ehkäpä hän ei halua elää elättäjänä. entäpä jos ilmoitat sille miehelle, että se voi jäädä hoitamaan lasta kotiin. miksi se on niin, että sen muka pitäs olla äiti, joka kotiin jää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haluatko pitää lapsen kotihoidossa vai olla itse kotona? Nämä ovat kaksi eri asiaa ja ne ratkeavat eri tavoilla.
Haluaisin olla kotona lapsen kanssa sen kolme vuotta, mutta miehen mielestä mun pitää mennä töihin heti mammaloman jälkeen vaikka on vuorotyö. Hänkin on töissä yli 10 tuntia päivässä.. En haluaisi laittaa pientä lasta hoitoon illaksi niin että hakisin hänet vasta illalla kymmenen aikaan kotiin ja heti nukkumaan.. Muutenkin haluan olla lapsen kanssa nyt kun vielä voi.. Mitä tässä pitäisi tehdä? Taloudesta ei ole kiinni koska pärjäisimme kyllä vaikka en olisi töissä. Tuntuu että mies ajattele vaan rahaa ja että sitä pitää saada mahd. Paljon..
Eikä ne siltä vuoro pk:sta anna ilta 10 sitä lasta jos vielä aamulla menet töihin. Lapsi nukkuu sitten siellä.
todellakin näistä asioista kannattaa puhua ennen lapsen hankkimista,mutta kerro miehellesi että et halua laittaa lasta hoitoon ja olet tyytyväinen näinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja kotona lastaan hoitanut äiti;29959382:Teet niinkuin itse tahdot ja niinkuin lapselle on paras eli jäät kotiin kerta itsekin tahdot. Ukkosi ei sinua määrää, ei tässä missään muslimimaassa asuta!
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29954917:ehkäpä hän ei halua elää elättäjänä. entäpä jos ilmoitat sille miehelle, että se voi jäädä hoitamaan lasta kotiin. miksi se on niin, että sen muka pitäs olla äiti, joka kotiin jää
Alkuperäinen kirjoittaja samaamieltä;29959403:hyvä idea, paskat yhteisistä asuntolainoista ja muusta, turha ulosottoa on pelätä.
Sitäpaitsi luottotiedottomana on ihan kiva olla kotona Kontulassa ja jos tuo ei miehelle maistu niin tehköön runkkari lisää töitä.
itsehän on apn siittänyt. Niin on kyllä velvollinen kustantamaan shampanjat ja shoppailut seuraavat 50 vuotta. Onhan Se lapsellekin parasta, että äitykällä on kivaa.
tasa-arvo tarkoittaa sitä että lapsen äiti määrää, hän on sentään synnyttänyt!
Haluaisin olla kotona lapsen kanssa sen kolme vuotta, mutta miehen mielestä mun pitää mennä töihin heti mammaloman jälkeen vaikka on vuorotyö. Hänkin on töissä yli 10 tuntia päivässä.. En haluaisi laittaa pientä lasta hoitoon illaksi niin että hakisin hänet vasta illalla kymmenen aikaan kotiin ja heti nukkumaan.. Muutenkin haluan olla lapsen kanssa nyt kun vielä voi.. Mitä tässä pitäisi tehdä? Taloudesta ei ole kiinni koska pärjäisimme kyllä vaikka en olisi töissä. Tuntuu että mies ajattele vaan rahaa ja että sitä pitää saada mahd. Paljon..