Miehen naispuolinen fb-kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mustis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25943505]Onko sinulla noin huono itsetunto, kannattaisi tehdä sille jotain. Jossain luki että pushup liivit nostavat monen naisen itsetuntoa, kokeileppa vaikka niitä.[/QUOTE]

ai ihan jossain iltapaskassa luki vai kenties seiskassa olleessa amerikkalaisessa nollatutkimuksessa? :D *tirsk*

[QUOTE="mustis";25943515]ai ihan jossain iltapaskassa luki vai kenties seiskassa olleessa amerikkalaisessa nollatutkimuksessa? :D *tirsk*[/QUOTE]

Ei tuo fb-murehtiminen ihan täysipäiseltä oikeasti kuulosta.

[QUOTE="mustis";25943515]ai ihan jossain iltapaskassa luki vai kenties seiskassa olleessa amerikkalaisessa nollatutkimuksessa? :D *tirsk*[/QUOTE]

No mikä sua estää ostamasta niitä pushuppeja? Vai eikö sulla ole mitä niillä nostella? Mene vaikka terapiaan, jos se sais sulle vähän itsekunnioitusta opetettua.

[QUOTE="mustis";25943556]no et sinäkään kyl täyspäiseltä -vai pitäisikö sanoa selväpäiseltä- vaikuta, kun murehdit jonkun pirkka-öölin hinnan nousua. :D[/QUOTE]

Pirkkaoluen, ja alkoholin hinnan nousu yleensäkin, vaikuttaa yllättävänkin monen lapsiperheen elämään. Se on sitä reaalimaailmaa toisin kuin joku fb-kommentointi. Toki siitäkin saa oman pään sisällä tehtyä vaikka inkälaisen ongelman. Siihen voi oikeasti auttaa ne pushupit tai terapia.

[QUOTE="mustis";25942909]no kyseessä on varsin tuore suhde, 2kk yhdessä oltu vasta. kai tässä nyt vähän on ymmällään , että mikäs nainen se tuollaisia kommentteja kirjoittelee.. mut aion tänä iltana kysyä.[/QUOTE]

No jos se nainen ei vaikka oo vielä huomannut, että facessa lukee miehen olevan suhteessa, tai kuullut siitä muualta :O Sitä paitsi jos teillä on tuore suhde, niin sä et voi tietää vaikka tuo olisi noiden kahden joku keskinäinen herja. Voithan sä ihan asiallisesti kysyä asiaa mieheltäsi, mut älä nyt ainakkan mitään mustasukkaista draamaa tuollaisesta revi, tai teidän suhde lopahtaa alkuunsa. Otat sen vaan niin, että on kiva et muutkin naiset pitävät sun miestäsi hyvän näköisenä ;) Eri asia olisi, jos joku olisi suoraan ehdotellut facessa jotakin sun miehellesi. Tai se, että jos sun miehesi olisi kommentoinut jonkun naisen kuvaa (namupalakommentilla). Sellaisissa tapauksissa mä ymmärtäisin sun mustasukkaisuutesi.

[QUOTE="vieras";25943570]No mikä sua estää ostamasta niitä pushuppeja? Vai eikö sulla ole mitä niillä nostella? Mene vaikka terapiaan, jos se sais sulle vähän itsekunnioitusta opetettua.[/QUOTE]

no voi kuule kyllä omistan sellaisiakin liivejä, mutta en hankkinut niitä itsetunnon kohotukseen, miten naurettava ajatus. :D huvittavaa, kun täällä on taas näitä "tietäviä" palstapsykologeja. :D

[QUOTE="mustis";25943500]no ei tollasella lössykällä oo mun mieheen mitään mahkuja.[/QUOTE]

Ihan oikeesti hei - mahkuja tai ei, niin anna miehen mennä, jos on mennäkseen. Minä seurustelin aikoinaan pari kuukautta kontrollifriikin miehen kanssa ja yritin vaan hädissäni keksiä keinot päästä hänestä eroon. Mies olisi halunnut tavata aina kun hänelle sopi, ei päästänyt minua koskaan asunnolleen, mutta luuli saavansa tulla minun kotiini aina kun halusi. Mies myös soitteli monta kertaa tunnissa ja kaivoi työpuhelinnumeronikin tietoonsa, vaikka minä en sitä hänelle olisi antanut. Oletko ihan varma, että sinä olet miehesi oikea vai etsiikö hän vielä jotakuta muuta?

[QUOTE="mustis";25943500]no ei tollasella lössykällä oo mun mieheen mitään mahkuja.[/QUOTE]

Kuullostatpa mukavalta ihmiseltä :O Mut toi lause ainakin vahvisti käsitystä sun olemattomasta itsetunnostasi.

Pirkkaoluen, ja alkoholin hinnan nousu yleensäkin, vaikuttaa yllättävänkin monen lapsiperheen elämään. Se on sitä reaalimaailmaa toisin kuin joku fb-kommentointi. Toki siitäkin saa oman pään sisällä tehtyä vaikka inkälaisen ongelman. Siihen voi oikeasti auttaa ne pushupit tai terapia.

eikä mua kiinnosta kaljankittaajien ongelmat. sinulle taas suosittelisin lämpimästi aa-kerhoa tai katkaisua. =)

[QUOTE="joku";25943597] Minä seurustelin aikoinaan pari kuukautta kontrollifriikin miehen kanssa ja yritin vaan hädissäni keksiä keinot päästä hänestä eroon. Mies olisi halunnut tavata aina kun hänelle sopi, ei päästänyt minua koskaan asunnolleen, mutta luuli saavansa tulla minun kotiini aina kun halusi. Mies myös soitteli monta kertaa tunnissa ja kaivoi työpuhelinnumeronikin tietoonsa, vaikka minä en sitä hänelle olisi antanut. Oletko ihan varma, että sinä olet miehesi oikea vai etsiikö hän vielä jotakuta muuta?[/QUOTE]

minä en ole mieheni menoja edelleenkään rajoittanut, eikä hän minun. ei asuta edes vielä saman katon alla, mutta se on miehen aloitteesta ollut tässä jo suunnitteilla. itse koen sen liian aikaiseksi vielä...

[QUOTE="www";25943624]Kuullostatpa mukavalta ihmiseltä :O Mut toi lause ainakin vahvisti käsitystä sun olemattomasta itsetunnostasi.[/QUOTE]

Hoh, minusta tuo oli hyvinkin itsevarman ihmisen kommentti :O

Voi voi mustis, asenteen tarvii muuttua aika radikaalisti joka saralla, jos joskus meinaat viettää ihan oikeaa parisuhde-elämää, noi sinun karkeat juttusi lyövät sinun perusluonteesi esiin ja siinä on todella paljon korjaamista.

[QUOTE="hmmm";25943667]Hoh, minusta tuo oli hyvinkin itsevarman ihmisen kommentti :O[/QUOTE]

Itsevarman ihmisen ei tarvitse edes täällä haukkua ihmisiä, edes lössykäksi. Oletko sinä minun joskus jotakuta nähnyt haukkuvan?

[QUOTE="mustis";25942909]no kyseessä on varsin tuore suhde, 2kk yhdessä oltu vasta. kai tässä nyt vähän on ymmällään , että mikäs nainen se tuollaisia kommentteja kirjoittelee.. mut aion tänä iltana kysyä.[/QUOTE]

Kysyä keneltä?

Voi luoja, anna mun kaikki kestää :D

[QUOTE="vieras";25943671]Voi voi mustis, asenteen tarvii muuttua aika radikaalisti joka saralla, jos joskus meinaat viettää ihan oikeaa parisuhde-elämää, noi sinun karkeat juttusi lyövät sinun perusluonteesi esiin ja siinä on todella paljon korjaamista.[/QUOTE]

vai niin, huono trolli. =)