole eron paikka, pitäisi kuitenkin jokin aikalisä ottaa ja pistää ukko kuriin ja järjestykseen! Älä ole lattiamatto hyvä nainen!
En tiedä miten tämän "huh huh" suhteen selittäisin, Tämä on ensimmäinen kerta kun näin käy, ja jos minusta on kiinni niin myös viimeinen. Onko todella niin että pitäis pakata laukut kyselemättä ja rikkoa perhe? Mitä minä sanon lapsille? että isi huijas äitiä niin se nukkuu nyt koirankopissa? Eikö avioliitossa asioista ja siitä miten tämmöisen jälkeen edetään, pitäisi keskustella yhdessä?
On minulla oikeus kuulla ne selitykset ja hänellä on valitettavasti velvollisuus vastaukset minulle antaa.
Ehkä minulla on liian korkea paskan sieto kyky tai jotain, luulen kuitenkin että mies jotain oppii kun on väärennös syyteestä kusessa, tai minä ainakin oppisin.
 
Mä just tajusin että olen kateellinen sulle ap! :kieh: SÄ saat mennä poliisiasemalla käymään ja SÄ saat katella siellä seksikkäitä poliiseja vaikka MINÄHÄN tuosta olen haaveillut vaikka kuinka pitkään,EPÄREILUA!!! |O |O Muistahan pitää näpit irti minun poliisista tai....! :kieh: ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Mä just tajusin että olen kateellinen sulle ap! :kieh: SÄ saat mennä poliisiasemalla käymään ja SÄ saat katella siellä seksikkäitä poliiseja vaikka MINÄHÄN tuosta olen haaveillut vaikka kuinka pitkään,EPÄREILUA!!! |O |O Muistahan pitää näpit irti minun poliisista tai....! :kieh: ;)

Me ei tunneta samoja poliiseja, tai sitten sinne on tullut uutta "kalustoa" kun yhtään seksikästä kyttää en oo tuolla asemalla nähnyt: kaikki kenen kanssa olen asioinut on olleet viidenkympin ja haudan välissä,
Saat pitää vaikka ne kaikki minun puolesta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Mä just tajusin että olen kateellinen sulle ap! :kieh: SÄ saat mennä poliisiasemalla käymään ja SÄ saat katella siellä seksikkäitä poliiseja vaikka MINÄHÄN tuosta olen haaveillut vaikka kuinka pitkään,EPÄREILUA!!! |O |O Muistahan pitää näpit irti minun poliisista tai....! :kieh: ;)
että sä oot lapsellinen
 

Yhteistyössä