Miehen kommentointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en mitään.mä en värjää niin radikaalisti hiuksiani et sen pitäis kaikkien huomata.miehet ei tajuu sävyeroja,turha niistä on kiukutella.jos värjäisin vaaleesta vaik mustaksi eikä huomais ni sit saattasin kysästä pitääkö mennä optikolle.

Se sanoo että onko pakko värjätä, näytit paljon paremmalta entisessä värissä :snotty: Tai "varo vain kohta mun vaimo tulee kotiin ja sitten se suuttuu kun hengailen toisten naisten kanssa" joo-o.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
En ajattele enkä reagoi. Voisin ajaa pääni kaljuksi, eikä tuo luultavasti hoksaisi pariin viikkoon mitään. :laugh:

Peesi. Huomas sentään, kun kaljuksi ajelin, mutta aika pitkälti se siihen jääkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suosittelen kiinnittämään post-it lapun tukkaan ja siihen viesti "värjäsin 11.09 hiukseni sävyllä ambrosia 5.67"

mä laitan miehelle tekstarin tai muuten ilmoitan että olen värjännyt tai leikannut hiukset muista kehua :) sitten kun menen kotiin heti ekana sanon mitä tykkäät uusista hiuksista :D
ei tuo kultarakas huomaisi muuten mitään, joten näin vältyn itse siltä harmilta ettei se kommentoi uutta tukkaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se sanoo että onko pakko värjätä, näytit paljon paremmalta entisessä värissä :snotty: Tai "varo vain kohta mun vaimo tulee kotiin ja sitten se suuttuu kun hengailen toisten naisten kanssa" joo-o.

Hauska :laugh:

Meillä on vaan "taasko sä värjäät!"... Värjään tai oikeastaan raidoitan reilun kuukauden välein :kieh:

Mies ei voi olla huomaamatta, väri haisee päässä ollessa hirveälle ja näyttää violetilta, vaikka lopputulos on blondi. Ja joka kerta se miettii ääneen että miten se voi nyt näyttää tolta ja lopputulos on ihan eri...

En ajattele mitään erikoisempaa. Luultavasti olen hölissyt aikeistani värjätä hiukset ja suunnitellusta värisävystä jo niin monisanaisesti etukäteen, että mies on jo täysin puutunut keskustelemaan aiheesta, kun näkee lopputuloksen.

Lisäksi mies on aina ollut näkemässä, kun olen värjäystyön tehnyt, ja kyselen myös usein, että puuttuuko jostain kohtaa väriä (ettei jää taakse värjäämättömiä laikkuja).

Oletteko koskaan ajatelleet että miksi mies ei kommentoi uusia kampauksia tai vaatteita? Ehkä siksi, että miehelle ei oikeasti ole niin merkityksellistä, miltä se vaimo täsmälleen näyttää, vaan mitä se vaimo oikeasti on. Emme siis välttämättä kiinnitä huomiota niihin pinnallisiin seikkoihin, muut asiat ovat tärkeämpiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Oletteko koskaan ajatelleet että miksi mies ei kommentoi uusia kampauksia tai vaatteita? Ehkä siksi, että miehelle ei oikeasti ole niin merkityksellistä, miltä se vaimo täsmälleen näyttää, vaan mitä se vaimo oikeasti on. Emme siis välttämättä kiinnitä huomiota niihin pinnallisiin seikkoihin, muut asiat ovat tärkeämpiä.

Juuri näin olen aina ajatellut :) Ja minusta se on ihanaa. Minulla on ihana mies :)

Yhteistyössä