Kaipaan mummoa, ja sitten yhtä ystävää, jonka mä vähän kuin jätin jälkeeni :ashamed: Oli mukamas niin paljon muuta etten edes soittamaan ehtinyt. Nyt kaipaan häntä ja hänen nauruaan ja juttujaan. En vaan kehtaa enää ottaa yhteyttä :ashamed:
Mun mummua joka vielä elää mutta asuu liian kaukana.. :'( Ja mun entistä bestistä, siis sellasena kuin hän joskus oli ( kun ei vielä sukset menneet ristiin) tai jollasena hänet ehkä vaan kuvittelin...
Kaipaan äitiäni joka kuoli7 vuotta sitten nelikymppisenä vaikeaan sairauteen,salasi meiltä lapsilta kuoleman( elinaika oli kerrottu ja tiesi että lähtö koittaa) ja en koskaan ehtiny hyvästellä häntä ja kertoa kuinka tärkeä oli.