Hei pinotaanko omituisimpa syitä miksi sinä tai sinut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
2 828
145
63
39
On jätetty . Mut mä voisin aloittaa mul on frendi joka hylkäsi naisen jolla oli hampaiden väli liian iso. Mä sanoin et mitä välii et mua ei tollaset välit hetkauta. Hetkauttaisko sua tollanen? Sit toinen oli et yks frendi sanoi et tosi hyvä nainen muuta mut luomi lueuassa oli liikaa ja turn off. Onko ihmisten parituminen mennyt pikkutarkaksi nyhväämiseksi. Ite ollu ilman suhteita kymmenisen vuotta mut oon tapaillut. Onko teillä jotain "omituisia_ kriteereitä kumppaneiile?

Yhdellä miehellä oli liian ohuet huulet. Ei sellaisen kanssa voi pusutella eikä miellyttänyt muutenkaan silmää.

Toinen mies. en tosin sen takia jättänyt. Miehellä oli sell. farkut ja veti ne liian ylös epämiehekkäästi. Oltiin yhdessä viikonloppuna ja vastarakastuneita ja romattinsesti mentiin autolla tarkistamaan jotain sen rikkoutunutta traktorin osaa.

Toinen mies oli 10 v. nuorempi. Ja heti tokaisin kysymykseen että nähdäänkö toiste, että on sitten tässä sen yhden yön jälkeen.
No... olisi toki voinut olla sitkeämpikin, sillä tämä viimeisin aviomies on sen n. 10 v. nuorempi myös ja toi hammasharjansa mun luokse kun oltiin muutama viikko tapailtu. (nyt tulee yhdessä oloa parikymmentä vuotta)

Liian pitkä matka tapailuun. Hankalaa ja etäännyttävää. Kuitenkin asuinpaikat olivat Suomessa eikä edes ulkomailla toisenkaan.
Valitsin aikoinaan seurustelukumppanin sen perusteella, että asuimme samassa kaupunginosassa. Aviopuolisoni oli asunut vuosia toisessa maassa, ja jäi armeijan jälkeen Suomeen.
Luulin alusta pitäen, että romanssi tyssää takaisin paluuseen hieman kesken jääneiden korkeakouluopintojen takia.
En enää viitsinyt eron jälkeen seurustella. Viisas päätös.
Vasta nykyään Suomessa on mediassa herätty vakavaan sairauteen nimeltään rakkausaddiktio, joka johtuu vaikeasta läheisriippuvuudesta. Mielestäni se on kaikista riippuvuuksista vaikein ja vakavin.

Yhteistyössä