Miehen maha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helena38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Heh. ihania rehellisiä tunnustuksia. Minkä sille voi jos vaikka niinkin pöhkö asia kun maha vie yhtäkkiä halut...
Sanoisin silti ap:lle että näinä aikoina ei hyviä tyyppejä kohtaa usein, joten pidä (mahasta) kii ja hali miestäs menemään! :D

Olen itse hyvin timmi naisihminen. Ei liikaa missään.

Mieheni on pehmennyt vuosien myötä. Kauheaa lihomista ei ole, mutta paikat on pehmenneet. Timmiä lihasta ei ole.

Ja se harmittaa. Omat seksihaluni ovat lähes 0. Ei innosta hivellä pehmeää pullaa. Kun ei niin ei. Vihjailut kropan kiinteyttämisestä ei mene millään läpi.

Olen itse mallina miehelleni kyllä. Liikun ja kuntoilen. Pukeudun tyylikkäästi ja yövaatteet ovat seksikkäitä. Mutta viesti ei vaan mee perille.

No ollaan sitten seksittä, siinähän se.

Pitää miehen ja tuntua näyttää mieheltä ja olla minua voimakkaampi.
Mutta lievä masun kasvu ei haittaa hirmusti, seksihalut lähtee mulla ainakin muualta kuin lihaksista. Nimittäin rakkaudesta kumppaniin.

Mä kans styylasin yhen gimman kaa mut halut katos ku näin sen läskiset jenkkakahvat. Alko sylettää ihan mielettömästi ja nyt mulla on sellanen pelko et jos kaikailla naisilla on tollaset jenkkakahvat niin HYI ! Luultavasti joudun oleeen yksinäinen poikamies loppuikäni, koska ainakin suomalaiset doorikset useimmiten omistaa aika härskit jenkkakahvat. Ulkolaiset naiset on hoikempii ja solakampii ku suomalaiset naiset.

Ja otantasi olikaan kuinka laaja, Bodari?

Nuoret naiset ovat jakaantuneet näköjään kahtia: näihin sairaalloisen laihoihin anorektikoihin ja sitten pulskempaan tyyppiin. Maha roikkuu jo 20 v. naisilla ja sitä ei hävetä esitellä napapaidan alta vilkkuen.

Jos maailmassa on jo tällä hetkellä enemmän ylilihavia kuin liian laihoja, on viisainta asennoitua tuohon ulkonäköön vähän suvaitsevaisemmin.

Entinen poikaystäväni kasvatti kotona mahaansa kun minä menin kuntosalille. Yritin kannustaa häntä liikkumaan mm. houkuttelemalla yhdessä lenkille, mutta siideri, roskaruoka ja tv kiinnosti enemmän. Lenkille, tanssimaan tms. muuten liikkumaan en saanut häntä millään.

Ehkä pahinta minulle ei ollut se löllömaha, vaan niin erilainen suhtautuminen liikkumiseen ja syömiseen.

Tänää 4 ratikassa oli kiesus sentää oikeen jenkkakahvapäivät.Uskomattomia löllömahoja napapaidoissa. Hei please naiset ! kattokaa mallia ulkolaisista doriksista, niillä on sentää uumaa niinku naisella pitää olla . Ja sit ne paljo hoikempii. Ikävä kyllä näin on.

Hei Bodari, useimmiten ne napapaitaiset on vielä tyttöjä, siis ei ole muodot vielä löytäneet sitä oikeaa paikkaa...vaikkakin yrittävät näyttää aikuisilta naisilta Ja jos joku aikuinen nainen liikkuu napapaidassa jenkkakahvoineen niin hänellä on varmaan itsetunto kohdallaan, joku voi tykätäkkin siitä

Itsetunto on varmasti kohdallaan kaikilla niillä jotka esittelevät häpeämättä runsaita muotojaan. Tosin vaatemuoti on tällä hetkellä sellaista, että runsaat muodot peittäviä malleja ei löydy.

Mitä inhoamista siinä sitten on, jos joku ratikassa tms. on lihava? Käännät pääsi muualle ja menet kotiin ihailemaan peilin eteen omaa, upeaa ulkomuotoasi.

En voi sanoa muuta, kun halut eivät tule, jos niitä ei nyt ole. Itse menin yhteen miehen kanssa, jolla oli ylipainoa ehkä n. 7 kg. Se ei vielä haitannut tahtia. Yhdessä olomme aikana mies lihoi lisää n. 10 kg. Kun muitakin mutkia tuli matkaan, tiemme erosivat. Loppuaikana minua ällötti hänen iso mahansa ja halut olivat nollissa. Rakastellessa halusin huoneen pimeäksi, jotta mahan löllöisyys ei näkynyt. Lihavana mies myös aloitti kuorsauksen, mitä alkuaikoina ei ollut ollenkaan. Jouduin jopa siirtymään toiseen huoneeseen nukkumaan, kun muuten olisin viettänyt aivan unettomia öitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Maare:
En voi sanoa muuta, kun halut eivät tule, jos niitä ei nyt ole. Itse menin yhteen miehen kanssa, jolla oli ylipainoa ehkä n. 7 kg. Se ei vielä haitannut tahtia. Yhdessä olomme aikana mies lihoi lisää n. 10 kg. Kun muitakin mutkia tuli matkaan, tiemme erosivat. Loppuaikana minua ällötti hänen iso mahansa ja halut olivat nollissa. Rakastellessa halusin huoneen pimeäksi, jotta mahan löllöisyys ei näkynyt. Lihavana mies myös aloitti kuorsauksen, mitä alkuaikoina ei ollut ollenkaan. Jouduin jopa siirtymään toiseen huoneeseen nukkumaan, kun muuten olisin viettänyt aivan unettomia öitä.
Epäilempä suuresti että suhteessa oli muutakin vialla kuin miehen iso maha?!!
Jos todella välittää toisesta niin siinä ei ulkoinen olemus haittaa
Itse olen pieni ja lihava ja mies on pitkä ja hoikka, ei missään liikaa rasvaa Ensimmäisen rakastelukerran jälkeen en ole ujostellut rakastella valoisassa, hän pitää minusta vaik mulla onkin jenkkakahvat ja läskimakkarat

Jännä juttu, miten tässä asiassa mielipiteet vaihtelevat. Tosin samaa asiaahan miehetkin toitottavat, osalla naisen läski vie halut.

Pisin parisuhteeni oli laihaan, sporttiseen mieheen, joka oli koko ajan huolissaan MINUN painostani. En oikein koskaan rentoutunut hänen kanssaan sängyssä, kun piti olematonta vatsaani vetää sisäänpäin jne.

Nyt seurustelen miehen kanssa, joka on 185 cm pitkä ja painoakin on 110 kg. Vatsaa ja jenkkakahvaa on melkoisesti. Kuitenkin hän on kuin ihana nallekarhu, jonka syleilyssä on ihana olla. Ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen itseni naiselliseksi eikä tarvitse häpeillä, onko vartaloni riittävän hyvä. Hän on rakennushommissa, joten esimerkiksi hartiat ovat leveät, käsivarret ja jalat lihaksikkaat. Mielestäni hän on äärimmäisen seksikäs:)

Minäkin raahaan miestä telkkarin äärestä kävelylenkille ja koska teemme yhdessä ruoat, ostan pääsääntöisesti kevyttuotteita ja lisään liharuokiin paljon kasviksia. Olenkin saanut häneltä painoa putoamaan muutaman kilon ihan näillä konsteilla, sillä vaikken häpeä hänen vatsaansa, toivon hänelle terveellisempää elämää.

Oma rakas, palleroni, on maailman ihanin mies, vaikka painoa onkin varmaan 17 kg liikaa ja senttejä vyötäröllä jonkunsen verran enemmän kuin naapurin Erkillä.
Mutta onneksi kaikki tarpeellinen pelaa ja on kunnossa, myös tuo itsetunto.

Mistä te muuten vetäisette nuo tarkat ylipainokilot, onkos joku kaikille sopiva luokitus olemassa?

Voi vittu ! heti kun puheet käännetään miesten mahoista muijien mahoihin niin hetia alkaa kirnuaminen " miks katot mikset käännä päätäs muualle " jos mä käännän tän pääni vaik taas pois niin siellä on heti vastaavanlainen jenkkakahva nainen pullistelemassa. Hei ! ihan oikeesti , kattokaa ulkolaisetn naisten muotoja ja ottakaa opiks ! ne on ihan oikeesti kropaltaan paljon naisellisempia = hoikempia ja paremmin meikattuja kuin suolmalaiset tuulipukunaiset.

Bodarille:
Kun se näkymän huonous on siellä sinun päässäsi, ei niissä jenkkakahvoisissa naisissa.
Vai meinaatko, että SINUN mieltymystesi takia kaikkien Suomen naisten pitäisi laihduttaa ja käydä kuntosalilla?

Älä nyt viitsi, et ole sen arvoinen.
Mene sinä sinne, missä näkymä miellyttää silmääsi.

Bodarille!
Ei kyllä tartte katsoa ulkolaisia naisia, kyllä suomalaisissakin hoikkia on ja nättejä.
Samaa vois sanoa miehistä. Toiset on tosi mahakkaita ja roikkuvia ja sitten on niitä lihaksikkaita ja komeita Suomalaisia.
Minä ainakin olen kotimaisen kannalla.

Mull on todella hyvä ja treenattu kroppa, ihan vaan sulle siiri tiedoksi ! Ja edelleen ikävä kyllä suomalaiset naiset eivät pärjää millän muotoa ulkolaisille naisille. Kävelytyyli,hoikkuus ja vaatetus kulkee ulkomaalaisilla naisilla valovuosia suomalaisten pömppömahaisten tuulipukunaisten edellä.Tää on ihan faktaa, mut ei voi mitää.

Mutta sitä ihmettelen, Bodari, miksi noin agressiivinen suhtautuminen vieraisiin, sinulle täysin mitäänsanomattomiin ihmisiin?
Jos joku haluaa kulkea jenkkakahvoissa, niin mitä sitten?

Ei pitäisi millään tavalla liikuttaa sinun elämääsi, kun sinun ei ole pakko olla missään tekemisissä sellaisten löllyköiden kanssa. Ratikassa voit katsella seiniä ja kaudulla näyteikkunoita.

Kerropa minulle, mikä tässä näin vaivaa? Oletko tullut jonkun pullean jättämäksi/pettämäksi vai miksi pitää koko Suomen naiset haukkua?

Panampa lusikkani soppaan minäkin. Maha miehellä ja jenkkakahvat naisella ovat yhtä vastenmielisiä monen mielestä. Kuka niistä pitää, niin siitä vaan,

Itse inhoan mahaa miehellä. Miehen pitää olla timmi ja sporttinen, siis normaali tai hoikka. Vastaavasti hoikka, sporttinen nainen on kaunista katseltavaa.

Itse naisena olen huolehtinut ja huolehdin edelleen oamsta kropastani. Jenkkakahvoja minulla ei ole koskaan ja mahaakin vain raskaana ollessani. Vielä yli 40 ikävuoteni, olen vartaloltani kuin hoikka ja sutjakka kuin 20-vuotias minun oman nuoruuteni ajoilta. Ei silloin naisilla mitään jenkkakahvoja ollut. Eipä silloin mässätty hampurilaisiakaan.

Jokainen saa olla mitä haluaa, mutta hoikka ja sporttinen on aina se kaunein ja kiihottavin, ainakin minun mielestäni.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä