Miehen naispuolinen fb-kaveri

  • Viestiketjun aloittaja "mustis"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Entä jos se nainen ei oikeasti ajattele ap:n miestä missään lakanoihin liittyvässä merkityksessä?

"Komea mies, mutta en TODELLAKAAN halua tietää mitä kaksistanne touhuatte!"
 
"hmmm"
No ei kukaan järkevä kirjoita varatulle että ootpas namupala. Kas kun ei vielä sydäntä laittanut perään. Kyllä tommosessa on aina joku taka-ajatus. Tuollaisia ämmiä ikävä kyllä on ja jos se mies sen valitsee niin anna mennä.
 
hhmm
Mun mies poisti yhden naiskaverinsa facesta, kun tiesi että mua ärsytti se tyyppi... =) Mun mielestä se oli niin oikein hyvä. En tykkäis jos oisin ap, että mun miehen kuvia joku toinen nainen kommentois noin...
 
Kepsis
Miksi oi miksi pitäisi kommentoida yhtään mitään tai noteerata edes koko asiaa, ei voi ymmärtää tuollaista totaalista maalaisjärjen puuttumista. Kontrolloikaa toki puolisoidenne sosiaalisia kontakteja sairaalloisen mustasukkaisuuden vallassa, sillähän taataan kestävä pitkä suhde, vai miten se menikään?
 
"mustis"
[QUOTE="hmmm";25943224]No ei kukaan järkevä kirjoita varatulle että ootpas namupala. Kas kun ei vielä sydäntä laittanut perään. Kyllä tommosessa on aina joku taka-ajatus. Tuollaisia ämmiä ikävä kyllä on ja jos se mies sen valitsee niin anna mennä.[/QUOTE]

ikävä kyllä, huomasin toisen kuvan johon tää nainen oli kommentoinut : nam <3

:/
 
Kepsis
[QUOTE="mustis";25943310]ikävä kyllä, huomasin toisen kuvan johon tää nainen oli kommentoinut : nam <3

:/[/QUOTE]

Auttaisikohan se että kohtelisit ukkoasi kuin aikuista ja antaisit itse hoitaa asian niin kuin parhaaksi näkee. Tai olla hoitamatta. Ei se suhde muutu kestävämmäksi sillä että vartioit toista, se tekee vaan sinun elämästä hyvin ahdistavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Blue
Ou mai gaad!!! Ja aina vaan paranee nää ketjut. Edelliseen ketjuun jo kirjoitin että miten nää on näin tyhmiä nää ketjut tänään. Nyt en enää kykyene kuin huokailemaan naisten epävarmuutta...
 
no itse olen jo yli 40 vuotias ja onneksi meillä ei facea olekkaan mutta kyllä vit.uttas muakin jos naiset alkas kuolaamaan palstalla hyi olkoon. olen kyllä eri mustasukkainen ihminen ja mun mies kuuluu vaan mulle ja kaikki tollanen flirttailu vaan etoo
 
no itse olen jo yli 40 vuotias ja onneksi meillä ei facea olekkaan mutta kyllä vit.uttas muakin jos naiset alkas kuolaamaan palstalla hyi olkoon. olen kyllä eri mustasukkainen ihminen ja mun mies kuuluu vaan mulle ja kaikki tollanen flirttailu vaan etoo
No eihän se mies välttämättä edes voi sille mitään. Facessa nyt ehkä, mutta palstalta ei voi poistaa ketään.
 
höh miksei
[QUOTE="mustis";25943395]niin no tuotakin tuli hetki sitten ajateltua ja sehän olisi tietenkin pahempi. :D

mutta minkälainen horo kommentoi sydän/namupalakommentteja varatun ihmisen kuviin?

vai harrastaako täälläkin osa sellaista?[/QUOTE]

Tietty.

Jos mä haluan jonkun miehen, niin mikäs haitta se seurustelukumppani siinä on. Ei ainakaan este, korkeintaan hidaste...

Jos miehellä ja hänen vakipanollaan on yhteisiä lapsia, pidän näppini erossa. Muuten saalistan, tietty.
 
[QUOTE="mustis";25943395]niin no tuotakin tuli hetki sitten ajateltua ja sehän olisi tietenkin pahempi. :D

mutta minkälainen horo kommentoi sydän/namupalakommentteja varatun ihmisen kuviin?

vai harrastaako täälläkin osa sellaista?[/QUOTE]

No, jos se on altistunut liikaa Marco Bjuströmille. Tietysti jos tähän ketjuun käytetyn ajan käyttäisi esim suihinottoon niin sekin saattaisi omalla tavallaan auttaa asiaa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
viras
Vai että oikein horo. Et säkään ap ihan älykästä vaikutelmaa itsestäsi anna, kun nimittelet itsellesi täysin tuntemattomia ihmisiä horoiksi ja munahaukoiksi vain sillä perusteella, että se KOMMENTOI jonkun kuvaa!!

Mäkin kommentoin kerrankin erään miespuolisen työkaverini kuvaa, jotain että ootpas komea tai onpas hyvin onnistunut kuva tms. Ja siis mulla ei siinä todellakaan mitään taka-ajatuksia, kuva vain oli hyvin onnistunut ja työkaveri siinä ihan erinäköinen kuin normaalisti arjessa. Samoin viimeksi eilen laitoin serkkuni miehen linkittämään juttuun kommentiksi sydämen, eikä siinäkään todellakaan ollut mitään taka-ajatuksia. Sydän oli tarkoitettu sekä miehelle että serkulleni, jotka ovat edelleen ihanasti rakastuneita toisiinsa kymmenen vuoden jälkeenkin.

Mutta koska mäkin olen nyt sun mielestä horo, niin toivon että keksit jotain oikein nasevaa jatkokommenttia sinne faceen. Toivonmukaan sun miehesi tajuaa pian, millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä.
 
"mustis"
Vai että oikein horo. Et säkään ap ihan älykästä vaikutelmaa itsestäsi anna, kun nimittelet itsellesi täysin tuntemattomia ihmisiä horoiksi ja munahaukoiksi vain sillä perusteella, että se KOMMENTOI jonkun kuvaa!!

Mäkin kommentoin kerrankin erään miespuolisen työkaverini kuvaa, jotain että ootpas komea tai onpas hyvin onnistunut kuva tms. Ja siis mulla ei siinä todellakaan mitään taka-ajatuksia, kuva vain oli hyvin onnistunut ja työkaveri siinä ihan erinäköinen kuin normaalisti arjessa. Samoin viimeksi eilen laitoin serkkuni miehen linkittämään juttuun kommentiksi sydämen, eikä siinäkään todellakaan ollut mitään taka-ajatuksia. Sydän oli tarkoitettu sekä miehelle että serkulleni, jotka ovat edelleen ihanasti rakastuneita toisiinsa kymmenen vuoden jälkeenkin.

Mutta koska mäkin olen nyt sun mielestä horo, niin toivon että keksit jotain oikein nasevaa jatkokommenttia sinne faceen. Toivonmukaan sun miehesi tajuaa pian, millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä.
olipa huono provo. kyllä minusta jotain epäilyttävää on kommentissa: "nam <3" joka on suunnattu varatulle miehelle.
 
Mäkään en ymmärrä tuota horoksi kutsumista.

Toivon, ettei yksikään mies tai nainen luopuisi ystävistään uuden seurustelukumppanin takia vain siksi, että seurustelukumppani on sairaalloisen mustasukkainen & vainoharhainen, ja ko. ystävät ovat mukamas väärää sukupuolta. Sen pitää riittää, että on luottamuksen arvoinen.
 
  • Tykkää
Reactions: moekoe ja Lex
"..."
[QUOTE="mustis";25943495]olipa huono provo. kyllä minusta jotain epäilyttävää on kommentissa: "nam <3" joka on suunnattu varatulle miehelle.[/QUOTE]

2 kk on todella lyhyt aika. Jos ette edes noin suhteen alkuvaiheessa sovi toisillenne, anna miehen mennä. On sellainenkin mahdollisuus, ettei mies ole sinun kanssasi tosissaan ja hänen kaveripiirinstä tietää asian. Jos niin on, sille ei oikein mitään voi kuin katsoa tilanne loppuun ja etsiä seuraava ehdokas.
 
"mustis"
[QUOTE="...";25943535]2 kk on todella lyhyt aika. Jos ette edes noin suhteen alkuvaiheessa sovi toisillenne, anna miehen mennä. On sellainenkin mahdollisuus, ettei mies ole sinun kanssasi tosissaan ja hänen kaveripiirinstä tietää asian. Jos niin on, sille ei oikein mitään voi kuin katsoa tilanne loppuun ja etsiä seuraava ehdokas.[/QUOTE]

miehen aloitteesta tää suhde kyl alkoi, niin en millään uskoisi etteikö hän tosissaan ole.
 
Kepsis
[QUOTE="mustis";25943495]olipa huono provo. kyllä minusta jotain epäilyttävää on kommentissa: "nam <3" joka on suunnattu varatulle miehelle.[/QUOTE]

Onhan tuokin tapa käsitellä jotain mitä ei halua kuulla, leimaa provoksi.
 

Yhteistyössä