Miehen pomo kieltää minua menenmästäö miehen työpaikalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on tapana käydä siellä kerran tai pari päivässä lasten kanssa. Yleensä silloin kun tiedän mieheni menevän tauolle. Mies sanoi että pomon mielestä se ei ole sopivaa päivittäin. Soittaisinko pomolle ja sanon että meidän on saatava tavata miestä ja lasten isää?Yhteistä aikaa muutenkin vähän kun mies on töissä 8-16!ma-pe!

:o ........... :laugh:

Missähän tuo miehesi on töissä kun sinne ulkopuoliset pääsee. Mieheni työpaikalle ei kyllä pääse kuin henkilökortilla. Kyllä pitäisi kestä tuo 8 tunnin ero päivässä.Miehelläsihän on ihan normaali työpäivä ja viikonloput vapaana. Ei ole kyllä tullut mieleenkään, että olisin lähtenyt lasten kanssa miehen työpaikalle. Epäilen kyllä, että tämän täytyy olla provo.

Oih... ei saa naurattaa näin kauhiasti. Supistellee jo muutenki niin paljon! Ja on sitäpaitti hankala kiemurrella lattialla tämän mahan kans...
a065.gif

ei kaikki työpaikat ole perheen kanssa seurustelua varten. Kohtuuttomalta voi ap:sta tuntua, mutta jos jokaisen työntekijän perhe lamppaisi siellä pari kertaa päivässä...
Miksi muuten pitäisi käydä siellä? Me kyllä aikanaan pärjättiin vallan hyvin ja pärjätään nytkin kun molemmat on töissä eikä edes joka päivä tekstariakaan kesken päivän vaihdeta jos ei vaikka jotakin kauppa-asiaa sovita niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
Eiks teillä oo sellasta vierailuaikaa siellä työpaikalla?

No ei ole ei :(Mut ajattelin ettei tauoilla meno niin haittaa ketään. On miehelläkin seuraa. En tiedä sen työkavereiden taustoja joten en halua sille huonoa seuraa.

pidä hyvä huoli miehestäsi, ajatella jos tauoilla hän saa huonoja vaikutteita työkavereiltaan.

tai työelämä opettaa että työpäivä on työntekoa varten?!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Nii just, kyl pitäs olla, eikös se oo ihan lakisääteinen? Törkeetä pomolta, todellakin, ei se paljon ajattele... By the way ap, mimmoin ilma porvoossa?

Porvoossa?Me olemme Ypäjältä!

Jos miehes on tallimestarina hevosopistolla, niin on syytäkin käydä peräänkatsomassa!

Nii-in, tiedä mitä siellä touhuaa tauoilla, heinäkasassa... ;) :laugh:

minulla kyllä tuli mieleen eläimiinsekaantuminen ja mietiskelin että miten se hevosten kanssa toimisi :laugh:

Miedän isännällä samat työajat, ja pomo pirulainen kun on antanut sellaset hommat ukolle että on millon missäkin, ettei päästä tauoilla käymään. :D

No tota, eipä oo itelle tullu ees mieleen et menis käymään... :whistle: Mä oon sit kai huono vaimo. :D

Minusta voisit sanoa miehesi pomolle, että alkaa katteleen uutta työpaikkaa. Onhan se nyt jo merkillistä, jos nykypäivänä ei vaimo saa ukkoaan työpaikalla vahtia Perkeles, kohta ne alkaa maksaa ukolles siellä työpaikalla jotain rahaakin, jos et oo kärppänä. Jeesusteippiä vaan ukolle ranteisiin ja nilkkoihin, sit nostat sen varaston hyllylle ja annat olla siinä pari tuntia. Johan on ihme äijä, jos ei se aktiviteetti päivässä riitä.

No ei ole ei :(Mut ajattelin ettei tauoilla meno niin haittaa ketään. On miehelläkin seuraa. En tiedä sen työkavereiden taustoja joten en halua sille huonoa seuraa.

Voi ei... :laugh:
Kiitos aamunauruista!*pyyhkii kyyneliä silmistä*

Yhteistyössä