Miehen kännykässä viesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viesti

Vieras
"Kaipaan."

Mitä ajattelisitte? Mä kun soitin numerotiedusteluun niin oli miehen numero, joka on samassa firmassa töissä..

Mies vaan selitti että varmaan vahingossa lähettänyt hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja viesti:
"Kaipaan."

Mitä ajattelisitte? Mä kun soitin numerotiedusteluun niin oli miehen numero, joka on samassa firmassa töissä..

Mies vaan selitti että varmaan vahingossa lähettänyt hänelle.

voi se olla vahinkokin.

miehelleni soitti eilen aamulla joku nainen, kamalaa ja ukkoseni oli vielä kotona, ja nauroi vain että naiset soittelee :laugh:

työkaveri ei muistanut että mieheni oli kesälomalla neljä päivää

Liittymiäkin mietin..

Mutta toisaalta, en usko että ihan työkaverin vaimoa..

Ja siis en kyllä mitenkään uskoisi/olisi uskonut että ketään muutakaan, mutta enpä voi olla varma.

Joo luen.

Ja vastaus AP:lle... Mä olen niin vainoharhanen että ajattelisin tosta jo vaikka mitä. Toki voi olla niin kuin joku sanoikin, että miehes on kysynyt että kaipaatko sitä tai tätä lainaamaani juttua.

Kysyppä vaikka mieheltäsi. Niin mä olen joskus tehnyt vastaavassa tilanteessa.

Olisi varmaan munkin miehellä ihmetteleistä jos lukisi mun viestit.. Just eilen sain exältä viestin jossa luki vain että "mullakin on kova ikävä". Sen voisi tietty ottaa miten haluaa, mutta olin ennen sitä laittanut viestin exälleni, että meidän tyttärellä on häntä kova ikävä :laugh:
Joten kannattaa ehkä selvittä taustoja ennen kun isket "homo"-leiman miehesi otsaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Olisi varmaan munkin miehellä ihmetteleistä jos lukisi mun viestit.. Just eilen sain exältä viestin jossa luki vain että "mullakin on kova ikävä". Sen voisi tietty ottaa miten haluaa, mutta olin ennen sitä laittanut viestin exälleni, että meidän tyttärellä on häntä kova ikävä :laugh:
Joten kannattaa ehkä selvittä taustoja ennen kun isket "homo"-leiman miehesi otsaan B)

Aivan. Ja muutenkin vaikka mekin tarvittaessa miehen kanssa voidaan "tutkia" ja käyttää toisten puhelimia niin eipä niihin tartte huvikseen mennä toisemme kurkkimaan jos ei ole mitään järkevää syytä. Mies ei muutenkaan luota mun "kännykkätaitoihin" kun kerran mun piti miehen siskolle lähettää synttärionnittelut miehen puhelimesta niin laitoin et "Rakkaat syntymäpäiväonnittelut" ja sitten et keltä se on (eli meiltä molemmilta) niin se menikin vahingossa miehen kaverille.. Joka sai varmaankin vähän väärän käsityksen asiasta. :laugh:

Yhteistyössä