En ole aivan varma tästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiAgrAuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiAgrAuu

Uusi jäsen
12.06.2011
1
0
1
Ajattelin että minun on korkea aika harrastaa seksiä joten pyysin yhtä tuttuani olemaan niinkuin parini siinä. Hän suostui ja nyt meidän pitäisi yrittää muutaman viikon kuluttua. Pyysin että hän laukeisi sisääni sillä olen tahtonut lapsen jo muutaman kuukautta. Minua vain pelottaaa ajatus teiniäityidestä. Sillä olen varhaisnuori eli täytän neljätoistavuotta puolevuoden kuluttua. Mitä teen siis ?

Mun mielestä seksiä EI pidä harrastaa,sillein et sitä suunnitellaan ainakaan kamalasti. Olet kuitenkin aika nuori. Itse menetin neitsyyteni nuorena ja kadun sitä ylikaiken! JOkainen tietenkin hankkii lapsia silloin kun hankkii,mutta oletko aivan varma siitä että haluat JO 14 vuotiaana äidiksi?? Jos nyt sattuisi sitten käymään että tulisit raskaaksi? sulla on kuitenkin koko elämä edessä. Itse odotan nyt esikoista ja täytän tänä vuona 19 vuona.. Eli olin vielä 18 kun tulin raskaaksi. Mua ei häiritse yhtään että mulle ja avopuolisolleni tulee lapsi,koska tiedän pystyväni hoitamaan lasta ja me tiedetään että voimme antaa sille hyvän ja rakastavan perheen! Mutta valehtelisin jos väittäisin että en joskus katuisi kun jäi tuo "Nuoruus" hieman kokematta. Onhan tässä tietenkin vielä koko elämä aikaa.

Mieti TODELLA TARKASTI haluatko oikeasti menettää jo neitsyytesi 13 vuotiaana.. Koska seksiä piätisi harrastaa vasta sillo kun on OIKEASTI siihen valmis. Tietenkin sinä itse tiiät mitä teet, ja tuossa oli vain minun mielipide :)

• Tykkää
Reactions: nymfi ja nepi
Kyllä rehellisesti sanottuna kauhistuin kirjoituksestasi. Olen itse sitä mieltä että lapsi ei ole hyvä kasvattamaan lasta ja on jotenkin hirmu vaikea uskoa että 13vuotias tyttö olisi kovin aikuinenkaan. Ja tuossa itsekkin kerrot että et ole valmis äidiksi kun pelkäät teiniäitiyttä, mitähän äitisi mahtaa tuumata asiasta? tai joku muu kasvattajasi? Tuon ikäisenä kun luultavasti vielä kotosalla asut sinun tulee jutella asiasta vanhemmillesi, ethän voi hankkia heille lisää elätettävää puhumatta asiasta heille. ja tuohon mitä neitsyys asiaan tulee niin ennemmin harrastat jo seksiä jos se vaan tuo sinulle sitä virikettä elämään ettet tee viatonta lasta. Tämähän toki vain minun mielipide.

Mitäkö sinun pitäisi tehdä? Sanot sille tuttavallesi, että ei harrastetakaan seksiä. Sulla ei ole korkea aika harrastaa seksiä moneen vuoteen. :) Ja koska olet itsekin vielä lapsi, sinulla tuskin on vielä mitään edellytyksiä huolehtia lapsesta.

Yhteistyössä