"väärä numero" turhis, muo vaan ihmetyttää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Viime yönä 5 kieppeillä tuli miehen prepaid numeroon puhelu vieraasta numerosta, aamulla oli lähettänyt sen numerotiedusteluun ja selvisi että on n. 300m päässä asuvan naisen numero, nimi oli ihan vieras joten fb katsottiin kuka on, selkisi että ilmeisesti miehen kanssa kohtalaisen saman ikäinen ja tosiaan asuu tuossa ihan lähellä. Yhteisiä kavereita ei kuitenkaan ole ainakaan fb mukaan. Mies sitten laittoi viestin että olikos tärkeetäkin asiaa ollut aamulla 5 pintaan? Vastaus oli vain että väärä nro!

Kumpikaan ei meistä jaksa uskoa että ihan vahinko on ollut, mutta toisaalta mietin että voihan tässä olla miehenkin puolelta vilppiä ettei "muista". Muta toisaalta taas miksi valehtelisi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Vai oikein numerotiedustelusta kaivettu ja vielä Facebookissakin urkittu.. Kyllä te ihmiset jaksatte.

No numerotiedusteluun siksi lähetettiin että tiedetään kuka on soittanut, kun on myös ihmisiä jolle ei missään nimessä tahdota vastata, saati sitten takaisin soittaa. Etkö itse selvitä kuka sinulle on vieraasta numerosta soittanut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Vai oikein numerotiedustelusta kaivettu ja vielä Facebookissakin urkittu.. Kyllä te ihmiset jaksatte.

No numerotiedusteluun siksi lähetettiin että tiedetään kuka on soittanut, kun on myös ihmisiä jolle ei missään nimessä tahdota vastata, saati sitten takaisin soittaa. Etkö itse selvitä kuka sinulle on vieraasta numerosta soittanut?

en, koska se voin olla laehtimyyjä. jos jollain on tärkeää asiaa soittaa uudelleen
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Etkö itse selvitä kuka sinulle on vieraasta numerosta soittanut?

Helpommalla pääsee, kun otan ja soitan vain takaisin. Mikäli on ollut lehtimyyjä, niin puhelu ohjautuu vastaaja-automaattiin.

ja mä tallennan takaisin soiton jälkeen lehtimyyjät osioon Älä vastaa 1, älä vastaa 2 jne:)
 
Mulla on varmaan jotenkin yksinkertainen pää, koska en näe tuossa mitään epäilyttävää. Toisaalta olen niin yksinkertainen, ettei tulisi mieleenkään alkaa selvittelemään kuka on soittanut. Lisäksi vielä erikoisempaa, että facebookista saa selville ihmisestä muka iän ja asuinpaikankin tosta vaan, eikö ihmiset ikinä opi...
 
Mullekkin kerran soitti joku tuntematon numero johon en ollut vastannut kun olin töissä. Laitoin findiin ja selvisi, että soittaja on kotoisin viereisestä pikku kylästä. Olin siis muuttanut pohjoiseen paria kuukautta aijemmin toiseen pikkuiseen kylään. En tuntenut soittajaa nimeltä, ei soittanut uudelleen enkä minä soittanut takaisin. Paria viikkoa myöhemmin sattumalta sain selville soittajasta, että oli mua puolet vanhempi naimisissa oleva mies henkilö ja uskon puhtaasti, että soitti mulle vahingossa. Kummallinen yhteensattuma vain :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Vai oikein numerotiedustelusta kaivettu ja vielä Facebookissakin urkittu.. Kyllä te ihmiset jaksatte.

No numerotiedusteluun siksi lähetettiin että tiedetään kuka on soittanut, kun on myös ihmisiä jolle ei missään nimessä tahdota vastata, saati sitten takaisin soittaa. Etkö itse selvitä kuka sinulle on vieraasta numerosta soittanut?

en, koska se voin olla laehtimyyjä. jos jollain on tärkeää asiaa soittaa uudelleen

Lehtimyyjä aamulla klo 5? Ja kyllä itse ainakin kaikki vieraat numerot selvitän, ja ei tulisi mieleenkään jättää selvittämättä, eipä ole paljoakaan aikaa esim. kun tuli soitto vieraasta numerosta, ja takaisin soitin vasta kun nrotiedustelusta selvisi että on kaverini siskon nro ja kaveri sairaalassa vakavasti loukkaantuneena..
 
Mä kyllä myös ihmettelisin, jos ihan lähellä asuva mieheni ikäinen nainen soittaisi yöllä. Pistäisi kyllä miettimään. MIehethän tollasessa tilanteessa tietenkin sanoisivat, että eivät tunne. Oli niin tai näin.
 

Yhteistyössä