Miehen naispuolinen fb-kaveri

  • Viestiketjun aloittaja "mustis"
  • Ensimmäinen viesti
"mustis"
Miehen fb-kaveri (sinkkunainen) kommentoi miehen kuvaan näin: "aika namupala ;) ", vaikka tietää, että on varattu mies, ja se lukee siellä bookissakin!

pitäisikö huolestua?! oon kyl nopeasti kiehahtavaa tyyppiä niin saatan pahasti ylireagoidakin... olisko mitään ehdotuksia, mitä kirjoittaisin siihen kuvaan takaisin?
 
Neilee harmaana
No olet aika lapsellinen jos reagoit tuohon mitenkään. Älä todellakaan kirjoita mitään. Kai itse tiedät, että miehesi on sinun miehesi. Anna toisen kehua.
 
Neilee harmaana
[QUOTE="mustis";25942770]no miltä teistä tuntuisi, jos joku tuntematon eukko alkaisi kirjottelemaan tuollaisia miehen sivulle?![/QUOTE]

No mulla ei ole miestä, mutta varmaankin hymähtäisin mielessäni, jos huomaisin tuollaisen.

Ei se ole sulta mitään pois, jos joku kehuu miestäsi, vai?

Ja ethän nyt ole niin epävarma suhteestasi, että alat tollaisen takia mustasukkaiseksi. Jos vielä kommentoit jotain nasevaa siihen alle, näkee kaikki, että olet epävarma.

Jätä siis huomiotta koko kommentti. Ja tuo oletus, että kuvittelet suon sinkkunaisen olevan kiinnostunut miehestäsi voi olla täysin väärä, on vaan ihmisiä, jotka kommentoi kuvia tuohon tyyliin (itse en tollaista tajua, mutta jotkut sitä näköjään harrastaa eikä kaikilla ole mitään taka-ajatuksia).
 
"Tiu"
Oon kans sitä mieltä, että vastaamalla teet vaan itsestäsi naurettavan. Jätä kommentti omaan arvoonsa, hän on sitä mieltä että miehesi on hyvännäköinen, so what, ole iloinen ja nauti hyvännäköisestä miehestäsi.
 
"mustis"
[QUOTE="vieras";25942808]Onko suhteenne tosiaan niin hataralla pohjalla, kun moisesta jaksat noin hermostua? Enpä ihan heti ainakaan keksi mitään kommenttia, jolla et tekisi itseäsi naurunalaiseksi.[/QUOTE]

no me ollaan ns "kunnolla seurusteltu" vasta parisen kuukautta. kai tässä nyt epävarma vähän vielä on.
 
Mä olen myös todella mustasukkainen. Jos mun miehelle joku nainen laittaisi tuollaista käskisin miehen poistaa sen kommentin. Kerran kävikin kun mieheni oli korjoittanut jotain ystävälässytystä faceen ja eräs horatsu oli laittanut siihen sydämen, käskin miehen poistaa sen. Vaikka se ei edes tarkoittanut mitään sellaista. Mutta minun miehelleni sydämiä laittelee vain minä.
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
"mustis"
Mä olen myös todella mustasukkainen. Jos mun miehelle joku nainen laittaisi tuollaista käskisin miehen poistaa sen kommentin. Kerran kävikin kun mieheni oli korjoittanut jotain ystävälässytystä faceen ja eräs horatsu oli laittanut siihen sydämen, käskin miehen poistaa sen. Vaikka se ei edes tarkoittanut mitään sellaista. Mutta minun miehelleni sydämiä laittelee vain minä.
niin.. "hauskaksi" tämän tekee, että mies oli kommentoinut ":)" siihen hemmetin lorton kuvakommenttiin... aion kyllä ottaa illalla puheeksi tämän..
 
Kyllä mä oon miespuolisten kavereiden kuvaan saattanut todeta, että näytätpä hyvältä. Jos kerran näyttää hyvältä siinä kuvassa, niin miksei sitä muka saisi sanoa? :D

En ymmärrä sairaalloista mustasukkaisuutta. Jos joku pitää miestäsi namupalana, niin ole tyytyväinen siihen että se namupala on sinun. Älä vaan nolaa itseäsi kommentoimalla mitään noloa tai syyttelemällä naista munahaukaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Kyllä mä oon miespuolisten kavereiden kuvaan saattanut todeta, että näytätpä hyvältä. Jos kerran näyttää hyvältä siinä kuvassa, niin miksei sitä muka saisi sanoa? :D

En ymmärrä sairaalloista mustasukkaisuutta. Jos joku pitää miestäsi namupalana, niin ole tyytyväinen siihen että se namupala on sinun. Älä vaan nolaa itseäsi kommentoimalla mitään noloa tai syyttelemällä naista munahaukaksi.
Eihän sitä mustasukkaisuutta voikkaan ymmärtää varsinkaan jos ei itse ole sellainen. Voin kertoa että se on itsellekkin todella inhottavaa ja minäkin olen tehnyt töitä sen eteen etten ihan hysteeriksesi rupea, koska olin alkuun todella vainoharhainen ja tutkin mieheni facebookkia ja suutuin kaikesta, ihmettelen ettei mies jättänyt minua silloin.
 
Eihän sitä mustasukkaisuutta voikkaan ymmärtää varsinkaan jos ei itse ole sellainen. Voin kertoa että se on itsellekkin todella inhottavaa ja minäkin olen tehnyt töitä sen eteen etten ihan hysteeriksesi rupea, koska olin alkuun todella vainoharhainen ja tutkin mieheni facebookkia ja suutuin kaikesta, ihmettelen ettei mies jättänyt minua silloin.
Minä opettelin tietoisesti pois mustasukkaisuudesta. Nuorempana olin mustis, liiankin.

Sellainen pilaa helposti hyvänkin suhteen, sairaalloinen mustasukkaisuus.

Aika yleensä auttaa :). Ikä tuo tietynlaista tyyneyttä asioiden suhteen, samoin suhteen kesto.
 
Jos alat kommentoimaan kuvaan jotain, nolaat vaan itsesi. Jos pidät miehelle asiasta puhuttelun saattaa mies lähtee menemään. 2kk jälkeen suhde on hyvin tuore, en mä ainakaan hyväksyisi et mulle alettais valittaan kuinka joku on kehunut mun kuvaani...
 

Yhteistyössä