Voi V***U! Pettääkö tuo ukko mua!? Tekstiviesti paljasti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petettykö??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Petettykö??

Vieras
Lähetin ukon puhelimella numerotiedusteluun viestin ja menin sitten lähetetyistä viesteistä sen poistamaan. Sielläpä olikin ukon lähettämä viesti: "En pääse tapaamiseen. Huomenna?" Numero oli outo, ei nimeä. Heti sanoin asiasta ukolle, joka meni ihan oudoksi. Sitten alkoi selitellä, että varmaan on ollut joku asiakastapaaminen tms. Mutta oli siis oma henk.koht. kännykkä, ei työpuhelin! Onko sillä toinen nainen??

Aika virallinen vastaus jos jollekin heilalleen laittanut..
Mistäpä tuota tietää, valitettavasti :(
Voimia sinulle, toivottavasti olet väärässä!!:)
Sinuna ottaisin asian vielä puheeksi..ja selvittäisin mihin nroon hän on sen lähettänyt

oo nyt niinkuin et oiskaan ja välillä kät kyyläämässä sitä puhelinta. kato meneekö ukko oudoks jos saa viestejä... jos nyt alat syyttelemään ja ootki väärässä siitä ei mee ku suhde pilalle. voi ihan hyvin olla että mies puhuki totta mutta meni kysymyksestä sekaisin.... tavallaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Ehditkö katsoa koska mies on tuon viestin lähettänyt? Jos ihan lähiaikoina niin luulis tarkalleen muistavan mihin se meni..

en ehtinyt, kun tuossa puhelimessa se on niin hankalasti, että pitää erikseen kattoa "viestin tiedot" jne

vois epäillä jos: puhelin on aina "jemmassa" taskussa, yöllä tyynyn alla yms, pelästyy kun otat sen puhelimen, on äänettömällä ettei viestit ja puhelut kuulu, ylitöitä ja muita menoja tulee enemmän kuin ennen, on sulle yhtäkkiä yli romanttinen ja huomioiva tai ei huomioi sua enää ollenkaan...

voi vitsi sinua ko olit niin hätänen.... :/ jos et ois heti kiljahtanu niin oisit saanu paljonki seleville... mm. se millon on lähetetty, mihin numeroon, onko muita viestejä lähteny siihen numeroon tai tullu siittä numerosta... siihen soitetut puhelut oisit kanssa ehtiny tarkistaa...

mutta hyvähän se tässä on huuella jälkeenkäsin... eipä se auta mitään. nyt vaan toimit kylymän rauhallisesti sillain että muka uskot miestäs. ja ku tulee tilaisuus niin sitte kollaat puhelimen uuestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja suvi-k:
vois epäillä jos: puhelin on aina "jemmassa" taskussa, yöllä tyynyn alla yms, pelästyy kun otat sen puhelimen, on äänettömällä ettei viestit ja puhelut kuulu, ylitöitä ja muita menoja tulee enemmän kuin ennen, on sulle yhtäkkiä yli romanttinen ja huomioiva tai ei huomioi sua enää ollenkaan...

juuri näin.

tosi terve on juu suhde, jos yksi tuollanen tekstiviesti saa akan ihan sekaisin ja epäilemään ja heti toiset neuvoo tohkeissaan että kollaa puhelinta ja tarkkaile ja kyttää ja niin edelleen. joku tossa mua ärsyttääja kuulostaa mun korvaan oudolta.

Oon samaa mieltä kun joku tossa aikaisemmin jo sanoi, että melko viralliselta tekstarilta kuulostaa jos jollekin heilalleen on lähettänyt. Jos mun miehellä olis tuollainen tekstari niin mulle ei tulis kyllä mieleenkään pettäminen, eli taitaa tässä taustalla olla jotain muuta ettei suhteen luottamus siis ole ihan kunnossa.

Minun kohdalle sattui vastaava ja vuoden päästä vasta selvisi, että pettää. Tässä sitä edelleen eletään yhdessä, vaikka ahdistaa tosi paljon. Suhde on kuulma loppu, mutta mihin voi enää luottaa. Kysessä kun oli työkaveri jonka kanssa ei pitänyt olla nyt, eikä jatkossa mitään suhdetta. Kannattaa siis uskoa vain itseensä.

Yhteistyössä